قیمت دلار وسترن یونیون

قیمت دلار وسترن یونیون

آخرین بروز رسانی:  ۲۸ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

یکی از سیستم‌های پرداخت ارزی محبوب برای کاربرانی که نیاز به انتقال پول آنی در سرتاسر جهان دارند، وسترن یونیون می‌باشد. این مجموعه ارائه دهنده خدماتی در این زمینه است که سهولت و راحتی را در زمینه انتقال ارز برای کاربران به دنبال دارد. در این مقاله قرار است به بررسی قیمت دلار وسترن یونیون بپردازیم. این موضوع یکی از چالش‌های کاربران در استفاده از وسترن یونیون است که در ادامه در خصوص آن نکاتی را بیان خواهیم کرد.

 

پیشنهاد مطالعه: 3 روش انتقال پول با وسترن یونیون

 

وسترن یونیون چیست؟

همان‌طور که میدانید و گفته شد، وسترن یونیون یک سیستم پرداخت و انتقال ارزی است که برای انتقال پول از شخص به شخص دیگر در مکان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارتی این موسسه آمریکایی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه انتقال پول و ارز به سراسر جهان، دارای محبوبیت زیادی در بین کاربران است و سهم قابل توجهی در بازار دارد. این سیستم در ازای خدمات خود مقداری کارمزد از مشتریان دریافت می‌کند که بسته به میزان مبلغ مورد انتقال و مقصد مورد نظر متغیر است. در حال حاضر سیستم وسترن یونیون پانصد هزار شعبه در بیش از ۱۸۵ کشور دنیا رابه خود اختصاص داده است و با ارائه خدمات خود باعث شده است که در مقیاس جهانی و بین المللی به بهترین موسسه در این زمینه تبدیل شود.

استفاده از وسترن یونیون چه مزایایی دارد

مزایای استفاده از سرویس وسترن یونیون

Western Union اگرچه ممکن است کارمزد زیادی را از کاربران خود برای انجام خدمات دریافت کند اما در مقابل مزیت‌هایی نیز برای کاربران خود به دنبال دارد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به ارسال سریع و آنی وجه به تمام دنیا و در هر نقطه‌ای که مدنظر کاربر باشد، عدم نیاز به حساب بانکی جهت دریافت پول از سوی کاربران و همچنین امنیت بالا در زمینه انتقال وجه اشاره کرد. به عبارتی امنیت این سیستم از طریق کدی که وسترن یونیون در اختیار فرد قرار می‌دهد تایید می‌شود.

محاسبه قیمت دلار وسترن یونیون

همان‌طور که گفته شد کارمزد حواله وسترن یونیون ثابت نیست و با توجه به شرایط و درخواست مشتری متفاوت است. البته دو عامل اصلی در تعیین قیمت دلار وسترن یونیون دخالت دارد و آن هم میزان مبلغ حواله و کشور مورد نظر به عنوان مقصد.

از این‌رو باید گفت، کارمزد قیمت دلار وسترن یونیون با توجه به میزان بسته به میزان مبلغ و کشوری متفاوت است. در این میان شرایطی نیز برای کارمزد تعیین شده است. به عنوان مثال در صورت کنسل کردن حواله وسترن یونیون امکان عودت کارمزد برای کاربران وجود ندارد و یا در صورتی که درخواست حواله وسترن یونیون نیاز به اصلاح داشته باشد کارمزد جداگانه دریافت می‌گردد. قیمت دلار وسترن یونیون اگرچه متغیر است اما این کارمزد بین ۳۰ تا ۱۰۰ واحد ارزی و بسته به نوع ارز تعیین می‌گردد و مابقی آن به نرخ لحظه‌ای به حساب بانک ایران تسویه خواهد شد.

کارمزد تبدیل دلار در وسترن یونیون

کارمزد تبدیل ارز دلار در وسترن یونیون

یکی دیگر از خدمات این سیستم برای کاربران تبدیل و تغییر ارز است و پس از آن وسترن یونیون اکسچینج فی دریافت می‌کند. در این خصوص باید گفت همانند کارمزد انتقال ارز، مقدار ثابتی به عنوان هزینه در این زمینه وجود ندارد و برای مبالغ مختلف متفاوت است. البته ناگفته نماند که بر اساس ارز کشور مقصد بین 5 الی 50 دلار کارمزد دریافت می‌گردد.

البته توجه داشته باشید این کارمزد از سوی وسترن یونیون تعیین شده و به حساب این سیستم نیز وارد می‌شود و ربطی به کارمزد شرکتی که شما از خدمات آن استفاده می‌کنید ندارد.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه حواله

مجموعه سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در زمینه پرداخت‌های ارزی قادر است شما را در زمینه حوالجات ارزی به اقصی نقاط دنیا یاری کند. در این مجموعه تمامی حواله‌های ارزی از جمله وسترن یونیون در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت توسط کارشناسان موسسه انجام خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با تیم مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: در چند ثانیه حساب Western Union بساز!

نتیجه

همان‌طور که اشاره شد، وسترن یونیون یک سیستم انتقال ارز به سراسر نقاط دنیا است که قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات انتقال ارز و یا تبدیل ارز را برای کاربران خود انجام دهد. وسترن یونیون در ازای خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد مقداری کارمزد دریافت می‌کند. اگر چه این کارمزد اغلب گران است اما برای افرادی که نیاز به انتقال سریع و فوری پول دارند؛ راهکار مناسبی است. یکی از مسائلی که برای کاربران در این سیستم اهمیت دارد، اطلاع و آگاهی از شرایط قیمت دلار وسترن یونیون است که در متن مقاله بالا سعی کردیم این موضوع را شفاف کنیم. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید باشد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *