ویزا کارت کانادا

آشنایی کامل با ویزا کارت کانادا و مزایای آن

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ فروردین, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

ویزا کارت کانادا یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد سفر یا مهاجرت به این کشور را دارند. در این مطلب به بررسی سوال ویزا کارت چیست؟ انواع ویزا کارت و مزیت‌های دریافت ویزا کارت کانادا اشاره شده است. برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با ویزا کارت کانادا با ما همراه باشید.

جدول محتوا پنهان

ویزا کارت چیست؟

مهم نیست که چقدر دقیق برنامه ریزی کرده‌اید، هر از گاهی ممکن است مجبور شوید پرداخت غیرمنتظره‌ای انجام دهید. با داشتن ویزا کارت، شما آماده هر کاری هستید – خواه نیاز به تعمیر خودرو داشته باشید، برنامه سفر طولانی برای ملاقات با اقوام داشته باشید و یا خواهان آرامش مالی باشید. کارت ویزا همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا از مزایا و بودجه خریدهای بزرگتر مانند تعطیلات خانوادگی یا مبلمان جدید استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید آنچه را که نیاز دارید بخرید و هزینه آن را در چند ماه تقسیم کنید.

انواع ویزا کارت 

کارت های اعتباری ویزا 

به این کارت‌ها کارت اعتباری می‌گویند؛ زیرا تقریباً به گونه ای کار می‌کنند که گویی بانک صادرکننده به کاربر وام داده است. هنگامی که خرید انجام می‌شود، در همان لحظه پرداخت نمی‌شود؛ اما در یک مدت از پیش تعیین شده (معمولاً یک ماه) صورتحساب به مصرف کننده تحویل می‌شود. از آنجایی که فرد دارای اعتبار است، بانک می‌تواند شرایطی را از جمله نرخ بهره بالاتر یا پایین (یا اصلاً بدون نرخ) از پیش تعیین کند.

بانک‌ها معمولاً محدودیتی برای پول تعیین می‌کنند که کاربران می‌توانند برای هر مدت هزینه کنند که بسته به توانایی پرداخت مشتری معامله انجام می‌شود. این کارت‌ها مفید هستند. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به پرداخت هزینه زیادی دارید که در حال حاضر پول آن را ندارید، می‌توانید از این کارت‌ها استفاده کنید.

کارت‌ های دبیت ویزا

این کارت‌ها مستقیماً با حسابی که کاربر در نهاد بانکی دارد مرتبط هستند. پول برای پرداخت بلافاصله از آنجا کسر می‌شود. هیچ اعتباری وجود ندارد، یعنی هیچ کس به کاربر وام نمی‌دهد، بنابراین منافعی برای پرداخت وجود ندارد. به طور مشابه، محدودیت هزینه به اندازه‌ای است که در حساب ویزا کارت خود دارید، نه یک سنت بیشتر. شما دچار بدهی نمی‌شوید، اما اگر به طرز عجیبی نیاز به هزینه‌ای بزرگتر از حد معمول دارید که در حال حاضر برای آن فاقد بودجه هستید، نمی‌توانید با این کارت‌ها این کار را انجام دهید.

در اسپانیا و در بیشتر کشورهای اروپای غربی، این محبوب ترین گزینه است.

کارت های پیش پرداخت ویزا 

ویزا طیف وسیعی از کارت‌های پری پید را ارائه می‌دهد. این کارت‌ها را می‌توان از خرده فروشان خریداری کرد و در جلوی آن یک شماره حساب ۱۶ رقمی چاپ شده است.

کارت‌های پیش پرداخت به حساب سپرده یا کارت اعتباری متصل نیستند. این کارت‌ها با مقدار مشخصی پول همراه هستند که به عنوان محدودیت اعتباری عمل می‌کند. این بدان معنی است که دارنده کارت نمی‌تواند بیش از مبلغی که روی کارت بارگیری شده، هزینه کند. از این کارت‌ها می‌توان در هرجایی که ویزا پذیرفته شده استفاده کرد.

ویزا کارت کانادا چیست؟

اگر قصد مهاجرت یا سفر به کانادا را دارید، به طور قطع به یک کارت اعتباری در این کشور نیاز پیدا خواهید کرد. ویزا کارت کانادا یک کارت اعتباری است که به کمک آن می‌توانید به سادگی کلیه‌ی امورات بانکی خود از جمله خرید آنلاین، خرید حضوری، پرداخت وجه، دریافت و انتقال وجه و… را در کانادا انجام دهید. ویزا کارت کانادا در دیگر نقاط جهان که از ویزا پشتیبانی می‌کنند نیز قابل استفاده می‌باشد. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که کشور کانادا از نظر شاخص بانکداری سالم در مقام اول دنیا قرار دارد و ویزا کارت کانادا به شما امکان انجام امن تراکنش‌های بین‌المللی را می‌دهد.

انواع ویزا کارت کانادا

همانند بیشتر ویزا کارت‌هایی که در سراسر جهان وجود دارند، ویزا کارت کانادا نیز اغلب توسط بانک‌ها یا موسسات مالی کانادایی صادر می‌شود. هر کدام از صادرکنندگان ویزا کارت کانادا برای صادر کردن کارت، شرایط خاصی دارند و باید به این شرایط توجه کافی داشت. ویزا کارت در کانادا نیز مانند بیشتر کشورهای دنیا به چهار دسته‌ی کلی کردیت کارت، دبیت کارت، کارت پیش پرداخت و کارت هدیه تقسیم می‌شود.

بهترین ویزا کارت‌های اعتباری کانادا در سال 2022

هنگامی که افراد برای تهیه یک کردیت کارت در کانادا اقدام می‌کنند، معمولاً به توانایی جمع‌آوری امتیاز، پوشش بیمه‌ای ارائه شده، کارمزد و نرخ بهره موجودی‌های پرداخت نشده نگاه می‌کنند.

شاید شما بخواهید از مزایای ارائه شده توسط بزرگ‌ترین شرکت کارت اعتباری در جهان – Visa – استفاده کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا با انتخاب کارت متناسب با سبک زندگی خود، خرید ویزا کارت را به راحتی انجام دهید.

  • بهترین کردیت کارت در کانادا: BMO eclipse Visa Infinite

ویزا کارت‌های عالی برای همه مقاصد وجود دارد اما اگر می‌پرسید کدام ویزا کارت در کل کانادا بهترین است، انتخاب ما BMO eclipse Visa Infinite است. با استفاده از این کارت، می‌توانید قدرت هزینه‌های روزانه خود را برای کسب امتیازهای BMO Rewards به حداکثر برسانید که به راحتی برای کالاها یا کارت‌های هدیه، سفر، به عنوان اعتبار صورت‌حساب یا حتی برای سرمایه‌گذاری قابل بازخرید هستند. به‌علاوه، سالانه یک «اعتبار سبک زندگی» 50 دلاری دریافت خواهید کرد که می‌توانید هر طور که می‌خواهید خرج کنید. دارندگان این کارت می‌توانند با پوشش دستگاه تلفن همراه و بیمه مسافرتی آسوده خاطر باشند.

برای اعضای جدید، پاداش خوشامدگویی سخاوتمندانه تا 70000 امتیاز BMO Rewards و معافیت از هزینه سالانه برای سال اول وجود دارد.

  • بهترین ویزا کارت کانادا برای برگشت پول: Scotia Momentum Visa Infinite

وقتی صحبت از امتیازات می‌شود، پول نقد پادشاه است، بنابراین جای تعجب نیست که کارت‌های برگشت نقدی بسیار محبوب هستند. این کارت به دلیل نرخ درآمد بالایش – 4٪ در خواربار و قبوض مکرر، 2٪ برای بنزین و حمل و نقل روزانه (از جمله حمل و نقل عمومی، تاکسی و وسایل نقلیه)، 1٪ در هر چیز دیگری، خرید قوی و حفاظت از سفر، صدر فهرست ما قرار دارد.

  • بهترین کردیت کارت کانادا برای سوخت و مواد غذایی: CIBC Dividend Visa Infinite

با جهشهای اخیر در هزینه مواد غذایی و سوخت، هر کسی که قصد تهیه ویزا کارت در کانادا را دارد، باید این کارت را در نظر بگیرد. با بازپرداخت 4٪ وجه نقد در بنزین و خواربار، می‌توانید یک پوشش نقره‌ای به همه این هزینه‌ها اضافه کنید.

دسته‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها نرخ بازدهی قابل قبولی نیز به دست آورید، از جمله 2٪ در حمل و نقل روزانه (از جمله وسایل حمل و نقل عمومی) و 2٪ برای ناهار خوری و پرداخت‌های مکرر مانند صورت حساب. به‌ علاوه، شما همچنان 1 درصد از هزینه‌هایی که در آن دسته‌بندی‌ها قرار نمی‌گیرد، کسب می‌کنید. اگر این کارت را با Journie Rewards پیوند دهید، مزایایی مانند بیمه پزشکی مسافرتی و خودروی کرایه‌ای و همچنین مزایای سوخت بیشتری دریافت می‌‌کنید.

  • بهترین ویزا کارت اعتباری کانادا برای جوایز انعطاف‌پذیر سفر: TD First Class Travel Visa Infinite

کردیت کارت در کانادا انقلابی در سفر ایجاد کرده است؛ از ارائه محافظت از خرید و پوشش بیمه گرفته تا ارائه فرصت‌هایی برای کسب پاداش سفر. این کارت به شما امکان می‌دهد امتیازهای TD کسب کنید که می‌توانید برای پاداش‌ها، از جمله سفر، از آن‌ها استفاده کنید.

  • بهترین ویزا کارت در کانادا برای خطوط هوایی: TD Aeroplan Visa Infinite

جوایز سفر بسیار محبوب هستند و پیدا کردن بهترین برنامه ممکن است گیج‌کننده باشد.

با TD Aeroplan Visa Infinite، مجموعه‌ای از امتیازات ایر کانادا مانند قیمت‌های ترجیحی را دریافت خواهید کرد که می‌تواند هنگام رزرو سفر با امتیاز، معامله بهتری را در ایر کانادا برای شما به ارمغان بیاورد.

ویزا کردیت کارت کانادا

کردیت کارت کانادا به جای اتصال به حساب بانکی افراد به حساب نامحدود بانک متصل است. به این صورت که در هنگام استفاده از ویزا کردیت کارت کانادا به جای اینکه مبلغ مورد نظر از موجودی حساب شخص کسر شود، از موجودی بانک کم می‌شود تا زمانی که فرد اقدام به باز پرداخت وجه نماید.

ویزاکارت کانادا

ویزا دبیت کارت کانادا

برخلاف کردیت کارت‌ها، دبیت کارت کانادا مستقیما به حساب بانکی خود شخص متصل بوده و برداشت وجه از حساب خود شخص صورت می‌گیرد.

ویزا کارت هدیه کانادا

این نوع از کارت‌ها از فروشگاه‌های مختلف مانند والمارت کانادا قابل خرید بوده و امکان شارژ مجدد ندارند.

ویزا کارت پیش پرداخت کانادا

درست مانند ویزا کارت هدیه کانادا، امکان شارژ مجدد ندارند.

کاربردهای ویزا کارت کانادا

  • امکان پرداخت کلیه‌ی هزینه‌ها در قالب دانشجویی، کارمندی، کارگری و….
  • دریافت حقوق و دستمزد ماهانه یا روزانه
  • پرداخت مالیات، حق بیمه، مخارج زندگی و…
  • ایجاد سرمایه‌گذاری
  • واریز دستمزد کارگران به عنوان یک کارفرما
  • و…

ویزا کارت کانادا

مزایای ویزا کارت کانادا

۱- مدیریت هزینه‌های ماهانه را ساده می‌کند

مثل اینکه یک حساب جداگانه برای خریدهای روزانه خود داشته باشید.

۲- عالی برای مسافرت

کارت ویزای Prepaid شما در هر کجا که کارت‌های Visa به صورت الکترونیکی پذیرفته شود، در سطح جهانی پذیرفته می‌شود.

۳- می‌توانید بدون نگرانی هزینه کنید

با ویزا کارت کانادا، پیش پرداخت کارت خود را با استفاده از پول نقد یا دبیت پرداخت می‌کنید و دیگر نگران سودهای بانکی سنگین نخواهید بود.

۴- برای دوستان یا خانواده خود پول ارسال کنید

با استفاده از ویژگی انتقال کارت به کارت رایگان می‌توانید به سادگی وجه مورد نظر را انتقال دهید.

خدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی کردیت کارت

خرید مستر کارت و ویزا کارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مستر کارت و ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

نتیجه

اگر قصد سفر یا مهاجرت به کشور کانادا را دارید، ویزا کارت کانادا یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این ویزا کارت در قالب انواع مختلف دبیت، کردیت، پری‌پید و هدیه عرضه می‌شود. همچنین، به کمک ویزا کارت کانادا می‌توانید از مزایای بسیاری اعم از نداشتن سود‌های بانکی سنگین و پذیرش جهانی، بهره‌مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *