کارمزدهای wise به طور دقیق و کامل

کارمزدهای Wise پرسونال و بیزنس به طور کامل

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

وایز یکی از بهترین درگاه‌ها برای انتقال پول میان کشورها است و قابلیت‌های زیادی دارد. مانند سرویس‌های مشابه، وایز نیز برای خدمات خود کارمزدهایی را در نظر دارد. در واقع شما برای استفاده از خدمات وایز در بعضی از موارد ناچار خواهید بود که کارمزد آن را نیز پرداخت کنید. حال سوال اینجاست که کارمزدهای wise چگونه تعیین می‌شوند؟ اصلا کارمزدهای وایز چه مقداری دارند؟ یا اینکه کارمزد وایز کمتر از دیگر سرویس‌ها مانند پی‌پال است یا مقدار بیشتری دارد؟ برای دریافت پاسخ همه این سوالات و یا سوالات مرتبط با کارمزد wise تا پایان همراه ما باشید.

 

معرفی وایز

اگر تا به حال با وایز آشنایی نداشته‌اید، بهتر است قبل از مطالعه مباحث کارمزدهای wise درباره خود آن آگاهی پیدا کنید. سایت وایز که در ابتدای فعالیت خود تا چندین سال ترنسفروایز نام داشت، یکی از بسترهای مناسب نقل و انتقالات ارزی است. شما به کمک سرویس وایز می‌توانید موجودی حساب خود در یک بانک را به حساب شخص دیگر در یک بانک و کشور دیگری منتقل کنید. از طرفی امکان دریافت پول از کشورهای دیگر را نیز با این سرویس خواهید داشت. نحوه کار این سرویس با رقبایی همچون پی‌پال متفاوت است و قابلیت‌های خاص خود را دارد.

برای انجام تراکتش با این سرویس شما ابتدا پول را به حساب وایز واریز می‌کنید. سپس وایز این پول را از حساب خودش در کشور دیگری برداشت کرده و به حساب مدنظر شما واریز می‌کند. در واقع شما دیگر نگران تبدیل ارز نخواهید بود و مستقیما این کار توسط wise انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سرویس، قابلیت و خدمات آن، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «وایز چیست» را مطالعه نمایید. با مطالعه صفحه پیشنهادی به خوبی از نحوه کار، مزایا و معایب وایز مطلع خواهید شد.

 

کارمزدهای Wise چگونه تعیین می‌شوند؟

وایز برای تعیین مقدار کارمزد هر تراکنش عوامل مختلفی را در نظر می‌گیرد و به طور شفاف این مقدار مشخص خواهد بود. در واقع یکی از مزیت‌هایی که برای وایز مطرح می‌کنند، شفافیت کارمزد وایز است.شما می‌توانید قبل از انجام هر تراکنشی، مقدار هزینه و کارمزدهای wise را مشاهده نمایید. به طور کلی چهار عامل اصلی برای تعیین کارمزدهای wise می‌توان معرفی کرد. در واقع موارد مختلفی هستند که روی میزان کارمزد wise اثر دارند اما موارد زیر مهم‌ترین آن‌ها هستند:

  • مبلغ ارسالی
  • نحوه پرداخت
  • نرخ مبادله
  • نوع حساب

از نظر مبلغ ارسالی هرچه پول بیشتری ارسال کنید، کارمزد وایز برای شما بیشتر خواهد بود. به عبارتی کارمزدهای Wise درصدی از مبلغی است که شما ارسال می‌کنید. نحوه پرداخت شما یعنی اینکه پول را با کدام یک از روش های انتقال پول با وایز ارسال می‌کنید. منظور از نرخ مبادله نیز همان تبدیل واحد پول‌ها به یکدیگر است. آخرین عامل اثرگذار روی کارمزدهای Wise مسئله نوع حساب شما است. وایز برای مخاطبان خود دو نوع حساب شخصی و تجاری ارائه می‌کند. کارمزدهای این دو نوع حساب نیز برای انجام تراکنش‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد برای مطالعه: حساب وایز چگونه کار می‌کند؟

 

تفاوت کارمزد وایز در حساب شخصی و تجاری

همانطور که گفتیم از عواملی که روی میزان کارمزد وایز تاثیر دارد، نوع حساب‌تان است. اینکه شما از یک حساب پرسونال استفاده می‌کنید یا نوع حسابتان بیزنس وایز است، روی مقدار هزینه شما تاثیرگذار است. برای مثال در حالت کلی هرچقدر مبلغ انتقال شما بیشتر باشد، کارمزد بیشتری را باید بپردازید. این در حالی است که اگر حساب تجاری داشته باشید و از یک حد مشخصی که فعلا صد هزار پوند(یا معادل آن) است، تراکنش داشته باشید، کارمزدهای شما با تخفیف انجام خواهد شد. در ادامه جدول کارمزدهای wise را برای حساب شخصی و تجاری به تفکیک ارائه کرده‌ایم.

خرید حساب wise وایز
افتتاح حساب وریفای شده وایز wise

 

کارمزدهای Wise برای حساب‌های شخصی

شعار مجموعه وایز در قسمت کارمزد وایز همواره این بوده است که شما ابتدا هزینه را می‌بینید و سپس برای آن پرداخت می‌کنید. همچنین برای چیزی که استفاده می‌کنید پول پرداخت می‌کنید. این موارد نشان‌دهنده شفافیت در بحث کارمزدهای وایز است. در جدول زیر میزان کارمزد وایز برای هر قسمت را به تفکیک مشاهده می‌کنید. این مقدارها از سوی مجموعه وایز معین می‌شوند و ممکن است در طول زمان تغییراتی داشته باشند.

 

افتتاح حساب رایگان
ارسال پول

کارمزد بر اساس واحد پول متفاوت است

از 0.43٪
برداشت 200 یورو در ماه

تعداد 2 یا برداشت کمتر

رایگان
هزینه‌های خودپرداز بیش از 200 یورو در ماه

+ 0.50 پوند در هر برداشت

1.75٪
دریافت کارت نقدی Wise

بدون هزینه اشتراک

7 پوند
تبدیل پول

کارمزد بر اساس واحد پول متفاوت است

از 0.43٪
دریافت جزئیات حساب به 10 ارز

جزئیات AUD، CAD، EUR، GBP، HUF، NZD، RON، SGD، TRY و USD

رایگان
دریافت پول

دریافت AUD، CAD، EUR، GBP، HUF، NZD، RON، SGD، TRY و USD (غیر سیمی)

رایگان
دریافت وجه پرداختی به دلار

کارمزد ثابت در هر پرداخت

4.14 دلار آمریکا
تراکنش‌های تامین مالی حساب

برای تراکنش هایی اعمال می شود که شامل شارژ کیف پول الکترونیکی و سایر حساب ها به ارزهای خاص می شود

نگهداری عادی پول در حساب

بیشتر از 40 نوع ارز

رایگان
نگهداری پول در حساب برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در بهترین و بزرگترین شرکت‌های جهان

0.55٪ سالانه

 

کارمزدهای Wise برای حساب‌های بیزنس

طبق چیزی که توضیح دادیم، کارمزدهای وایز برای حساب‌های تجاری و شخصی متفاوت خواهد بود. در واقع نوع حساب شما روی این میزان تاثیر دارد و باید به هنگام انجام تراکنش حتما به این مورد دقت داشته باشید. البته از آنجایی که میزان کارمزدهای wise همیشه دقیق و واضح است، مشکلی پیش نخواهد آمد اما در هر صورت توصیه می‌کنیم مقدار کارمزد وایز را طبق نوع حساب خود بررسی کنید. جزئیات کارمزد وایز بیزنس را در ادامه مشاهده می‌کنید.

افتتاح حساب 45 پوند
ارسال پول

کارمزد بر اساس واحد پول متفاوت است

از 0.43٪
برداشت 200 یورو در ماه

تعداد 2 یا برداشت کمتر

رایگان
هزینه‌های خودپرداز بیش از 200 یورو در ماه

+ 0.50 پوند در هر برداشت

1.75٪
دریافت کارت نقدی Wise

بدون هزینه اشتراک

3 پوند
تبدیل پول

کارمزد بر اساس واحد پول متفاوت است

از 0.43٪
تراکنش‌های تامین مالی حساب

برای تراکنش هایی اعمال می شود که شامل شارژ کیف پول الکترونیکی و سایر حساب ها به ارزهای خاص می شود

نگهداری عادی پول در حساب

بیشتر از 40 نوع ارز

رایگان
نگهداری پول در حساب برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در بهترین و بزرگترین شرکت‌های جهان

0.55٪ سالانه

 

خدمات سفیرپیمنت؛ کارمزدهای وایز

پلتفرم وایز یک بستر مناسب برای نقل و انتقالات ارزی است. برای استفاده از خدمات و مزایای وایز لازم است که در این سایت یک حساب کاربری داشته باشید. فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در این سایت به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران با موانعی روبه‌رو است. در صورتی که قصد افتتاح حساب یا خرید اکانت وایز را دارید، می‌توانید از طریق سفیرپیمنت برای اینکار اقدام نمایید. همچنین اگر از طریق وایز درآمد ارزی خود را دریافت می‌کنید، می‌توانید برای نقد کردن درآمد وایز خود نیز از سفیرپیمنت کمک بگیرید.

به طور کلی سفیرپیمنت کلیه خدمات پرداخت در سایت های خارجی را به صورت ارزی انجام می‌دهد. همچنین جهت نقد کردن درآمد ارزی خود از هر سایتی می‌توانید روی کمک تیم ما حساب کنید. پشتیبانی سفیرپیمنت نیز برای پاسخگویی به ابهامات شما در رابطه با کارمزدهای wise و یا هر نوع هزینه‌ای در حوزه پرداخت‌های ارزی آمادگی دارد. اگر قبلا تجربه‌ای در استفاده از وایز داشته‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ کارمزدهای wise

بر اساس مبلغ ارسالی، نحوه پرداخت، نرخ مبادله و نوع حساب.
برای حساب‌های شخصی افتتاح حساب هزینه ندارد و رایگان است اما برای افتتاح حساب‌های تجاری باید هزینه بپردازید.
تا حداکثر 200 یورو در ماه و دو مرتبه کارمزدی ندارد اما پس از آن باید کارمزد مربوطه را بپردازید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *