معرفی Bank Of America

معرفی بانک Bank Of America بنک آو آمریکا

آخرین بروز رسانی:  ۵ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مؤسسات مالی در آمریکا بنک آو آمریکا نام دارد. پایه‌گذاری‌های اولیه این بانک ۲۵۰ سال قبل در ایتالیا شکل گرفت. آمادئو پیتر جیانینی در سال ۱۹۰۹ به طور رسمی این بانک را در آمریکا با نام بنک آو ایتالیا تأسیس کرد. در سال ۱۹۹۸ با ادغام بنک آو ایتالیا با نیشنز بنک (Nations bank)، رسماً این مؤسسه مالی به Bank of America تغییر نام داد. امروزه بنک آو آمریکا با خدماتی که ارائه می‌دهد یکی از محبوب‌ترین بانک‌های آمریکا تلقی می‌شود. در ادامه این مقاله به‌صورت جامع به معرفی Bank of America می‌پردازیم. خدمات بنک آو آمریکا را بررسی می‌کنیم. مزایا و معایب استفاده از Bank of America را مطرح می‌کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تاریخچه Bank Of America

 

Zelle چیست؟ بررسی و معرفی Zelle

 

پایه‌گذاری

معرفی Bank of America ارتباط تنگاتنگی با زندگی آمادئو پیتر جیانینی دارد. آمادئو جیانینی خود یکی از ده‌ها هزار ایتالیایی مهاجر به آمریکا بود. در آن زمان مؤسسات مالی آمریکا به مهاجران وام یا خدمات ارائه نمی‌کردند. به اعتقاد این مؤسسات، مهاجران توانایی بازپرداخت وام خود را نداشتند. در این زمان جیانینی بنک آو ایتالیا را برای خدمت‌رسانی به هم‌نوعانش تأسیس کرد. این بانک به مهاجران وام می‌داد و آنان را در مسیر رشد اقتصادی یاری می‌کرد.

 

خدمات بانک او امریکا

 

رشد بنک آو آمریکا

طولی نکشید که بنک آو آمریکا به محبوبیت چشمگیری میان مهاجران دست یافت. با افزایش دارایی‌ها، این بانک شروع به احداث شعبه‌های متعدد در سرتاسر آمریکا کرد. در سال ۱۹۹۸، بنک آو آمریکا (در کالیفرنیا) با نیشنز بنک (در نیویورک) ادغام شد و رسماً از بنک آو ایتالیا به بنک آو آمریکا تغییر نام داد. با ادغام این دو مؤسسه مالی، Bank of America اولین بانک با پوشش سراسری در آمریکا شد.

 

معرفی Bank of America

امروزه، بنک آو آمریکا در سرتاسر آمریکا ۳۹۰۰ شعبه فعال دارد. ازاین‌رو دسترسی به شعبه‌ها و خودپرداز‌های بنک آو آمریکا بسیار آسان است. این بانک در زمینه بانک‌داری دیجیتالی سزمایه‌گذاری کلانی کرده است. Bank of America میان رقبا پیشرفته‌ترین اپلیکیشن موبایل را دارد. از طریق این اپلیکیشن، مخاطبین می‌توانند از تمام خدمات بانک‌داری اینترنتی بهره‌مند شوند. افتتاح حساب در بنک آو آمریکا فقط به ۱۰۰ دلار احتیاج دارد. این مبلغ برای دانش‌آموزان زیر ۲۵ سال به ۲۵ دلار کاهش پیدا می‌کند. به‌طورکلی، در معرفی Bank of America باید اشاره کرد حساب‌های بنک آو آمریکا مناسب افرادی است که اولویت اول آن‌ها راحتی دسترسی است.

 

 

بررسی خدمات Bank of America

همان‌طور که در معرفی Bank of America مطرح کردیم، این بانک رنج وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. در کنار خدمات استاندارد مانند سپرده‌گذاری، وام‌دهی و صدور کارت‌های اعتباری، بنک آو آمریکا خدمات سرمایه‌گذاری و حساب‌های جایزه‌دار نیز ارائه می‌دهد. بنک آو آمریکا روش‌های متعددی در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد تا از هزینه‌‌های سالانه حساب اجتناب کنند. برای مثال، می‌توان با حفظ مجموع ۱۵۰۰ دلار در حساب‌های Bank of America، از پرداخت هزینه‌های سالانه اجتناب کرد.

حساب‌های بنک آو آمریکا سود سالانه بسیار پایینی دارند. در حالت استاندارد، مبلغ سود سالانه ۰٫۰۲ درصد و در بهترین حالت می‌توان ۰٫۰۴ درصد سود دریافت کرد. هنگام افتتاح حساب سرمایه‌گذاری به مدارکی چون کارت شناسایی، شماره امنیت اجتماعی و شماره حسابی از Bank of America نیاز خواهید داشت. در صورت برداشت زود‌تر از موعد قرار‌داد، مجبور به پرداخت جریمه خواهید شد. در حساب‌های جایزه‌دار با هر تراکنش خرید، درصدی از مبلغ پرداختی از طرف بانک به شما باز می‌گردد.

 

بررسی خدمات ارائه شده در بانک او امریکا

 

بنک آو آمریکا ۴ نوع حساب جایزه‌دار ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است این حساب‌ها هزینه سالانه ندارند.

  1. حساب خرید شخصی‌سازی شده: در این نوع حساب، دسته‌بندی‌‌ای از جانب مشترک انتخاب می‌شود. تا مجموع ۲۵۰۰ دلار، هر خریدی در آن دسته‌بندی انجام شود، بانک ۲ تا ۳ درصد مبلغ پرداختی به مشترک هدیه می‌دهد. پس از عبور از سقف خرید، برای مابقی خرید‌ها 1 درصد هدیه محاسبه می‌شود.
  2. حساب نامحدود: در این حساب، تمام خرید‌ها شامل ۱٫۵ درصد هدیه خواهد شد.
  3. حساب مسافرتی: به ازای هر یک دلار، ۱٫۵ امتیاز دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن برای رزرو و خرید از هتل‌ها و رستوران‌ها استفاده کنید.
    گفتنی است تمام پلن‌های فوق فقط در صورتی در دسترس قرار می‌گیرند که در ۹۰ روز اول افتتاح حساب، مجموعاً ۱۰۰۰ دلار خرید انجام دهید.
  4. حساب کارت بانک آمریکا: این گزینه فقط برای افتتاح حساب‌های جدید در دسترس است. تا ۶۰ روز در این پلن، هیچ بهره‌ای بابت انتقال اعتبار از شما دریافت نخواهد شد. پس اتمام این دوره، بهره استاندارد (بین ۱۲٫۹۹ تا ۲۲٫۹۹ دلار) محاسبه می‌شود.

 

 

مزایا و معایب Bank of America

همان‌طور که در بررسی خدمات بنک آو آمریکا مطرح شد، Bank of America مزایای قابل توجهی نسبت به رقبا دارد. برای مثال:

  1. سهولت در دسترسی: با بیش از ۳۹۰۰ شعبه و ۱۵۰۰۰ دستگاه خودپرداز، در سرتاسر آمریکا می‌توان از بنک آو آمریکا استفاده کرد.
  2. حداقل مبلغ حساب: بنک آو آمریکا برای افتتاح حساب، میان رقبا کمترین سپرده‌گذاری اولیه را دارد.
  3. تخفیفات بیشتر برای مشترکین پرخرید: Bank of America با مشترکین پرخرید ارتباط دوستانه‌تری ایجاد می‌کند و تخفیف‌های بیشتر به آن‌ها می‌دهد.

 

پرداخت در سایت های خارجی

 

به‌طورکلی منتقدین ۲ انتقاد کلی در خصوص Bank of America دارند.

  1. بنک آو آمریکا سود سالانه ناچیزی دارد.
  2. نمی‌توان از کارمزد خودپرداز‌ها اجتناب کرد.

 

سفیرپیمنت و معرفی Bank Of America

 

جمع‌بندی

بنک آو آمریکا یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بانک‌های آمریکا است. با در اختیار داشتن بیش از ۳۹۰۰ شعبه و ۱۵۰۰۰ دستگاه خودپرداز در سرتاسر آمریکا خدمات ارائه می‌کند. این بانک در ابتدا آوازه خود را از طریق خدمت‌رسانی به مهاجرین به دست آورد. در پیرو این سیاست، امروزه نیز Bank of America کمترین سپرده اولیه را بابت افتتاح حساب طلب می‌کند. این بانک در زمینه بانک‌داری اینترنتی پیشرو است و بهترین اپلیکیشن موبایل را دارد. بنک آو آمریکا رنج وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد که جالب‌ترین آن‌ها حساب‌های جایزه‌دار هستند. بااین‌وجود، سود‌های سالانه بنک آو آمریکا بسیار ناچیز هستند که در معرفی Bank of America به مواردی اشاره کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله تمام سؤالات و چالش‌های شما رفع شده باشد. نظر و پیشنهادهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ معرفی Bank Of America

بله با استفاده از خدمات افتتاح حساب در بانک‌های بین‌المللی سفیر‌‌پیمنت، افتتاح حساب در بانک آمریکا امکان‌پذیر است.
بله با ایجاد حساب در بانک آمریکا، به‌صورت خودکار حساب زل هم برای شما ایجاد می‌شود که استفاده از آن رایگان است.
بانک آمریکا در میان رقبا سود سالانه نسبتاً پایین ۰٫۰۳ درصد را ارائه می‌دهد که در بهترین حالت به ۰٫۰۴ درصد می‌رسد.
بله حساب سرمایه‌گذاری بانک آمریکا این اجازه را به شما می‌دهد تا مستقیماً در بازار بورس ورود کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *