افتتاح حساب وسترن یونیون

در چند ثانیه حساب Western Union بساز!

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  3 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، وسترن یونیون یک موسسه مالی است که عمده فعالیت‌های خود را به صورت آنلاین پیش می‌برد. این سیستم به شما کمک خواهد کرد که به راحتی پول را به صورت آنلاین ارسال و یا دریافت کنید. با توجه به خدمات مجموعه Western Union در طی این سال‌ها مردم برای دریافت پول و یا ارسال آن برای اعضای خانواده و همکاران تجاری بدون استرس استفاده می‌کنند. اما اگرچه سهولت استفاده از وسترن یونیون وجود دارد اما تعداد کمی از افراد نحوه افتتاح حساب را می‌دانند. از این‌ رو ما در ادامه برای شما آموزش ساخت حساب وسترن یونیون را خواهیم گفت.

 

آموزش ساخت حساب وسترن یونیون در چند ثانیه

همان‌طور که گفته شد، در این مقاله قرار است نحوه  افتتاح حساب وسترن یونیون را در چند ثانیه به شما آموزش دهیم. مهم است بدانید که می‌توانید قبض‌ها و پرداخت‌های متعددی را با استفاده از این مجموعه پرداخت کنید. بنابراین، شما نه تنها پول منتقل و دریافت نمی‌کنید، بلکه صورت حساب‌ها را با استفاده از این بستر فوق العاده پرداخت می‌کنید.

پس همراه ما باشید تا به شما نشان دهیم که داشتن حساب وسترن یونیون چقدر آسان است.

برای افتتاح حساب Western Union، همه مواردی که در زیر گفته خواهد شد، نیاز است.

 

  1. پیش از هر چیز نیاز است شما وارد پورتال ثبت نام به آدرس https://www.westernunion.com/us/fa/send-money/app/register شوید.
  2. سپس در درگاه باز شده لازم است شما اطلاعات زیر را وارد کنید: نام (نام و نام خانوادگی اجباری است. نام میانی اختیاری است)، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، گذرواژه، آدرس، کد پستی، شماره تلفن همراه و یک سوال امنیتی که برای بازنشانی گذرواژه خود لازم است آن را داشته باشید. پس از این که اطلاعات خود را وارد کردید از شما موافقت با شرایط و ضوابط خواسته می‌شود. حتما قبل از موافقت، آن‌ها را با دقت بخوانید تا از شرایط وسترن یونیون آگاه شوید.
  3. در نهایت، بر روی گزینه ” کامل” کلیک کنید. حساب وسترن یونیون شما به همین راحتی افتتاح شد! به همین سادگی

 

حساب وسترن یونیون

 

ویدیو آموزشی افتتاح حساب وسترن یونیون

در ادامه برای سهولت هر چه بیشتر شما ویدیویی برای آموزش افتتاح حساب یونیون قرار خواهیم داد:

 

 

پیشنهاد مطالعه: کارمزد وسترن یونیون

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه حواله ارزی

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی قادر است شما را در تمامی خدماتی که به ارز و پرداخت‌ بین المللی مربوط می‌شود، یاری کند. دریافت یا ارسال دریافت حواله ارزی (از جمله حواله وسترن یونیون) نمونه‌ای از خدمات این مجموعه است که می‌توانید از آن برای حواله ارز به تمامی کشورهای جهان استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

 

نتیجه

وسترن یونیون اگرچه سیستم شناخته شده‌ای در زمینه نقل و انتقال پول است اما ممکن است کاربرانی باشند که آشنایی با ثبت نام و افتتاح حساب وسترن یونیون ندارند. به همین دلیل در این مقاله در خصوص ساخت حساب وسترن یونیون نکاتی را بیان کردیم که کاربران با سهولت و آگاهی حساب خود را در این سیستم افتتاح کنند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *