خرید پی پال

کارت مخصوص پی پال چیست؟

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

افراد بسیاری امروزه با اینترنت سرکار دارند. وب‌سایتهای زیادی کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. همینطور خرید محصولات دانلودی مانند قالب سایتهای وردپرسی افزایش چشمگیری داشته است. تمامی این خرید و فروش‌ها نیازمند درگاه‌های پرداخت امن هستند. یکی از معتبرترین و بهترین درگاه اینترنتی PAYPAL است. این حساب در بیشتر کشورهای جهان به عنوان یک حساب معتبر در حال استفاده است. اگر شما هم به دنبال خرید پی پال هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
خرید اکانت پی پال

 

پی پال چیست؟

پی پال یک شرکت ارائه دهنده کارت‌های اعتباری است. این مجموعه در اکثر کشورهایی که از انتقال پول آنلاین پشتیبانی می‌کنند در حال فعالیت است. حساب پی پال به‌عنوان اولین جایگزین الکترونیکی برای روش‌های کاغذی سنتی مانند چک و حواله‌های بانکی ایجاد شد. این درگاه یک پردازشگر پرداخت ایمن برای فروشندگان آنلاین، وب‌سایت‌های حراج و بسیاری از کاربران تجاری فراهم کرده تا با استفاده از آن به‌ راحتی نقل و انتقالات مالی خودشان را انجام دهند. در حال حاضر پی پال یکی از پردرآمدترین شرکت‌های خصوصی در جهان است. امروزه اکثر مردم جهان پی پال را به‌ عنوان یک رابط بسیار سریع برای انتقال و دریافت پول از سراسر دنیا می‌شناسند.

داشتن حساب پی پال مناسب چه کسانی است؟

فریلنسرهای که درآمدهای دلاری کسب می‌کنند و به دنبال نقدکردن درآمدشان هستند.
صاحبان کسب ‌و کار و افرادی که قصد انتقال پول به سراسر جهان را دارند.
دارندگان کانال‌های یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی
بازاریابان اینترنتی که در وب‌سایت‌های آمازون و ebay خرید و فروش می‌کنند.
افرادی که قصد شرکت کردن در دوره‌های آموزش زبان خارجی، پرداخت شهریه دانشگاه و… را دارند.
فعالان بازارهای مالی مانند فارکس و بازار بورس جهانی مانند وال‌ استریت که برای شارژ حساب خود باید از پی پال استفاده کنند.

پیشنهاد برای مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال

افتتاح حساب پی پال رایگان

پی پال هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت ساخت و افتتاح حساب از کاربران دریافت نمی‌کند. ساخت یک حساب پی پال در چند دقیقه امکان پذیر است. بعد از ساخت این حساب و تأیید شدن مدارکتان به‌ صورت رایگان از پی پال استفاده کنید و فقط کارمزد تراکنش‌هایتان را پرداخت کنید. توجه داشته باشید هیچگونه هزینه اضافی در زمان ساخت این حساب وجود ندارد پس مواظب وب‌سایت‌های کلاه بردار باشید. چنانچه ایمیلی به جهت پرداخت هزینه برای ساخت حساب پی پال دریافت کردید. این ایمیل به جهت کلاهبرداری و دزدیدن اطلاعات محرمانه شما ارسال شده است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

مراحل درخواست افتتاح حساب پی پال

برای افتتاح این حساب به شیوه زیر عمل کنید:
1- به صفحه اصلی سایت پی پال بروید.
2- پس از واردشدن به این صفحه ابتدا نوع حساب مورد نظرتان را مشخص کنید و روی آن کلیک کنید.

کارت پی پال مخصوص

3- اکنون پس از انتخاب هرکدام از حساب‌های بالا به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که باید کشور محل سکونتان را انتخاب کرده و روی دکمه get started بزنید.

کارت پی پال رایگان
4- بعد از انتخاب کشور محل سکونتتان باید یک شماره‌ تلفن واقعی وارد کنید.

وریفای حساب پی پال
5- اگر شماره معتبری ثبت کرده باشید در صفحه جدید باید کد ارسال شده را وارد نمایید و سپس روی گزینه Send code again کلیک کنید.

نحوه استفاده از پی پال در ایران

6-در صفحه زیر اطلاعات خواسته شده را به‌ دقت وارد کرده و سپس روی دکمه next بزنید.

خرید کارت پی پال مخصوص
7- اگر تا به اینجا مشخصات خواسته شده را به‌ درستی ثبت کرده‌اید، صفحهٔ جدیدی برای شما باز می‌شود در این صفحه اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و تیک دو گزینه زیر را بزنید. سپس روی دکمه agree and create account کلیک کنید.

مراحل درخواست افتتاح حساب پی پال

توجه: ساخت یک حساب پی پال طبق توضیحات بالا فقط مناسب افرادی است که در کشورهای ارائه‌ دهنده خدمات این شرکت زندگی می‌کنند. متأسفانه ایران جز کشورهای تأیید شده توسط پی پال نیست. در صورت ارسال پاسپورت ایرانی به جهت احراز هویت حساب شما سریعاً مسدود خواهد شد.

بیشتربخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال، خرید با پی پال

کارت پی پال مخصوص چیست؟

زمانی که شما یک حساب پی پال می‌سازید و مدارکتان را ارسال می‌کنید این موضوع تا به این جا اهمیت خاصی ندارد؛ اما به جهت بالا رفتن اعتبار اکانت و امکان ارسال پول به حساب افراد پیغامی از طرف پی پال به دارنده صاحب حساب نمایش داده می‌شود. صاحب حساب باید یک کارت معتبر مانند گیفت کارت و یا مسترکارت به آن متصل کند. در صورتی که به این کارت‌ها دسترسی ندارید تنها گزینه پیش رویتان وارد کردن اطلاعت یک حساب بانکی معتبر است تا از این مرحله عبور کنید. بعد از انتخاب یکی از این روش‌ها حساب شما به کارت پی پال مخصوص تبدیل خواهد شد که محدودیتی به جهت ارسال و دریافت پول نخواهید داشت. برای خرید حساب پی پال معتبر از طریق یک واسط معتبر اقدام کنید.

افتتاح حساب PayPal وریفای شده

در پاراگراف بالا توضیحاتی به‌ منظور ساخت حساب پی پال بیان کردیم. اگر شما بخواهید یک حساب وریفای شده داشته باشید لازمه آن ارسال یک پاسپورت معتبر است تا حساب شما به جهت استفاده کردن تأیید گردد. به دلیل وجود تحریم‌های وضع شده ایالات متحده علیه ایران امکان وریفای حساب پی پال برای ایرانیان  امکان پذیر نیست و این شرکت هیچ‌گونه خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کند. اگر پاسپورت مورد تأیید پی پال ندارید و در ایران زندگی می‌کنید بهترین کار ممکن خرید حساب پی پال وریفای شده توسط شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات ارزی مانند سفیرپیمنت است.

معایب پی پال

کارمزد انتقال وجه تا 4 درصد از حساب شما کسر می‌شود.
هیچ‌گونه خدماتی به ساکنین کشورهای تحریم شده مانند: ایران، فلسطین، کره شمالی و… ارائه نمی‌دهد.
مسدودکردن بی‌دلیل حساب کاربران و احتمال از بین‌ رفتن سرمایه آنها بسیار زیاد است. (این مسدود شدن موقتی است و در صورتی که بتوانید علیه پی پال شکایت کنید و موضوع بسته شدن حسابتان را شرح دهید امکان باز کردن اکانت شما وجود دارد.)

مزایای پی پال

ثبت‌نام رایگان و آسان
قابل‌ استفاده در انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت، سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، لینوکس
انتقال سریع پول در هر نقطه از جهان
امنیت بسیار بالا به‌ منظور جلوگیری از حملات سایبری
ایمن نگه‌داشتن تراکنش‌های افراد در زمان انتقال وجه

تمامی این موارد با خرید پی پال وریفای شده در دسترس شما قرار خواهد داشت.

خدمات سفیرپیمنت در رابطه ‌با پی پال

چنانچه درآمد دلاری دارید و به هر دلیل نمی‌توانید درآمدتان را در ایران دریافت کنید. ما در اینجا هستیم تا با ارائه خدمات ارزی حساب پی پال وریفای شده به شما تحویل دهیم. برای ثبت درخواست خرید پی پال به قسمت پشتیانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید. کارشناسان باتجربه مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی تمامی سؤالات و چالش‌های پیش روی شما هستند. همچنین یک جلسه مشاوره رایگان برای خرید حساب پی پال وریفای شده از ما هدیه بگیرید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم. امیدواریم که آگاهی لازم را کسب کرده باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
هادی خلیلی کاربر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام
ممنون از مطالب مفید سایت
خواستم بپرسم که برای اضافه کردن کارت به حساب پی پال، دبیت کارت مناسب تر است یا پریپید؟

با تشکر

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام
    وقت شما بخیر باشه
    خواهش می‌کنم و انجام وظیفه می کنیم
    دبیت کارت از اعتبار بالاتری برخوردار است؛ همچنین هزینه بالاتر
    توصیه ما به شما این است که اگر قصد استفاده بلند مدت از حساب خود را دارید، حساب بانکی و یا کارت دبیت به حساب پی پال خود اضافه کنید