بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال

بهترین کشور های پی پال برای افتتاح حساب

آخرین بروز رسانی:  ۲۴ آبان, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

پی پال بزرگ‌ترین سیستم پرداخت و تراکنش‌های مالی در دنیا است. این شرکت کار خود را از سال ۱۹۹۹ آغاز کرد و اکنون در بیش از ۲۰۰ کشور به فعالیت خود ادامه می‌‌دهد. همچنین حساب‌های پی پال از ۲۵ ارز رایج دنیا پشتیبانی می‌کنند. حساب پی پال را می‌توان از هر کشور تحت پوشش افتتاح کرد؛ با این وجود پی پال‌ همه کشور‌ها با هم یکسان نیستند. بر اساس کشور مبدأ، حساب پی پال از مقررات قانونی و مالیاتی متفاوتی پیروی می‌کند. بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال کدام‌اند؟

در این مقاله درباره تفاوت‌های حساب پی پال در کشور‌های مختلف توضیح می‌دهیم و مقررات مالیاتی و قانونی بعضی از بهترین گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم. همچنین خواهیم گفت حساب پی پال در کدام کشور‌ها سخت‌گیری‌های بیشتری داشته که حتی‌الامکان باید از آن‌ها دوری کرد. پس اگر شما نیز مشتاق افتتاح حساب پی پال هستید و در انتخاب کشور مبدأ تردید دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال از ایران

PayPal امروزه در تمام دنیا از سیستم و سیاست‌های یکپارچه‌ استفاده می‌کند. از این‌رو مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب پی پال در تمام دنیا با اندکی تفاوت یکسان است. با این وجود سخت‌گیری‌های اخذ مدرک یا موارد مربوط احراز هویت در کشور‌های مختلف تفاوت دارد. البته لازم به ذکر است که رفتار‌های پی پال همواره دستخوش تغییرات است و نمی‌توان اطلاعات دائمی در این خصوص ارائه کرد. در ادامه درباره ویژگی‌های پی پال کشور‌های مختلف توضیح می‌دهیم.

 

کشورهای آسیایی قابل پذیرش از طرف پی پال

 

بهترین کشورهای آسیا برای افتتاح حساب پی پال

به صورت کلی کشور‌های آسیایی انتخاب بهتری برای افتتاح حساب هستند؛ خدمات حساب پی پال در این کشور‌ها سخت‌گیری کمتری داشته و مقررات مالیاتی این کشور‌ها نیز مناسب‌تر است.

 

افتتاح حساب پی پال امارات

امارات همواره یکی از کشور‌های موردعلاقه برای تجارت‌های بین‌المللی بوده است. در میان کشور‌های خاورمیانه و آسیایی، امارات بهترین سیاست‌های مالیاتی را ارائه می‌دهد. بسیاری از شرکت‌ها دفتر مرکزی یا مالی خود را به دبی منتقل می‌کنند تا از پرداخت مالیات‌های سنگین مصون بمانند. تمام افراد حقیقی و شرکت‌های حقوقی در امارات از پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده معاف هستند. امارات تنها بر شرکت‌های نفتی و بانک‌ها مالیات اعمال می‌کند. از این‌رو برای مسائل مالیاتی، امارات در صدر لیست بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال است. با این وجود، نسبت به سایر کشور‌های آسیایی سخت‌گیری‌های پی پال در کشور امارات بیشتر است.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال بدون پاسپورت

 

وریفای PayPal سنگاپور

سنگاپور یکی از مبدأ‌های محبوب و رایج برای افتتاح حساب پی پال است. میزان سخت‌گیری‌های مدرکی پی پال در این کشور کم‌تر است. همچنین پی پال در خصوص محدود کردن حساب‌های سنگاپور سخت‌گیری کم‌تری از خود نشان می‌دهد. قوانین مالیاتی در سنگاپور پیچیده هستند؛ اما به صورت مختصر مالیات به نوع درآمد مربوط می‌شود یعنی درآمد‌های داخلی و خارجی. درآمد‌های خارجی درهرصورت مشمول ۱۷ تا ۲۰ درصد مالیات می‌شوند. در خصوص درآمد‌های داخلی (حساب واریز کننده وجه نقد نیز از سنگاپور باشد) مقررات مالیات به دو دسته شرکتی و شخصی تقسیم می‌شود.

 

 

در خصوص حساب‌های بیزینسی ۱۷ درصد مالیات به آن اختصاص می‌یابد که در موعد مقرر باید پرداخت شود. برای اشخاص حقیقی مالیات از ۰ تا ۲۲ درصد متغیر است و به میزان درآمد فرد بستگی دارد. برای مثال درآمد ۳۲۰ هزار دلار به بالا مشمول پرداخت حداکثر میزان مالیات یعنی ۲۲ درصد خواهند بود.
همچنین مالیات برای افراد خارجی که در سنگاپور حساب می‌سازند همیشه مشمول مالیات می‌شود. مالیات در نظر گرفته شده برای افراد مقیم سنگاپور ۱۷ تا ۲۲ درصد خواهد بود.

 

بررسی نهایی بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال

 

پی پال مالزی

مالزی نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای افتتاح حساب پی پال است. این کشور در خصوص ملیت و احراز هویت مالک حساب سخت‌گیری آن‌چنانی نشان نمی‌دهد. همچنین مالزی به دنبال جذب سرمایه خارجی بوده و مشتاق فعالیت افراد خارجی در این کشور است. البته این اشتیاق بی‌دلیل نیست؛ زیرا مالیات‌های سنگین اصلی‌ترین راه درآمد این کشور است. تمام شرکت‌ها مشمول مالیات تجاری ۲۴ درصد می‌شوند. مالیات بر ارزش‌افزوده این کشور ۱۰ درصد است که روی کالا‌ها و خدمات لحاظ می‌شود. مالیات فردی در کشور مالزی عددی ثابتی ندارد و هر ساله بر اساس بودجه کشوری تعیین می‌شود.

 

 

اکانت پی پال در تایوان

جمهوری تایوان یکی دیگر از کشور‌های محبوب برای افتتاح حساب پی پال است. وضعیت سیاسی این کشور و همچنین موقعیت تجاری آن با کشور‌های غربی باعث کم‌تر شدن سخت‌گیری‌های پی پال شده است. مقررات مالیاتی تایوان به صورت درآمد پلکانی تنظیم شده است و شامل تمام افراد می‌شود. اگر کمتر از ۹۰ روز در سال در این کشور اقامت داشته باشید ۱۸ درصد درآمد پرداختی از تایوان مشمول مالیات می‌شود. در صورتی که بیش از ۹۰ و کمتر از ۱۸۳ روز اقامت داشته باشید به تمام منبع‌‌های درآمد شما ۱۸ درصد مالیات ثابت اختصاص می‌یابد. در بقیه موارد نیز به صورت پلکانی بر اساس میزان درآمد درصد مالیات افزایش می‌یابد. درصد مالیات از پله اول با ۵ درصد شروع شده و برای درآمد‌‌های بالای ۱۵۰ هزار دلاری به ۴۰ درصد می‌رسد.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت مجازی paypal پی پال

 

افتتاح حساب PayPal استرالیا

استرالیا یکی از کشور‌هایی است که به دلیل سخت‌گیری‌های هویتی افتتاح حساب پی پال در آن مشکل است. با این وجود از آنجایی که ایرانیان زیادی برای مهاجرت مقصد استرالیا را انتخاب می‌کنند؛ پی پال استرالیا نیز رواج بسیاری دارد. از نظر مالیاتی استرالیا نیز مانند دیگر کشور‌های غربی؛ به فرم و شماره مالیاتی نیاز دارد و نرخ مالیات آن به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

 

استفاده از پی پال ایران؛ آیا پی پال در ایران فعال است؟

 

مبلغ مالیات استرالیا هر سال توسط دولت اعلام می‌شود. بر اساس گزارش ارائه شده توسط دولت استرالیا نرخ مالیات سال ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

  • تا سقف ۱۸۵۰۰ دلار معاف از مالیات
  • از ۱۸۵۰۰ تا ۴۵ هزار به‌ازای هر مقدار بیشتر از ۱۸۵۰۰ دلار ۱۹ درصد
  • ۴۵ هزار تا ۱۲۰ هزار که به‌ازای هر مبلغی بیشتر از ۴۵ هزار دلار ۳۲.۵ درصد
  • ۱۲۰ هزار تا ۱۸۰ هزار که به‌ازای هر مبلغی بالای ۱۲۰ هزار ۳۷ درصد به‌اضافه مبلغ ثابت ۲۹ هزار دلار
  • از ۱۸۰ هزار به بالا ۵۱ هزار مبلغ ثابت به‌اضافه ۴۵ درصد به‌ازای هر مبلی بالاتر از ۱۸۰ هزار دلار

 

کشورهای قاره آمریکا که پی پال دارند

 

اروپا و آمریکا

کشور‌های اروپایی برای افتتاح حساب سخت‌گیری‌های زیادی دارند. برای افتتاح حساب اروپا می‌بایست ویزای اقامت ارائه دهید و حتماً به اکانت پی پال حساب بانکی در اروپا متصل کنید. از این‌رو برای افرادی که قصد اقامت یا مهاجرت به اروپا ندارند، پی پال اروپا توصیه نمی‌شود. همچنین به شماره مالیاتی نیاز خواهید داشت و می‌بایست از مقررات پیچیده مالیاتی ناحیه اروپا ‌پیروی کنید. افتتاح حساب PayPal آمریکا نیز ماشبه پی پال در اروپا شامل سخت‌گیری‌های زیادی در فرآیند احراز هویت است؛ بنابراین استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

 

کشورهای اروپایی ارائه دهنده پی پال

 

وریفای حساب پی پال آفریقا

افتتاح حساب پی پال در کشور‌های افریقایی گزینه مناسبی است؛ زیرا مقررات اقامتی و سخت‌گیری‌های هویتی در آن‌ها کمتر است. کشور‌های آفریقایی به مشکلات مالی و فساد دستگاه اجرایی معروف هستند و بسیاری از آن‌ها تحت تحریم‌های مالی قرار دارند. از این‌رو، تا چندی پیش پی پال از ارائه حساب به بسیاری از کشور‌های آفریقایی خودداری می‌کرد. طی آخرین بررسی‌ها به نظر می‌رسد پی پال سخت‌گیری‌های خود را کاهش داده و کشور‌های آفریقایی زیادی به لیست تحت پوشش خود اضافه کرده است. (دلایل لیمیت شدن حساب پی پال)

 

کشورهای آفریقایی ارائه دهنده پی پال

 

نرخ مالیات کشور‌های آفریقایی نسبت به آسیا خیلی بیشتر است. بعضی کشور‌ها مانند آفریقای جنوبی، کنگو، کنیا، موریتانی، سنگال، اوگاندا و زیمباوه نرخ مالیات بالای ۴۰ درصد دارند که از این بین آفریقای جنوبی با ۴۵ درصد صدرنشین نرخ مالیاتی است. میانگین مالیات کشور‌های آفریقایی ۲۵ تا ۳۰ درصد است. برای افتتاح حساب پی پال تنها گزینه‌هایی مانند سیشل (15درصد)، سیرالئون (15درصد) و موریس (15درصد) مالیات‌های مناسبی دارند. سودان با 15 درصد و لیبی با 10 درصد نیز می‌توانستند جزو گزینه‌های مناسب قرار گیرند؛ اما پی پال این کشور‌ها را پوشش نمی‌دهد.

 

مالیات کشور‌های آفریقایی

 

جمع‌بندی بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال

پی پال بزرگ‌ترین سیستم تراکنش‌های مالی و معروف‌ترین درگاه پرداخت در دنیا است. با کمک پی پال می‌توان برای هر کسی وجه نقد یا درخواست پرداخت ارسال کرد. همچنین بالغ‌بر ۹۰ درصد فروشگاه‌های آنلاین از درگاه پرداخت پی پال پشتیبانی می‌کنند. این موضوع پی پال را به یکی از حیاتی‌ترین ابزار‌های فریلنسری و فروشگاهی تبدیل می‌کند. با این وجود پی پال سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای دارد که می‌تواند باعث محدودشدن حساب شما شود.

همچنین موضوع دیگری که حین ایجاد حساب پی پال باید به آن توجه داشت نرخ مالیات کشور مبدأ است تا حتی‌الامکان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. از این‌رو، در این مقاله به صورت مفصل درباره تفاوت‌های کشور‌های پی پال توضیح دادیم. بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال را معرفی کردیم. همچنین موضوعات مالیاتی مربوط به هر کدام را نیز بررسی نمودیم. همواره می‌توانید جهت دریافت خدمات پرداخت با پی‌پال و یا خدماتی نظیر شارژ حساب پی پال و خدمات ویژه فریلنسری خارجی مانند نقد کردن درآمد پی پال با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

چنانچه سؤال یا پیشنهادی دارید از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ بهترین کشورها برای افتتاح حساب پی پال

در میان قاره‌ها، برای ایرانیان قاره آسیا بهترین گزینه است زیرا هزینه‌‌های مالیاتی آسیا به صورت میانگین کمتر است. همچنین سخت‌گیری‌های دولتی این کشور‌ها بسیار کم‌تر از کشور‌های اروپایی است.
حساب پی پال امارات بهترین و دردسترس‌ترین گزینه از نظر مالیاتی است؛ زیرا کشور امارات هیچ مالیاتی از ساکنین خود دریافت نمی‌کند.
بله پی پال از ۲۶ ارز رایج دنیا پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از سرتاسر دنیا میان حساب‌های پی پال انتقال انجام دهید و مبلغ خود را به همان ارز ارسالی دریافت کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
سجاد فیضی کاربر سایت ۱۱ دی ۱۴۰۲

سلام اگه حساب پی پال امارات پرسونال رو با ویزاکارت مجازی و شماره مجازی امارات وریفای کنیم ولی آیپی ثابت V2ray داشته باشیم ولی از یه کشور دیگه ، مشکلی واسمون پیش میاد یا خیر ، باتشکر.

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ دی ۱۴۰۲

    سلام
    مشکلی پیش نمیاد و صرفا آی‌پی تمیز و معتبر باشد.

   
کبری بهادری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا کشور استرالیا برای افتتاح حساب پی پال مناسب است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    این سوال خیلی کلی هست و به عامل زیادی وابستگی دارد.