خرید ارز دیجیتال با پی پال

خرید ارز دیجیتال با پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
6 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

پی پال اخیراً قابلیت جدیدی را برای حساب‌های کاربری آمریکایی ایجاد کرده است و هر کاربر PayPal می‌تواند به خرید ارز دیجیتال، فروش و نگهداری آن بپردازد؛ همچنین می‌توانید از رمزارزها در هنگام تسویه‌حساب و پرداخت برای خریدهای منتخب خود استفاده کنید و این در صورتی است که امروزه همانند سایر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، کارشناسان خرید و نگهداری طولانی‌مدت رمزارز را توصیه می‌کنند اما به نظر شما پی پال تمام قابلیت‌های مورد نیاز برای یک سرمایه‌گذاری مناسب را فراهم کرده است؟ برای پاسخ به این سؤال و موارد مشابه، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

کریپتوکارنسی یک سیستم پرداخت دیجیتالی است که برای تأیید تراکنش‌ها به بانک‌ها متکی نیست. استفاده از این ارز مانند یک سیستم همتا به همتا است که می‌تواند هر کسی را در هر جایی قادر به ارسال و دریافت وجه کند. به جای انتقال و مبادله پول فیزیکی در دنیای واقعی، پرداخت‌های ارز دیجیتال صرفاً به عنوان ورودی‌های دیجیتالی به یک پایگاه داده آنلاین که تراکنش‌های خاص را توصیف می‌کند، وجود دارد. قابل ذکر است که ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های دیجیتال ذخیره می‌شوند.

کریپتوکارنسی نام خود را به این دلیل دریافت کرد که از رمزگذاری برای تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کند. این بدان معناست که کدنویسی پیشرفته در ذخیره و انتقال داده‌های ارزهای دیجیتال بین کیف پول‌ها نقش دارد. هدف از رمزگذاری ایجاد امنیت و ایمنی است.
اولین ارز رمزنگاری شده بیت‌کوین بود که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و تا به امروز شناخته شده‌ترین آن باقی مانده است. بیشتر علاقه به ارزهای رمزنگاری شده، ترید برای رسیدن به سود است.

 

پیشنهاد مطالعه: افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس،آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

بدون شک شناخته شده‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال  و ترید، بایننس (Binance) است که متأسفانه با توجه به قوانین سختگیرانه این پلتفرم، استفاده از آن در ایران به سختی ممکن است؛ به همین دلیل در زیر، لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال را به همراه کاربرد آن برای شما معرفی کرده‌ایم.

  • کلی و بهترین برای مبتدیان: Coinbase
  • برترین اپلیکیشن موبایل: Crypto.com
  • بهترین برای امنیت: Gemini
  • برای آلت‌کوین‌ها: BitMart
  • کارمزدهای کم و بهترین برای معامله گران باتجربه: Kraken
  • برای بیت‌کوین: Cash App
  • بهترین صرافی آنلاین غیرمتمرکز: Bisq

 

بیشتر بخوانید : معرفی کیف پول تراست ولت

 

نحوه خرید کریپتو در پی پال آمریکا

برای خرید ارز دیجیتال از طریق پی پال، باید یک حساب کاربری پرسونال یا بیزینس با ریجن آمریکا ایجاد یا برای خرید پی پال آمریکا اقدام کنید. اگر حساب پی پال دارید، تنها کاری که برای خرید ارزهای دیجیتال باید انجام دهید این است که روی عبارت “Crypto” کلیک نمایید.

خرید ارز دیجیتال

 

در مرحله بعد باید انتخاب نمایید که قصد خرید کدام ارز را دارید. شما می‌توانید چهار نوع ارز دیجیتال را در پی پال خریداری کنید: بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش؛ با این حال، کارشناسان توصیه می‌کنند اگر یک سرمایه‌گذار جدید هستید، با بیت‌کوین و اتریم کار خود را آغاز نمایید.

 

خرید پی پال

 

برای تکمیل خرید خود کافی است پس از انتخاب مبلغ دلخواه، پرداخت را از طریق بالانس پی پال خود انجام داده و از داشتن هر یک از این ارزها استفاده لازم را ببرید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

 

همانند برخی از صرافی‌های آنلاین برای خرید ارز دیجیتال و فروش آن در پی پال کارمزد وجود دارد که بسته به میزان خرید شما این مقدار متفاوت خواهد بود.

صرافی آنلاین

 

نکات و بررسی عملکرد خرید ارز دیجیتال از پی پال

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال با PayPal آسان است به خصوص اگر قبلاً از این برنامه برای پرداخت‌های آنلاین استفاده می‌کرده‌اید؛ اما محدودیت‌هایی دارد.
رمزارزی که از طریق PayPal خریداری می‌کنید با خرید یک ارز در صرافی آنلاین مانند “Coinbase” یا “Gemini” یکسان نیست. اگر یک ارز دیجیتال را از طریق صرافی خریداری کنید، قادر خواهید بود آن را به یک صرافی امن دیگر انتقال دهید. این قابلیت در مورد پی پال صدق نمی‌کند. شما نمی‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را از حساب خود به حساب‌های دیگر در پی پال یا از پی پال منتقل نمایید و برای برداشت باید ارز دیجیتال خود را به پی پال به فروش برسانید که در این صورت مسئولیت گزارش اظهارنامه مالیاتی خود را نیز بر عهده خواهید داشت.

 

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت بن‌بست

 

اگر می‌خواهید کنترل کاملی بر روی ارزهای خود داشته باشید، یک صرافی ارز دیجیتال ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد. در حالی که روند کار با آن‌ها برای یک مبتدی می‌تواند دشوارتر باشد؛ اما در کارهای خود انعطاف بیشتری دارید و احتمالاً هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید از این صرافی‌ها برای مبادله یک ارز دیجیتال با ارز دیگر (مثلاً استفاده از بیت‌کوین برای خرید اتریوم) یا خرید ارز دیجیتال برای یک ارز رایج مانند دلار آمریکا استفاده نمایید.

با این حال، PayPal ممکن است برای سرمایه‌گذاران جدیدی که می‌خواهند مقدار کمی از موجودی رمزنگاری شده خود را در یک پلتفرم مورد اعتماد نگهداری کنند، منطقی باشد؛ به عنوان مثال، سوز اورمن، یکی از کارشناسان امور مالی جهان اخیراً به “NextAdvisor” گفته است که به جای صرافی آنلاین، ۵۰۰۰ دلار بیت‌کوین در پی پال خریداری کرده است، زیرا «آسان است».

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

اگر یک سرمایه‌گذار جدید هستید و قصد سرمایه‌گذاری تنها چند دلار را دارید، پی پال می‌تواند مکان خوبی برای شروع باشد. سرمایه‌گذاری بخش کوچکی از سبد بیت‌کوین خود، در پلتفرمی که به آن اعتماد دارید، می‌تواند برای مبتدیان منطقی باشد به خصوص اگر انتظار نداشته باشید که بعداً پول زیادی اضافه کنید و می‌خواهید کنترل بیشتری روی سود آن داشته باشید.
هیچ راه اشتباه یا درستی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود ندارد و این در نهایت به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، مهم‌تر از آن، قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، زمانی را برای یادگیری و آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال اختصاص دهید.

 

پیشنهاد مطالعه : خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

 

خدمات سفیرپیمنت برای خرید ارز دیجیتال با پی پال

همان‌طور که در مقاله به آن اشاره شد برای استفاده از این قابلیت پی پال، نیاز به افتتاح یا خرید پی پال آمریکا خواهید داشت. کارشناسان سفیرپیمنت با کوله‌باری از تجربه اکنون در خدمت شما هستند تا بهترین اکانت‌های پی پال را مطابق با خواسته شما در اختیارتان قرار دهند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با پشتیبانان Safirpayment در ارتباط باشید و پس از بررسی جوانب مختلف اقدام به افتتاح یا تهیه حساب برای خرید ارز دیجیتال کنید.

 

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال، سریع‌ترین روش برای پراخت فوری با پی پال

 

سخن پایانی

هر کاربر پی پال آمریکا می‌تواند به خرید و فروش، همچنین ذخیره ارزهای دیجیتال بپردازد. شما می‌توانید از رمز ارزها در هنگام پرداخت برای خریدهای خود استفاده کنید اما به طور کلی استفاده از ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت ایده جالبی نیست و همانند سایر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، کارشناسان خرید و نگهداری طولانی‌مدت رمزارز را توصیه می‌کنند.
PayPal، همراه با برنامه‌های دیگری مانند Venmo و Robinhood، ارزهای دیجیتال را در دسترس‌تر می‌کنند که برای بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی جذابیت زیادی دارد. اما افزایش دسترسی می‌تواند برای شما خطرآفرین نیز باشد.

جولیان موریس، یک برنامه‌ریز مالی معتبر در Concierge می‌گوید: اگر موجودی پی پال در تلفن خود دارید و در مورد ارز دیجیتال کنجکاو هستید، می‌توانید PayPal را باز کنید، روی رمزارز کلیک کنید و در عرض چند ثانیه صاحب چند صد دلار ارز دیجیتال شوید.
دیوید یرماک، استاد مالی در دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک که در مورد ارزهای دیجیتال تحقیق می‌کند، می‌گوید با توجه به ارزش این بازار، خرید ارز دیجیتال، ذخیره‌سازی و نگهداری کمی از آن توصیه می‌شود اما نباید تمرکز اصلی شما برای سرمایه‌گذاری باشد. او می‌گوید: «فرمول آزموده شده موفقیت در سرمایه‌گذاری همیشه شامل تنوع است نه اینکه همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد قرار دهید، بلکه سعی کنید گزینه‌های زیادی را در اختیار داشته باشید».

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(6)
   
امیر دروی کاربر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

درود
من قصد دارم از پی پال برای پرداخت هزینه سرور استفاده کنم. پی پال برای این کار مناسبه؟ و اینکه اگر اکانت پی پال و ولتر رو باهم ازتون خریداری کنم شامل تخفیف هم میشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    مناسب است اما با توجه به کارمزدی که برای شارژ بایستی بدید، بهتر است پرداخت‌های خود را از طریق صرافی هایی مثل سفیرپیمنت انجام بدید.
    در لینک زیر قیمت و جزییات خرید اکانت پی پال همراه با ولتر را مشاهده بفرمایید:
    https://safirpayment.com/vultr/

   
ریحان موحدی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

نحوه خرید کریپتو در پی پال امریکا به چه شکل است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    پس از ورود به حساب پی پال خود بایستی بر روی گزینه Crypto کلیک کنید و ادامه مراحل مشخص است. البته در صورتی که حساب شما کاملا واقعی‌ست مشکلی ندارد ولی در غیراینصورت اینکار را به شما و افرادی که حساب‌های تازه‌تاسیس دارند توصیه نمی‌کنیم.

   
محمد موسوی کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
فقط همین چهار ارز رو میشه خرید داخل پی پال؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. در حال حاضر تعداد رمزارزهای ارائه شده در پی پال محدود هست و امکان افزودن رمزارز دیگری نیست.