پی پال چیست

پی پال (Paypal) چیست و چگونه کار می‌کند؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
25 دیدگاه
زمان مطالعه:  15 دقیقه

نزدیک به دو دهه است که پی پال جایگزینی مناسب برای معاملات نقدی و بین‌المللی بانکی است؛ اما واقعا چه مقدار از این غول پرداخت‌های آنلاین می‌دانید؟ خرید پی پال در ایران چه چالش‌هایی دارد؟ در ادامه به پی پال چیست، حساب آن، معرفی شرکت Paypal و این برنامه شگفت‌انگیز می‌پردازیم!

بیشتر بخوانید: معرفی ۴ سایت ساخت آدرس و هویت جعلی پی پال

جدول محتوا پنهان

تاریخچه مختصر پی پال

پی پال در زمان تاسیسش، سال ۱۹۹۸ توسط بنیان‌گذارانش (Max Levchin  و Peter Thiel) به این اسم نام‌گذاری نشده بود و این شرکت Confinity نام داشت؛ ولی بعد از مدت دو سال، شرکت به اسمی که اکنون می‌شناسیم به پی پال تغییر نام داد. پی پال بعد از گذشت چند سال فعالیت و جذب مشتری توسط ebay خریداری شد و پیشرفت‌های چشمگیری را برای خود به ارمغان آورد.

برای دانستن بیشتر درباره پی پال، این شرکت مشهور، مقاله جامع تاریخچه پی پال را مطالعه نمایید.

چند نکته کلیدی در مورد پی پال

  • پی پال یک پلت فرم پرداخت آنلاین است که به افراد و مشاغل، خدمات کم‌هزینه ارائه می‌دهد. (برای مثال خرید با پی پال)
  • علاوه بر پرداخت‌های آنلاین، پی پال انواع خدمات مرتبط از جمله کارت‌های نقدی برای پرداخت، دستگاه‌های کارت‌خوان اعتباری برای تجار کوچک و خطوط اعتباری را نیز ارائه می‌دهد.
  • پی پال یک روش بسیار امن برای ارسال پرداخت آنلاین در نظر گرفته می‌شود.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

پی پال چگونه کار می‌کند؟

پی پال خدمات و راه حل‌های پرداخت را هم برای مصرف‌کنندگان شخصی و هم برای مشاغل ارائه می‌دهد. این شرکت به مصرف‌کنندگان شخصی اجازه خرید، پرداخت و انتقال پول را با سهولت نسبی می‌دهد. کاربران برای ثبت نام برای یک حساب کاربری به یک آدرس ایمیل نیاز دارند و برای تکمیل تنظیمات باید یک کارت اعتباری، کارت نقدی یا حساب بانکی ارائه کنند.

پیش از استفاده از سرویس، پی پال تمام اطلاعات را تأیید می‌کند تا مطمئن شود شخصی که حساب را راه‌اندازی می‌کند، مالک قانونی است.

دارندگان حساب پی پال می‌توانند از وب سایت شرکت یا برنامه تلفن همراه برای انتقال پول به دیگران با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه گیرنده استفاده کنند.

خریداران می‌توانند گزینه پی پال را برای تکمیل خریدهای آنلاین انتخاب کنند، اگر خرده‌فروش این سرویس را داشته باشد. تراکنش‌ها در عرض چند دقیقه تکمیل می‌شوند و شرکت قول می‌دهد که انتقال‌ها برای پرداخت یا برداشت بلافاصله در حساب بانکی در دسترس هستند.

پی پال همچنین طیف وسیعی از راه حل‌ها را برای فعالیت‌های روزمره به مشاغل ارائه می‌دهد. این راه حل‌ها شامل درگاه‌های پرداخت برای تراکنش‌های آنلاین و حضوری، راه حل‌های مدیریت کسب و کار و همچنین گزینه‌های اعتباری و مالی است. صاحبان مشاغل همچنین باید یک آدرس ایمیل برای ایجاد یک حساب کاربری ارائه دهند.

پی پال تلاش می‌کند تا خریدهای آنلاین را با ارائه نوعی پرداخت که پرداخت‌کننده یا گیرنده پرداخت را ملزم به افشای شماره کارت اعتباری یا حساب بانکی نمی‌کند، ایمن‌تر کند. بنابراین، پول امن است، حریم خصوصی محافظت می‌شود و از آنجایی که پایگاه مشتری بسیار زیاد است، تراکنش‌ها از روش‌های سنتی، سریع‌تر است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید کارت پی پال

 

 ملاحظات خاص

اگرچه پی پال یک بانک نیست اما همچنان مشمول بسیاری از مقررات حمایت از مصرف‌کننده است که توسط بانک‌ها اداره می‌شود. به عنوان مثال، میزان مسئولیت شما در قبال یک تراکنش غیرمجاز با توجه به اینکه چقدر سریع به بانک اطلاع می‌دهید که فعالیت غیرمجاز در حساب شما رخ داده است، تعیین می‌شود.

اطلاع رسانی سریع به پی پال در صورت نگرانی به محدود کردن مسئولیت شما کمک می‌کند و توصیه می‌شود کاربران PayPal به طور مرتب حساب‌های خود را بررسی کنند.

بیشتربخوانید: مقایسه وایز و پی پال شباهت‌ها و تفاوت‌ها

مزایای پی پال

  • خریدهایی که از چند خرده فروش آنلاین منتخب انجام می‌شود ممکن است شامل تخفیف از پی پال یا نوعی پیشنهاد بازگشت نقد باشد.
  • پی پال همچنین کارت اعتباری خود را از طریق بانک Synchrony ارائه می‌دهد. به متقاضیان تایید شده، مسترکارت‌هایی با نام پی پال ارائه می‌شود.
  • این شرکت همچنین خریدهای بزرگ را تأمین مالی می‌کند، خطوط اعتباری را گسترش می‌دهد و مسترکارت‌های نقدی را به مشتریانی ارائه می‌دهد که از موجودی PayPal برای پرداخت هزینه‌های خرید در فروشگاه‌ها یا برداشت وجه نقد استفاده می‌کنند.
  • با توجه به اینکه پی پال بسیار شناخته شده است، در سراسر جهان، فروشگاه‌هایی وجود دارند که پرداخت‌های پی پال را برای کالاها یا خدمات می‌پذیرند.

آیا پی پال امن است؟

برای انتقال پول یا خرید محصولات به صورت آنلاین، استفاده از paypal بی‌خطر است و سیستم حفاظت از اطلاعات آن مشابه کریدیت کارت عمل می‌کند و داده‌ها تماماً رمزگذاری شده است.

البته موضوع امنیت برای فروشندگان کمی متفاوت است و هرچقدر هم که پی پال مدارک وب‌سایت و کسب‌ و کار فروشنده را استعلام بگیرد؛ ولی احتمال دارد که فروشگاه اینترنتی دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل پرداخت انجام نشود و پول شما از دست برود. به هر حال وظیفه پی پال نیست که تراکنش‌های انجام شده را بیمه کند؛ پس هنگام تراکنش حتما خود شما هم درباره فروشگاه آنلاین مدنظر اطلاعات کافی داشته باشید تا مشکلی برای شما به‌وجود نیاید.

برای افزایش امنیت حساب‌تان بهتر است که کریدیت کارت خود را به حساب پی پال متصل و یا انتقال فوری پول از حساب بانکی خود را به وسیله تنظیمات داخل حسابتان، خاموش کنید؛ تا اینکه هکرها و بدافزاها نتوانند حساب بانکی شما را تخلیه کنند.

برنامه پی پال چیستحساب پی پال چیست؟

پی پال یکی از بزرگ‌ترین بسترهای انتقال پرداخت آنلاین در جهان است که به بیش‌از 200 کشور با 25 ارز خدمات ارائه می‌دهد. اضافه شدن متد پرداخت پی پال در ebay باعث رشد چشمگیر آن تا به امروز بوده است و میلیون‌ها مشتری تنها با استفاده از ایمیل و ارائه یکسری مدارک می‌توانستند پرداخت‌های خود را به سادگی انجام دهند. با توجه به فراگیر شدن پی پال، علاوه‌بر فروشگاه‌های معتبری چون Amazon و ebay، خرده‌فروشی‌های دیگری هم در سرتاسر جهان از روش پرداخت پی پالی حمایت می‌کنند. امنیت بسیار بالا و جلوگیری از کلاهبرداری باعث شده تا پی پال یکی از مطمئن‌ترین روش‌های انتقال پول به صورت آنلاین باشد.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

انواع حساب های کاربری پی پال

پی پال به طور کلی دو حساب شخصی (Personal) و بیزینس (Business: تچاری) را برای کاربران خود جهت استفاده از موارد گوناگون در نظر گرفته است.

همانطور که از اسامی این حساب‌ها مشخص است، حساب شخصی یا پرسونال بیشتر برای امور شخصی، نظیر دریافت و انتقال پول و خرید از فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌شود و حساب‌های بیزینس هم عموما برای امور مالی یک شرکت و یا فروشگاه‌های اینترنتی کاربرد دارد.

برای افتتاح انواع حساب پی پال نیاز است تا مدارک مورد نیاز متناسب با هر نوع حساب را به همراه داشته باشید؛ که البته مدارک ایرانی به دلایل تحریم قابل قبول نیست.

محدودیت ها و موانع کار با پی پال در ایران

پی پال به دلایل تحریم در ایران به طور مستقیم قابل استفاد نبوده و موانعی برای کاربران ایرانی وجود دارد.

  1. عدم استفاده از آی‌پی ایرانی و استفاده از VPS به جای آن
  2. نپذیرفتن اطلاعات کاربران ایرانی
  3. لیمیت شدن حساب پی پال به دلیل تغییر آی‌پی به ایران

این موارد موانع عمده ایرانیان برای استفاده از پی پال است و باید همیشه مدنظر داشته باشید.

بیشتربخوانید: کارت مخصوص پی پال

ارسال پول (Send Payment/Send Money) به دیگر حساب های پی پال برای دوستان و خانواده

ارسال پول به دوستان و خانواده یکی از ویژگی‌های اصلی حساب پی پال است؛ که شما بدون استفاده از هیچ گونه انجام عملیات بانکی، می‌توانید با چند کلیک میان دوستانتان پول ارسال و دریافت کنید.

در مقاله انتقال پول با پی پال، به طور جامع و کاملا تصویری نحوه ارسال و درخواست پول (request and send money) را در پی پال توضیح دادیم، در صورت تمایل می‌توانید به این مقاله هم رجوع کنید.

  • داخل وب‌سایت پی پال، وارد حساب کاربری خود شوید
  • گزینه send and request را انتخاب کنید
  • ایمیل یا شماره تلفن شخص گیرند را وارد کنید
  • مشخص کنید که پرداخت برای دوستانتان است یا برای آیتم و سرویس خاصی است
  • مقدار وجه را مشخص کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید
  • فاکتور را از نظر صحت اطلاعات بررسی و Send money now را انتخاب کنید

پی پال شرکت

 

پی پال اجاره‌ای چیست؟

 

استفاده از خدمات دریافت پول از پی پال

درواقع برای دریافت پول در حساب پی پال نیاز نیست تا اقدام خاصی را انجام دهید و شخص بدون هماهنگی می‌تواند برای شما پول واریز کند؛ فقط بعد از دریافت پول برای شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد.

البته برای دریافت پول به این مورد توجه کنید که حساب شخص را بلاک نکرده باشید و منبع دریافتی شما از حساب‌های افراد غریبه معتبر باشد تا مشکلات آن شخص گریبان‌گیر حساب شما نشود.

نحوه درخواست پول (Request money) از طریق پی پال

برای درخواست پول به‌سادگی می‌توانید در بخش Transfers و قسمت Request درخواست خود را ثبت کنید. باید حتما این مورد را مدنظر داشته باشید که هر دو باید برای درخواست و ارسال پول حساب پی پال داشته باشند.

انواع تراکنش پی پال و کارمزدهای آن

تراکنش‌های پی پال معمولا به چند صورت قابل انجام است.

1) ارسال پول به روش send money: در این روش شما به طور معمول وجهی را برای فردی ارسال می‌کنید که این عملیات اگر به صورت send as freindly و توسط دو حساب از مبدا یکسان باشد، تراکنش شامل کارمزد نمی‌شود؛ ولی در بقیه حالات این عملیات شامل کارمزد می‌شود.

2) ارسال پول به روش invoice: شما می‌توانید با استفاده از این روش مبلغی را به صورت لینک درگاه ایجاد کنید تا مشتری یا ارسال کننده پول بتواند با استفاده از حساب پی پالش پرداخت را انجام دهد. شما می‌توانید این لینک را با استفاده از پلتفرم‌های مختلف برای شخص ارسال کنید.

3) انتقال به روش Mass pay: انتقال وجه چند نفره با mass pay در حساب بیزینس قابل انجام است که کارمزد این عملیات 2 درصد است.

پی پال کارمزدهای دیگری هم دارد، برای مثال کارمزد اضافه کردن کارت و تعویض ارز موجودی در حساب، که کارمزدهایی درصدی و ثابتی دارند. برای دانستن بیشتر در این زمینه مقاله جامع انواع کارمزد پی پال رو مطالعه کنید.

موارد مورد نیاز برای استفاده از پی پال در ایران

موارد استفاده از حساب پی پال در ایران به طرز چشم‌گیری زیاد است. برای کسب درآمد دلاری شما نیاز به حساب پی پال دارید؛ شما حتی می‌توانید پی پال رایگان بدست بیاورید! برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی، ارسال پول به عزیزانتان و… نیاز به پی پال دارید. البته ناگفته نماند که می‌شود از پرفکت ‌مانی، وب‌ مانی و… هم استفاده کرد (برای آموزش جایگزین پی پال با دیگر حساب‌ها مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.)؛ ولی در بعضی از مواقع طرف مقابل یا فروشگاه مد نظر از آنها استفاده نمی‌کنند و شما باید از پی پال استفاده کنید.

پیشنهاد مطاله: خرید با پی پال

در چه فروشگاه‌هایی می‌شود از پی پال استفاده کرد؟

خرید با Paypal حتی اگر داخل کشور هم باشید غیرممکن نیست! به غیر از eBay و Amazon میلیون‌ها فروشگاه آنلاین وجود دارد که paypal را به عنوان یکی از متدهای پرداختی خود استفاده می‌کنند، فروشگاه‌هایی مانند Apple, Samsung, Best Buy Home Depot, Walgreens, Target و بسیاری موارد دیگر که کاملاً از پی پال پشتیبانی می‌کنند. البته اگر به دنبال خرید محصولات فیزیکی نباشید کارتان ساده‌تر خواهد بود!

البته بعضی از ارگان‌های دولتی به هیچ عنوان از پی پال استفاده نمی‌کنند و شما حتما باید از متدهای دیگری مانند کردیت کارت، ویزا کارت و… استفاده کنید، پرداخت آزمون‌ های بین‌المللی هم با پی پال امکان پذیر نیست.

حساب پی پال چیستکارت اعتباری پی پال چیست؟

کارت پی پال مثل کارت‌های فیزیکی بانکی است که البته در همه کشورها دردسترس و قابل استفاده نیست. پی پال جهت استفاده کاربرانش از کارت پی پال، 6 ماه خدمات رایگان برای تراکنش‌های بالای 99 دلار در نظر گرفته است. در هر صورت استفاده از این کارت به صورت فیزیکی در ایران قابل استفاده نیست.

پی پال چیست؟

برنامه پی پال چیست؟

شرکت پی پال برنامه‌ها و نسخه‌های گوناگونی برای دستگاه‌ها و سیستم عامل های متفاوت مثل ویندوز، اندروید و ios منتشر کرده است. برای دانلود پی پال برای اندروید و ios و دانلود پی پال برای کامپیوتر و ویندوز کلیک نمایید.

بیشتربخوانید: نحوه تغییر رمز حساب پی پال و ساخت پسوردی قدرتمند

کاربرد پی پال در ایران

  • از آنجایی که پی یال در ایران به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، نه تنها افراد بسیاری با آن اشنا هستند بلکه از دیدگاه آن ها پی پال بسیار قابل اعتماد می باشد.
  • پی پل چگونه کار می‌کند؟ کار با حساب پی پال بسیار ساده و آسان است” چرا که تنها با استفاده از یک ایمیل می‌توان از آن استفاده کرد.
  • با استفاده از حساب پی پال اطلاعات مربوط به کارت اعتباری از دید سایرین پنهان باقی می‌ماند.

افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال و خصوصا اداره آن (اعم از پرداخت و انتقال پول) کاری حساس است. چراکه با یک قدم اشتباه ممکن است که تمام سرمایه‌تان را از دست بدهید. با این حال مزایای افتتاح حساب پی پال بسیار بالا هستند. اگر که تخصص و تجربه کافی در زمینه افتتاح حساب و پرداخت‌ های پی پالی ندارید، پیشنهاد میکنیم که از صرافی های آنلاین معتبری مثل سفیرپیمنت درخواست کمک و مشاوره کنید.

سفیرپیمنت حساب‌های کانفرم شده پرسونال و بیزنس پی پال را در اختیارتان قرار خواهد داد و با آموزش نکات لازم برای استفاده از حساب‌ها، شما را برای کسب درآمد ارزی، ساخت درگاه و… یاری خواهند کرد.

سوالات متداول در مورد پی پال

در چه کشورهایی می‌توانیم از پی پال استفاده کنیم؟

پی پال در 200 کشور با 25 ارز مختلف قابل استفاده است. ولی امکانات و هزینه خدمات در هر کشور متمایز خواهد بود.

افتتاح حساب پی پال و انتقال پول برای حساب‌های آمریکایی چگونه است؟

انتقال پول به صورت سندمانی در هر صورت کارمزد دارد و فقط زمانی که از دو حساب هم کشور بوده و انتقال به صورت گیفت صورت بگیرد، کارمزدی دریافت نخواهد شد. برای تبدیل پول به واحدهای دیگر، پی پال کارمزدی را در نظر گرفته است و افتتاح حساب پی پال برای همه کشورها رایگان است.

آیا پی پال تنها سرویس پرداخت آنلاین است و چه تفاوتی با بقیه دارد؟

قطعا پی پال تنها سرویس پرداخت آنلاین نیست و سرویس‌های گوناگونی مانند وب ‌مانی، پرفکت‌ مانی، Google Pay، Stripe، Venmo و… وجود دارند که خدمات خود را به آسانی و کارمزد کمتری ارائه می‌دهند؛ ولی پی پال به دلیل گستردگی و فراگیری، بیش‌تر از سایر متدها استفاده و حمایت می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(25)
   
امیرمحمد باقری کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

سلام ببخشید پی پال داخل عمارات دفتر مراجعه حضوری داره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام. خیر دوست عزیز. پی پال دفتر جهت مراجعه حضوری نداره

   
مصطفی برومند کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
من تحقیق کردم که استفاده از پی پال داخل ایران خیلی ریسک بالایی داره اما نیاز دارم که حتما بتونم از خدمات انتقالات بین المللی استفاده کنم. تو این شرایط توصیه شما چیست؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. وقت بخیر. دوست عزیز اکانتهای پی پال بسیار حساس هستند و باید هنگام استفاده از اونها موارد زیادی رو مدنظر قرار داد. با این وجود باز هم امکان استفاده از این نوع اکانتها داخل ایران هست و شما میتونید از خدمات پی پال استفاده کنید به شرط اینکه از سرور مجازی برای اتصال به اکانت استفاده کنید و از سورسهای معتبر پول دریافت و پرداخت کنید.

   
بهرام کاربر سایت ۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام و خدا قوت
در پاسخ به این سوال که پی پال چیست بنده هنوز متوجه نشدم که دقیقا یک بانک اینترنتیه یا موارد دیگه؟ میشه لطفا یه توضیح مختصری بدین

   
عادل کاربر سایت ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

توی پی پال ویکی پدیا گفته شده که پیتر تیل هنوز جزو هیئت مدیره‌ ی پی پال هست. درسته آیا؟!

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    با سلام و عرض ادب
    پیتر تیل از موسسین پی‌پال بوده و در حال حاضر از اعضای هیئت‌مدیره پی‌پال نیست

   
عارف جلیلی کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

دیروز توی میدون فردوسی بودم برای فروش دلار و یورو و روپیه. یکی داشت داد میزد فروش پی پال‌!‌ فروش پی پال چیه؟ شما میدونین؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    پی‌پال یک سرویس خدمات پرداخت بین‌المللی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    برای آشنایی با آن و مزایا و معایبش می‌توانید مقاله زیر را بخوانید:
    https://kashanpay.com/blog/paypal-vs-visacard/

   
صابر کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

سلام اگر حساب پرسونال پی پال بسازم، میتونم به اینستاگرام وصلش کنم؟ برای پرداخت های درون برنامه…. اگه بشه خیلی خوبه.
و اینکه چجوری میشه فروشگاه زد توی اینستاگرام. از اونا که قیمت رو میزنن روش ممنونم

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام، وقت بخیر
    بله، این امکان وجود دارد

   
فاطمه کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

با پی پال امکانش هست که ویزا کارت یا مستر کارت رو شارژ کرد؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام، وقت بخیر
    بله، اگر کارت شما قابلیت شارژ داشته باشد این امکان وجود دارد

   
پیر کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

سلام
محدودیت ارسال پول به حساب پرسونال پی پال چقدره؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام، وقت شما بخیر باشه
    برای هر حساب وابسته به کشور، نوع وریفای و… متفاوت می‌باشد

   
shayan کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

درود
با پی پال میشه گوگل اد سنس پرداخت زد؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    بله، این امکان وجود دارد

   
تورج علیرضایی کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

بنیانگذار ایبی پیر امیدیار هست. پی پال هم برای ای بی هست. چجوری راضی شده ایران رو تحریم کنه!

   
شازده کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

سلام ویزا کارت پی پال چیه؟ برای شرکت پی پاله؟ آیا میشه باهاش کارت به کارت کرد؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    شرکت پی‌پال، ویزا و مسترکارت‌های با برند خود این سازمان به کاربران خود هدیه می‌دهد
    لازم به ذکر است که این‌ کارت‌ها به صورت فیزیکی و در آدرس صاحبان حساب پی‌پال تحویل داده می‌شود
    تمام امکانات سایر کارت‌های برند ویزا و مسترکارت در این کارت‌ها وجود دارد

   
سید غلامحسین مرادی کاربر سایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

یه مقدار بیشتر در مورد انواع حساب پیپال توضیح میدید لطفا؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام و احترام
    میتونید مقالات مرتبط با پی‌پال رو مطالعه کنید.
    https://kashanpay.com/blog/category/paypal/
    درصورتی که به صورت جزئی‌تر سوالی دارید، میتونید با پشتیبانی کاشان‌پی ارتباط بگیرید.

   
امیر کاربر سایت ۲۷ آبان ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید
ممنون از مقاله خوبتون درباره پی پال
میخواستم بدونم که قضیه پی پال بانک سامان چیه؟ شنیدم که یکی از شعب بانک سامان دلار پی پال میخره؟
ممنون از راهنماییتون

       
    سجاد سلمان طاهری کاربر سایت ۳۰ آبان ۱۳۹۹

    سلام خدمت شما
    خواهش می‌کنیم، نظر لطف شماست
    چند سال گذشته بانک سامان این کار رو انجام می‌داد؛ ولی متاسفانه دیگه دلار پی پال خریداری نمی‌کنه