کسب درآمد با یوتیوب

صفر تا صد کسب درآمد با یوتیوب

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
5 دیدگاه
زمان مطالعه:  17 دقیقه

کسب درآمد با یوتیوب یکی از جذاب‌ترین روش‌های درآمدی فریلنسرها است. حتما قبلا درمورد مدل‌های ممکن کسب درآمد از یوتیوب شنیده‌اید. یوتیوب یک شبکه‌ اجتماعی مبتنی بر ویدئو است که امکان تماشای ویدئو، لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری آن‌ها را برای کاربرانش فراهم می‌کند. یوتیوب دریای بی‌کرانی از انواع ویدئوها است که تنوع موضوعات آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد. شما می‌توانید هر نوع ویدئوی کمدی، مستند، علمی، تاریخی و… که می‌خواهید را به سادگی در این شبکه اجتماعی پیدا کنید. ماموریت یوتیوب تنها به همین جا ختم نمی‌شود. این شبکه اجتماعی می‌تواند به یک منبع درآمد مطمئن برای کاربرانش تبدیل شود. در ادامه به معرفی انواع راه های کسب درآمد با یوتیوب و کاربرد پی پال برای یوتیوب می‌پردازیم.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال پرسونال و بیزینس

 

جدول محتوا پنهان

آموزش کسب درآمد در یوتیوب

یوتیوب به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را به مخاطبانتان معرفی کنید و به صورت غیرمستقیم از این روش درآمد خود را افزایش دهید. همچنین، می‌توانید با اندکی تلاش بیشتر، به صورت مستقیم از خود یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشید. بسیاری از کاربران ایرانی یوتیوب گمان می‌کنند که به دلیل تحریم‌ها و مسدود بودن راه‌های ارتباطی میان کاربران ایرانی و یوتیوب، نمی‌توان در ایران از این طریق کسب درآمد مستقیم داشت. ما در ادامه به شما نشان خواهیم داد که هیچ غیرممکنی در این موضوع وجود ندارد!

 

چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

شاید باور کردن این آمار برای هر کسی ممکن نباشد؛ اما باید بدانید که روزانه در حدود 5 میلیارد ویدئو در Youtube تماشا می‌شود. کاربران یوتیوب، زمان زیادی را صرف جست‌وجو و تماشای ویدئو در این شبکه اجتماعی می‌کنند. به طوری که میانگین حضور هر کاربر در یوتیوب، عددی حدود 40 دقیقه است که یک رکوردشکنی عجیب برای یک سرویس اینترنتی است. اگر تولید محتوا در یوتیوب به درستی و باکیفیت مناسبی انجام شود؛ می‌تواند به شما در بازاریابی و جذب مشتری و همچنین تبلیغ و شناسایی کسب‌وکار خودتان و دیگر کسب‌وکارها کمک کند. در عین حال، یوتیوب برای شما بستری فراهم می‌کند که با رعایت چند شرط و ضابطه، بتوانید به صورت مستقیم از خود این شبکه اجتماعی درآمد کسب کنید.

مسلما در هنگام کار با یوتیوب متوجه تبلیغاتی که قبل یا در میان ویدئوها پخش می‌شود، شده‌اید. یوتیوب برای پخش این تبلیغات ویدئویی، به ازای تعداد مشخصی از کلیک‌های کاربران یا نمایش‌ها، مبلغی را از تبلیغ دهنگان دریافت می‌کند. بخشی از این مبلغ به کسی می‌رسد که تبلیغ، پیش یا در حین نمایش ویدئوی او پخش شده است. در واقع، درآمد مستقیم کاربران از یوتیوب از طریق این روش تامین می‌شود.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید کارت پی پال

 

نقش گوگل در کسب درآمد با یوتیوب

گوگل، صاحب و مالک یوتیوب است و به همین جهت تبلیغات در این شبکه اجتماعی از بسترهای تبلیغاتی گوگل استفاده می‌کنند. دو پلتفرم گوگل ادز (Google Ads) و گوگل ادسنس (Google Adsense) از سیستم تبلیغاتی گوگل هستند. گوگل ادز، دریافت کننده‌ي تبلیغ از صاحبان آن است و گوگل ادسنس، سهم نمایش‌دهنگان تبلیغات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

 

تعرفه درآمد از سایت یوتیوب چقدر است؟

68 درصد از هزینه هر تبلیغ به نمایش‌دهنده‌ی آن تعلق دارد؛ یعنی از هر 100 دلار که یک تبلیغ‌دهنده به گوگل می‌دهد، 68 دلار آن به نمایش‌دهنده تبلیغ پرداخته می‌شود. اینکه گوگل چه مبلغی را از هر تبلیغ‌دهنده دریافت می‌کند، به ازای هر بار نمایش می‌تواند متفاوت باشد. مثلا، این هزینه می‌تواند بین 10 تا 30 سنت برای هر بار نمایش، متغیر باشد. اگر فرض کنیم که به صورت میانگین 20 سنت به ازای هر بار نمایش دریافت شود؛ در آن صورت یک کانال یوتیوب می‌تواند به طور میانگین از هر 1000 بار نمایش تبلیغ، 20 دلار درآمد داشته باشد.

 

درآمد از یوتیوب چقدر است؟

رقم‌های ذکرشده، روی کاغذ است و تحقیقات نشان می‌دهند که در حالت کلی به ازای هر 1000 بار نمایش ویدئو، نمایش‌دهنده‌ی آن بین 3 تا 5 دلار دریافت مي‌کند. شاید این مبلغ در ابتدا برای شما کم و ناامیدکننده به نظر بیاید؛ اما باید بدانید که یوتیوبرهای بسیاری هستند که از یوتیوب درآمد میلیون دلاری به دست می‌آورند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که یوتیوب در ازای تولید محتوای علمی مبلغ بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس درصورتی که بتوانید محتوای علمی تولید کنید، درآمد شما بیش از دیگر یوتیوبرها خواهد بود.

 

یک یوتیوبر برای کسب درآمد از یوتیوب به چند بازدید نیاز دارد؟

برای دریافت پول توسط یوتیوب، ابتدا باید از تعداد بازدیدها به موجودی 100 دلار یا بیشتر برسید. این بدان معناست که اگر به ازای هر 1000 بازدید، 5 دلار دریافت کنید، باید 20000 بازدید به دست آورید. برای تحقق این امر، یوتیوب برنامه YouTube Partner را ایجاد کرد که به شما امکان می‌دهد از طریق تبلیغات در صفحه خود پول دریافت کنید. برای پذیرفته شدن در این برنامه باید:

 

  • حداقل 1000 مشترک داشته باشید
  • در 12 ماه گذشته به 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر برسید
  • شرایط و ضوابط را امضا و موافقت کنید
  • یک حساب AdSense تایید شده داشته باشید

 

هنگامی که در برنامه YouTube Partner قرار گرفتید، می‌توانید شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات کنید. این کار به دو صورت انجام می‌شود: یا هزینه به ازای هزار بازدید (CPM) یا هزینه به ازای هر کلیک (CPC).

با  CPM، می‌توانید بر اساس هر 1000 بازدیدی که جمع می‌کنید، درآمد کسب کنید در حالی که با  CPC، می‌توانید بر اساس تعداد افرادی که روی تبلیغ قرار داده شده در صفحه یا ویدیوی شما کلیک می‌کنند، درآمد داشته باشید.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که گوگل 68٪ از درآمد را هنگام نمایش تبلیغات به وسیله ادسنس به شما می‌دهد. بنابراین، برای مثال، اگر یک ویدیو 1000 دلار از درآمد AdSense ایجاد کند، شما 680 دلار دریافت خواهید کرد.

 

صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب به ازای هر مشترک

یوتیوب بر اساس تعداد مشترکینی که در کانال خود دارید به شما پولی پرداخت نمی‌کند. مشترکین افرادی هستند که انتخاب می‌کنند حساب شما را دنبال کنند تا بتوانند به راحتی به آخرین ویدیوهای شما دسترسی داشته باشند. وقتی ویدیویی را پست می‌کنید، این ویدیو به طور خودکار در صفحه اصلی این افراد نمایش داده می‌شود. مشترکین ارزشمند هستند زیرا آن‌ها کسانی هستند که به احتمال زیاد برای ویدیوهای شما کامنت می‌گذارند، لایک می‌کنند و با افراد بیشتری به اشتراک می‌گذارند.

 

این بدان معناست که اگر تبلیغات مناسبی قرار دهید، می‌توانید بازدیدهای بیشتری کسب کنید و به طور بالقوه درآمد بیشتری از یوتیوب کسب کنید.

 

کسب درآمد ازیوتیوب

 

کسب درآمد از یوتیوب برای کاربران ایرانی

همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان کردیم، به علت وجود تحریم‌ها، برای کاربران ایرانی یوتیوب مسیر کسب درآمد دشواری خاص خودش را دارد. کاربران ایرانی نمی‌توانند حساب گوگل ادسنس ایجاد کنند و به همین جهت نمی‌توانند درآمد حاصل از تبلیغات خود را دریافت کنند؛ اما راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

 

آیا درآمدزایی با یوتیوب برای ایرانیان امکان پذیر است؟

یکی از راه‌های ساده و مطمئن برای این کار، این است که فرد قابل اعتمادی در خارج از کشور پیدا کرده و ساخت اکانت یوتیوب و اتصال آن به اکانت گوگل ادسنس را بر عهده‌ی او بگذارید. با این روش، احتمال بسته شدن اکانت بسیار پایین است. بهتر است این کار را به دوستان یا آشنایان قابل اعتمادی بسپارید که پیگیری پول‌های پرداختی شما برای آن‌ها امکان‌پذیر باشد.

دومین راهی که برای این کار وجود دارد، استفاده از حساب پی پال است. شما می‌توانید این کار را از داخل ایران و به کمک سرورهای مجازی انجام دهید. در این خصوص، سایت‌های مختلفی از جمله سفیرپیمنت وجود دارند که می‌توانند به راحتی این حساب را برای شما ایجاد کنند.

دقت کنید که باید حتما مشخصات حساب بانکی شما با مشخصات حساب گوگل ادسنس و اکانت یوتیوب شما یکسان باشد.

 

آموزش گام به گام کسب درآمد با یوتیوب

برای رسیدن به درآمد، لازم است ابتدا چند مرحله را طی کنید. این مراحل، از ساخت یک اکانت یوتیوب آغاز می‌شوند و در انتها شما را به درآمد می‌رسانند.

 

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

 

ساخت کانال یوتیوب

از آن جا که گوگل دارای سیستم خدمات‌رسانی یکپارچه است، می‌توانید به سادگی و با داشتن یک اکانت جیمیل (Gmail)، یک اکانت یوتیوب نیز داشته باشید. نام کاربری مناسبی انتخاب کنید که در ذهن کاربرها باقی بماند. همچنین، بهتر است در توضیحات اکانت خود از کلمات کلیدی استفاده کنید که جست‌وجوی بیشتری دارند و به بازدید بیشتر شما کمک می‌کنند. می‌توانید با مراجعه به قسمت advanced از گزینه‌ي Channel setting کلمات کلیدی مورد نظر خود را اضافه کنید.

 

بارگذاری محتوا (ویدیو)

عنصر اصلی کسب درآمد در یوتیوب، داشتن محتوای مناسب است. البته دقت داشته باشید که همه‌ی کانال‌های یوتیوب، لزوما تولیدکننده محتوا نیستند و تنها محتواهای مختلف را در کنار هم جمع می‌کنند. اگر قصد داشتن محتوای جذاب دارید، بهتر است به موارد زیر توجه بیشتری داشته باشید:

 

پیش نیازهای ساخت ویدئو برای یوتیوب چیست؟

  • داشتن تجهیزات مناسب: در گام نخست باید بدانید که داشتن یک استودیوی بزرگ و امکانات فوق‌العاده، به معنای داشتن یک ویدئوی عالی نیست. داشتن تجهیزات مناسب به شما کمک می‌کند تا یک ویدئوی باکیفیت تولید کنید که مخاطب از تماشای آن لذت بصری ببرد. نکته‌ی اساسی در این زمینه، گرفتن لرزش ویدئوها و کنترل صدای آن‌ها است. ویدئوهایی که لرزش تصویر زیادی دارند و یا صدای آن‌ها خش‌دار و نویزدار است، برای هیچ مخاطبی جذاب نیست.
  • انتخاب موضوع: موضوعی را انتخاب کنید که در آن تبحر دارید و به راحتی می‌توانید در آن زمینه تولید محتوا کنید. فرقی نمی‌کند که صاحب یک کتابفروشی هستید یا می‌خواهید درباره‌ی نحوه‌ی نگهداری گل و گیاهانتان به دیگران توضیح بدهید. مهم این است که موضوعی که انتخاب می‌کنید برای مخاطبان جذاب باشد و آن‌ها را درگیر کند. ویدئوهای آموزشی، نقد و بررسی محصولات، گیم‌پلی، معرفی سریال و آشپزی از محبوب‌ترین تاپیک‌ها در یوتیوب هستند.
  • شناسایی گروه مخاطبان: شما باید گروه سنی، ویژگی‌ها و خواسته‌های مخاطبان خود را بشناسید. به عنوان مثال، اگر شما تولیدکننده محتوا در زمینه بررسی بازی‌های کامیپوتری هستید، ویدئوهای شما برای گیمرها جذاب است و ممکن است برای فردی که در زمینه‌ی فیزیک کار می‌کند، جذاب نباشند. شناسایی مخاطبان به شما کمک می‌کند با آن‌ها تعامل بیشتری داشته باشید و محتوای مورد نیاز آن‌ها را تولید کنید.
  • انتخاب عنوان مناسب: برای ویدئوی خود عنوان مناسبی انتخاب کنید تا توجه کاربران را به خودش جلب کند. هر چقدر هم که در تهیه‌ی محتوای خوب تلاش کنید؛ اگر عنوان مناسب و شاخصی برای ویدئوی خود انتخاب نکنید، مخاطب به سراغ آن نخواهد رفت.
  • تعامل با مخاطب: در ویديوها به کاربران نشان دهید که به نظرات و پیشنهادات آن‌ها توجه دارید. به آن‌ها راه‌های ارتباطی با خودتان را معرفی کنید و حساب‌های خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهید. این کار صمیمیت مخاطبان با شما را بیشتر می‌کند و موجب می‌شود تا به محتوای شما توجه بیشتری نشان دهند.

 

به دست آوردن مخاطب و بازدیدکننده

پس از تهیه‌ی محتوای مناسب، نوبت جلب بازدیدکننده است. هر چه تعداد دنبال‌کنندگان شما که در یوتیوب به آن‌ها مشترک (Subscriber) نیز گفته می‌شود، بیشتر باشد؛ رسیدن به درآمد نیز ساده‌تر خواهد بود. برای حفظ مخاطبانتان، هرگز تعامل با آن‌ها را فراموش نکنید.

 

فعال سازی کسب درآمد از ویدئو

بعد از طی کردن مراحل فوق باید تنظیمات کسب درآمد را در اکانت خود فعال کنید. با این مرحله، شما تایید می‌کنید که در ویدئوهای شما قانون کپی رایت رعایت شده و به یوتیوب اجازه می‌دهید که روی ویدئوی شما تبلیغات قرار دهد.

 

ابتدا به بخش My channel در صفحه اصلی بروید. روی لینک Video Manager کلیک کنید. روی کانال خود کلیک کرده و قابلیت Monetization را فعال کنید.

 

پیش نیاز های کسب درآمد از یوتیوب

برای اینکه بتوانید از یوتیوب درآمد کسب کنید، باید حداقل 1000 دنبال‌کننده یا سابسکرایبر داشته باشید. همچنین، ویدئوهای بارگذاری شده توسط شما باید در مجموع بیش از 4000 ساعت بازدید داشته باشند. برای کسب درآمد از ویدئوها در زمان بارگذاری وارد سربرگ Monetization شوید و گزینه Monetize with Ads را انتخاب کنید. همچنین، اگر ویدیویی را بارگذاری کردید و پس از آن خواستید که از آن کسب درآمد کنید، Video Manager را باز کرده و بر روی علامت $ کنار ویدیو دلخواهتان کلیک و سپس گزینه Monetize with Ads را انتخاب کنید.

 

تنظیم گوگل ادسنس

شما باید یک حساب گوگل ادسنس داشته باشید. برای ایجاد این حساب کافی است به سایت ادسنس بروید. دقت کنید که برای ایجاد حساب گوگل ادسنس شما به یک حساب پی پال یا حساب بانکی معتبر و یک آدرس معتبر در خارج از کشور نیاز دارید.

 

بررسی آمار بازدید

برای بررسی آمار بازدید ویدئوهایتان می‌توانید از منوی channel‌ گزینه‌ی Analytics را انتخاب کنید. این ابزار به شما نشان می‌دهد که عملکرد بازدیدها و تبلیغات در کانال شما چگونه بوده است. اگر در این آمار ضعف و ریزش مشاهده کردید، بهتر است در سبک و محتوای ویدئوهای خود تجدید نظر کنید.

 

تبلیغ در دیگر سایت ها

اگر وب سایت یا شبکه اجتماعی دیگری دارید، ویدئوهای خود را در آن‌ها نیز منتشر کنید و فقط محدود به یوتیوب نباشید. همچنین، می‌توانید کانال یوتیوب خود را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودتان و یا دیگران، معرفی کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید.

 

تبدیل شدن به همکار یوتیوب

با گذشت بیش از 90 روز از ساخت کانال و همچنین داشتن بیش از 15 هزار ساعت تماشای ویدئو، شما می‌توانید همکار یوتیوب یا Youtube partner‌ شوید. همکاران یوتیوب برای ساخت ویدئوهای بهتر و باکیفیت‌تر، امکانات بیشتری در اختیار دارند.

 

روش‌ های دیگر کسب درآمد در یوتیوب

به غیر از استفاده از سرویس گوگل ادسنس، راه‌های دیگری نیز برای درآمدزایی از طریق یوتیوب وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

Youtube Premium

با استفاده از این روش، شما ویدئوهای خود را در قسمت Youtube Premium منتشر می‌کنید. اشتراک پرمیوم توسط کاربرانی خریداری می‌شود که می‌خواهند هیچ تبلیغی به آن‌ها نمایش داده نشود. در این روش همکاری، شما با توجه به میزان بازدید ویدئوهایتان و با درنظر گرفتن مواردی مانند موضوع و مدت ویدئو، یوتیوب بخشی از سود فروش اکانت‌های پرمیوم را با شما شریک می‌شود.

 

همکاری در فروش

از روش‌های کسب درآمد در تمامی بسترهای محتوایی، همکاری در فروش محصولات و خدمات است. با این روش، شما به ازای فروش محصولات و خدمات یک کسب‌وکار به مخاطبانتان، درصدی از سود ناشی از فروش آن‌ها را کسب می‌کنید. همچنین، می‌توانید با جذب مخاطب، خدماتی مربوط به تخصص خود را معرفی کنید و یا اگر فروشنده هستید، محصول خود را از این طریق به فروش برسانید.

 

جذب اسپانسر

همواره جذب اسپانسر برای تبلیغات، یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های معرفی کسب‌وکار بوده است. برای این کار لازم نیست حتما با یوتیوب همکاری داشته باشید، بلکه می‌توانید با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف قرارداد ببندید و در ازای تبلیغ آن‌ها در اکانت خود، درآمد کسب کنید.

 

درخواست حمایت از مخاطبان

دونیت یا کسب حمایت مالی از مخاطبان از راه‌های کسب درآمد جدید است. در این روش، تولیدکنندگان محتوا به دلیل آن که محتوای مناسب و خوبی را به صورت رایگان در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند؛ از کاربران می‌خواهند تا مبلغی را به آن‌ها کمک مالی کنند.

 

تبلیغ آمازون در یوتیوب

آمازون در ایران نمایندگی فروش ندارد؛ اما در صورتی که کانال شما به درآمدزایی رسید، می‌توانید آن را به آمازون معرفی کنید و محصولات آمازون را تبلیغ کنید. با این روش می‌توانید از آمازون درآمد کسب کنید. کافی است که حساب خود را به Amazon معرفی کرده و منتظر تایید این کمپانی بمانید.

پردرآمدترین افراد در یوتیوب

همه ساله آمار مختلفی از پردرآمدترین یوتیوبرهای آن سال منتشر می‌شود. در ادامه تعدادی از مشهورترین یوتیوبرها که درآمد بالایی دارند را معرفی می‌کنیم:

پیودی پای: فیلیکس آروید اولف شلبرگ که با نام مستعار پیودی پای (PewDiePie)‌ شناخته می‌شود؛ یک یوتیوبر زاده‌ی سوئد است که در انگلستان زندگی می‌کند. کانال یوتیوب او تا سال 2019 بیشترین دنبال‌کننده را در یوتیوب داشت.

 

چگونه بایوتیوب کسب درآمد کنیم

 

دود پرفکت: کانال دود پرفکت (Dude perfect) با نزدیک به 50 میلیون عضو دومین کانال مستقل پرطرفدار یوتیوب محسوب می‌شود. این کانال بر سرگرمی، ورزش و طنز متمرکز است. دود پرفکت، 5 عضو دارد. این اعضا، برادران دوقلوی کوری و کوبی کاتن، گرت هیلبرت، کودی جونز و تایلر تونی هستند که در دوران دانشجویی هم اتاقی بوده‌اند.

 

کسب درامد با یوتیوب در ایران

 

بادابون: کانال مکزیکی بادابون (Badabun) با سری ویدیوهای Exponiendo Infieles شناخته می‌شود. در این ویدیوها مجری با زوج‌ها مصاحبه می‌کند تا در ادامه مشخص شود که آیا آن‌ها در حال خیانت به یکدیگر هستند یا نه!

 

رایان کاجی: این پسر هشت ساله‌ی کره‌ای در سال 2019 با درآمد 26 میلیون دلاری‌اش رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند. او اسباب بازی‌های مختلف را امتحان می‌کند و تجربه‌اش را در این زمینه با دیگران به اشتراک می‌گذارد. Ryan Kaji channel 

 

روش کسب درامد از یوتیوب

 

اجاره کانال یوتیوب به چه معنا است؟

یکی از مدل‌های کسب درآمد با یوتیوب اجاره دادن کانال یوتیوب است. بعضی از افراد که صاحب کانال‌های پربازدید در یوتیوب هستند، کانال خود را اجاره می‌دهند تا دیگران از آن برای معرفی خدمات و محصولاتشان استفاده کنند.

 

نحوه نقد کردن درآمد از یوتیوب

اگر از پی پال استفاده کنید به راحتی می‌توانید، آن را به موجودی حساب بانکی خود در ایران منتقل کنید و این کار از طریق سایت‌های مختلف مانند سایت سفیرپیمنت امکان‌پذیر است.

 

سفیرپیمنت پلی برای دریافت درآمد یوتیوب

در این مقاله درباره‌ی راه‌های کسب درآمد از یوتیوب و چگونگی استفاده و افزایش آن صحبت کردیم. همان‌طور که ذکر شد، دسترسی به حساب گوگل ادسنس برای کاربران داخل ایران ممکن نیست. سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا اکانت یوتیوب خود را به اکانت گوگل ادسنس متصل کرده و مبلغ ریالی آن را دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(5)
   
علی غلام پور کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا میشه از یوتیوب کسب درامد داشت؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بله که در مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.

   
حسین علی پور کاربر سایت ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

سلام
قصد کسب درامد از یوتیوب رو دارم
لطفا راهنمایی بفرمایید
09392233282

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    لطفا جهت مشاوره به صورت تلفنی با کارشناسان سفیرپیمنت ارتباط بگیرید

   
you movies کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۰

سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید