درگاه پی پال

آموزش تصویری ساخت درگاه پرداخت پی پال | اتصال درگاه پی پال به سایت

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ آذر, ۱۴۰۲
7 دیدگاه
زمان مطالعه:  23 دقیقه

اختراع اینترنت تحول شگرفی در تجارت ایجاد کرده است. در قرن 21ام، تجارت اینترنتی و WooComerce از اصلی‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی تلقی می‌شوند. بسیاری از بیزنس‌ها تنها با کمک وب‌سایت خود فعالیت می‌کنند و به جذب مشتری می‌پردازند. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی محبوبیت روز افزونی پیدا کرده‌اند. علاوه‌براین، تجارت اینترنتی به کشور، مکان و زمان محدود نیست و می‌توان افق‌های تجاری را به تمام دنیا گسترش داد.

با این وجود به دلیل تحریم‌های اقتصادی، بانک‌های ایرانی نمی‌توانند از دنیا دریافت وجه انجام دهند. از این‌‍رو تجارت بین‌المللی برای ایرانی‌ها مستلزم اضافه کردن درگاه پرداخت بین‌الملی است تا بتوانند از تمام دنیا دریافت وجه داشته باشند. بنابر‌این، در این مقاله قصد داریم روش‌های اضافه‌کردن درگاه پرداخت پی پال به سایت را آموزش دهیم و نکاتی که لازم است به آن توجه شود را مطرح کنیم.

همچنین در این مقاله چگونگی دریافت Secret key و Client Id از PayPal را آموزش می‌دهیم و به شما نشان خواهیم داد چه مراحلی را باید برای دریافت آن طی کنید. پس اگر شما نیز به دنبال ورود به بازار‌های بین‌المللی هستید و به دنبال راهی برای دریافت پول خود می‌گردید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.  

درگاه پی پال چیست؟

 

همه چیز درباره درگاه پرداخت پی پال

 

  همانند درگاه‌های پرداخت موجود در شاپرک و… که داخل ایران فعالیت می‌کنند، درگاه پرداخت پی پال نیز راهی بین‌المللی برای دریافت مبلغ کالای فروخته شده در سایت شما است. این درگاه به حساب پی پال بیزنسی متصل می‌شود و مبالغ دریافتی را می‌توانید از اکانت پی پال خود برداشت کنید.  

 

اطلاعات بیشتر: پی پال بیزنس چیست؟ و تفاوت آن با حساب پی پال شخصی

 

دکمه پی پال چیست؟

دکمه پی پال در واقع همان قسمت “خرید” یا “اضافه به سبد” است که مخاطب را به درگاه پرداخت متصل به حساب شما هدایت می‌کند. کد‌های دستوری این دکمه‌ها کاملاً خاص هستند و از طرف خود شرکت پی پال صادر می‌شوند. توجه داشته باشید به دلایل تحریم‌ها و این که پی پال یک شرکت آمریکایی است، اگر متوجه شوند مالک حساب ایرانی است، فوراً حساب شما به همراه مبلغ آن مسدود می‌شود. البته مانند تمام تحریم‌های دیگر روش‌هایی برای دور زدن آن نیز وجود دارد. بهترین راه جلوگیری از این موضوع، میزبانی سایت روی سروری خارجی و استفاده از دامنه غیر IR است.

 

کسب اطلاعات بیشتر: فعال‌سازی VPS و سرور هاستینگ برای پی پال

 

نحوه ایجاد Client Id و Secret key

مرحله اول آموزش اتصال درگاه پی پال به وب‌سایت، دریافت client ID و secret key است. برای دریافت این دو مورد از پی پال به یک حساب پی پال بیزینس نیاز دارید که از این لینک می‌توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

  1. وب‌سایت developer.paypal.com را باز کنید و روی “Log into Dashboard” کلیک کنید.
  2. حساب توسعه‌دهنده (Sandbox) ایجاد کنید پس از ورود به سیستم، یک حساب تجاری Sandbox ایجاد کنید تا بتوانید بعداً پرداخت‌های آزمایشی را انجام دهید.
    آموزش اتصال درگاه پی پال به وب سایت
  3. ایجاد اپلیکیشن پی پال اگر یک حساب سندباکس ایجاد کرده‌اید، روی “My Apps and Credentials” در منوی سمت چپ و سپس روی “Create App” کلیک کنید.
    نحوه اتصال درگاه پی پال به ب سایت
  4. به برنامه Paypal خود یک نام بدهید و حساب توسعه‌دهنده (sandbox) قبلاً ایجاد شده خود را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، روی “Create App” کلیک نمایید.

    ملزومات ساخت درگاه پی پال برای اتصال به سایت
    در این مرحله از آموزش اتصال درگاه پی پال به وب‌سایت، به‌محض ایجاد برنامه، جزئیات برنامه‌ای که ایجاد کرده‌اید باز می‌شود.

    خرید با پی پال از ایران | پرداخت اینترنتی با PayPal در سایت‌های خارجی

  5. اکنون باید client ID و یک گزینه (Show) را در زیر مشاهده کنید تا secret key را ببینید.

    آموزش نحوه ایجاد client ID و secret key
  6. برای جابه‌جایی بین Live و Sandbox ابتدا روی “My Apps & Credentials” در منوی اصلی سمت چپ کلیک کنید.

    آموزش نحوه ایجاد client ID و secret key برای اتصال درگاه پی‌پال به وب‌سایت
  7. سپس روی Live یا Sandbox کلیک کنید و سپس روی برنامه مورد نظر که می‌خواهید کلیدهای Client و Secret را بشناسید کلیک کنید. توجه داشته باشید که Sandbox و Live دارای client ID و secret key متفاوت هستند.اتصال درگاه پی پال به سایت

 

نحوه اتصال درگاه پی پال به وب‌سایت

 

 اتصال سایت به پی پال

 

  پس از آن که Client Id و Secret Key را ایجاد کردید نوبت به دریافت دکمه پی پال است. دکمه خرید با پی پال از طرف خود پی پال صادر می‌شود و برای هر کالای موجود در سایت، دکمه‌ای مجزا نیاز است. وارد سایت پی پال شوید و به قسمت دکمه‌ها بروید. در این قسمت می‌توانید از میان دکمه‌های مختلف گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه‌های موجود و کد‌های دستوری در هر دکمه می‌تواند متفاوت باشد و نمی‌توان به جای یکدیگر از آن‌ها استفاده کرد. معمول‌ترین دکمه‌ها “خرید” و “اضافه به سبد خرید” هستند.

پس از انتخاب دکمه مورد نظر، شما می‌بایست اطلاعات مورد نیاز برای آن دکمه را ایجاد کنید.

 

 

اول نام محصول فروشگاه را وارد کنید. سپس ID برای محصول خود ایجاد کنید. این ID می‌تواند کد پیگیری محصول نیز باشد. در قسمت بعد قیمت محصول را وارد کرده و ارز مورد نظر خود را وارد کنید. پی پال برای تراکنش‌ها به حداقل 5 دلار آمریکا (یا معادل آن به ارزهای دیگر) نیاز دارد.  

 

اتصال درگاه پی پال به سایت ساز

 

مرحله دوم اتصال درگاه PayPal به سایت

در اینجا می‌توانید شکل دکمه خود را شخصی‌سازی کنید. شخصی‌سازی شامل رنگ، سایز و متن دکمه می‌شود. همچنین گزینه‌های بیشتری نیز وجود دارد که ظاهری متمایز به دکمه شما می‌دهد. در قسمت بعد می‌توانید برای خدمات پستی و ارسال محصول نیز هزینه‌ای تعیین کنید. همچنین می‌توانید درصد مالیات را نیز به صورت دستی تعیین کنید.

 

استفاده از پی پال ایران؛ پی پال در ایران فعال است؟

 

با بخش ویژگی‌های پیشرفته می‌توانید برای نحوه ارسال نیز گزینه‌ها را انتخاب کنید. در قسمت اطلاعات حمل و نقل ترجیحات حمل و نقل خود را از یکی از گزینه‌های زیر انتخاب کنید:

  • No Shipping: اگر اولویت حمل و نقل ندارید، این گزینه را انتخاب کنید.
  • Payer-editable Address: این گزینه به پاسخ‌دهندگان فرم شما این امکان را می‌دهد که آدرس ارسال خود را در صفحه پرداخت PayPal ویرایش کنند. می‌توانید مطابق شکل، فیلدهای نام و آدرس PayPal را با فیلدهای فرم مربوطه کامل کنید.
  • Fixed Address: این گزینه پاسخ‌دهندگان فرم شما را از ویرایش آدرس ارسال خود در صفحه پرداخت PayPal محدود می‌کند. فیلدهای نام و آدرس PayPal را با فیلدهای فرم مربوطه مطابق شکل تکمیل کنید.

 

  در قسمت اطلاعات پرداخت‌کننده، می‌توانید نام، ایمیل، نام خانوادگی و آدرس پاسخ‌دهنده را با نگاشت آن‌ها در فیلدهای فرم خود وارد کنید. این اطلاعات در هنگام پرداخت در سایت تاجر از قبل پر می‌شود.

 

 

اتصال دکمه پی پال و درگاه پرداخت به سایت

امروزه به روش‌های مختلفی می‌توان نسبت به ساخت و راه‌اندازی سایت اقدام کرد. برای ایجاد سایت می‌توان به صورت شخصی کد نویسی آن را انجام داد که اصلی‌ترین روش ساخت سایت است. این روش به تخصص کدنویسی نیاز دارد و چالش‌های بسیاری به وجود می‌آورد. برای آن که فرایند ساخت سایت تسهیل یابد وب‌سایت ساز‌هایی به وجود آمدند که به صورت خودکار کار طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهند. در مقاله‌ای خصوصیات و جزئیات بهترین وب‌سایت‌ساز‌های دنیا را بررسی کردیم. در نهایت نیز باید گفت که بستر ورد‌پرس معمول‌ترین راه طراحی و راه‌اندازی سایت است و بیش از 70 درصد سایت‌ها از بستر آن استفاده می‌کنند.

از این‌رو، راه اضافه کردن دکمه و درگاه پی پال را در هر 3 روش بالا بررسی می‌کنیم تا مشکلی در خصوص اتصال آن به سایت خود نداشته باشید.  

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت برای پی پال

 

اتصال درگاه پی پال در سایت‌های وردپرس

وردپرس یک بستر طراحی سایت است که میان کدنویسی و سایت‌ساز قرار می‌گیرد. وردپرس به تنهایی کار زیادی انجام نمی‌دهد؛ اما با اضافه کردن افزونه‌های مناسب، می‌توان وردپرس را به سایت‌سازی کامل تبدیل کرد. با این وجود در وردپرس امکان اعمال کد نیز برای شخصی‌سازی وجود دارد.

راحت‌ترین راه اتصال درگاه پی پال به سایت وردپرس از طریق افزونه‌های WooComerce و مدیریت فروشگاهی است. این افزونه‌های مراحل ساخت و جای‌گذاری دکمه پی پال را برای شما انجام می‌دهند و تنها می‌بایست Client Id یا Secret Key را به دکمه خود متصل کنید. از بهترین پلاگین‌های پی پال وردپرس می‌توان به WooComerce و Quick PayPal Payments اشاره کرد.

 

افزونه را نصب کنید

 

پس از نصب و فعال‌سازی این افزونه، در قسمت تنظیمات وردپرس گزینه تنظیمات افزونه PayPal Buy Now برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

بعد از نصب افزونه گزینه PayPal Buy Now را می بینید

 

در تنظیمات ان افزونه؛ در قسمت اول باید زبان و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

زبان و ارز خود را انتخاب کنید

 

در قسمت بعدی اطلاعات حساب را وارد کرده و نوع دکمه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

اطلاعات حساب را وارد کنید

 

پس از تکمیل اطلاعات، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

 

اطلاعات درخواستی را کامل کنید

 

در ادامه

 

اطلاعات تکمیلی را ارائه دهید

 

حال در قسمت صفحات، گزینه دکمه پی پال قابل رویت است. روی دکمه کلیک کرده و اطلاعاتی مانند نام محصول و قیمت آن را انتخاب کنید.

 

تغییرات را ذخیره کنید

 

پس از ذخیره تغییرات، دکمه در سایت شما قرار می‌گیرد.

 

درگاه پی پال برای سایت طراحی شده از طریق کدنویسی

طراحی سایت با استفاده از تخصص کدنویسی بالاترین میزان انعطاف‌پذیری را به شما می‌دهد. با کمک این روش هر تغییر و عملیاتی بخواهید می‌توانید در سایت خود ایجاد کنید. با این وجود، همانطور که پیش‌تر بیان کردیم هر دکمه خرید پی پال منحصر به فرد است و با یک دیگر فرق دارد. همچنین کد مختص به هرکدام نیز متفاوت است و این موضوع چالش‌های زیادی ایجاد می‌کند. با ورود به سایت پی پال و رفتن به بخش دکمه‌ها، پس از اتمام مراحل ساخت دکمه، کد اجرای آن برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌بایست این کد را در قسمت بانک کد مرتبط با آن وارد کنید. توجه‌ داشته باشید هیچ تغییری در این کد اعمال نکنید، زیرا باعث از کار افتادن آن دکمه می‌شود.  

 

اتصال درگاه پی پال به وردپرس

 

نرم‌افزار‌های زیادی برای کدنویسی سایت وجود دارد. با این وجود UltraEdit از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین موارد است. البته توجه داشته باشید این برنامه برای با جامعه هدف متخصصین طراحی شده است.

وارد برنامه کدنویسی خود شوید تا لیست کد‌های سایت برای شما نمایش داده شود.

 

سایت های کد نویسی شده و درگاه پرداخت Paypal

 

همانند تصویر بالا، پی پال برای هر دکمه ساخته شده کد مجزایی ایجاد می‌کند.

 

از ایجاد تغییر در کد ارائه شده پی پال خودداری کنید

 

از ایجاد تغییر در این کد خودداری کنید؛ زیرا همانطور که در قسمت هایلایت شده تصویر بالا می‌بینید، هر کد شماره متفاوتی دارد.

 

کد دکمه را کپی کنید و در سایت خود قرار دهید

 

کد دکمه خود را کپی کرده و در قسمت بدنه سایت در محل مورد نظر خود قرار دهید.

 

اتصال درگاه پی پال در وب‌سایت‌ساز‌ها

یکی از مواردی که ممکن است برای افراد نگران کننده باشد آن است که وبسایت‌ساز‌ها عمدتاً امکان کدنویسی به مخاطب نمی‌دهند. از این رو نمی‌توانید با اضافه کردن کد ایجاد شده پی پال، درگاه این شرکت را به سایت اضافه کرد. در جواب به این موضوع باید گفت که سایت‌ساز‌ها با هدف سهولت فرایند ساخت سایت ایجاد شده‌اند و از آنجایی که اکثر فروشگاه‌های اینترنتی از درگاه پی پال پشتیبانی می‌کنند، نشان می‌دهد که جای نگرانی نیست.  

 

شارژ حساب پی پال | تحویل دلار و یورو پی پال با قیمت عالی

 

تمام سایت‌ساز‌ها طرح‌های فروشگاهی ارائه می‌دهند که در کنار ابزار‌های مدیریت محصولات، به شما قابلیت‌های تبلیغاتی WooComerce و درگاه‌های پرداخت را می‌دهند. با فعال‌سازی پلن WooComerce در سایت‌ساز خود، گزینه اضافه کردن درگاه پی پال برای شما میسر می‌شود. در این روش دیگر نیاز به جای‌گذاری کد تولیدی در پی پال ندارید. درواقع شما نیازی به ساخت دکمه از سایت پی پال ندارید و سایت‌ساز اتوماتیک این کار را برای شما انجام می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید اتصال Secter key و Client Id به دکمه مورد نظر است تا درگاه پرداخت برای شما فعال شود.

با این وجود اگر شما به دنبال فروش اینترنتی محصولات خود هستید، به احتمال زیاد از وبسایت‌ساز Shopify استفاده می‌کنید. برای ساخت و اتصال دکمه پی پال به شاپیفای می‌بایست اول به سایت elfsight.com رفته و در این سایت ثبت نام کنید. پلن پایه این سایت رایگان است؛ اما برای استفاده گسترده نیاز به خریداری دارد. این سایت 64 ویجت کاربردی برای سایت‌های شاپیفای ارائه می‌دهد که شما را کاملا از دست و پنجه نرم کردن با کد‌های پیچیده راحت می‌کند.

 

آموزش اتصال درگاه سایت به وب‌سایت ساز

پس از ورود به قسمت ویجت‌ها بروید.

 

وارد قسمت ویجت ها شوید

 

از قسمت جست و جو کلمه پی پال را سرچ کنید.

 

در بخش سرچ پی پال را جستجو کنید

 

وارد گزینه ادیت دکمه پی پال شوید. در این قسمت 3 طرح پیشنهادی به شما نمایش داده ‌می‌شود که می‌توانید بر اساس نیاز خود آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. با اعمال تغییرات، نسخه نهایی دکمه نیز به شما نمایش داده می‌شود تا درک بهتری نسبت به دکمه پی پال خود داشته باشید.

 

دکمه پی پال خود را انتخاب کنید

 

با استفاده از elfsight حتی نیازی به رفتن به سایت پی پال نیست و مستقیما از این سایت دکمه برای شما ایجاد می‌شود. برای این کار در قسمت بالا ایمیل حساب پی پال خود را وارد کنید.

 

اطلاعات محصول را وارد کنید و گزینه Add to website  را بزنید

 

پس از وارد کردن اطلاعات محصول خود، دکمه Add to website را بزنید. پس از چند لحظه دکمه شما ایجاد و پیش‌نمایشی از نسخه نهایی به شما ارائه می‌شود. در قسمت بالا سمت راست گزینه publish به رنگ سبز قابل رویت خواهد بود.

با کلیک روی گزینه Publish به قسمت بعد منتقل می‌شوید. طرح پایه رایگان را انتخاب کنید و ادامه دهید.

 

کد موجود را انتخاب و به سایت ساز بروید

 

حال کد را کپی کردید و به شاپیفای یا وبسایت‌ساز مورد استفاده خود بازگردید.

 

Add section را انتخاب کنید

 

در قسمت تنظیمات سایت، از قسمت Templet دکمه Add section را انتخاب کنید. حال به پایین لیست بروید و گزینه Custom liquid را انتخاب کنید.

 

در قسمت liquid code کد کپی شده را وارد کنید

 

حال در سمت چپ در قسمت liquid code کد کپی کرده از elfsight را وارد کنید.

 

تغییرات را ذخیره کنید

 

در ادامه

 

دکمه به سایت اضافه شد

 

پس از ذخیره تغییرات دکمه شما به سایت اضافه می‌شود.

 

بررسی نهایی آموزش اتصال درگاه پی پال به وب‌سایت  

مزیت درگاه پرداخت پی پال

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، ممکن است به این فکر کنید که آیا پرداخت‌های پی پال برای کسب و کار شما مفید است یا خیر؟ احتمالاً تجربه دست اول استفاده از PayPal به عنوان یک مصرف‌کننده را دارید، یا برخی از مشاغل کوچک را دیده‌اید که این نوع گزینه را ارائه می‌دهند؛ اما هنوز مطمئن نیستید که واقعاً می‌تواند برای شما انتخاب خوبی باشد یا خیر؟

اگر در حال راه‌اندازی یک کسب و کار یا تجارت آنلاین باشید، پی پال می‌تواند به شما کمک کند. در اینجا برخی از مزایای عمده‌ای که پی پال ارائه می‌دهد، بیان می‌شود:

 

پی پال سریع است

تراکنش‌های پی پال تقریباً بلافاصله پس از دریافت پردازش می‌شوند؛ این بدان معناست که شما تقریباً بلافاصله پول را در حساب خود دریافت می‌کنید. اگر از چک استفاده می‌کنید، بیش از ۲۴ ساعت و اگر از کارت اعتباری استفاده می‌کنید، حداقل ۳-۵ روز طول می‌کشد تا پول به کسب و کار شما بیاید.

 

Paypal امن است

هنگام پذیرش پرداخت‌ها، امنیت باید اولویت اصلی شما باشد و PayPal تدابیر امنیتی بسیار سختگیرانه‌ای دارد. پی پال همچنین فهرستی از پروتکل‌های امنیتی استاندارد دارد و این شامل الزام خریدار و فروشنده برای تأیید تراکنش است. این کار برای اطمینان از اینکه آن‌ها درگیر یک کلاهبرداری، مانند کلاهبرداری فیشینگ نیستند، انجام می‌شود.

 

درگاه پرداخت PayPal ایمن است

 

سیستم پرداخت PayPal سازگار با موبایل است

PayPal بسیار سازگار با موبایل است. که برای شما یک امتیاز عالی است، شما به راحتی می‌توانید حساب خود را بررسی کنید و همچنین می‌توانید به راحتی در حال حرکت با برنامه تلفن همراه PayPal تراکنش انجام دهید. مهمتر از همه، ویژگی سازگاری پی پال با تلفن همراه این امکان را برای مشتریان شما فراهم می‌کند که تراکنش‌ها را انجام دهند و فوراً به شما پرداخت کنند.

 

انعطاف‌پذیری پی پال

با پی پال، می‌توانید نحوه دریافت پول خود را انتخاب کنید: به عنوان مثال چک، واریز مستقیم یا پرداخت الکترونیکی به حساب بانکی خود. تراکنش‌های پی پال می‌توانند یکباره یا تکراری باشند.

همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه پرداخت PayPal در سایت خود یا از طریق برنامه آنلاین یا تلفن همراه، پرداخت‌های PayPal را دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از برنامه تلفن همراه PayPal برای دریافت پول مستقیماً به کیف پول تلفن همراه یا حساب خود استفاده نمایید.

 

استفاده از PayPal راحت است

بدون توجه به اینکه می‌خواهید پول دریافت یا ارسال کنید، می‌توان از پی پال در تجارت آنلاین و آفلاین استفاده کرد. می‌توانید آن را به عنوان یک گزینه پرداخت به وب سایت خود اضافه کنید، یا می‌توانید این امکان را برای مشتریان خود فراهم نمایید که از PayPal در تجارت خود استفاده کنند.

 

ساخت درگاه پی پال توسط سفیرپیمنت

به دلیل تحریم‌های پی پال، ساخت درگاه و حساب تجاری (بیزینس) برای هموطنان عزیز با استفاده از اطلاعات خود عملا غیر ممکن است. سفیرپیمنت با توجه به تجربه‌ای که در ساخت و وریفای حساب‌ پی پال داشته می‌تواند شما را در این امر یاری کرده؛ تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب و مسیر را برای استفاده از پی پال داشته باشید.

ارائه درگاه بیزینسی پی پال به کسب و کارهای اینترنتی یکی از خدمات منحصر به فرد مجموعه سفیرپیمنت بوده که شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و همکاری با ما ارتباط بگیرید. همچنین می‌توانید یک حساب بیزینس پی پال کانفرم از ما دریافت کنید و خود درگاه پی پال را برای سایت‌تان ایجاد کنید.

 

بررسی نهایی آموزش ساخت درگاه پرداخت پی پال

 

جمع‌بندی

با افزایش فراگیری فروشگاه‌های اینترنتی، محبوبیت درگاه پرداخت پی پال نیز افزایش می‌یابد. ویژگی‌های امنیتی پی پال و سیاست‌های محافظت از مشتری و فروشنده آن، درگاه پرداخت پی پال را به بهترین گزینه تبدیل کرده است. امروزه بیش از 90 درصد فروشگاه‌های دنیا از درگاه ‌پی پال پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، استفاده از درگاه پی پال از ملزومات هر فروشگاه اینترنتی است که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند.

از این‌رو به صورت کامل تمام مراحل لازم برای ایجاد و فعال‌سازی دکمه خرید پی پال را آموزش دادیم. همچنین روش‌های مختلف اتصال درگاه پی پال در سایت‌های مختلف را بررسی کردیم. همواره می‌توانید برای ایجاد حساب پی پال خود (آموزش افتتاح حساب پی پال) یا نقد کردن درآمد حاصل از فروشگاه، روی خدمات پی پال و خدمات ارزی سفیرپیمنت حساب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه درخواست شما انجام شود.

چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ درگاه پی پال

اگر از دامنه .ir استفاده می‌کنید این امکان وجود ندارد. برای آن که بتوانید درگاه پی پال را به سایت خود متصل کنید باید از طریق سرور مجازی شخصی و هاستینگ خارجی این کار را انجام دهید تا معلوم‌ نباشد سایت ایرانی است.
در این صورت حساب شما و مسدود می‌شود و 180 روز در پی پال بلوکه باقی می‌ماند. همچنین درگاه‌های پرداخت متصل به حساب شما نیز مسدود می‌شوند. اگر حساب شما مسدود شده است می‌توانید از طریق خدمات رفع لیمیت سفیرپیمنت نسبت به حل مشکل اقدام کنید.
در صورتی که secret key شما به سرقت رود باید از بخش Apps and developer اپلیکیشن جدیدی برای خود بسازید تا secret key جدیدی به شما داده شود. همچنین تمام دکمه‌های پی پال را نیز از ابتدا بسازید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(7)
   
محمدصادق دهلرانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام
ببخشید اگر از دزگاه مبالغ بالا به حسابمون بیاد ممکنه هولد بشه یا اینکه حساب بسته یا لیمیت بشه

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    هولد شدن پول اصولا برای اکانتهای جدید یا تراکنشهایی که پی پال نسبت به طرفین مشکوک میشه رخ میده. اگر اکانت به تازگی افتتاح شده نباید مبالغ بالا دریافت کرد. اگر سورس شما معتبر باشه و کمی با اکانت کار کرده باشید، احتمال هولد شدن یا لیمیت شدن حساب خیلی کمتره.

   
محمد کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
خیلی عالی بود ممنون هیچ کدوم از سایت ها به این شکل آموزش فعال سازی درگاه پرداخت پی پال رو نداده بودند

   
هادی معین کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام
وقت بخیر
من حساب پی پال پرسونال دارم و می خواستم بدونم آیا میشه که روی همین حساب برای سایتم درگاه ایجاد کنم یا حتما باید نوع حساب بیزنسی باشه؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و عرض ادب
    وقت شما هم بخیر و سلامتی

    بله؛ امکانش هست که از طریق لینک شاخص اقدام کنید
    اما درگاه پی پال برای حساب‌های بیزنسی‌ست و توصیه ما به شما این است که در صورت نیاز به درگاه، حتما از حساب بیزنسی پی پال استفاده کنید

   
محمود کاربر سایت ۲۱ دی ۱۴۰۰

با درود و عرض ادب
آیا شما خدمات ارزی درگاه پی پل بیزنس نیز ارائه می دهید؟
من نیاز به اجاره درگاه پرداخت پی پل بیزنس دارم بدون اینکه خودم بخواهم آن را بسازم (نمیخواهم به نام خودم باشد). درگاه پل پی را برای فروشگاه الکترونیک خود و فروش اجناس خارجیان به خارجیان (از طریق آمازون، علی اکسپرس و …) نیاز دارم که ممکن است در طول روز چندبار، چند ده بار یا چندصد بار تراکنش داشته باشد. برای این کار نیاز به Client ID، Secret Key و PayPal Account دارم.
ممنون می شوم از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید.

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    بله قربان؛ از خدمات سفیرپیمنت هست
    برای اینکار می‌تونید افتتاح حساب بیزنسی پی پال انجام بدید و اینکه به نام و هویت خود شما هم نباشه مشکلی نیست و قابل انجام است
    با داشتن حساب بیزنسی پی پال، می تونید درگاه را ایجاد و در سایت خود استفاده کنید