خرید با پی پال

به صرفه ترین شیوه های خرید با پی پال (PayPal)

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

حتما شما هم با چالش خرید از سایت‌های خارجی مواجه شده‌اید؛ همانطور که می‌دانید برای پرداخت در این سایت‌ها لازم است یک حساب ارزی داشته باشید. خرید با پی پال Paypal گزینه‌ای است که در اکثر سایت‌های معتبر می‌بینید و می‌توانید در نهایت امنیت ممکن از طریق درگاه پی ‌پال پرداخت خود را انجام دهید. اما این خرید و پرداخت چگونه انجام می‌شود؟ در واقع با چه روشی می‌توان با پی‌پال خرید انجام داد؟ این سوال بسیاری از کاربران است که ما قصد داریم در ادامه به سوال شما عزیزان در مورد چگونگی پرداخت با پی پال کاملا پاسخ دهیم. چنانچه شما نیز به دنبال بهترین روش خرید پی پال هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

پی ‌پال (PayPal) چیست؟

پی ‌پال یکی از معتبرترین و معروف‌ترین شرکت‌های پرداختی است. در حال حاضر امن‌ترین درگاه‌های پرداختی توسط این شرکت ارائه می‌شود. پی پال با وضع قوانین سخت‌گیرانه و نظارت‌های ناگهانی سعی کرده تا بالاترین حد ممکن امنیت را به کاربرانش عرضه کند. امنیت و اعتبار بالای خدمات این شرکت باعث شده پی ‌پال تمام رقبایش را پشت سر بگذارد و به عنوان محبوب‌ترین شرکت پرداختی جهان شناخته شود. به همین خاطر، بین شرکت‌هایی که خدمات پرداختی ارزی  انجام می‌دهند، تعداد بیشترین مشتری متعلق به پی ‌پال است. همچنین رکورد بیشترین درگاه‌های پرداخت نیز متعلق به این شرکت است.

با در اختیار داشتن حساب پی ‌پال می‌توانید اکثر پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید و دیگر لازم نیست برای خرید از سایت‌های خارجی در شرکت‌های پرداختی مختلف حساب باز کنید. متاسفانه پی ‌پال بعضی از کشورها از جمله ایران را تحریم کرده است و به آن‌ها خدماتی ارائه نمی‌دهد. در حال حاضر ایرانی‌ها هم با ترفندهایی تحریم‌های پی‌پال را دور زده‌اند و از خدمات پی‌پال استفاده می‌کنند. البته در صورتی که پی ‌پال متوجه حضور غیرمجاز شود، حساب را می‌بندد و موجودی آن را مصادره می‌کند.

پی پال بعد از تحریم بسیار متفاوت شده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از لیمیت شدن پی پال دلایل و راه‌های جلوگیری از آن را بخوانید.

نکته فنی مهم

قبل از اینکه سراغ چگونگی خرید با پی‌ پال برویم، لازم است یک نکته بسیار ضروری را به شما متذکر شویم.

متاسفانه بعضی از کاربران برای یک یا چند خرید محدود، اقدام به افتتاح حساب پی‌ پال می‌کنند. این کار اصلا صحیح نیست؛ چون اگر حسابی افتتاح کنند و آن را ‌وریفای نکنند، مجبور خواهند بود که کارمزد بیشتری بپردازند و حساب آن‌ها در پایین‌ترین سطح امنیتی قرار خواهد گرفت. اگر هم بخواهند حساب‌شان را وریفای کنند، باید برای این کار هزینه‌هایی بپدازند که به خاطر یکی دو خرید، اصلا به صرفه نیست.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

اگر شما هم می‌خواهید از طریق پی ‌پال خرید و یا هرگونه پرداختی را به صورت محدود انجام دهید و بعدا استفاده‌ای از حساب پی‌ پال ندارید، به هیچ وجه افتتاح حساب را به شما توصیه نمی‌کنیم.

در عوض، مسیر بهتری پیش روی شما می‌گذاریم؛ در حال حاضر  شرکت‌های معتبر ایرانی هستند که تمام خدمات مورد نیاز شما را در زمینه پی ‌پال انجام می‌دهند و شما می‌توانید خرید خود را به آن‌ها بسپارید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات مجموعه سفیرپیمنت است. برای استفاده از خدمات شرکت‌های ایرانی باید کارمزد خدمات ‌آن‌ها را پرداخت کنید اما در صورت استفاده از خدمات کاشان‌پی، هیچ کارمزدی غیر از کارمزد اصلی پی‌ پال پرداخت نخواهید کرد و این به معنای کم‌ترین هزینه برای شماست. ( برای آشنایی بیشتر، مقاله کارمزد پی پال را مطالعه نمایید.)

اما اگر از حساب‌های ارزی استفاده‌های متعدد دارید، افتتاح حساب پی ‌پال اقدام هوشمندانه‌ای است. بعد از افتتاح حساب، برای جلوگیری از لیمیت شدن حساب‌تان، آن را وریفای کنید.

برای افتتاح حساب‌ وریفای شده پی ‌پال می‌توانید با پشتیبانی کاشان‌پی ارتباط بگیرید و حساب‌ مورد نیازتان را از کشوری که می‌خواهید به راحتی و با کم‌ترین هزینه باز کنید.

خرید اینترنتی با پی ‌پال (PayPal) چگونه انجام می‌شود

به کمک سرویس پی‌پال می‌توان با روش‌های مختلفی خرید را انجام داد؛‌یعنی روش‌های پرداختی مختلفی در سیستم پی‌پل تعبیه شده که شما به تناسب شرایط خود و البته شرایطی که سایت مورد نظر فراهم کرده است می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور کلی خرید و پرداخت با پی‌ پال به ۳ روش انجام می‌شود:

۱ـ خرید از طریق درگاه پرداخت سایت

در این روش بعد از انتخاب محصول در وب‌سایت مورد نظر، به صفحه‌ای می‌رسید که چند درگاه پرداخت مختلف به شما نمایش داده می‌شود. از بین درگاه‌های موجود، درگاه پرداخت پی ‌پال را انتخاب کنید. سپس اطلاعات درخواست شده را وارد کنید و تا به راحتی پرداخت شما انجام ‌شود. در این روش شما کارمزدی به پی ‌پال نمی‌پردازید.

۲ـ انتقال پول به حساب اشخاص دیگر (SEND MONEY)

این روش برای زمانی است که شما می‌خواهید به فرد یا شرکتی پول واریز کنید. برای این کار لازم است ایمیل شخص مقابل یا همان PayPal Account را داشته باشید تا بتوانید مبلغ مورد نظرتان را به حساب او واریز کنید. این شیوه پرداخت، اصطلاحا Send Money نامیده می‌شود. در این روش شما حداکثر حدودا ۴.۵ درصد کارمزد می‌پردازید.

۳ـ پرداخت از طریق صورت حساب پی‌ پال(Invoice)

در این سبک پرداختی هم شما مبلغ مورد نظرتان را به طرف مقابل ارسال می‌کنید؛ با این تفاوت که شخص یا شرکتی که از شما پول می‌خواهد، به شما یک صورت حساب ارسال می‌کند و شما با تایید صورت حساب می‌توانید به راحتی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. تفاوت این روش با Send Money این است که جزئیات و توضیحات پرداخت، در صورت حساب ذکر می‌شود و صدور صورت حساب، اکثرا از طرف افراد و شرکت‌هایی صادر مي‌شود که حساب بیزینس دارند.

چه نوع حساب‌هایی برای خرید اینترنتی با پی ‌پال (PayPal) نیاز است

همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید در پی ‌پال ۳ نوع حساب پرسونال (شخصی)، بیزینس و پریمیر موجود است. حساب پرسونال ابتدایی‌ترین سطح حساب کاربری و پریمیر پیشرفته‌ترین سطح کاربری حساب پی ‌پال است. در ابتدا حساب پرسونال را افتتاح خواهید کرد و می‌توانید آن را به سطوح بیزینس و سپس پریمیر ارتقاء دهید.

امکان خرید با انواع حساب‌های کاربری برای شما فراهم است؛ ولی اگر بخواهید یک درگاه پرداخت پی‌ پال برای شرکت یا سایت‌تان تهیه کنید، لازم است که حساب بیزینس یا پریمیر داشته باشید.

خرید کارت پی پال

خرید اینترنتی با پی‌ پال (PayPal) در کدام وب‌سایت‌ها امکان‌پذیر است؟

سایت‌های بسیار زیادی هستند که از درگاه پرداخت پی ‌پال پشتیبانی می‌کنند و نمی‌توان همه‌ی آن‌ها را نام برد. در واقع اینطور می‌توان گفت که چون پی‌پال یک سرویس بین‌المللی است و خدمات آن در بسیاری از کشورها ارائه می‌شود؛ پس سایت‌های بسیاری داریم که امکان خرید با پی‌پال در آن‌ها فراهم شده است. اکنون که بهترین روش خرید با پی پال را می‌دانید  تعدادی از سایت‌های معروف که می‌توانید با پی‌ پال از آن‌ها خرید کنید را ارائه کرده‌ایم:

  1. Zulily (تخصصی)
  2. Unity (تخصصی)
  3. me (تخصصی)
  4. Adobe Stock(تخصصی)
  5. Groupon (تخصصی)
  6. mql5 (تخصصی)
  7. GNC (تخصصی)
  8. Namecheap (تخصصی)
  9. Overstock (تخصصی)
  10. RIPE NCC (تخصصی)
  11. B&H Photo Video (تخصصی، لوازم الکترونیکی)
  12. Disney Stor (سرگرمی)
  13. Facebook (سرگرمی)
  14. CrowdSurge (سرگرمی)
  15. Netflix (سرگرمی)
  16. Spotify (سرگرمی)
  17. StubHub (سرگرمی)
  18. Skybox (سرگرمی)
  19. Steam (سرگرمی)
  20. Skype (سرگرمی)
  21. League of Legends (سرگرمی)
  22. iTunes (سرگرمی)
  23. Cinepapaya (سرگرمی)
  24. com (سرگرمی)
  25. Gameplanet (سرگرمی)
  26. Big Bad Toy Store (سرگرمی)
  27. G2A (سرگرمی)
  28. Busca Libre(سرگرمی)
  29. Aeria Games (سرگرمی و بازی)
  30. eBay (سرگرمی، تخصصی و…)
  31. Etsy (سرگرمی، تخصصی و…)
  32. Zara (فشن)
  33. Wish (فشن)
  34. Victorias Secret (فشن)
  35. True Religion (فشن)
  36. Nautica (فشن)
  37. Milanoo (فشن)
  38. Karmaloop (فشن)
  39. Kate Spade (فشن)
  40. Kipling (فشن)
  41. Kenneth Cole (فشن)
  42. Hollister (فشن)
  43. Express (فشن)
  44. Calvin Klein (فشن)
  45. Carters (فشن)
  46. Forever 21 (فشن)
  47. ASOS (مد و فشن)
  48. Alternative (مد و فشن)
  49. Aeropostale (مد و فشن)
  50. FragranceX (زیبایی)
  51. com (زیبایی)
  52. TransferTo (سفر)
  53. Ticket Pro (سفر)
  54. Ripley (سفر)
  55. Sky Airline (سفر)
  56. Singapore Airlines (سفر)
  57. Emirates (سفر)
  58. Costamar Travel (سفر)
  59. American Airlines (سفر)
  60. British Airways (سفر)
  61. JetBlue (سفر)
  62. Uber (سفر)
  63. United Airlines (سفر)
  64. Airbnb (سفر)
  65. Eshopex (حمل و نقل)
  66. Aeropost (حمل و نقل)
  67. Adidas (لوازم ورزشی)
  68. Eastbay (ورزشی)
  69. Eastern Mountain Sports (ورزشی)
  70. Puma (ورزشی)
  71. Under Armour (ورزشی)
  72. UGG (کفش)
  73. Reef (کفش)
  74. Shoes (کفش)
  75. Blue Nile (کفش)
  76. Foot Locker (کفش)
  77. Sunsky (لوازم الکترونیکی)
  78. TinyDeal (لوازم الکترونیکی)
  79. Milanoo (لوازم الکترونیکی)
  80. HP (لوازم الکترونیکی)
  81. Geekvida (لوازم الکترونیکی)
  82. Focal (لوازم الکترونیکی)
  83. DH Gate (لوازم الکترونیکی)
  84. Brookstone (لوازم الکترونیکی)
  85. Deal Extreme (لوازم الکترونیکی)
  86. Zales (جواهرات)
  87. JTV (جواهرات)
  88. Amazon

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

سفیرپیمنت و خرید با پی‌پال

مجموعه سفیرپیمنت همواره سفیر شما در خدمات ارزی خواهد بود و برای خرید با پی‌پال نیز خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. با توجه به اینکه سرویس پی‌پال خدمات خود را برای کاربران برخی از کشورها محدود کرده که یکی از آن‌ها کشور ایران است، کاربران ایرانی امکان استفاده مستقیم از پی‌پال را نخواهند داشت. در چنین شرایطی شما نیاز به کمک گرفتن از یک واسطه خواهید بود تا بتوانید از پی‌پال استفاده نمایید.

مجموعه سفیرپیمنت با سابقه‌ای چندین ساله در زمینه پرداخت‌های ارزی آنلاین می‌تواند در این مسیر شما را همراهی کند. جهت افتتاح حساب پی‌پال، وریفای کردن، شارژ حساب پی‌پال و هر نوع خدمات ارزی در حوزه پی‌پال یا دیگر سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول می‌توانید روی تیم سفیرپیمنت حساب باز کنید. جهت دریافت راهنمایی از کارشناسان سفیرپیمنت یا دریافت خدمات از این مجموعه کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد مطالعه: 0 تا 100 آموزش رزرو Airbnb و بررسی جامع این سایت

کلام آخر

همانطور که دیدید، خرید با کارت پی پال امکان پذیر است؛ اما با توجه به تحریم‌های علیه ایران، خرید محصولات غیر فیزیکی بسیار کم دردسرتر از خرید محصولات فیزیکی از فروشگاه‌هایی مثل amazon یا Adidas خواهد بود. در این مقاله سعی کردیم بهترین روش خرید با پی پال را معرفی کرده و در کنار آن لیستی از سایت‌های مهم که امکان خرید با پی‌پال در آن‌ها فراهم شده است را توضیح دهیم. همچنین برای استفاده از سرویس پی‌پال با توجه به تحریم‌ها موانعی وجود دارد که برای برطرف کردن آن‌ها تیم سفیرپیمنت را معرفی کردیم. شما می‌توانید جهت دریافت هرگونه خدمات ارزی روی کمک تیم سفیرپیمنت حساب باز کنید. اگر قبلا تجربه خرید با پی‌پال را داشته‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
بنیامین تورجی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بهترین شیوه خرید با پی پال چیست؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    لطفا مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید و پاسخ سوال شما توضیح داده شده است.

   
سیدمصطفی اخباری کاربر سایت ۲۶ دی ۱۳۹۹

سلام روز بخیر
برای خرید از سایت ebay باید از کدام حساب پی پال استفاده کرد؟
و اینکه کاشان پی مستقیم می تونه از این سایت برای ما خرید انجام بده؟

       
    کارشناس کاشان‌پی کاربر سایت ۲۷ دی ۱۳۹۹

    سلام، وقت شما بخیر
    برای خرید از سایت ebay نیاز هست که حساب پی ‎پال شما به صورت کامل وریفای شده باشد
    بله، کاشان‎پی با حساب‎های خودش که همگی به تایید پی ‎پال رسیده اند و درواقع فول وریفای هستند می‎تواند کلیه پرداخت‎های شما در این سایت را در کوتاه‎ترین زمان به انجام رساند