خرید تتر با پی پال

راهنمای خرید تتر با پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، پی پال یکی از سیستم‌های پرداختی آنلاین محبوب در سرتاسر دنیا است که امکان خرید ارز دیجیتال را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کند. این سرویس بین‌المللی در سراسر دنیا کاربران زیادی دارد و مزیت‌های آن باعث شده تا رضایت بسیاری را جلب نماید. استفاده از پی‌پال برای خرید ارز دیجیتال و یا نقد کردن ارز دیجیتال به کمک پی‌پال مزیت بزرگی است که با توجه به گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال خیلی اهمیت دارد. تتر یکی از ارزهای دیجیتال است که مورد معامله قرار می‌گیرد و با آن نیز امکان خرید پی‌پال را خواهید داشت. در این مقاله در خصوص خرید تتر با پی پال برای شما توضیحاتی بیان خواهیم کرد؛ پس اگر شما نیز به دنبال آموزش خرید تتر با پی پال هستید تا پایان این متن ما را همراهی کنید.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال پرسونال و بیزینس

 

پی پال چیست؟

پی پال (PayPal) یکی از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در سرتاسر دنیا است. از طریق این سیستم خدمات پرداختی زیادی از جمله اتجام تراکنش‌های بین المللی، دریافت و انتقال پول از سراسر جهان، خرید‌ از سایت‌های خارجی به صورت اینترنتی و … انجام می‌گیرد. با توجه به استفاده از این سیستم پرداخت در بیش از 200 کشور در سرتاسر دنیا، امروزه تقریبا تمام سایت‌های فروشگاهی آنلاین بزرگ از سرویس پشتیبانی می‌کنند.

در کشور ایران به دلیل وجود تحریم‌ها استفاده از این سرویس وجود ندارد و کاربران ایرانی اجازه استفاده از این سرویس را نخواهند داشت. البته استفاده از خدمات این سرویس می‌تواند با واسطه و به صورت غیر مستقیم از پی پال انجام گیرد؛ در واقع شما می‌توانید علی‌رغم وجود تحریم‌های بین‌المللی و موانع زیادی که وجود دارد به کمک واسطه‌ای مانند مجموعه سفیرپیمنت از خدمات پی‌پال بهره‌مند شوید. همه خدمات حتی افتتاح حساب پی پال و یا احراز هویت کردن آن توسط این مجموعه ارائه خواهد شد. همچنین می‌توانید بدون داشتن حساب پی‌پال نیز درخواست پرداخت با پی پال را به مجموعه ما اعلام کنید تا در اسرع وقت برای شما انجام شود.

بیشتر بخوانید: تتر (Tether) چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا خرید تتر با پی پال امکان پذیر است؟

PayPal یکی از سرویس‌های محبوب است که همواره سعی کرده با فراهم کردن قابلیت‌های مختلفی رضایت کاربرانش را جلب نماید. یکی از قابلیت‌هایی که در سرویس پی‌پال وجود دارد امکان خرید Tether با استفاده از آن است؛ البته توجه داشته باشید که نمی‌توان Tether را مستقیماً از PayPal خریداری کرد. برای خرید تتر از این سیستم لازم است که کاربران از واسطه‌هایی در این زمینه کمک گیرند. از این‌رو می‌توان از PayPal در کنار یک پلت فرم معاملاتی مانند Ledger Live یا یک بازار همتا مانند Kraken برای خرید Tether استفاده کرد. این شیوه از جمله روش‌هایی است که نشان می‌دهد پی‌پال با رمزارزها ارتباط دارد و توانسته به خوبی رضایت افراد را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

خرید تتر با پی پال

پی پال و پذیرش رمز ارزها

همان‌طور که در توضیحات بالا گفته شد، پی پال به عنوان بزرگترین سیستم پرداخت آنلاین جهان در بیش از 200 کشور در دسترس است و در راستای مقبولیت، پذیرش و کاربرد همگانی از رمز ارزها نیز تصمیماتی را اتخاذ کرده است. از این‌رو پی پال سرویس جدید را نیز ارائه کرده است که Checkout with Crypto نام دارد و به مدد آن کاربران می‌توانند از این پس با بیت کوین، اتریوم، لایت کوین یا بیت کوین کش، به عنوان روشی جدید برای پرداخت، از سایت‌های متنوع برای خرید استفاده کنند.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

ساز و کار سرویس Checkout with Crypto به گونه‌ای است که به محض تایید پرداخت از سوی پی پال، کار تبدیل رمز ارزها به ارز فیات را انجام خواهد داد و وظیفه این تبدیل از دوش کاربران برداشته خواهد شد. در واقع می‌توان گفت این سرویس ارئه شده از سوی پی پال تمامی خدمات تبدیل رمز ارزها را با توجه به تایید پی پال انجام خواهد داد و لازم نیست کاربران به صورت مستقیم برای این تبدیل از پی پال استفاده کنند.

اما با وجود این تلاش‌ها در خصوص مقبولیت رمزارزها از طریق این سرویس، بسیاری از افراد نسبت به انجام این معاملات نظر مثبتی ندارند. از این‌رو ارز بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت قبول نمی‌کنند.

برای خرید اگاه‌تر تتر با پی پال مقاله کارمزد پی پال را مطالعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت مجازی برای پی پال

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پی پال

همان‌طور که گفته شد، پی پال در کشور ایران به دلیل وجود تحریم‌های مختلف مسدود است (برای اطلاعات بیشتر مقاله پی پال بعد از تحریم را مطالعه نمایید)؛ از این‌رو استفاده مستقیم از آن از سوی کاربران ایرانی وجود ندارد. چنانچه نیازمند استفاده از خدمات پی پال بودید میتوانید با سفیرپیمنت در ارتباط باشید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه پرداخت‌های ارزی مشغول به فعالیت است و می‌تواند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کند. علاوه برآن به شما برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده و خرید و فروش دلار پی پال (یا یورو) خدمت‌رسانی می‌کند. چنانچه نیاز به راهنمایی و یا انجام خدمات داشتید، با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

به طور کلی سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی در انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین شما را همراهی خواهد کرد. با سپردن امور ارزی خود به این تیم دیگر نگران چالش‌هایی که در اثر تحریم به وجود آمده است نباشید و همه کارهای خودتان در این رابطه را با سرعت و اطمینان به سرانجام برسانید.

پیشنهادی برای مطالعه: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

نتیجه

پی پال به عنوان یک سیستم پرداخت انلاین محبوب جهانی از کاربران زیادی در سرتاسر دنیا برخوردار است. این سرویس پس از حمایت و پشتیبانی از رمز ارزها بیشتر از قبل در بین کاربران مطرح شد. در این سرویس معاملات با استفاده از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین یا بیت کوین کش قابل انجام است. همچنین امکان خرید تتر با پی پال نیز وجود دارد که توضیحات بیشتر در خصوص آن در متن مقاله وجود دارد. در واقع شما می‌توانید خرید تتر را با پی پال انجام دهید که آموزش خرید تتر با پی پال در این مقاله ارائه شد. همچنین سفیرپیمنت را نیز برای انجام خدمات ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی خدمت شما معرفی کردیم.

در صورتی که قبلا خرید تتر با پی پال را انجام داده‌اید یا در این رابطه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید. کارشناسان سفیرپیمنت با تخصص و تجربه خود پاسخ شما را در اسرع وقت خواهند داد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
شکوفه مردانی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام مقالتون عالی بود