جایگزین پی پال

۱۱ مورد از بهترین جایگزین‌های پی پال که قابل اعتماد هستند

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
18 دیدگاه
زمان مطالعه:  14 دقیقه

پی ‌پال از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه خدمات پرداختی مشغول به فعالیت است. خیلی از منتقدین، درگاه پرداخت پی ‌پال را امن‌ترین و بهترین درگاه موجود می‌دانند و معتقدند که مخاطبان برای خرید پی پال را در اولویت قرار می‌دهند. این شرکت توانسته طی چندسال اخیر محبوبیت و اعتبار بیشتری کسب کند اما برای ایرانیان خرید با پی پال بدون چالش نیست. به دلیل تحریم‌های موجود ایرانیان موانعی در استفاده از این سرویس دارند که همین مسئله موجب شده است آن‌ها به دنبال سرویس‌های جایگزین پی پال باشند. در ادامه 11 مورد از بهترین‌هایی که می‌توان آن‌ها را جایگزین پی پال دانست و مورد اعتماد هستند را معرفی کرده‌ایم.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

جایگزین پی پال برای ایرانیان

به خاطر روابط سیاسی ایران، شرکت آمریکایی پی‌پال کاربران ایرانی را تحریم نمود و به آن‌ها اجازه استفاده از خدمات شرکتش را نمی‌دهد؛ البته کاربران ایرانی راهی برای دور زدن تحریم‌ها پیدا کرده‌اند و از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند اما بعضی اوقات پی‌پال به خاطر پروتکل‌های امینیتی پیشرفته‌ای که دارد متوجه حضور کاربران ایرانی می‌شود و حساب آن‌ها را مسدود و دارایی آن‌ها را مصادره می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله لیمیت شدن حساب پی پال را برای جلوگیری از لیمیت و رفع آن مطاله کنید. همچنین از شرایط استفاده از حساب پی پال و قوانین آن نیز مطلع خواهید شد.

این موضوع انگیزه‌ای شد برای کاربران کشورهایی مانند ایران که از طرف پی ‌پال تحریم شده بودند تا به جایگزینی مناسبی برای پی‌ پال بیاندیشند. سرویس‌های نقل و انتقالات پول بسیاری در عرصه جهانی مشغول ارائه خدمات هستند که در این میان 11 مورد از آن‌ها را می‌توان به عنوان جایگزین‌های پی پال معرفی کرد. این 11 مورد نیز مخاطبان زیادی داشته و از اعتبار خوبی برخوردار هستند. در ادامه این موارد را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: پی پال (Paypal) چیست و چگونه کار می‌کند؟

 

11 جایگزین پی پال

جایگزین پی پال برای ایران

۱- پرفکت مانی

شرکتی مثل پرفکت مانی آنقدر معروف است که تقریبا نیازی به معرفی ندارد. مدتی است که بعضی از کاربران ایرانی پرفکت مانی را جایگزین پی‌ پال کرده‌اند و بسیار از این انتخاب راضی‌اند. این شرکت توانسته با خدمات متنوعی که در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، محبوبیتش را دوچندان کند. دریافت درصد پایین کارمزد، تنوع خدمات و کیف‌ پول‌ها، امکان دریافت یا اعطای وام و دریافت سود سالانه ۴ درصدی از مزیت‌های این شرکت است؛ همچنین امکان خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی وجود دارد. ده‌ها میلیون کاربر این سرویس نشان از اعتبار آن در سطح جهانی داشته که همین مسئله توجه مخاطبان جدید را نیز جلب می‌کند.

 

جایگزین پی پال برای ایرانی ها۲- وب مانی

وب مانی هم مثل پرفکت مانی در بین پرچمداران درگاه‌های پرداختی است و مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کرده است. فروشگاه‌های اینترتی معتبر زیادی هستند که می‌توانید درگاه پرداخت وب‌مانی را در آن‌ها مشاهده کنید. امنیت بالا، مقبولیت زیاد، تنوع خدمات،‌ درصد بسیار پایین کارمزد و پشتیبانی از ارزهای مختلف از مزیت‌های بارز وب‌ مانی است. این سرویس نیز فراگیری زیادی دارد که می‌تواند به عنوان یک جایگزین پی پال برای ایرانیان معرفی شود.

 

جایگزین پی پال۳- TransferWise

یکی از بهترین جایگزین‌ های پی ‌پال، TransferWise می‌باشد. این شرکت به خوبی می‌تواند جای خالی پی ‌پال را برای شما پر کند. حتی می‌تواند در بعضی جهات شما را شگفت زده کند؛ چرا که استفاده از خدمات TransferWise بسیار مقرون به صرفه‌تر از پی‌ پال است. کارمزدی که این شرکت دریافت می‌کند، به مقدار ۱ درصد از کل تراکنش است در حالی که در پی‌ پال ۴.۵ درصد کامزد پرداخت می‌کردید. این تفاوت زیاد خود دلیلی بر ترغیب کاربران به استفاده از این سرویس است. در تراکنش‌های بالا مقدار این چند درصد اختلاف کارمزد مبلغ هنگفتی خواهد بود.

البته این کارمزد ۱ درصدی در مبالغ تراکنش بالای ۳۰۰ دلار صادق خواهد بود؛ زیرا TransferWise حداقل کارمزد را ۳ دلار قرار داده است و اگر مثلا مبلغ تراکنش شما ۱۰۰ دلار باشد، باید ۳ دلار کارمزد بدهید که در واقع می‌شود ۳ درصد. از دیگر مزیت‌های TransferWise این است که شما می‌توانید پول را مستقیما به حساب بانکی طرف مقابل واریز کنید و شخص مجبور نیست که پول را از حساب کاربری به حساب بانکی‌اش انتقال دهد. اگر هنوز جایگزین پی پال خود را انتخاب نکرده‌اید می‌توانید به این گزینه بیشتر فکر کنید.

 

جایگزین پی پال برای ایرانی ها

۴- Skrill (اسکریل)

یکی دیگر از جایگزین‌ها و رقبای پی‌پال، اسکریل است. Skrill از محبوبیت بالایی برخوردار است و سایت‌های زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند. افتتاح و استفاده از اسکریل ساده و راحت است و پیچیدگی‌ها پی‌پال را ندارد. اسکریل تا حد زیادی شبیه به پی‌پال است؛ خیلی‌ها آن را رقیب اصلی پی ‌پال می‌دانند و این دو را با هم مقایسه می‌کنند. کارمزد پایین، سهولت در تراکنش‌ها،‌ امنیت بالا و پشتیبانی از کشور‌های زیاد باعث محبوبیت زیاد این شرکت در بین کاربران شده است. در انتخاب این سرویس این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که اسکریل هم برخی از کشورها را تحریم کرده و قابلیت استفاده برای همه را ندارد اما فراگیری آن به گونه‌ای است که می‌تواند جایگزین خوبی برای پی پال باشد.

 

آموزش تبدیل پی پال به پرفکت مانی

 

جایگزین پی پال۵- Payoneer

یکی دیگر از رقبای صاحب نام پی‌ پال، پیونیر(Payoneer) نام دارد. پیونیر برای انتقال وجه بین حساب‌های این شرکت، از شما هیچ کارمزدی دریافت نمي‌کند ولی متاسفانه برخلاف پی‌ پال برای خرید از سایت‌ها باید کارمزد پرداخت کنید. از مزایای پیونیر، اجازه سریع این شرکت برای نقد کردن موجودی حساب‌تان است به طوری که می‌توانید در عرض ۲۴ ساعت موجودی حساب پیونیر خود را نقد کنید؛ این در حالی است که این کار در پی‌پال حدودا ۴ برابر بیشتر طول می‌کشد اما متاسفانه درگاه پرداخت پیونیر به ندرت در سایت‌ها یافت می‌شود و بیشتر برای اینفلوئنسرها و کسانی که واریز یا دریافت وجه دارند به کار می‌آید. این مسئله شاید بزرگترین عیب این سرویس باشد؛ چرا که ممکن است سایتی که شما قصد خرید از آن را دارید، این درگاه را نداشته باشد و در نتیجه برای خرید دچار مشکل شوید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت مجازی پی پال

 

۶- Google Wallet (گوگل والت)

استفاده از Google wallet هم یکی از روش‌های پرداختی است. گوگل والت مدت زیادی نیست که وارد بازار پرداخت‌‌های ارزی شده است. در گوگل والت می‌توانید با در اختیار داشتن ایمیل یا شماره تلفن فرد مورد نظر به آسانی برای او پول ارسال کنید اما متاسفانه در حال حاضر برای استفاده از این سرویس لازم است یک حساب بانکی در کشور آمریکا داشته باشید که این کار برای کاربران ایرانی ممکن نیست. بعید نیست در آینده نه چندان دور، این مشکل برطرف شود و دیگر نیاز به حساب بانکی آمریکا نباشد. به عبارت دیگر این سرویس را می‌توان به عنوان یک جایگزین پی پال معرفی کرد اما جایگزین پی پال برای ایرانیان نخواهد چون شرایط تحریمی همچنان وجود دارد.

 

جایگزین های پی پال۷- پی پکس (PayPax)

پی پکس نیز یکی از شرکت‌های معتبری است که سرویس‌های پرداخت‌های بین المللی را به بهترین نحو به مشتریانش ارائه می‌کند. یکی از مزیت‌های این سرویس پشتیبانی از رمز ارزهای پایه مثل بیت کوین می‌باشد. مشتریان پی پکس می‌توانند با سپرده‌گذاری‌ در این شرکت، سود دریافت کنند. این قابلیت سرویس پی پکس را با دیگر سرویس‌ها متفاوت می‌کند.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید و دنبال یک درگاه پرداخت بین‌المللی می‌گردید، پی پکس انتخاب مناسبی برای شماست مخصوصا که این شرکت هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. نداشتن محدودیت برای کاربران ایرانی یعنی انتخاب مناسب جایگزین پی پال برای ایرانیان که بتوانند به راحتی نقل و انتقالات ارزی را انجام دهند.

 

پی پال هکی چیست؟

 

جایگزین پی پال

۸- WePay 

اگر هنوز یک جایگزین مناسب پیدا نکرده‌اید، می‌توانید با WePay کار کنید. این شرکت یکی از رقبای پی پال است که توانسته اعتبار نسبتا خوبی بین کاربران به دست آورد. شما می‌توانید به راحتی در وی‌پی (WePay) ثبت نام کنید و از خدمات متنوع این شرکت استفاده کنید. داشتن حساب وی‌پی هیچ هزینه‌ي ماهانه‌ای برای شما نخواهد داشت اما متاسفانه شما نمی‌توانید به این شبکه پرداختی از طریق پی پال پول انتقال دهید. در واقع اگر می‌خواهید جایگزین انتخاب کنید تا دارایی خود را از پی پال به آن انتقال دهید، این سرویس برای شما مناسب نخواهد بود مگر اینکه با واسطه این کار را انجام دهید.

 

جایگزین پی پال۹- یاندکس مانی (Yandex Money)

یاندکس مانی یکی از شرکت‌های پرداختی بین المللی است که توسط موتور جستجوی روسی یاندکس راه‌اندازی شده است. این شرکت پرداختی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در سال ۲۰۱۶ به عنوان بزرگ‌ترین سرویس پرداخت روسیه شناخته شده است. شما می‌توانید به راحتی در یاندکس مانی افتتاح حساب و با مدارک ایرانی آن را وریفای کنید؛ البته باید این مدارک را به روسیه ارسال کنید چون متاسفانه یاندکس مانی در ایران نمایندگی رسمی ندارد. اگر برای ارسال مدارک مشکلی نداشته باشید، به راحتی می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 

کاربرانی که از یاندکس مانی استفاده می‌کنند، بیشتر از کاربران پی پکس هستند اما همین موضوع باعث پیچیده‌تر شدن روند ثبت‌نام و وریفای حساب شده است.

 

جایگزین پی پال برای ایرانیان۱۰- استریپ (Strip)

به احتمال زیاد اگر کمی درباره‌ی جایگزین ‌های پی پال تحقیق کرده باشید، نام استریپ را در بین شرکت‌های صاحب‌نام دیده‌اید. این شرکت تمام تلاش خود را برای رقابت با پی پال انجام داده است از همین رو، استریپ کارمزدهای ثابت ماهانه و سالانه‌ی مرسوم شرکت‌های مشابه را حذف کرده است. یعنی فقط کارمزد خدماتی که استفاده می‌کنید را می‌پردازید و لازم نیست برای سایر خدماتی که مورد استفاده شما نیست، کارمزدی بپردازید. دریافت کارمزد کمتر یک مزیت بزرگ برای این سرویس است. این سرویس انتخاب خوبی برای کاربرانی که تراکنش‌های خیلی بالایی ندارند، خواهد بود؛ زیرا برای تعداد کم تراکنش در ماه یا سال لازم نیست کارمزد ثابتی بپردازند و فقط به اندازه استفاده از سرویس کارمزد پرداخت می‌کنند.

بیشتربخوانید: پی پال یا اسکریل، مسئله این است

 

جایگزین پی پال برای ایرانیان۱۱- پایزا (Payza)

به عنوان آخرین جایگزین پراستفاده پی پال، پایزا را به شما معرفی می‌کنیم. این شرکت حتی در بعضی موارد، بهتر از پی پال کار کرده است. افتتاح حساب در Payza آسان‌تر از پی پال است. همچنین پایزا از خدمات پشتیبانی فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است. هم‌اکنون پی پال فقط در ۱۷ کشور نمایندگی رسمی دارد؛ این در حالی است که پایزا در ۲۰۶ کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد و شما می‌توانید به راحتی به صورت حضوری به آن‌ها مراجعه کنید. از دیگر مزیت‌های پایزا نسبت به پی پال، پشتیتبانی از ارزهای متنوع است. پایزا ۲۲ مورد از ارزهای دنیا را پشتیانی می‌کند ولی تعداد این ارزها در پی پال ۱۸ عدد است.

بیشتربخوانید: با ریفاند پی پال پولتان را بازگردانید!

مشخصا جایگزین های پی پال بیشتر از مواردی است که برای شما نام بردیم. در حال حاضر شرکت‌های زیاد دیگری هم هستند که می‌توانید به عنوان جایگزین پی ‌پال از آن‌ها استفاده کنید. در این قسمت نام چند مورد دیگر را به اختصار برای شما نام برده‌ایم که آن‌ها نیز به عنوان جایگزین‌های پی پال شناخته می‌شوند. این موارد عبارت‌اند از:

  • Dwolla
  • 2Checkout
  • Amazon Payments
  • Square
  • Selz
  • Shopify Payments
  • net

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید جایگزین‌ های زیادی برای پی پال وجود دارد. اگر به این نتیجه رسیده‌اید که حتما باید برای پی پال یک جایگزین پیدا کنید به خوبی تحقیق کنید. شرکتی را به عنوان جایگزین پی پال انتخاب کنید که بتوانید به راحتی از خدمات آن استفاده کنید و ترجیحا به دنبال جایگزینی باشید که شرکت‌های ایرانی از خدمات آن‌ پشتیبانی کنند و اگر مشکلی برای حساب‌تان پیش آمد، بتوانید به سادگی آن را حل کنید؛ مثلا وب‌ مانی و پرفکت‌ مانی از مشهورترین شبکه‌های پرداختی هستند که می‌توانید به عنوان جایگزین پی پال از آن‌ها استفاده کنید و شرکت‌های ایرانی زیادی از خدمات آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. موارد دیگری نیز در این مقاله معرفی شدند که برای ایرانیان مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه: افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس

مشاوره رایگان سفیرپیمنت

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای فعال در عرصه خدمات ارزی و بین‌المللی با داشتن دانش تخصصی در این زمینه می‌تواند به شما در انتخاب یک جایگزین مناسب پی پال کمک کند. شما می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته و از خدمات مشاوره رایگان سفیرپیمنت برای انتخاب یک جایگزین مناسب برای پی پال استفاده کنید. مشاوره تخصصی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است مشکلات و نیازهای خود را با ما مطرح کنید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تجربه‌ی استفاده از سرویس‌های معرفی شده دارید، آن را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(18)
   
حیدر خسروی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بهترین جایگزین برای پی پال برای ایراینان چه پلتفرم ای است؟

   
mk کاربر سایت ۱۷ دی ۱۴۰۱

تمام این مواردی که معرفی کردید، با IP ایرانی مشکلی ندارن

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۱ دی ۱۴۰۱

    سلام. متاسفانه سایتهای معرفی شده با آی پی ایران مشکل دارند و باید از آی پی کشور دیگری برای ورود به این سایتها استفاده کنید.

   
عیسی طاهری کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

سلام اگر افتتاح حساب هر کوم از این موارد رو بخوایم شما انجام میدین

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام. لطفا برای اطلاع از سرویس های قابل ارائه با پشتیبانی در ارتباط باشید

   
Weed کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام به نظرتون کدوم یک از سایت ها بزای کسب درامد از بازی های موبایلی بهتر هستش که بشه تموم کاراش باهاش کرد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز اصولا بازی های موبایلی واریزی معتبری ندارند.

   
سیما کاربر سایت ۲۳ تیر ۱۴۰۱

سلام. هیچکدوم از این موارد رو نمیشه به هم متصل کرد. برای مثال پرفکت رو به وب مانی وصل کرد و بین اون ها هم انتقال داشت؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. خیر دوست عزیز. هر کدام از این سرویس ها شبکه های داخلی خودشون رو دارند و امکان اتصال به یکدیگر وجود نداره.

   
سمیرا کاربر سایت ۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام از بین موارد جایگزین پی پال در بالا کدومشون برای داخل ایران بهتر و کاربردی تر هستش

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    اکانتهای وبمانی و پرفکت مانی با هویت ایرانی مشکلی ندارند و برای استفاده مناسب تر هستند اما مقبولیت اکانت پی پال رو مسلما ندارند.

   
علی شفیعی خوزانی کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام
هزینه وریفای و افتتاح حساب پرفکت مانی چقدر است؟
آیا سفیرپیمنت این خدمت را ارائه می کند؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    وقت شما بخیر باشه
    بله، ثبت نام و فول وریفای کردن حساب های پرفکت مانی از خدمات سفیرپیمنت هست
    با پاسپورت کاربر، 500 هزار تومان و بدون پاسپورت، 600 هزار تومان ارائه می شود

   
سجاد کاربر سایت ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

سلام. وقتتون بخير. لطفا بفرماييد كدام يك از موارد بالا به غير پرفكت ماني و وب ماني تحريم نيست؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    غیر از وب‌مانی و پرفکت‌مانی، هیچکدام

   
ارمان کاربر سایت ۲۶ دی ۱۴۰۰

مایی که پاسپورت نداریم چیکار کنیم پس؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    افتتاح حساب بدون پاسپورت مشتری نیز از خدمات سفیرپیمنت هست و شما می‌توانید با مراجعه به پنل کاربران اقدام به ثبت سفارش خود کنید