راه های تماس با پی پال

راه های تماس با پی پال | ارتباط با پی پال (پشتیبانی پی پال)

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ دی, ۱۴۰۲
7 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

در بسیاری از سایت‌ها مطالبی در خصوص نحوه بررسی و ارتباط با پی پال و یا شکایت از فروشندگان و بازپس‌گیری وجه پرداختی شده است؛ اما تا به حال در خصوص مشکلاتی که ممکن است با خود پی پال وجود داشته باشد، اطلاعاتی برای کاربران سیستم پرداخت محبوب پی پال ارائه نشده است. راه های تماس با پی پال موضوع بسیار مهمی است که ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول کرده است.

به دلایل بسیار زیادی ممکن است که لازم باشد با پشتیبانی پی ‌پال مرتبط شوید و یا حتی مستقیماً با پی پال تماس بگیرید.برای مثال گاهاً در انجام بعضی از تراکنش‌ها، فرایند ثبت تراکنش به مشکل می‌خورد. این موضوع حتی درصورتی که در اطلاعات وارد شده هیچ مشکلی نیز وجود ندارد می‌تواند رخ دهد. اگر دچار چنین مشکلاتی شوید و مطمئن باشید که مشکل از جانب شما نبوده است، می‌بایست شکایت خود را به خود پی پال مطرح کنید. به عنوان مثال عملیات ارسال پول یا پرداختن به طور کامل انجام نشده است و یا عملیات شارژ حساب PayPal قابل انجام نیست. این مشکلات گاهاً به دلایل وجود باگ‌های جزئی در الگوریتم پی پال رخ می‌دهند که در این مواقع باید از طریق بخش شکایت از پی پال موضوع را با پی پال در میان بگذارید.

 

شکایت از پی پال چیست؟

شکایت از پی پال رسماً به این معنا نیست که شما از پی پال شکایت می‌کنید؛ در واقع شما مشکل خود را با پشتیبانی پی پال مطرح کرده و آنها نیز راه‌حل مناسبی خدمت شما ارائه می‌دهند. اگر شما نمی‌توانید تراکنشی را به صورت موفق انجام دهید یا خدمات دریافتی از فروشنده مطابق با نوع ارائه محصول نبوده، می‌توانید مشکل را نزد کارشناسان پی پال مطرح کنید تا فرایندهای مربوطه صورت گیرد. همچنین می‌توانید باگ‌های مشاهده شده در سیستم‌های پی پال را گزارش دهید تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

 

 

پشتیبانی پی پال

اگر شما هم جزو کاربران پی ‌پال باشید صددرصد اطلاع دارید که پی پال چیست؟ و به خوبی می‌دانید که قوانین پی‌ پال دائماً در حال به‌روزرسانی و تغییر هستند. البته تمام این‌ها به خاطر این است که پی‌ پال سعی دارد امنیت کاربرانی که خرید پی پال انجام می‌دهند را در بالاترین سطح نگه دارد. با این وجود گاهی قوانین و نظارت‌های پی ‌پال مشکل‌ساز می‌شود مخصوصاً برای کاربران ایرانی که به خاطر تحریم‌ها اکثرا با اکانت‌های فیک مشغول به فعالیت هستند. حتی خیلی از اوقات دیده شده که پی ‌پال بدون دلیل بعضی از حساب‌ها را مسدود کرده و برای راه‌اندازی مجدد حساب‌ها دوباره احراز هویت انجام داده است.

به هر حال با توجه به شیوه‌ی کاری پی‌ پال ممکن است حساب شما به هر دلیلی مسدود شود و یا اینکه مشکل دیگری برای حساب‌تان پیش بیاید و نتوانید از آن استفاده کنید. در چنین مواقعی لازم است با تیم پشتیبانی PayPal ارتباط گرفته و علت مشکل را جویا شوید.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال بدون لیمیت

 

راه های تماس با پی پال

برای این که با پشتیبانی پی پال مرتبط شوید، چند راه دارید:

 

ارسال تیکت

اغلب اوقات کاربران از تیکت استفاده می‌کنند و مشکل‌شان را با بخش پشتیبانی پی ‌پال در میان می‌گذارند. برای ارسال تیکت لازم است وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت Help بروید. سپس در پایین صفحه گزینه Contact us را انتخاب کنید. حالا روی Message us کلیک کنید و مشکل خود را بنویسید.

لازم است این نکته را نیز بدانید که به خاطر حجم بالای تیکت‌ها و مشکلات کاربران، پاسخ به تمامی تیکت‌ها ممکن نیست. به همین خاطر پی‌ پال از ربات‌هایی استفاده می‌کند که کلمات کلیدی سؤال شما را تشخیص می‌دهند و پاسخ‌های آماده‌ای که ممکن است مشکل شما را حل کنند، برای شما ارسال می‌شود. این پاسخ‌ها استاندارد و غیر شخصی هستند؛ به همین خاطر بیشتر اوقات جوابی که برای کاربران ارسال می‌شود، به حد کافی کارایی ندارد.

پس در موقع استفاده از تیکت پی پال اگر جواب مناسبی دریافت نکردید، به ارسال تیکت‌های بیشتر ادامه دهید تا سرانجام پاسخ سؤال خود بیابید و مشکل‌تان حل شود. اگر با ارسال تیکت‌های متعدد مشکل شما حل نشد سیستم، تیکت‌های شما را برای کارمندان پشتیبانی پی پال ارسال می‌کند و آن‌ها جواب شما را خواهند داد.

 

همه چیز درباره ارتباط با paypal

 

ارسال ایمیل

بعضی اوقات مشکل شما مربوط به ورود به حساب است و نمی‌توانید وارد حساب شوید و تیکت ارسال کنید. در چنین واقعی(مثل مشکل گذرواژه) می‌توانید به پشتیبانی پی پال به آدرس payflow-support@paypal.com ایمیل بدهید و مشکل را با آن‌ها در میان بگذارید.

 

تماس با دفتر پی‌ پال (راه های تماس با پی پال)

همانطور که می‌دانید پی‌ پال در کشورهای مختلف دفتر دارد و می‌توانید به راحتی شماره آن‌ها را پیدا کنید و با آن‌ها تماس بگیرید و مشکل‌تان را حل کنید. ممکن است با تماس تلفنی مشکل شما زود‌تر از زمانی که تیکت یا ایمیل ارسال می‌کنید،‌ حل شود.

در این بخش شماره تماس تعدادی از نمایندگی‌های پی ‌پال و ساعت کاری آن‌ها را برای شما آورده‌ایم:

  • دفتر مرکزی: (888) 221-1161
  • ایالات متحده / کانادا: 978- 883-973

زمان  کار: دوشنبه تا جمعه: 8:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر. ساعت هماهنگ جهانی

  • انگلستان: 08707 301 881

ساعت کار: دوشنبه تا یکشنبه: 8:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر. زمان استاندارد ایرلند

  • استرالیا: 1800 054 378

ساعت کار: روزهای هفته(روزهای کاری): 8:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر ، آخر هفته ها (روزهای تعطیل): 8:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر. زمان استاندارد استرالیا

 

ارتباط با پی پال

 

مراجعه حضوری به دفتر پی پال

تجربه نشان داده‌ است که مراجعه حضوری به پی ‌پال از تمام روش‌های قبلی که گفته شد، بازخورد بهتر و بیشتری دارد. اگر برای‌تان مقدور باشد که به دفتر پی‌ پال در هر کشوری که هستید مراجعه کنید، احتمال حل شدن سریع‌تر مشکل‌تان از بقیه روش‌ها بیشتر است. مخصوصاً اگر در مورد احراز هویت در پی‌ پال به مشکل برخوردید بهترین راه حل، مراجعه حضوری به دفتر پی‌ پال است.

برای پیدا کردن نزدیک‌ترین دفتر پی پال کافی است کلمه “PayPal” را در گوگل مپ جستجو کنید و موقعیت مکانی تمام دفترهای پی پال را مشاهده کنید.

 

امکانات دیگر پی‌ پال برای حل کردن مشکلات کاربران (راه های تماس با پی پال)

خوشبختانه راه‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌‌ها تماس با پی پال برقرار کرده و مشکل پیش آمده را حل کنید مانند: انجمن مشتریان پی پل و مرکز حل اختلاف. در ادامه این نمونه از راه های تماس با پی پال را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید به طور مؤثرتری با پی پال ارتباط برقرار کنید.

 

 

مقالات سایت پی پال

زمانی که وارد حساب خود می‌شوید و به قسمت Help Center می‌روید، به مقالات زیادی بر می‌خورید که به خوبی دسته‌بندی شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از این دسته‌بندی دقیق مقاله مورد نظرتان را پیدا کنید و با بهره‌گیری از آن، بدون نیاز به ارتباط مستقیم با پی ‌پال مشکل‌تان حل کنید.

 

انجمن مشتریان پی پال

پی ‌پال هم مثل خیلی از شرکت‌های معروف دنیا دارای انجمن مشتریان است. برای دسترسی به انجمن مشتریان پی پال، کافی است پس از ورود به حساب خود، وارد قسمت Community (اگر این گزینه را پیدا نکردید، وارد بخش Help Center شوید و در پایین صفحه روی Community Forum کلیک کنید) شوید.

در این بخش می‌توانید مشکل خود را با سایر کاربران پی ‌پال مطرح کنید. از راهنمایی‌های افراد با‌تجربه‌تر کمک بگیرید و مشکل‌تان را حل کنید.

البته اگر نمی‌توانید وارد حساب خود شوید، جای نگرانی نیست؛ چون پی پال این موضوع را پیش‌بینی کرده است و شما می‌توانید بدون ورود به حساب پی ‌پال‌تان، از این بخش استفاده کنید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت مجازی PayPal پی پال

 

مرکز حل اختلافات

از جمله روش‌های برقراری ارتباط با پی پال و یا به عبارتی ره هی تماس با پی پل می‌توان به بخشی با عنوان Resolution Center اشاره نمود. مرکز رفع ابهامات پی پال بخشی از سایت پی پال است. این بخش به کاربران امکان ارسال تیکت در صورتی که اختلاف یا مشکلی داشتند را می‌دهد. می‌توانید وارد این بخش شوید و مشکل‌تان را بیان کنید و پی ‌پال به شما کمک می‌کند که اختلاف موجود را حل کنید. این بخش مربوط به زمانی است که مشکلی وجود دارد که خودتان نمی‌توانید آن را حل کنید. معمولاً رسیدگی به مشکلات در این بخش نیاز به زمان بیشتری دارد و معمولاً کمی طول می‌کشد. PayPal Resolution Centre در حال حاضر تنها برای نسخه وب پی پال موجود است. امکان استفاده از این بخش توسط نرم افزار موبایل پی پال وجود ندارد.

از طریق این بخش از سایت پی پال می‌توان هر گونه مشکل در تراکنش را پیگیری کرد. از پی پال درخواست ارتباط با خریداران را داشت، نکات حائز اهمیت برای جابه‌جایی پول و یا خریدوفروش ایمن را جویا شد.

 

بررسی نهایی راه های تماس با پی پال

 

جمع‌بندی راه های تماس با پی پال

پی پال مهم‌ترین سرویس پرداخت و تراکنش‌های مالی آنلاین است. پی پال در سال‌های اخیر به دلیل سیاست‌های مؤثر و مفید، جایگاه خود را میان کاربران تثبیت کرده است. با این وجود مشکلات حساب پی پال همچنان متداول هستند و به صورت مداوم برای حساب کاربران مشکل ایجاد می‌کنند. بهترین راه حل این مشکلات ارتباط با بخش پشتیبانی پی پال است. راه های مختلفی برای ارتباط با پشتیبانی پی پال وجود دارد. از این‌رو، در این مقاله به صورت جامع درباره تمام روش‌های ارتباطی با پی پال توضیح دادیم.

با این وجود، بهترین و مؤثر‌ترین روش ارتباطی با پی پال از طریق بخش massage center و گذشتن از دستیار اتوماتیک پی پال است. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید به صورت مؤثر با بخش پشتیبانی پی پال ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که همچنان برای ارتباطات خود مشکل دارید. با مشکل محدود شدن حساب روبرو هستید؛ می‌توانید از طریق خدمات مشاوره و پشتیبانی پی پال سفیرپیمنت استفاده کنید.

سوالات متداول؛ راه های تماس با پی پال

بله بهترین و راحت‌ترین راه ارتباط با بخش پشتیبانی ارسال پیام از طریق بخش massage center است. در این بخش ابتدا با ربات پاسخ‌گو و نهایتا با فردی واقعی ارتباط زنده برقرار می‌کنید.
با ارتباط با بخش massage center و چت با فردی واقعی می‌توانید مشکل خود را مطرح کنید. در اکثر مواقع با ارائه مدارک مشخص می‌توانید از پی پال درخواست جبران خسارت کنید.
بله پی پال به فکر اینجا نیز بوده است و می‌داند اکثر مخاطبین به دلایل نامربوط محدود می‌شوند. از این‌رو، امکان تماس در حین مسدود بودن حساب نیز امکان پذیر است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(7)
   
شادی شهیدی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

پی پال برای حل مشکلات کاربران چکار کرده

   
محمود قاسمی کاربر سایت ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

سلام
من ایمیلشخصیم رو عوض کردم و الان قصد تغییر نشانی ایمیل paypal به اون رو دارم. اگر این کار رو بکنم ممکنه لیمیت بشه حساب ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    سلام. بطور معمول امکان تغییر ایمیل در پی پال هست. اما در بعضی موارد پی پال به شما اجازه تغییر ایمیل رو نمیده که دلیل عمده اون، آی پی نامعتبر هست. اما بخاطر تغییر ایمیل، حساب لیمیت نمیشه

   
یسنا ایرجی کاربر سایت ۲۵ تیر ۱۴۰۱

سلام و روز به خیر
ببخشید یک سوال داشتم
پی پال پشتیبانی با زبان فارسی نداره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    دوست عزیز ایران جز کشورهای تحریم شده در پی پال هست و مسلما پشتیبانی به زبان فارسی نداره.

   
مصطفی کاربر سایت ۱۶ تیر ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید
راهی نیست واسه اینکه نشانی ایمیل paypal یک فردی رو بدون اینکه متوجه بشه پیدا کنیم و براش پول ارسال کنیم؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. خیر. در پی پال یا میتونید از طریق ایمیل، یا شماره تلفن و یا از طریق لینک پی پال وجه رو انتقال بدین.