بهترین سایت ساز آنلاین

معرفی برترین سایت ساز آنلاین

آخرین بروز رسانی:  ۱ آبان, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  17 دقیقه

بی‌شک اهمیت وب‌سایت بر کسی پوشیده‌ نیست. یک وب‌سایت شکیل و زیبا برای کسب‌وکار خود اعتبار و اعتماد به ارمغان می‌آورد. همچنین با افزایش رونق فروشگاه‌های اینترنتی افراد بیشتری خرید‌های خود را آنلاین انجام می‌دهند. از این‌رو، در ابتدای مسیر فعالیت کسب‌وکار‌ها یکی از دغدغه‌های مهم، ایجاد وب‌سایتی حرفه‌ای است. در‌ گذشته فرایند وب‌سایت سازی بسیار زمان‌بر و پرهزینه بود و به متخصصین زبده برنامه‌نویسی نیاز داشت. همچنین برای مدیریت و تدوین پیوسته سایت به فردی با مهارت‌های IT و کد‌نویسی نیاز بود.

این در حالی است که امروزه سایت‌هایی برای ساخت و مدیریت وب‌سایت به وجود آمده‌اند که با کمک آن‌ها می‌توانید به سادگی و در زمانی اندک، وب‌سایتی شکیل و حرفه‌ای طراحی کنید. ما در این مقاله بهترین سایت ساز آنلاین جهان را در کنار برترین سایت ساز‌ های ایرانی و خارجی معرفی می‌کنیم و توضیحاتی در خصوص هرکدام ارائه می‌دهیم. همچنین مزایا و معایب استفاده از هر کدام و هزینه‌های آن‌ها را بیان می‌کنیم. در نهایت نیز روشی برای پرداخت هزینه‌های سایت ساز‌های خارجی ارائه می‌دهیم تا دیگر در استفاده از آن‌ها چالشی وجود نداشته باشد. اگر شما نیز مشتاق راه‌اندازی و ساخت سایت خود هستید و یا به طراحی وب‌سایت علاقه دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

قابلیت‌های مورد انتظار از یک سایت ساز خوب

برای انتخاب یک سایت ساز کاربردی می‌بایست ابتدا از ویژگی‌های یک سایت ساز خوب آگاهی داشت. در ادامه تعدادی از قابلیت‌های یک سایت ساز خوب را بررسی می‌کنیم.

 

ویژگی های سایت ساز خوب

 

راحتی استفاده

از آنجایی که جامعه هدف سایت ساز‌ها مردم عادی هستند، می‌بایست رابط کاربری و ابزار‌های سایت ساز برای افراد عادی قابل استفاده باشد. هدف سایت ساز‌ها آن است که به افراد عادی کمک کنند در کوتاه‌ترین زمان و به راحتی سایتی راه‌اندازی کنند. اگر سایت ساز مورد استفاده رابط کاربری پیچیده‌ای دارد نیازی به صرف زمان اضافی برای یادگیری آن نیست؛ تنها کافی است از سایت ساز دیگری استفاده شود.

 

قالب‌های سایت آماده

یکی از ویژگی‌های یک سایت ساز عالی آن است که قالب‌های سایت آماده برای استفاده‌های مختلف ارائه دهد. پس از انتخاب قالب، سایت ساز باید امکان شخصی‌سازی راحتی ارائه دهد تا بتوان به سایت مورد‌ علاقه رسید. سایت ساز‌های فعلی از قابلیت درگ اند دراپ کردن استفاده دارند که ویرایش و اضافه کردن عناصر سایت را بسیار کاربر‌پسند می‌کند.

 

بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری از طراحی سایت

 

بدون نیاز به کد‌نویسی

سایت ساز‌هایی که برای استفاده از آن به کدنویسی نیاز است برای کاربران متخصص طراحی شده‌اند. یک سایت ساز خوب می‌بایست تمام فرایند کد‌نویسی را به صورت خودکار انجام دهد و کاربر بتواند فقط با استفاده از ابزار سایت ساز به ویرایش عناصر سایت بپردازد.

 

ارائه‌ قالب‌های تنظیم‌شده برای موبایل

با رشد توانایی گوشی‌های هوشمند، بسیاری از افراد دلیلی جهت استفاده از کامپیوتر برای خود نمی‌بینند. از این‌رو، بر اساس آخرین تحقیق‌ها بیش از 57 درصد کاربران اینترنت از گوشی موبایل استفاده می‌کنند. بنابراین، سایت ساز‌هایی که قالب‌های از پیش‌فرض و پویا برای ارائه دارند، برتری بیشتری نسبت به سایر رقبا دارند.

 

 

چیدمان صفحه پیش‌فرض

سایت ساز‌ها برای راحتی کاربران، چیدمان‌های پیش‌فرض و حرفه‌ای ارائه می‌دهند. این چیدمان‌ها شامل صفحات خانه و خدمات، صفحه بلاگ، صفحات گالری و صفحات ارتباط با ما است که در هر وب‌سایتی مورد نیاز هستند. اکثر سایت ساز‌های خوب بیش از 20 چیدمان آماده برای هر صفحه ارائه می‌دهند که تنها کافی است از میان آنها انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی

امروزه کسب‌و‌کار‌های آنلاین بیش از هر زمان دیگری رونق گرفته‌اند و هر روز فروشگاه‌های آنلاین جدیدی به وجود می‌آیند. از این رو بسیار مهم است که یک سایت ساز، خود ویژگی‌های فروشگاهی نیز در صورت نیاز ارائه دهد. ویژگی‌هایی چون ثبت کالا، ثبت سفارش، کنترل تعداد موجودی، تنظیم قیمت کالا و درگاه‌های پرداخت تنها تعدادی از ویژگی‌های رایج سایت ساز‌های فروشگاهی هستند.

 

ارائه فرم ارتباطی

ارتباط با مشتریان و جذب اعتماد آن‌ها یکی از مهم‌ترین اساس‌های هر بیزینسی است. همچنین قابلیت‌های پردرآمد ایمیل مارکتینگ که به شما کمک می‌کند مشتریان را از آخرین پیشنهادات خود با خبر کنید، بسیار حائز اهمیت هستند. از این‌رو تمام سایت‌ ساز‌های خوب می‌بایست به کاربر اجازه ایجاد فرم ارتباطی را بدهند. همچنین سایت ساز‌ها باید قالب فرم‌های متعددی ارائه دهند تا برای هر کاربردی بتوان فرم مناسب را انتخاب کرد.

 

گالری تصاویر و فیلم‌ها

استفاده از تصاویر جذاب و ویدیو‌های کوتاه اعتبار و وجهه سایت را به شدت بالا می‌برند. همچنین بر اساس تحقیقات، سایت‌هایی که در بدو ورود از تصاویر یا ویدیو‌های جذاب استفاده می‌کنند حجم ترافیک بیشتری را نیز به خود جلب کرده‌اند. بنابراین، سایت ساز‌های خوب می‌بایست به کاربر اجازه آپلود و مدیریت تصاویر و ویدیو را بدهند.

 

ابزار ایجاد بلاگ

تولید مستمر محتوای وبلاگ یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب مشترکین به سایت‌ها است. هرچه میزان اطلاعات بیشتری در سایت موجود باشد، الگوریتم موتور جست‌و‌جو گوگل بیشتر آن سایت را به مخاطب پیشنهاد می‌دهد. این موضوع باعث جذب حجم ترافیک بسیاری به سایت می‌شود که شناخت و اعتبار برند را افزایش می‌دهد. از این‌رو، تمام سایت ساز‌های خوب به کاربر اجازه ساخت و مدیریت صفحات وبلاگ را می‌دهند. همچنین برای نتیجه بهتر، این سایت ساز‌ها چیدمان‌ها و دستورعمل‌هایی نیز به کاربر ارائه می‌دهند تا محتوای وبلاگ هرچه بیشتر برای موتور گوگل بهینه‌سازی شود.

 

ارائه اطلاعات آماری جهت آنالیز عملکرد سایت

به مراتب مهم‌ترین ابزاری که سایت ساز‌های خوب در اختیار کاربران قرار می‌دهند ابزار آنالیز عملکرد هستند. با آنالیز عملکرد سایت خود از جهات مختلف می‌توانید به معایب احتمالی آن پی ببرید و برای برطرف کردن‌ آن اقدام کنید. همچنین این سایت ساز‌ها ابزار آنالیز گوگل را نیز پشتیبانی می‌کنند که عملکرد سایت را از نظر گوگل به شما نشان‌ خواهند داد. آمار بازدید، زمان بازدید، جذب بازدید‌کننده از لینک و جستجو تنها بخشی از این داده‌های مهم هستند.

 

بهترین سایت ساز‌های خارجی

برای ایجاد فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی، بهترین گزینه سایت ساز‌های خارجی خواهند بود؛ زیرا افزونه‌ها و درگاه‌های پرداخت بین‌المللی به شما ارائه خواهند داد. در ادامه 7 مورد از برترین سایت ساز‌های خارجی را معرفی می‌کنیم.

 

 

WordPress

وردپرس معروف‌‌ترین پلتفرم ساخت وب‌سایت است. بیش از 40 درصد تمام سایت‌هایی که در اینترنت وجود دارند از پلتفرم وردپرس استفاده می‌کنند. البته از نظر تکنیکی وردپرس به تنهایی یک سایت ساز حساب نمی‌شود؛ اما افزونه‌های سایت ساز زیادی وجود دارند که وردپرس را به یک سایت ساز متداول تبدیل می‌کنند. ویژگی اصلی وردپرس قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده آن است. از کدنویسان حرفه‌ای گرفته تا افراد معمولی همه می‌توانند از وردپرس نهایت استفاده خود را ببرند. همچنین قالب‌های آماده وردپرس بسیار محبوب و رایج هستند؛ بنابراین برای انتخاب قالب مناسب چالشی نخواهید داشت. هزینه‌های استفاده از وردپرس تا حد زیادی به افزونه‌هایی که استفاده خواهید کرد بستگی دارد.

 

Squarespace

یکی دیگر از سایت ساز‌های خارجی است که اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. این شرکت کار اصلی خود را از سال 2015 به عنوان میزبان سایت شروع و پس از رشد شرکت، پلتفرم سایت ساز خود را نیز راه‌اندازی کرد. طراحی و ساخت سایت‌ در Squarespac بسیار راحت است. تقریباً همه چیز از قبل آماده شده است. قالب‌های آماده و شکیل این سایت ساز، طرح‌های خوبی برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهند. با کمک این پلتفرم به راحتی می‌توان در چند ساعت تمام سایت خود را راه‌اندازی کرد. همچنین قالب‌های این سایت ساز به صورت خودکار برای موبایل نیز بهینه‌سازی شده‌اند. البته این راحتی استفاده بدون معایب نیست. مشکلات اصلی Squarespace کمبود گزینه‌های شخصی‌سازی است. همچنین بعضی کاربران از تکراری شدن قالب‌های Squarespace شکایت‌هایی ارائه‌ کرده‌اند. هزینه استفاده از Squarespace در پلن پایه 11 دلار در ماه است.

 

Wix

Wix می‌تواند یک الهام‌بخش عالی برای هر سازنده وب‌سایت باشد. در ویکس نه تنها قالب‌های آماده برای استفاده وجود دارند، بلکه سایت‌های ساخته شده به وسیله ویکس نیز به عنوان نمونه در دسترس هستند. ویکس ویژگی‌های شخصی‌سازی بسیار خوبی دارد. ویکس در سال 2006 کار خود را شروع کرده و تا به حال یکی از موفق‌ترین سایت ساز‌های جهان بوده است. لازم به ذکر است که امکان شخصی‌سازی آزاد، سختی استفاده از ویکس را بالا می‌برد اما همچنان برای کاربران معمولی عملکرد راحتی دارد. پلن شخصی ویکس 8.5 دلار در ماه و پلن تجاری 12.5 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

 

Shopify

شاپیفای معروف‌ترین سایت ساز فروشگاهی در جهان است. اگر هدف سایت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات باشد، بهترین سایت ساز Shopify خواهد بود. Shopify خدمات و افزونه‌های متنوعی در خصوص eCommerce و فروشگاه ارائه می‌دهد که مدیریت فروش و محصولات سایت را آسان می‌کند. همچنین می‌توانید از افزونه‌های درگاه پرداخت مختلف استفاده کنید. قالب‌های آماده شاپیفای عمدتاً با طراحی فروشگاهی تنظیم شده‌اند و ظاهر جذاب و کارآمدی دارند. به دلیل ماهیت تجاری سایت ساز شاپیفای، امنیت کاربران بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که شاپیفای برای سایت‌های خود افزونه‌های مدیریت محصولات متنوعی فعال می‌کند، هزینه معمول پلن‌های شاپیفای بیشتر از رقبا است. پلن پایه فروشگاهی شاپیفای 36 دلار در ماه است.

 

سایت ساز آنلاین وب فلو

 

Webflow

Webflow یکی از برترین سایت ساز‌های آنلاین جهان است. با داشتن همه چیز، از راه حل های بصری گرفته تا مقالات مفید وبلاگ، Webflow یک منبع عالی برای هر توسعه‌دهنده سایت است. تاسیس این شرکت به سال 2013 برمی‌گردد. قالب‌های لایه‌باز متنوعی در وب‌فلو برای انتخاب وجود دارند که می‌توانید به صورت کامل و ریز‌به‌ریز آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. وب‌فلو مانند وردپرس برای تمام توسعه‌دهندگان مبتدی و پیشرفته مناسب است. رابط کاربری و ابزار‌های وب‌فلو بسیار روان و راحت هستند. همچنین در صورت علاقه، می‌توانید شخصاً نیز کد‌نویسی سایت خود را به دست بگیرید و سایت‌های 3بعدی پیشرفته ایجاد کنید. همچنین خدمات مدیریت وبلاگ وب‌فلو بسیار روان بوده و از افزونه‌های فروشگاهی نیز پشتیبانی می‌کند. برای افرادی که می‌خواهند محیط وب‌فلو را آزمایش کنند یک پلن آزمایشی رایگان نیز وجود دارد. پلن پایه Webflow برای شما 14 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

 

Weebly

Weebly برترین سایت ساز ساده در جهان است. این سایت ساز از سال 2006 کار خود را شروع کرد و تا به حال مخاطبین زیادی به خود جذب کرده است. Weebly سایتی با طراحی ساده ارائه می‌دهد که تنها مهم‌ترین و مفید‌ترین عناصر را به نمایش می‌گذارند. هدف Weebly ایجاد سایتی مینیمالیستیک است تا مخاطب به سرعت و بدون حواس‌پرتی به اطلاعات مورد نیازش برسد. ابزار کار با این سایت ساز بسیار روان و پویا هستند و به شما اجازه می‌دهند در چند ساعت سایت خود را آماده کنید. همچنین Weebly از افزونه‌های فروشگاهی نیز پشتیبانی می‌کند. در طرح‌های موجود Weebly، یک پلن رایگان آزمایشی وجود دارد تا مخاطبین بتوانند کارکرد سایت ساز را آزمایش کنند. برای خرید از Weebly، 2 گزینه برای انتخاب خواهید داشت. این طرح‌ها عبارتند از پلن شخصی با مبلغ 14 دلار در ماه و پلن حرفه‌ای با 25 دلار در ماه.

 

Duda

Duda برترین سایت ساز تجاری در جهان به حساب می‌آید. جامعه هدف این سایت ساز متخصصان طراحی وب و تجارت‌های بزرگ و کوچک است. Duda امکان ایجاد سایتی تمام و کمال ارائه می‌دهد و تقریباً از تمام ویژگی‌های فروشگاهی و مدیریتی پشتیبانی می‌کند. همچنین سایت‌های Duda ابزار مدیریت مشتریان، ایمیل مارکتینگ و… را به صورت خودکار در بر دارد. با وجود توجه بیشتر این سایت ساز به کسب‌و‌کار‌ها، این سایت ساز هم برای متخصصین و هم برای افراد مبتدی مناسب است. رابط کاربری سایت ساز بسیار روان و راحت است؛ اما در کنار ابزار، سایت ساز به کاربر اجازه کدنویسی نیز می‌دهد.

بدیهی است که قالب‌های آماده Duda پیرامون کسب‌وکار‌ها طراحی گشته تا ظاهری شکیل و جذاب ایجاد کنند. Duda 4 طرح مختلف دارد که به ترتیب 19، 29، 52 و 149 دلار قیمت دارند. این طرح‌ها با خصوصیات مدیریت سازمانی ارائه می‌شوند که میان رقبا یک ویژگی قابل توجه است.

 

بهترین سایت ساز ایرانی

 

بهترین سایت ساز‌های ایرانی

در کنار سایت ساز‌های خارجی، سایت ساز‌های ایرانی نیز وجود دارند که خدمات نوین و متنوعی ارائه می‌دهند. اساساً اگر می‌خواهید از سایت خود در داخل کشور استفاده کنید، سایت ساز‌های ایرانی گزینه مناسب‌تری هستند. در ادامه تعدادی از سایت ساز‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم.

 

ایران سرور

ایران سرور یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های میزبانی سایت است که به تازگی سایت ساز خود را راه‌اندازی کرده است. از ایران سرور به عنوان یکی از برترین سایت ساز‌های ایرانی یاد می‌شود. ایران سرور یک شعار معروف دارد که در عرض 10 دقیقه سایتی حرفه‌ای ساخته و به فروش اینترنتی مشغول شوید. این سایت خدمات SSL رایگان ارائه می‌دهد و رابط کاربری سایت ساز بسیار روان و آسان است. ایران سرور 4 طرح شخصی، شرکتی، فروشگاهی و برندینگ ارائه می‌دهد که از 99 هزار تومان شروع شده و تا 799 هزار تومان می‌رسد. این سایت ساز ویژگی‌هایی از قبیل درگاه پرداخت، صدور فاکتور مشتریان و فرم‌ساز پیشرفته ارائه می‌دهد. همچنین قالب‌های متنوع ایران سرور تماماً برای موبایل نیز تنظیم شده‌اند.

 

وبزی

وبزی از برترین وب‌سایت ساز‌های ایرانی است که شهرت و سابقه درخشانی دارد. می‌توان گفت که این سایت ساز شناخته شده‌ترین سایت ساز ایرانی است. با کمک قالب‌های آماده و متنوع و همچنین ابزار‌های شخصی‌سازی کاربر‌پسند می‌توانید در چند دقیق سایت خود را راه‌اندازی کنید. وبزی اجازه شخصی‌سازی کامل به شما می‌دهد و برای هر اکانت می‌توانید چند سایت فعال کنید. اکثر سایت ساز‌ها برای هر خرید یک دامنه رایگان نیز ارائه‌ می‌دهند. وبزی نیز از این ویژگی برخوردار است. ابزار‌های مدیریت فروشگاه، فرم‌ساز پیشرفته، درگاه پرداخت و ارائه فضا و پهنای باند نامحدود بخشی از خدمات درخشان وبزی هستند.
همچنین برای آزمایش توانایی‌های این سایت ساز می‌توانید از دوره 14 روزه آزمایشی استفاده کنید. بسته به طرح و افزونه‌های آن، تعرفه‌های سالانه وبزی از 970 تومان شروع و تا 4.8 میلیون می‌رسد. یکی از ویژگی‌های کار‌آمد وبزی ارائه ویدیو‌های آموزشی در خصوص سایت ساز خود است که به افراد مبتدی کمک شایانی می‌کند.

 

10 گام برای تبدیل شدن به یک فریلنسر طراحی سایت

 

پرتال

پرتال یکی از متنوع‌ترین و پیشرفته‌ترین سایت ساز‌های ایرانی است. با کمک پرتال می‌توانید در چند دقیقه فروشگاه کاملی با دامنه داخلی و بین‌المللی ایجاد کنید. این سایت ساز از افزونه‌های فروشگاهی و ارتباط با مشتریان بسیاری پشتیبانی می‌کند که رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد. قالب‌های این سایت بسیار شکیل و حرفه‌ای هستند که با امکان شخصی‌سازی کامل، می‌توانید هرآنچه در نظر دارید را به دست بیاورید. همچنین می‌توانید درگاه پرداخت اختصاصی برای سایت خود فعال کنید و برای مشتریان تیکت‌های اختصاصی ارسال کنید.

البته مانند اکثر سایت ساز‌ها، پرتال کد‌های سایت شما را در اختیار‌تان قرار نمی‌دهد و اگر هزینه‌ استفاده از سایت را پرداخت نکنید، سایت شما مسدود خواهد شد. یکی از ویژگی‌های سایت ساز پرتال کدنویسی پایه است و تقلیدی از نسخه‌های خارجی نیست. همچنین قابلیت ارائه کیف پول برای کاربران سایت فراهم است.‌ طرح‌های پرتال در 3 شاخه کوچک، استاندارد و پیشرفته تنظیم می‌شود که مبلغ آن از 490 هزار تومان شروع و تا 2.4 میلیون تومان می‌رسد.

 

سایت ساز زرین

زرین یکی از برترین سایت ساز‌های ایرانی است که در آن هم می‌توانید هم سایتی برای خود سفارش دهید و هم سایت خود را بسازید. زرین برای ارائه تجربه‌کار با ابزار سایت ساز خود به کاربران اجازه می‌دهد قبل از خرید، برای 10 روز سایتی آزمایشی برای خود ایجاد کنند. با کمک قالب‌های متنوع و زیبای زرین می‌توانید در چند دقیقه سایتی دلخواه ایجاد نمایید. همچنین امکان شخصی‌سازی کامل نیز وجود دارد. یکی از ویژگی‌های اصلی و منحصر به فرد زرین آن است که هاست و دامنه شما مستقل بوده و با اتمام دوره اشتراک اطلاعات آن پاک نمی‌شود. همچنین می‌توانید اطلاعات سایت خود را استخراج کرده و در هاست دیگر از آن استفاده کنید.

از طرفی زرین خدمات ساخت اپلیکیشن نیز ارائه می‌دهد که خود حائز اهمیت است. سایت ساز زرین ارائه آنالیز بر اساس استاندارد‌های سئو گوگل را نیز ارائه می‌دهد. از این‌رو به راحتی می‌توانید رتبه گوگل خود را ارتقا دهید. همچنین برای کاربران مبتدی، زرین نحوه استفاده از سایت ساز خود را به صورت ویدیویی آموزش می‌دهد. پلن‌های این سایت ساز دائمی هستند و هیچگاه منقضی نمی‌شوند. سایت ساز زرین 4 طرح هاستینگ ارائه می‌دهد که از پلن پایه با مبلغ 1.9 میلیون شروع و تا 8.9 میلیون برای پلن پیشرفته (فول) ادامه پیدا می‌کند.

 

پرداخت در سایت های خارجی

 

پرداخت هزینه استفاده از خدمات سایت ساز‌های خارجی با سفیرپیمنت

اگر قصد فعالیت در عرصه بین‌المللی دارید و می‌خواهید محصولات خود را در بازار بین‌المللی به فروش برسانید؛ پس بهترین گزینه شما سایت ساز‌های خارجی خواهند بود. با کمک این سایت ساز‌های خارجی می‌توانید از امکانات درگاه‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی پال و پرداخت با کارت اعتباری بهره‌مند شوید. حال ممکن‌ است برایتان سؤال باشد که چگونه می‌توان هزینه‌های ارزی هاستینگ‌های خارجی را پرداخت کرد. برای پرداخت هزینه‌های ارزی و دریافت حساب پی پال فروشگاه خود، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی و افتتاح حساب پی پال سفیرپیمنت استفاده کنید. فقط کافی است از طریق پنل کاربری سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه درخواست شما به دست متخصصین انجام شود.

 

جمع بندی بهترین سایت ساز آنلاین

 

جمع‌بندی

بر اساس تحقیقات، اصلی‌ترین پلتفرم برندینگ و ارائه هویت، وب‌سایت شرکت است. بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که اساس خرید آنها از شرکت‌ها کیفیت و نظرات وب‌سایت‌شان است. از این‌رو، در اختیار داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و شکیل از نیاز‌های اولیه هر کسب‌وکاری است. درگذشته طراحی و اجرای وب‌سایت به مهارت‌های تخصصی و کدنویسان حرفه‌ای نیاز داشت؛ اما امروزه هر فرد تازه‌کاری می‌تواند با کمک سایت ساز‌ها، وب‌سایتی حرفه‌ای راه‌اندازی کند.
در حال حاضر سایت ساز‌های بسیاری وجود دارند که هزینه و زمان ایجاد سایت را به حد‌اقل می‌رسانند. به دلیل فراوانی انتخاب، در این مقاله برترین سایت ساز‌های خارجی و داخلی را معرفی کرده و از ویژگی‌ها، مزایا و معایب هرکدام موضوعاتی مطرح کردیم. همچنین روش‌هایی برای پرداخت هزینه‌های سایت ساز‌های خارجی مطرح نمودیم. چنانچه سؤال یا پیشنهادی دارید از طریق بخش نظرات با مه به اشتراک بگذارید. ما همواره مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ بهترین سایت ساز آنلاین

خیر امروزه به کمک سایت ساز‌های متعدد بدون نیاز به مهارت کد‌نویسی می‌توانید در زمان کوتاهی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید. بدیهی است دانستن مهارت کدنویسی به شما امکان شخصی‌سازی‌های حرفه‌ای‌تر را می‌دهد؛ اما مورد نیاز نیست.
بله بسیاری از سایت ساز‌ها در داخل خود گزینه راه‌‌اندازی فروشگاه دارند که به صورت خودکار درگاه پرداخت به شما ارائه می‌کنند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
مهیارچمن پرداز کاربر سایت ۰۱ آبان ۱۴۰۲

مقاله بسیار جامع و با کیفیتی بود