پی پال هکی

پی پال هکی چیست؟ معرفی ۳ بدافزار پی پال و ۷ راهکار افزایش امنیت حساب

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

خرید پی پال هکی، هک اکانت پی پال، کرکر پی پال و… عنوان‌های جذابی است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌ است. به عنوان تیمی که مدت‌هاست در زمینه پی ‌پال مشغول به فعالیت و خدمت‌ رسانی به شما عزیزان هستیم، باید بگوییم که به هیچ وجه فریب ظاهر جذاب و وسوسه‌کننده این وعده و وعیدها را نخورید. متاسفانه کاربران زیادی بوده‌اند که به خاطر طمع به دست‌ آوردن پول بدون زحمت، تمام دارایی‌هایشان را از دست داده‌ند. اگر جزو کسانی هستید که هنوز حساب‌تان هک نشده و یا در دام بدافزارهای خریدپی پال رایگان و ارزان نیفتاده‌اید، شدیدا توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. همچنین در این مقاله راهکارهایی برایبالا بردن امنیت اکانت پی پال ذکر شده است که می‌تواند از حساب پی پالتان مراقبت کند. پس تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

امنیت پی پال و خدمات اینترنتی

با گسترش روند استفاده از اینترنت، تعداد شرکت‌هایی که خدمات اینترنتی ارائه می‌کنند نیز روز به روز در حال افزایش است. بدون شک، حرکت جهان به سوی استفاده بیشتر از شبکه‌ی جهانی اینترنت فواید و مزایایی دارد که قابل شمارش و وصف نیست اما اینترنت هم مثل باقی چیزها خالی از اشکال نیست. امنیت اطلاعات و دارایی کاربران موضوع مهمی است که متاسفانه بعضی اوقات توسط هکرها و بدافزارها مورد تحدید واقع می‌شود؛ ممکن است شما هم کسانی را بشناسید که اطلاعات شخصی‌ آن‌ها در فضای اینترنت به سرقت رفته و گاها از آن‌ها سوءاستفاده شده باشد.

باید بدانید پی ‌پال هم با وجود تمام اقدامات امنیتی که انجام می‌دهد کاملا امن نیست و دیده شده که در بعضی مواقع اطلاعات و موجودی حساب کاربران به سرقت رفته است و ضررهای سنگینی را متحمل شده‌اند.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت مجازی پی پال

 

۳ برنامه کرکر پی پال که احتمالا نمی‌شناسید!

به احتمال زیاد شما هم شنیده‌اید که بعضی افراد یا نرم افزارها در قبال هزینه‌های ناچیز و یا حتی رایگان دلار پی ‌پال هک شده یا به اصطلاح خودشان پی پال هکی در اختیار شما می‌گذارند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ این دلارهای رایگان و ارزان چرا و چگونه به حساب کاربران واریز می‌شود؟

با وجود امنیت بالای پی ‌پال باز هم بعضی هکرها و بدافزارها موفق می‌شوند که حساب کاربران پی‌پال را هک کنند و از این طریق به موجودی حساب این کاربران دسترسی پیدا می‌کنند و ضررهای جبران‌ ناپذیری به آن‌ها وارد می‌کنند.

چنین هکرهایی مبالغ سرقتی خود را به افراد دیگر با قیمت پایین می‌فروشند. اما به راستی چرا مبالغ سرقتی را نزد خود نگه نمی‌دارند و با قیمت‌های بسیار پایین می‌فروشند؟!

جواب ساده است؛ اگر کسی که از او سرقت شده به پی‌پال گزارش سرقت بدهد، تمام حساب‌هایی که پول‌های سرقت شده در آن‌ها جریان داشته‌اند، مسدود می‌شوند و پول به صاحب اصلی‌اش برمی‌گردد. در این میان فقط کسی ضرر کرده که به طمع پول، به هکرها اعتماد کرده است. او با این کار نه تنها مقداری از پولش را به هکرها داده است، بلکه حسابش نیز مسدود می‌شود و ممکن است موفق به بازگشایی مجدد حساب نشود و تمام موجودی حسابش را نیز از دست می‌دهد. در واقع هکرها این پول‌های سرقت شده را با قیمت‌های بسیار پایین می‌فروشند چون این پول‌ها قابل استفاده نیستند.

اما نرم‌افزارهایی نیز هستند که ادعا می‌کنند به شما پی‌ پال رایگان می‌دهند. عملکرد این بدافزارها نیز شبیه هکرهاست یعنی با هک کردن سایر کاربران، مبالغی را به شما می‌دهند. ولی این فقط ظاهر ماجراست! این بدافزارها برای این که مبلغ درخواستی را به حساب شما واریز کنند، از شما اطلاعاتی درخواست می‌کنند؛ به عنوان مثال از شما آدرس ایمیل پی ‌پال و رمز عبور یا اطلاعات دیگر می‌خواهند. در واقع با دادن این اطلاعات خود شما هک می‌شوید. حتی ممکن است این بدافزارها در ابتدا مبالغی را به حساب شما واریز کنند تا اعتماد شما جلب شود و در موقعیت مناسب کل موجودی حساب شما را سرقت کنند.

پی پال هکی۱- برنامه Paypal Money Maker

این برنامه ادعا می‌کند که می‌تواند به کاربرانش پی پال رایگان بدهد اما اینکه واقعا چرا باید کسی چنین کاری بکند،‌ جای سوال است. این نرم افزار کاملا غیر مجاز و غیر قانونی است. ظاهرا سازندگان Paypal Money Maker با استفاده از بدافزارها، حساب پی پال دیگران را هک کرده و دارایی آن‌ها را به سرقت می‌برند.

استفاده از آن هم به این صورت است که پس از نصب نرم‌افزار وارد آن می‌شوید و مبلغ درخواستی را وارد می‌کنید. سپس آدرس پی پال خود را وارد می‌کنید و روند هک آغاز می‌شود. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که مبلغ به حساب شما واریز شود.

تاکید می‌کنیم به هیچ وجه فریب چنین چیزهایی را نخورید؛ جدای از مسائل اخلاقی،‌ ممکن است این کار منجر به از دست دادن حساب پی پال، موجودی حساب و یا حتی مشکلات حقوقی شود.

بیشتر بخوانید: پی پال (Paypal) چیست و چگونه کار می‌کند؟

 

۲- ابزار Paypal Money Adder

Paypal Money Adder یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که ادعا می‌کند به کاربرانش پول رایگان می‌دهد. کار کردن با این ابزار نیز بسیار ساده است. فقط لازم است نرم‌افزار را روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب و اطلاعات درخواست شده را وارد کنید. حالا همه چیز آماده است تا پول به حساب پی پال شما واریز شود.

مطمئنا شما هم چنین چیزی را باور نمی‌کنید. در واقع هیچ پولی به حساب شما واریز نخواهد شد بلکه با وارد کردن اطلاعات حساب پی پال‌تان، زمینه سوء استفاده و سرقت موجودی حساب‌تان را برای مجرمان سایبری فراهم کرده‌اید.

۳- آشنایی با paypal cracker

متاسفانه بد‌افزار دیگری به نام paypal cracker در دست کاربران قرار گرفته است. این برنامه هم ابزاری برای هک حساب پی پال دیگران می‌باشد. شیوه کار paypal cracker به این صورت است که تعداد بسیار زیادی آدرس ایمیل و پسورد را در آن وارد می‌کنند. سپس برنامه، همه‌ی آن‌ها را امتحان می‌کند تا بالاخره بتواند به بعضی از حساب‌ها دسترسی پیدا کند. معمولا حساب‌هایی که از پسوردهای ساده استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض هک و دستبرد می‌باشند.

پی پال هکی۷ اقدام طلایی برای افزایش امنیت پی پال

همان‌طور که گفته شد امنیت پی پل در حالت صد در صدی قرار ندارد و امکان نفوذ به آن وجود دارد. از این رو لازم ات هر هر فردی خود اقدامات لازم برای اکانت پی پال خود را انجام دهد. اقداماتی هست که می‌تواند احتمال هک شدن حساب پی ‌پال شما را به حداقل برساند که عبارت اند از :

۱ـ انتخاب پسورد مناسب

انتخاب پسورد مناسب از مهم‌ترین اقداماتی است که باید هنگام افتتاح حساب بسیار به آن توجه کنید. مبادا برای پی‌پال از رمزی استفاده کنید که قابل حدس باشد(مثل اسم فرزند و همسر، تاریخ تولد، شماره موبایل و تلفن، شماره ملی و…) و یا از آن رمز برای سایر حساب‌هایتان در جاهای دیگر استفاده کرده‌ باشید.

استفاده از رمزهای تکراری امنیت حساب شما را به شدت کاهش می‌دهد چراکه خیلی اوقات، کاربر رمزی را در سایت یا برنامه‌ای استفاده می‌کند که امنیت پایینی دارد، به همین خاطر رمز مورد استفاده کاربر، در اختیار سوءاستفاده‌گران قرار می‌گیرد؛ کافی است آدرس ایمیل را نیز به دست آورند که کار نسبتا راحتی است. آن وقت است که دیگر می‌توانند به راحتی تمام موجودی حساب کاربر را به حساب خودشان یا افراد دیگر انتقال دهند. پس بهترین پسوردی که میتوانید برای حساب پی پال خود انتخاب کنید پسوردی است که ترکیبی از نماد اعداد و حروف است که کنار یک دیگر یک رمز را تشکیل داده اند.

همچنین رمز تعیین شده را فراموش نکنید و بهتر است آن را در گوشه‌ی از مدارک خود یادداشت کنید. چرا که در صورت فراموشی رمز ورود شما هم به حسابتان کمی سخت خواهد شد.

 

۲ـ بررسی مرتب حساب پی پال

کاربرانی هستند که مقدار موجودی و تراکنش‌های آن‌ها زیاد است. این کاربران به خاطر حجم بالای معاملات، اگر مبالغ و درصدهای کمی از موجودی‌شان کم شود، متوجه نمی‌شوند. هکرها از این موضوع سوء استفاده می‌کنند و با شناسایی چنین افرادی چند وقت یکبار مقداری از موجودی آن‌ها را به طوری که متوجه نشوند، برمی‌دارند.

حتی کاربرانی بوده‌اند که موجودی زیادی نداشته‌اند ولی مدت زیادی حساب‌شان راکد بوده و وقتی بعد از مدت‌ها سراغ حساب رفته‌اند، موجودی آن‌ها توسط هکرها صفر شده بوده است.

برای مقابله با چنین خطری لازم است چندوقت یکبار به صورت منظم و دوره‌ای تراکنش‌ها و موجودی‌تان و همچنین اطلاعات حساب مثل شماره موبایل و آدرس ایمیل و… را چک کنید و در صورتی که مشکلی مشاهده کردید، سریعا برای تغییر رمز عبورتان اقدام کنید.

 

۳ـ بررسی گزارش‌های فعالیت

یکی از راه‌هایی که می‌توانید جلوی ضررهای بزرگ را بگیرید، چک کردن قسمت Activity Login می‌باشد. شما باید این صفحه را به صورت مرتب بازدید و بررسی کنید و در صورتی که گزارشی مبنی بر ورود شخصی غیر از خودتان در حساب یافتید، سریعا برای تغییر اطلاعات امنیتی و رمز عبور اقدام کنید.

۴ـ فعال کردن سوال امنیتی پی پال

سوال امنیتی باعث می‌شود که حتی اگر هکرها به رمز عبور شما دست پیدا کردند، نتوانند وارد حساب شما شوند امنیت شما در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که سوال‌های امنتی را لازم است خودتان همواره به باد داشته باشید و فراموش نکنید. در این صورت ممکن است خودتان هم نتوانید وارد حساب کاربریتان شوید.

۵ـ توجه به آدرس لینک

گاهی اوقات هکرها برای این که به اطلاعات و رمز عبور شما دسترسی پیدا کنند، صفحه‌های جعلی می‌سازند که بسیار به صفحه اصلی سایت شباهت دارند با این تفاوت که آدرس لینک صفحه جعلی با صفحه اصلی متفاوت است. وقتی کاربر در صفحه جعلی اطلاعاتش را وارد می‌کند، در واقع آن اطلاعات را در اختیار هکرها قرار داده و با این اطلاعات حساب شخصی کاربر به راحتی در دست هکرها قرار می‌گیرد.

پس حتما وقتی وارد یک سایت معتبر مثل پی ‌پال و درگاه‌های بانکی و پرداختی می‌شوید، حتما به آدرس لینک سایت دقت کنید. مثلا آدرس سایت پی‌پال https://www.paypal.com می‌باشد. حالا اگر سایتی با آدرس https://www.paypal.co پیدا کردید که خود را به عنوان پی‌ پال معرفی می‌کرد، بدانید که جعلی است و به هیچ وجه اطلاعات‌تان را در آن سایت وارد نکنید.

 

۶ـ محدود کردن آی پی

شما می‌توانید ورود به حساب پی ‌پال را با یک آی پی محدود کنید. یعنی فقط از طریق آن آی پی خاص امکان ورود به حساب ممکن باشد. شما باید به تنظیمات پی پال مراجعه کنید و آی پی خودتان را وارد کنید و اجازه ورود توسط آی‌پی‌های دیگر را ندهید. با این کار، اگر کسی با آی پی دیگری قصد ورود به حساب شما را داشته باشد، موفق به ورود نخواهد شد. در این صورت امکان هک پی پال شما و دستبرد به آن محدود خواهد شد.

 

۷ـ جلوگیری از انتشار ایمیل اصلی

درحال حاضر اکثر افراد دارای چند ایمیل در جاهای مختلف می‌باشند و برای استفاده از خدمات خیلی از شرکت‌ها نیاز به وارد کردن آدرس ایمیل است. شما باید یک ایمیل را به کارهای مهمی مثل پی پال اختصاص دهید و این آدرس ایمیل را جاهای دیگر وارد نکنید و جلوی انتشار آن را بگیرید. شاید موضوعی ساده به نطر برسد ما با حفظ ایمیل پی پال خود می‌توانید امنیت آن را نیز تضمین کنید.

پیشنهادات برای  مطالعه:

ویزا کارت مجازی برای پی پال

خرید با پی پال

نقد کردن درآمد ارزی پی پال

جمع بندی و نتیجه گیری

قطعا شما با پی پال و خدماتی که از سوی آن به مردم ارائه می‌شود اطلاع دارید. امروزه عناوینی مانند خرید پی پال هکی ویا هک اکانت پی پال جنجال زیادی در بین کاربران به پا کرده است و باعث شده تا افراد زیادی به واسطه درگیری با این موضوعات و فریب‌های مختلف بخش زیادی از مال و سرمایه خود را از دست بدهند.  اگرچه پی ‌پال هم با وجود تمام اقدامات امنیتی که انجام می‌دهد کاملا امن نیست و دیده شده که در بعضی مواقع اطلاعات و موجودی حساب کاربران به سرقت رفته است و همین موضوع خسارات زیادی ار به دنبال داشته است اما ما در این مقاله سعی کرده ایم راهکارهایی برایافزایش امنیت اکانت پی پال ارائه کنیم تا موضوعاتی مانند خرید پی پال هکی و یا… از بین بروند. امیدواریم با استفاده از این مقاله توانسته باشیم گام موثری برای امنیت اکانت پی پال شما برداشته باشیم. چنانچه نظر و یا پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.