آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست

آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست از 0 تا 100

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

در حال حاضر سایت‌های بسیاری هستند که برای سرعت بالای توسعه و البته مدیریت ساده‌تر به کمک وردپرس توسعه می‌یابند. سایت‌های ورپرسی قالب‌های فراوانی دارند که در عین زیبایی زیت‌های دیگری را نیز به سایت شما اضافه می‌کنند. سایت‌های بسیاری هستند که به ارائه قالب‌های آماده وردپرسی پرداخته‌اند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها سایت تم فارست است. در این مقاله قصد داریم که آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست را ارائه دهیم تا کاربران ایرانی نیز بتوانند از این سایت خارجی خرید انجام دهند پس تا پایان با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید از محصول envato و تم فارست

 

وردپرس چیست؟

صاحبان سایت‌ها برای سایتشان یک سیستم مدیریت محتوا انتخاب می‌کنند که ممکن است به صورت اختصاصی و از صفر تولید شود و یا از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده استفاده کنند. وردپرس نیز یک نوع سیستم مدیریت محتوا است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این سیستم مدیریت محتوا از پایگاه‌داده mysql استفاده کرده و برای بک‌اند نیز از زبان php کمک می‌گیرد. مزایای وردپرس زیاد است و به همین دلیل کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند.

 

آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست

 

ویژگی‌های مثبت وردپرس

همانطور که گفتیم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که طرفداران زیادی دارد. در این قسمت می‌خواهیم چند مورد از ویژگی‌های مثبت وردپرس را بیان کنیم تا بدانید که چرا این سیستم طرفداران زیادی دارد. چهار مورد از برترین مزایای وردپرس عبارت است از:

 

سادگی

در صورتی که از وردپرس برای سایت خود استفاده نمایید بسیاری از کارهایتان به سادگی انجام شده و سرعت کارتان نیز بالاتر می‌رود. برای مثال برای وردپرس قالب‌های زیادی آماده شده است که با کمک آن‌ها به سرعت و با سادگی هرچه تمام‌تر سایتتان آماده شده و قابلیت‌های مختلفی می‌توانید برای سایت خود داشته باشید. وردپرس از لحاظ قالب‌های متنوع و افزونه‌هایی با قابلیت بالا و مختلف نسبت به دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا غنی‌تر است.

 

متناسب با اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو(seo)

توجه به اصول سئو لازمه هر سایتی است که مدیران سایت‌ها نیز توجه زیادی به آن دارند. وردپرس در طراحی سیستم خود توجه خاصی به این قضیه داشته و سایت‌های مبتنی بر وردپرس با سادگی بهتری می‌توانند در زمینه سئو نیز فعالیت‌های خود را انجام دهند. وجود افزونه‌های مختص سئو نیز برای وردپرس نشان‌‌دهنده اهمیت دادن این سیستم به سئو است.

 

منبع باز بودن

وردپرس نرم‌افزاری منبع باز است و این مسئله باعث شده است که همواره ویژگی‌های جدیدی را برای این سیستم مشاهده کنیم. بسیاری از توسعه‌دهندگان با وجود این امکان توانسته‌اند افزونه‌های زیادی را طراحی کرده و حتی به فروش برسانند. شما نیز می‌توانید در صورتی که قابلیتی مورد نیاز سایتتان بود از افزونه‌های مرتبط استفاده کرده و یا خودتان آن را اضافه نمایید.

 

پایداری

ثبات و پایداری نیز از ویژگی‌های مهمی است که می‌توان برای هر سایتی انتظار داشت. وردپرس به خوبی خیال شما را از این بابت راحت می‌کند و می‌توانید به کمک آن یک سایت پایدار داشته باشید.

 

چرا وردپرس تم فارست؟

اکنون که با وردپرس آشنا شدید و از مزایای آن نیز اطمینان کسب کردید سوال اینجاست که چرا باید سراغ تم فارست برویم؟ چرا باید برای خرید قالب وردپرس تم فارست را به عنوان ارائه‌دهنده انتخاب کنیم؟

تم فارست یکی از سایت‌های بین‌المللی فعال در عرضه قالب‌های مختلف سایت‌ها از جمله قالب‌های وردپرسی است. این سایت بستری مناسب برای افراد فراهم آورده است که در آن قالب‌های مورد نظر خود را تهیه کرده و یا اینکه قالب‌های طراحی شده توسط خودتان را به فروش برسانید. به عبارت دیگر تم فارست قالبی را مستقیما ارائه نمی‌دهد بلکه با فراهم آوردن بستر فروش برای دیگر افراد از آن‌ها پورسانت دریافت می‌کند.

اکنون که ما تصمیم گرفته‌ایم تا آموزش دریافت قالب وردپرس از تم فارست را ارائه دهیم باید بدانید که این سایت بسیار جامع بوده و چون مخاطبانی از سراسر دنیا دارد همواره بهترین و جدیدترین‌های قالب وردپرسی در اختیار شما قرار خواهد داشت.

 

آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست

در قدم اول آموزش تم فارست شما نیاز به یک حساب کاربری فعال در این سایت خواهید داشت تا بتوانید برای خرید قالب وردپرس سایت تم فارست را انتخاب کنید. پس از اینکه حساب کاربری خود را ایجاد نمودید و با دریافت ایمیل از سمت تم فارست آن را تایید و فعال کردید، می‌توانید محصول خود را برای خرید انتخاب نمایید.

 

جستجو

بعد از ایجاد حساب کاربری جستجو در میان محصولات دومین قدمی است که می‌توان در آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست از آن نام برد. فارغ از وجود نوار جستجو برای پیدا کردن محصول این سایت قسمت‌هایی دارد که شما با کمک آن‌ها نیز می‌توانید محصول مورد نظر خود را بیابید. محصولات این سایت در حدود 14 قسمت دسته‌بندی شده‌اند که کار جستجو را برای شما ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید به راحتی با انتخاب یک دسته‌بندی محصولات مرتبط با آن و نیازتان را بیابید.

در صورتی که عبارتی را در نوار جستجو وارد کردید با نمایش نتایج جستجو قسمتی در بالای صفحه قرار می‌گیرد که از میان آن می‌توانید نتایج را براساس جدیدترین، پرفروش‌ترین، مرتبط‌ترین، پرامتیازترین و قیمت مرتب نمایید. امکان فیلتر کردن نتایج جستجو نیز در قسمت سمت چپ صفحه وجود دارد.

در صفحه اصلی این سایت نیز شما می‌توانید جدیدترین‌ها، پیشنهادات خود سایت و… را نیز مشاهده کنید که بعضا برای یافتن محصول مورد نظر شیوه مناسبی است.

 

آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست

 

انتخاب محصول

مرحله بعد آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست  این است که شما پس از جستجو در میان محصولات متنوع تم فارست باید در میان آن‌ها انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید. معمولا بررسی امتیاز قالب، نظرات کاربرانی که قبلا  از این قالب استفاده کرده‌اند، قیمت، ویژگی‌ها و… به شما در گرفتن تصمیم نهایی کمک می‌کند. پس از اینکه تصمیم خود را گرفتید و محصول مورد نظر انتخاب شد باید روی گزینه add to cart کلیک کنید.

 

انتخاب محصول برای خرید

 

در پایان پس از تکمیل اطلاعات کاربری نیاز است که تایید نهایی را زده و وارد مرحله پرداخت شوید.

 

روش‌های پرداخت قالب وردپرس تم فارست

در آخرین مرحله از آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست به توضیحات در رابطه با پرداخت می‌رسیم. روش‌هایی که در این سایت برای پرداخت وجود دارد استفاده از پی‌پال و یا کارت‌های اعتباری مستر/ویزا کارت است. اگر کارت اعتباری ارزی دارید حتما اطلاعات کاربری حسابتان با اطلاعات کارت یکسان باشد. تنها نکته مهم در این قسمت توجه به تحریم بودن ایران است و شما باید اطلاعات ورودی‌تان با هویتی غیرایرانی باشد. در صورتی که کارت اعتباری ارزی و یا حساب پی‌پال وریفای شده ندارید باید از واسطه‌ها کمک بگیرید که سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی آماده ارائه خدمات به شما کاربران ایرانی است.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

افزایش تعداد سایت‌ها و استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا علی‌الخصوص وردپرس در چند سال اخیر به چشم می‌خورد. از آنجایی که وردپرس تنوع بالایی در قالب و افزونه‌ها دارد مخاطبان زیادی را جذب کرده است. محصولات مرتبط با وردپرس را می‌توانید از سایت‌های مختلفی تهیه کنید که تم فارست یکی از سایت‌های خارجی معتبر است. در این مقاله پس از معرفی وردپرس و مزیت‌های آن به آموزش خرید قالب وردپرس از تم فارست پرداختیم و این آموزش دریافت قالب وردپرس از تم فارست را در چند مرحله به صورت مجزا بیان کردیم.

جهت پرداخت هزینه خرید قالب وردپرس سایت تم فارست نیز روش‌های کارت‌های اعتباری و پی‌پال وجود دارد که برای کاربران ایرانی تحریم است. سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در عرصه خدمات ارزی می‌تواند چالش‌های شما را در زمینه پرداخت در سایت‌های خارجی از جمله تم فارست برطرف نمایید. کافی است با پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خدمات ارزی نیز می‌توانید در قسمت نظرات آن را مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *