تلگرام پریمیوم چیست

تلگرام پریمیوم چیست؟ معرفی جامع ویژگی های تلگرام پریمیوم

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

تلگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسانی در دنیا است. این برنامه با بیش از 700 میلیون کاربر جایگاه پنجمین اپلیکیشن پردانلود را به خود اختصاص داده است. جالب‌تر آن است که تلگرام برای جذب مخاطبین خود کمپین‌های تبلیغاتی گسترده راه‌اندازی نکرده است. اکثر کاربران از طریق پیشنهاد آشنایان این برنامه را نصب می‌کنند. فعالیت مستقل و مجزا ماندن از همکاری با دولت‌ها، تلگرام را یکی از ایمن‌ترین سرویس‌های پیام‌رسانی کرده است. این شرکت در سال 2022 تلگرام پریمیوم را معرفی کرد. در ادامه بررسی می‌کنیم که تلگرام پریمیوم چیست و چه خدمات اضافه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین هزینه‌های تلگرام پریمیوم را مطرح می‌کنیم و درباره روش‌های پرداخت آن توضیح می‌دهیم. در نهایت درباره محدودیت‌های تلگرام پرو برای کاربران ایرانی مطالبی را مطرح خواهیم کرد. اگر شما هم به قابلیت‌های تلگرام پریمیوم علاقه دارید یا می‌‌خواهید بدانید که آیا ارتقای تلگرام ارزشش را دارد یا خیر؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تلگرام پریمیوم چیست؟

telegram پریمیوم یک طرح پرداخت اشتراک ماهانه است که با فعال‌سازی آن می‌توانید از ویژگی‌های اضافه و سرعت دانلود بیشتر بهره ببرید. تلگرام به رایگان بودن پلتفرم خود اصرار دارد و تأکید می‌کند که هیچ کدام از خدمات پایه تلگرام وابسته به اشتراک پریمیوم نخواهد بود. به بیان تلگرام، اشتراک پریمیوم برای ارتقای تجربه پیام‌رسانی است و قول داده است در طول زمان خدمات و ویژگی‌های بیشتری به نسخه پریمیوم اضافه کند. هزینه فعال‌سازی تلگرام پریمیوم بسته به کشور متفاوت است. برای مثال اشتراک تلگرام پریمیوم در آمریکا و انگلیس به صورت ماهانه 4.99 دلار و در اروپا 5.99 دلار هزینه دارد. حال این سؤال پیش می‌آید که تلگرام

 

خدمات اکانت پرو تلگرام

 

پریمیوم چه خدمات خاصی ارائه می‌دهد؟ ویژگی‌های تلگرام پرو

به‌طورکلی، اشتراک پریمیوم تلگرام تمام خدمات موجود در نسخه رایگان را دوبرابر می‌کند که در ادامه یک‌به‌یک آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

 

حذف تبلیغات | تلگرام پریمیوم چیست

تلگرام با معرفی تلگرام پریمیوم شروع به اعمال تبلیغات در نسخه رایگان کرد. احتمالاً شما هم هنگام مطالعه مطالب گروه‌های چت یا عبور از پست‌های کانال‌های مختلف با تبلیغات تلگرامی روبرو شده باشید. البته این ویژگی برای کشور‌های خاصی در دسترس است و بعضی کشورها از ابتدا تبلیغاتی دریافت نمی‌کردند.

 

سرعت دانلود بیشتر

تلگرام پریمیوم چیست؟ تلگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای دانلود محتوا است. با فعال‌سازی اشتراک پریمیوم سرعت دانلود شما دوبرابر می‌شود. البته توجه داشته باشید که سرعت دریافتی، نهایتاً به سرعت توانایی اینترنت خودتان وابسته خواهد بود. در کنار سرعت دانلود، سرعت آپلود نیز در تمام پلتفرم افزایش ‌خواهد یافت. همچنین کاربران پریمیوم توانایی آپلود محتوای بیشتر از 4 گیگابایتی را نیز به دست خواهند آورد.

 

حجم بیوگرافی بیشتر

با ارتقا به نسخه تلگرام پریمیوم می‌‌توانید متن بسیار بزرگ‌تری در بایو خود قرار دهید. همچنین امکان قرار دادن لینک در بایو خود را نیز خواهید داشت. امکانی که پیش از این فقط برای گروه‌ها و کانال‌ها در دسترس بود.

 

خرید گوگل ویس google voice
خرید شماره مجازی گوگل ویس google voice

 

مجموعه‌ای منحصر به فرد از استیکر‌ها

تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های پیام‌رسانی است. بی‌شک به کسی پوشیده نیست که استیکرها نقش به سزایی در انتقال حس پیام ایفا می‌کنند. مشترکین تلگرام در نسخه رایگان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از استیکر‌ها استفاده کنند. با این حال وقتی به نسخه تلگرام پریمیوم ارتقا می‌دهید، به استیکر‌های خاص و متمایزی دست پیدا خواهید کرد. این استیکر‌ها بزرگ‌تر هستند و انیمیشن واکنش قوی‌تری دارند. بدیهی است تأثیر این استیکرها بسیار بیشتر از استیکرهای معمولی است. در زمان عرضه، تلگرام 20 استیکر خاص برای نسخه پرو معرفی کرد که این تعداد به مرور افزایش پیدا کرده است.

 

تصویر پروفایل متحرک در تلگرام پریمیوم چیست

پروفایل متحرک تلگرام پریمیوم چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید که قرار دادن فقط تصویر در قسمت پروفایل کاری تکراری است؟ پس خرسند خواهید شد که بدانید در تلگرام پریمیوم می‌توانید گیف (تصویر متحرک) یا فیلم نیز آپلود کنید. چه در قسمت پیام‌های شخصی و چه در قسمت گروه‌ها، پروفایل انیمیشنی شما نمایش داده‌ خواهد شد که می‌تواند به خوبی شما را از دیگران متمایز کند.

 

ویژگی های تلگرام پرو تلگرام پریمیوم چیست

 

کاهش دوبرابری حد محدودیت‌ها

تلگرام رایگان ویژگی‌ها و خدمات زیادی دارد. یکی از مزایای تلگرام پریمیوم افزایش حد خدمات نسخه رایگان است. برای مثال در نسخه رایگان حد ارسال فایل 2 گیگابایت است که این مقدار در تلگرام پریمیوم به 4 گیگابایت ارتقا می‌یابد. همچنین محدودیت تعداد گروه‌ها و کانال‌ها از 500 به 1000 می‌رسد. تعداد چت‌های پین نیز از 5 چت به 10 چت تبدیل می‌شود.

 

نشان‌ها و نماد‌ها

شما به راحتی می‌توانید بین کاربران عمومی و پریمیوم تلگرام بر اساس پروفایل آنها تفاوت قائل شوید. همه کاربران تلگرام پریمیوم یک نشان پریمیوم در کنار نام خود خواهند داشت. همچنین به عنوان یک کاربر ممتاز، می‌توانید زیبایی نمایه خود را نیز افزایش دهید.

 

مدیریت بهتر چت‌ها

مدیریت چت تلگرام پریمیوم چیست؟ یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های هر پلتفرم پیام‌رسانی مدیریت چت است. اگر در کانال‌های تلگرامی زیادی عضو باشید، این پلتفرم می‌تواند کمی آزاردهنده شود. در استفاده از نسخه رایگان، انعطاف‌پذیری لازم برای ایجاد پوشه‌های مختلف چت و سپس سازماندهی آنها را خواهید داشت. با این وجود تعداد پوشه‌هایی که می‌توانید بسازید محدود هستند. با کمک تلگرام پریمیوم می‌توانید برای سازماندهی چت‌های خود بیش از 20 پوشه روی پلتفرم ایجاد کنید. پس از آن، می‌توانید یک پوشه پیش‌فرض تنظیم کنید که نتیجه یا به‌روزرسانی‌ها را هنگام باز کردن برنامه نشان دهد.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن برای پرفکت مانی perfect money

 

درخواست پیوستن برای گروه‌های عمومی

گروه‌های عمومی می‌توانند برای ورود، گزینه “درخواست برای ورود” را فعال کنند. در این صورت ادمین می‌تواند قبل از ورود شخص آن را بررسی کند. همچنین ادمین می‌تواند مستقیماً با کاربرانی که در قسمتی از چت ورود کرده‌اند ارتباط بگیرد و در مورد قوانین چت صحبت کند.

 

بهبود پیش‌نمایش چت‌ها

در نسخه تلگرام برای آن که تیک دوم خوانده شده برای مخاطب نمایش داده نشود می‌توانید از ویژگی پیش‌نمایش استفاده کنید. با این وجود، پیش از این تعداد پیام‌هایی که می‌توانستید بررسی کنید محدود به فقط چند پیام بود. در نسخه پریمیوم تلگرام این محدودیت وجود ندارد. حال با نگه داشتن تصویر چت، پنجره پیش‌نمایش برایتان باز می‌شود و می‌توانید با اسکرول، پیام‌های بسیار قدیمی‌تر را نیز مشاهده کنید.

 

تیک آبی تلگرام | تلگرام پریمیوم چیست

با ارتقا به تلگرام پریمیوم تیک آبی تأیید هویت برای کاربران به نمایش درمی‌آید. هنگامی که در چت‌ها و کانال‌ها نظر خود را مطرح می‌کنید، از آنجایی که هویت تأیید شده‌ای دارید مخاطبین می‌توانند از صحت اطلاعات شما اطمینان بیشتری حاصل کنند.

 

مبدل صدا به متن

پیام‌های صوتی همیشه بخشی از تلگرام بوده‌اند؛ اما تلگرام پریمیوم حتی یک گام فراتر می‌رود و امکان تبدیل صدا به متن را نیز به پلتفرم اضافه می‌کند. فقط کافی است بعد از ارسال صدا گزینه تبدیل را بزنید و سپس شاهد نوشته شدن متن صدای ارسالی باشید. این ویژگی برای زمانی مناسب است که در محیطی پرسروصدا هستید یا دارید فیلمی تماشا می‌کنید و نمی‌خواهید پیام صوتی را پخش کنید.

 

آیکون تلگرام پریمیوم

کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند برای آیکون برنامه تلگرام از ۳ آیکون آسمان شب، ستاره پریمیوم و هواپیمای توربو استفاده کنند. این آیکون‌ها تجربه‌ای اختصاصی به کاربران می‌دهند و ایجاد تنوع می‌کنند.

 

تلگرام استوری

بله درست متوجه شدید! با آخرین آپدیت تلگرام، ویژگی محبوب و مورد انتظار استوری نیز به تلگرام پریمیوم اضافه شد. حال مانند اینستاگرام، می‌توانید رخداد‌های روزانه خود را با مخاطبین‌تان به اشتراک بگذارید.

 

خرید تلگرام پرو از ایران

 

محدودیت‌های تلگرام پریمیوم در ایران

دسترسی به تلگرام پریمیوم و قیمت دریافت آن در کشور‌های مختلف متفاوت است. ایران یکی از کشورهایی است که امکان فعال‌سازی تلگرام پریمیوم در آن وجود ندارد. این موضوع برای کاربران ایرانی بسیار ناراحت‌کننده است. با این حال مانند بسیاری از محدودیت‌های دیگر برای کاربران ایرانی، راه‌های متعددی برای عبور از محدودیت‌ها وجود دارد. یکی از این راه‌ها آن است که شماره‌ای مجازی از کشوری دیگر تهیه کنید و سپس اکانت تلگرام جدیدی بسازی که بتوانید نسخه پریمیوم را روی آن فعال کنید. اگر در تلگرام اکانت دارید و می‌خواهید همان اکانت را پریمیوم کنید، باید از قسمت تنظیمات شماره تلفن حساب خود را به شماره کشور دیگری تغییر دهید و سپس مراحل پرداخت را طی کنید.

 

پرداخت در سایت های خارجی

 

آیا تلگرام پریمیوم ارزشش را دارد؟

ممکن است این سؤال برای شما هم مطرح شود که تلگرام پریمیوم چیست و بیشتر به درد چه کسانی می‌خورد. در جواب این سوال باید گفت که اگر شما استفاده محدودی از تلگرام دارید یا از آن فقط برای پیام‌رسانی به آشنایان خود استفاده می‌کنید، بسیاری از ویژگی‌های نسخه پریمیوم برای شما استفاده‌ای ندارند. با این وجود اگر می‌خواهید در تلگرام کارهایی از قبیل پشتیبانی را انجام دهید و با هزینه‌های آن مشکلی ندارید، می‌توانید تلگرام خود را پریمیوم کنید. در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی شما خواهید بود. روی‌هم رفته، ویژگی‌های تلگرام پریمیوم بیشتر برای کسب‌وکار‌های تلگرامی، ارگان‌ها، کانال‌های پر مخاطب و فروشگاه‌های تلگرامی طراحی شده است تا شما را قادر سازد تجربه‌ای ارتقا یافته به مخاطبین خود ارائه کنید.

 

بررسی نهایی تلگرام پریمیوم چیست

 

جمع‌بندی تلگرام پریمیوم چیست

تلگرام با بیش از 700 میلیون کاربر پنجمین اپلیکیشن محبوب دنیا است. این رسانه جمعی یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی تلقی می‌شود. تلگرام در طی آپدیتی از موضع رایگان بودن خود عقب‌نشینی کرده و با ارائه خدمات اختصاصی تلگرام پریمیوم را عرضه کرد. به نقل از پاول دورف (مدیر‌عامل تلگرام)، با افزایش هزینه‌های سرور، تلگرام پریمیوم، راه رایگان نگه‌داشتن تلگرام برای کاربران معمولی است. در میان ویژگی‌های تلگرام پریمیوم، پروفایل متحرک، تیک آبی، ستاره پریمیوم و البته استوری برای کاربران معمولی بیشترین جذابیت را دارند.

در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد تلگرام پریمیوم چیست توضیح دادیم. همچنین ویژگی‌های تلگرام پرو را نیز ریزبه‌ریز بررسی کردیم. اگر شما نیز مشتاق ارتقای تلگرام خود به نسخه پریمیوم هستید، می‌توانید از طریق پنل کاربری سفیرپیمنت درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت تلگرام پریمیوم برای شما فعال شود. چنانچه سوال یا نظراتی دارید از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ تلگرام پریمیوم چیست

هزینه‌های تلگرام پریمیوم از کشور تا کشور متفاوت هستند؛ اما به طور میانگین هزینه تلگرام پریمیوم به طور ماهانه 4 دلار خواهد بود.
فعال‌سازی مستقیم تلگرام پریمیوم برای کاربران با شماره ایرانی ممکن نیست. برای فعال‌سازی می‌توانید از خدمات سفیرپیمنت استفاده کنید تا با خیال راحت فرایند فعال‌سازی برای شما انجام شود.
همان‌طور که در مقاله مطرح کردیم تصمیم‌گیرنده نهایی خود کاربر است که ارزش تلگرام پریمیوم را مشخص می‌کند. با این وجود از نظر ما ویژگی‌های پرو بیشتر برای کسب‌وکار‌ها و فروشگاه‌های تلگرامی مناسب هستند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *