خرید از codecademy

خرید اشتراک سایت codecademy

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

خرید از codecademy و دوره‌های آنلاین برنامه‌نویسی این سایت به شما کمک می‌کند تا کدنویسی یا مهارت‌های کدنویسی خود را تقویت کنید. از آنجایی که codecademy انواع مختلفی از دوره‌ها را ارائه می‌دهد، ممکن است در انتخاب دوره مناسب، مشکل داشته باشید. در این صفحه، طرح‌ها و پیشنهادات مختلف Codecademy را بررسی می کنیم تا به تصمیم‌گیری آگاهانه شما کمک کنیم. کدآکادمی یک پلتفرم آنلاین است که مهارت‌های برنامه نویسی را به علاقمندان در تمام سطوح آموزش می‌دهد.

 

انواع پلن های خرید از کد کادمی

 

انواع طرح‌های codecademy

این نوع از پلن‌های سایت codecademy بیشتر مورد استفاده افراد عادی است. دانشجویان، شرکت‌ها و تیم‌ها می‌توانند از مزایا ویژه این سایت که برای گروه کاربری آن‌ها شخصی سازی شده است، استفاده کنند.

 

 

خرید طرح پایه از codecademy

این طرح به‌صورت رایگان در دسترس است. با دسترسی اولیه موجود در طرح پایه codecademy می‌توانید یادگیری مطالب جدید را شروع کنید. در استفاده از طرح پایه یا Basic به منابع یادگیری دسترسی دارید اما استفاده از همه کورس‌ها امکان‌پذیر نیست. در طرح پایه استفاده از نرم‌افزار موبایل برای تمرین، به صورت محدود در دسترس است. تمرین‌های شخصی و آزمون‌ها در این طرح موجود نیستند.

 

خرید طرح پلاس از codecademy

اگر بخواهید هنگام خرید از codecademy اشتراک سالیانه طرح پلاس را انتخاب کنید، هزینه اشتراک به ازای هر ماه 17.49 یورو است. درصورتی که بخواهید اشتراک ماهیانه داشته باشید، هزینه هر ماه، 34.99 یورو خواهد بود.
این طرح برای ایجاد مهارت‌های فنی موردنیاز در کار یا یک پروژه شخصی مناسب است. در طرح پلاس شما به منابع یادگیری دسترسی دارید و می‌توانید به صورت نامحدود از اپلیکیشن موبایل جهت انجام تمرین‌ها استفاده کنید. طرح پلاس codecademy دسترسی تمامی تمرین‌های شخصی، کوئیزها، مسیرهای مهارتی، پروژه‌های واقعی و گواهی‌های پایان کار را ارائه می‌دهد.

 

خرید طرح پرو از codecademy

با خرید اکانت پرمیوم codecademy به صورت اشتراک سالیانه، هزینه اشتراک به ازای هرماه 27.49 یورو و در اشتراک ماهیانه، هزینه هرماه اشتراک 54.99 یورو است.
در طرح پرو علاوه بر دسترسی‌های طرح پایه و پلاس به موارد دیگری مانند مسیر شغلی، گواهینامه‌های حرفه‌ای، آمادگی برای مصاحبه‌های فنی، خدمات شغلی، ارزیابی‌ها و… دسترسی خواهید داشت.

 

خرید codecademy توسط دانشجویان

 

پلن‌های خرید از codecademy برای دانشجویان

Codecademy Pro Student ابزارهایی را که برای کشف و تعقیب علایق خود از طریق برنامه‌نویسی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد؛ همه این ویژگی‌ها با پرداخت فقط 149.99 دلار در سال قابل استفاده است.

دانشجویان واجد شرایط می‌توانند با بیش از 55٪ تخفیف از قیمت معمولی به برنامه درسی تعاملی این سایت دسترسی کامل داشته باشند، مهارت‌های کدنویسی موردنیازتان را، مطالعه و تمرین کنید و به کار ببرید. در ادامه چند مورد از ویژگی‌های برنامه دانشجویان که هنگام خرید از codecademy به آن دسترسی خواهید داشت، آمده است:

 

  • راهنمایی گام به گام

طرح پرو دانشجویان شامل مسیرهای شغلی و مهارتی است که به شما می‌گوید چه چیزی را و به چه ترتیبی یاد بگیرید؛ بنابراین زمان را برای یادگیری چیزهای اشتباه تلف نخواهید کرد.

 

  • حفظ بهتر دانش

درس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با بسته‌های تمرینی و آزمون‌های Pro تکمیل می‌شوند. این ویژگی به شما کمک می‌کند که هر چیزی را که یاد گرفته‌اید به خاطر بسپارید.

 

  • تجربه دنیای واقعی

اشتباه گرفتن موئلفه‌ها بخش مهمی از یادگیری است. به همین دلیل است که Code Cademy Pro پروژه‌های منحصر به فردی دارد که به شما امکان می‌دهد تا خودتان را محک بزنید؛ سپس بررسی کنید، کجا اشتباه کرده‌اید.

 

  • دسترسی نامحدود به همه چیز

با خرید از codecademy و شرکت در طرح دانش‌آموزان، می‌توانید از کل کاتالوگ برنامه درسی و محتوای کدآکادمی استفاده کنید؛ به علاوه برای هر دوره‌ای که به پایان می‌رسانید، گواهینامه‌های پایان را دریافت کنید.

 

استفاده از codecademy توسط شرکت ها

 

انواع حساب codecademy برای تیم‌ها

نزدیک به 50 درصد از مهندسان می‌گویند فقدان آموزش باعث ایجاد شکاف مهارتی در تیم آن‌ها می‌شود. Codecademy به شما کمک می‌کند:

  • تا 50٪ زمان یادگیری را سریع‌تر کنید.
  • سطح مهارت‌های فنی افراد تیم را با یادگیری تعاملی افزایش دهید.
  • اعضا را در شرکت خود درگیر و در حال رشد نگه دارید.
  • تیم را تا 88 درصد موثرتر کنید.
  • به کارمندان خود توانایی سرعت عمل بیشتر و خودکفایی دهید.
  • در دنیای پر سرعت فناوری به روز بمانید.

 

با خرید از codecademy و استفاده از طرح مخصوص تیم‌ها، شما باید در هر سال به ازای هر کاربر، 287 یورو بپردازید. سطح مهارت‌های فنی تیم خود را با تعاملی‌ترین آموزش برای مهارت‌های برنامه‌نویسی و داده تنظیم کنید. پلتفرم تعاملی کدآکادمی، یادگیری را فعال و جذاب می‌کند. اعضای تیم شما فقط برنامه‌نویسی شخص دیگری را تماشا نمی‌کنند؛ آن‌ها کد خود را به صورت زنده می‌نویسند و ویرایش می‌کنند. چیزی را که در موقعیت‌های واقعی می‌آموزند، تمرین می‌کنند و سپس به کار می‌برند.
خرید از codecademy به شما امکان دسترسی به کاتالوگ دوره‌ها که توسط کارشناسان صنعت ایجاد شده است، را می‌دهد. این کاتالوگ‌ها تمام مهارت‌ها و زبان‌های فنی مورد تقاضا مانند Python، React و SQL را پوشش می‌دهند.

 

مزایا خرید از codecademy

 

مزایای خرید اکانت codecademy:

 

  • علوم کامپیوتر و داده

مهارت‌های مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر مبتنی بر علوم داده و کامپیوتر را توسعه دهید.

 

  • توسعه وب

توانمندسازی تیم‌ها برای ساخت و مدیریت وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی وب.

 

  • مبانی کد

یک پایه فنی و سواد دیجیتال برای شرکت خود ایجاد کنید.

 

  • یادگیری تعاملی

کد واقعی را از روز اول بنویسید و بازخورد بلادرنگ دریافت کنید تا به سرعت کیفیت کد را بهبود ببخشید.

 

 

  • تمرین کنید

چالش‌های کد کوچک یا پروژه‌های کامل و قابل اشتراک‌گذاری را با فضاهای کاری یا کتابخانه پروژه پیش ببرید.

 

  • راهنمایی گام‌به‌گام

مفاهیم خاص را با مسیرهای مهارتی ارتقا دهید.

 

  • گروه‌های یادگیرنده

با تقسیم کردن اعضای تیم به گروه‌های مختلف، چندین برنامه آموزشی را به‌راحتی مدیریت کنید.

 

  • واگذاری محتوا

به کاتالوگ دوره کامل دسترسی داشته دارید و فقط محتوایی که متناسب با نیازهای تیم شما باشد را در دسترس تیم قرار دهید.

 

  • گزارش نویسی

پیشرفت تیم را ردیابی کنید و بینش‌هایی در مورد چگونگی یادگیری مؤثر افراد و گروه‌ها دریافت کنید.

 

روش‌های پرداخت سایت codecademy

صفحات پرداخت سایت codecademy همه کارت‌های اعتباری اصلی، پی پال و حواله‌های بانکی را می‌پذیرند. در حال حاضر حواله‌های بانکی ایالات متحده، بریتانیا و اروپا به‌عنوان روش‌های پرداخت در codecademy در نظر گرفته شده‌اند.

 

تغییر روش پرداخت در سایت کد کادمی

 

تغییر روش پرداخت در سایت codecademy

برای به‌روزرسانی روش پرداخت سایت codecademy کافی است اینجا را کلیک کنید یا از داخل تنظیمات حساب خود به «Payment and plan» بروید. درصورتی که، خرید از codecademy را با PayPal انجام داده‌اید، نمی‌توانید اطلاعات پرداخت را مستقیماً در آن صفحه تغییر دهید. اگر می‌خواهید به استفاده از PayPal ادامه دهید و فقط باید کارت خود را به‌روزرسانی کنید، به paypal.com بروید و پرداختتان به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود. اگر می‌خواهید کاملاً از PayPal به کارت اعتباری یا بدهی تغییر وضعیت دهید، باید عضویت خود را لغو و دوباره ثبت‌نام کنید.

 

آبدیت پلن های پرداختی codecademy

 

آموزش بروزرسانی پلن در codecademy

شما می‌توانید طرح موجود خود را از پورتال مدیریت حساب تمدید کنید. یک لینک ” Renew Your Plan Today ” در زیر نام شرکت شما در پورتال مدیریت حساب شما وجود دارد. با کلیک کردن بر روی این لینک، به صفحه تسویه‌حساب می‌روید که از قبل با قیمت‌های موجود پر شده است. اگر به شخص دیگری برای پردازش پرداخت نیاز دارید، این لینک را می‌توانید با هر کسی در شرکتتان به اشتراک بگذارید.
لینک Renew Your Plan Today، تا 60 روز قبل از انقضای طرح شما ظاهر می‌شود. پس از تکمیل پرداخت سایت codecademy، یک ایمیل خودکار همراه با فاکتور دریافت خواهید کرد و طرح شما برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

 

خرید از codecademy با سفیرپیمنت

خدمات سفیرپیمنت؛ خرید از codecademy

Codecademy یک پلتفرم یادگیری آنلاین است که دوره‌هایی برای یادگیری کدنویسی و کسب تجربه عملی در انواع زبان‌های برنامه‌نویسی برگزار می‌کند. با خرید از codecademy شما به دوره‌های آموزشی به 15 زبان برنامه‌نویسی در 20 دسته‌بندی مختلف، دسترسی دارید. با پرداخت سایت codecademy شما می‌توانید از سه طرح مختلف پایه، پلاس و پرو با توجه به نیازتان استفاده نمایید. این سایت علاوه بر دوره‌ها، مسیرهایی را ارائه می‌دهد که به شما مهارت‌های لازم برای شروع اشتغال را می‌آموزند. یک انجمن فعال و حامی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها سؤال بپرسید و بازخورد دریافت کنید.

سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی، امکان خرید اکانت codecademy را با قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم کرده است. خرید از سایت های خارجی از جمله مهم ترین خدمات سفیرپیمنت است.

 

سوالات متداول؛ خرید از codecademy

اگر قصد ورود به یک مسیر مشخص و تضمینی برای یادگیری یک زبان برنامه‌نویسی دارید، استفاده از codecademy pro توصیه می‌شود.
بله، codecademy دارای سه نسخه رایگان با امکانات محدود، پلاس با هزینه پایین‌تر و پرو با سطح دسترسی‌های بیشتر و هزینه‌ الاتراست.
codecademy برای شما شغل پیدا نمی‌کند. مسیرهای شغلی در این سایت باعث می‌شود، برنامه‌نویس بهتری شوید و شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل داشته باشید؛ ولی این سایت تضمین پیدا کردن شغل پس از پایان دوره نمی‌دهد.
گواهی‌ پایان دوره ارائه شده توسط این سایت از نظر کارفرمایان معتبر است. این گواهی توسط توسط دانشگاه‌ها و یا ادارات دولتی مورد پذیرش نیست.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *