ثبت نام در chatgpt

ساخت اکانت ChatGPT

آخرین بروز رسانی:  ۲۵ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

با معرفی هوش مصنوعی ChatGPT 3.5 به دست کمپانی OpenAI انقلابی در صنعت تکنولوژی رخ داد. به نوعی ChatGPT پرچم‌دار عصری جدید در صنعت تولید محتوا محسوب می‌شود. حتی اگر شما در زمینه تکنولوژی فعالیتی ندارید احتمال آن وجود دارد که نام ChatGPT به گوشتان خورده باشد. این هوش مصنوعی به تمام مردم اجازه می‌دهد در انجام فعالیت‌هایی که سابقاً متخصصین انجام می‌دادند ورود کنند. توانایی‌های ChatGPT به معنای واقعی کلمه نا‌محدود است. ثبت نام در chatgpt می‌تواند در انجام تمام امور روزمره و خیلی چیز‌های بیشتر به شما کمک کند. با این وجود استفاده از ChatGPT مستلزم افتتاح حسابی در داخل این وب‌سایت است.

در این مقاله مراحل ثبت نام در ChatGPT را آموزش می‌دهیم. همچنین از آخرین تازه‌های این هوش مصنوعی قدرتمند مطالبی را مطرح می‌کنیم. در نهایت ویژگی‌های ChatGPT پرو یا همان نسخه 4 آن را معرفی کرده و هزینه‌های آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر شما هم مشتاق استفاده از ChatGPT هستید اما راه آن را نمی‌دانید با ما همراه باشید.

 

آموزش ثبت نام در ChatGPT از ایران

مراحل ساخت اکانت در ChatGPT سختی آن‌چنانی ندارد. برای ایجاد حساب شما به یک ایمیل و شماره تلفن نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید ChatGPT خدمات خود را به تمام دنیا ارائه می‌دهد. با این وجود به دلایل تحریم‌های ایران نمی‌توانید از شماره‌های ایرانی استفاده کنید. جهت عبور از این مشکل می‌بایست از یک شماره مجازی معتبر استفاده نمایید. برای دریافت شماره مجازی می‌توانید از طریق این لینک مقاله‌های قبلی ما را که در این باره نوشته‌ایم مطالعه کنید. برای ثبت‌نام در چت جی‌پی‌تی به آدرس این سایت بروید. سپس از بخش Sign up فرایند ثبت نام را شروع کنید.

 

نحوه ثبت نام در chatgpt

 

در ادامه برای ثبت نام در chatgpt ایمیل خود را در بخش نمایش داده شده وارد کنید. ایمیل تأییدی برای شما ارسال خواهد بود. با کلید روی لینک به صفحه ثبت نام منتقل خواهید شد.

 

ابتدا نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. سپس باید شماره تلفن مجازی که در بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، دریافت کرده‌اید را وارد کنید. کد ارسالی را نیز وارد نمایید. به همین راحتی به صفحه استفاده از ChatGPT منتقل خواهید شد.

در کنار نسخه 3.5 ChatGPT، یک نسخه آزمایشی نیز به نام نسخه 4 یا پرو دارد که برای استفاده از آن می‌بایست اشتراک ماهانه تهیه کنید. نسخه پرو ویژگی‌های متمایزی نسبت به 3.5 دارد و از توانایی‌های استدلال بیشتری برخوردار است. مزایای خرید اکانت ChatGPT را در ادامه توضیح می‌دهیم.

 

افتتاح حساب chatgpt

 

مزایای خرید اکانت ChatGPT پرو

شرکت OpenAI ادعا کرده است که نسخه 4 یا پرو این هوش مصنوعی نسبت به نسخه معمولی بزرگ‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر است. این نسخه ChatGPT در تاریخ 14 مارچ 2023 معرفی شد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ChatGPT 4، امکان آپلود عکس در قسمت پرسش و پاسخ است. پیش از این شما فقط می‌توانستید سؤالات خود را تایپ کنید. ChatGPT 4 برای انجام تعاملات زبانی طبیعی میان انسان و ربات طراحی شد و قادر است در بخش‌های مختلفی مانند پشتیبانی مشتریان، ربات‌های چت و ترجمه زبان استفاده شود.

 

در ادامه مواردی از ویژگی‌های اعلام شده نسخه 4 را ذکر می‌کنیم

 

Prompt Examples ثبت نام در chatgpt

شروع مکالمه از یک صفحه خالی می‌تواند چالش برانگیز باشد. از این‌رو به لطف معرفی ویژگی نمونه سریع، شما می‌توانید برای سؤالات خود از ChatGPT ایده بگیرید.

 

 

Suggested Replies

ویژگی دیگر خرید اکانت ChatGPT پرو “پاسخ‌های پیشنهادی” است. OpenAI برای ارتقا تجربه دیالوگ با هوش مصنوعی، پاسخ‌هایی احتمالی برای ادامه بحث به شما می‌دهد. کاربران میتوانند با یک کلیک موضوع را با عمق بیشتری بررسی کرده و تعامل با مدل هوش مصنوعی را پویاتر و جامع‌تر کنند.

 

نقشه راهنمای یک فریلنسر تولید محتوا

 

نسخه پیش‌فرض ChatGPT 4

توانایی‌های ChatGPT روز‌به‌روز در حال افزایش است؛ برای مثال در نسخه پرو می‌توانید تا 50 پیام در هر 3 ساعت ارسال کنید. همچنین هنگام شروع دیالوگی جدید برخلاف نسخه معمولی، نسخه 4 آخرین مکالمه شما را به یاد خواهد داشت که در حس تجربه هوش مصنوعی تأثیر بسزایی دارد. این موضوع تعاملات کاربر را ساده‌تر می‌کند و در مصرف زمان بسیار صرفه‌جویی می‌شود.

 

قابلیت بارگذاری 10 فایل در آنالیزور کد

نسخه بتا به کاربران اکانت پرو اجازه می‌دهد به صورت هم‌زمان 10 فایل کد روی ChatGPT بارگذاری کنند. این ویژگی به تنهایی برای بسیاری از شرکت‌ها ارزش فوق‌العاده‌ای دارد؛ زیرا امکان آنالیز کد و داده‌های بازاریابی را در کسری از ثانیه میسر می‌کند.

 

ویژگی های چت جی پی تی پرو

 

برای مدت طولانی‌تر داخل حسابتان باقی می‌مانید

این ویژگی همان‌طور که از اسمش پیدا است به شما امکان می‌دهد در داخل حساب خود بیشتر باقی بمانید تا دیگر نیاز نباشد هر بار مراحل ورود را پشت سر بگذارید. همچنین مراحل ورود در نسخه پرو ساده‌تر نیز شده‌ است.

 

میانبر‌های صفحه‌کلید

در نسخه پرو می‌توانید از میانبرهای رایج کیبورد به راحتی استفاده کنید. لیست کامل میانبر‌های ChatGPT را می‌توانید از خود این وب‌سایت تهیه کنید. این میانبر‌ها سرعت کار با برنامه را افزایش می‌دهند.

 

خرید chatgpt پرو

 

پرداخت هزینه‌های خرید ChatGPT Pro با سفیرپیمنت

بسیاری از خدمات نسخه 4 برای کاربران متخصص طراحی شده‌اند تا سرعت و دقت پاسخ‌های حیاتی ChatGPT را افزایش دهند. ChatGPT امروزه در بسیاری از حوزه‌ها مانند SEO، بازاریابی، آنالیز داده، برنامه نویسی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که از ChatGPT برای کار استفاده می‌کنند صرفه‌جویی در هر ثانیه برایشان به معنای درآمد بیشتر است. بنابراین هزینه 20 دلار ماهانه ChatGPT را سرمایه‌گذاری می‌پندارند. برای آن که هزینه‌های خرید اکانت ChatGPT پرو را پرداخت کنید می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت استفاده نمایید.

 

جمع‌بندی نهایی همه چیز درباره ثبت نام در chatgpt

 

جمع‌بندی ثبت نام در chatgpt

همان‌طور که پیش‌تر بیان کردیم امروزه هوش‌های مصنوعی در اکثر فعالیت‌های انسانی ورود پیدا کرده‌اند. ChatGPT اولین و معروف‌ترین هوش مصنوعی بود که مردم به آن دسترسی پیدا کردند. این هوش مصنوعی با کمک بانک اطلاعاتی وسیع خود می‌تواند جواب هر سؤالی را در هر زمینه‌ای مانند فیزیک، تاریخ، ریاضی، تکنولوژی و… بدهد. تعامل با این هوش مصنوعی بسیار راحت و روان است و گویی با انسانی واقعی صحبت می‌کنید.

در این مقاله برای استفاده از قابلیت‌های این هوش مصنوعی، آموزش ثبت نام در ChatGPT را قرار دادیم. همچنین ویژگی‌های نسخه پرو یا به عبارتی نسخه 4 ChatGPT را بررسی کردیم که می‌توانید مطالعه کنید. چنانچه شما مشتاق خریداری اکانت ChatGPT پرو هستید می‌توانید روی همراهی تیم سفیرپیمنت حساب باز کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله چالش شما برای ثبت‌ نام در ChatGPT برطرف شده باشد. چنانچه سؤال یا پیشنهادی دارید با ما به اشتراک بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خرسند می‌شویم.

سوالات متداول؛ ثبت نام در chatgpt

بله فقط برای استفاده از ChatGPT می‌بایست از برنامه‌های تغییر IP استفاده کرده و حین ثبت نام در ChatGPT شماره مجازی غیرایرانی وارد کنید.
مشخص کننده نهایی ارزش خرید، خود کاربر خواهد بود؛ اما به طور کلی ویژگی‌های نسخه پرو برای متخصصین طراحی شده است تا در سرعت کار خود بتوانند صرفه‌جویی کرده و جواب‌های دقیق‌تری دریافت کنند.
در حال حاضر هیچ تاریخی از طرف کمپانی سازنده یعنی OpenAI ارائه نشده است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *