سایت juniper

معرفی juniper

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

افراد بسیاری قصد خرید قطعات سخت‌افزاری متفاوت را دارند، در این میان باید برندی را انتخاب کرد که از بهترین کیفیت ساخت و دوام برخوردار باشد؛ برای مثال، اگر قصد خرید یک روتر بی‌سیم و یا سرور فیزیکی را دارید در مورد ضمانت خرید و اعتبار آن کمی تحقیق کنید. صنایع بزرگی در جهان به تولید قطعات کامپیتور و سخت‌افزارهای جانبی هستند؛ اما دوام، کارایی و طول عمری که یک کالا دارد بسیار موضوع مهمی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت juniper و رقبای آن بپردازیم.

سایت juniper چیست؟

در دنیایی که نرخ تغییر با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال گسترش است و حجم داده‌های تجاری هر 1.2 سال دو برابر می‌شود، شبکه به‌ عنوان روشی برای جلب بزرگ‌ترین افراد، بهترین ایده‌ها و بهترین امیدها به‌ منظور شناسایی عمل می‌کند. مشکلاتی که ما به‌ عنوان یک جامعه جهانی با آن روبرو هستیم اهمیت جدیدی پیداکرده است. روند کلان رایانش ابری و اینترنت همراه این توانایی را دارد که هم‌زمان با افزایش چشمگیر مشتریان، ترافیک جدید و محتوای جدید، دامنه و قدرت شبکه را افزایش دهد. با چنین تقاضای بالایی، این پتانسیل قابل‌درک نیست.

سایت juniper نوعی از خدمات میزبانی وب است که در آن شما فقط برای منابع (پهنای باند) استفاده می‌کنید. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا وب‌سایت‌های نامحدودی را به‌ صورت رایگان بر روی سرورهای خود میزبانی کنید. Juniper در ابتدا توسط وزارت دفاع ایالات‌متحده توسعه یافت و سپس به گروه بین‌المللی Endurance فروخته شد. امروزه، آن‌ها به‌ عنوان یک شرکت تابعه از CenturyLink Inc که دفتر مرکزی آن در Plano TX قرار دارد، فعالیت می‌کنند.

سایت juniper چه محصولاتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

Juniper Networks محصولات شبکه فناوری اطلاعات، مانند روترها، سوئیچ‌ها و محصولات امنیتی فناوری اطلاعات را طراحی و به بازار عرضه می‌کند. در سال 2006 شروع به فروش روترهای اصلی برای ISPها کرد و به مسیریاب‌های لبه، مراکز داده، شبکه‌های بی‌سیم، شبکه‌سازی برای دفاتر شعب و سایر دستگاه‌های دسترسی و تجمیع گسترش یافت. Juniper سومین دارنده سهم بازار به‌ طورکلی برای روترها و سوئیچ‌های استفاده‌شده توسط ISPها است.

به گفته شرکت تحلیلی Dell’Oro Group، این شرکت دارای چهارمین روترهای لبه‌ای و دومین روترهای اصلی با 25 درصد از سهم بازار اصلی در جهان است؛ همچنین دومین دارنده سهم بازار برای محصولات فایروال با 24.8٪ سهم از بازار فایروال است. در تجهیزات امنیتی مرکز داده، Juniper دومین دارنده سهم بازار پس از سیسکو شناخته می‌شود.

اکانت juniper

چه کسی از روترهای سایت Juniper استفاده می‌کند؟

Juniper مستقیماً به مشاغل و همچنین از طریق شرکای فروش مجدد و توزیع مانند اریکسون، ای‌بی‌ام، نوکیا، IngramMicro و NEC روتر می‌فروشد. حدود 50 درصد از درآمد Juniper از مسیریاب‌ها، 13 درصد از سوییچ‌ها، 12 درصد از امنیت فناوری اطلاعات و 25 درصد از خدمات این سایت کسب می‌شود.

محصولات Juniper در کجا ساخته می‌شوند؟

این شرکت تولیدات اصلی خود را در کشور چین انجام می‌دهد و در سایر نقاط آسیا نیز دارای صنایع تولیدی است؛ همچنین در بخش‌های از آمریکای شمالی، مکزیک و ایالات‌متحده مشغول به فعالیت می‌باشد.

آیا جونیپر بهتر از سیسکو است؟

روترها و سوئیچ‌های ارائه‌شده توسط سایت Juniper به‌طورکلی ارزان‌تر از همتایان خود یعنی سیسکو هستند. با توجه به آنچه گفته شد، Juniper یک انتخاب عالی برای پاسخگویی به تمام نیازهای شبکه شما است.

تفاوت بین روتر Juniper و Cisco چیست؟

  1. دو معماری پیکربندی مدولار متفاوت
  2. سیسکو از کارت‌های خطی استفاده می‌کند که مستقیماً در شاسی روتر قرار می‌گیرند، در مقایسه با روترهای Juniper که از یک سیستم چندلایه شامل متمرکز کننده‌های پورت مدولار (MPC) و کارت‌های رابط مدولار (MIC) استفاده می‌کنند.
  3. قیمت‌ خرید سخت‌افزارهای جونیپر به نسبت سیسکو کمی پایین‌تر است.
  4. پشتیبانی سیسکو در مقایسه با جونیپر سریع‌تر می‌باشد.

استفاده‌کنندگان از خدمات juniper از چه کشورهایی هستند؟

  • چین
  • هند
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • آلمان
  • استرالیا
  • مراکش
  • قطر
  • صربستان
  • آمریکا
  • ژاپن
  • هلند
  • فنلاند
  • روسیه
  • بلغارستان
  • برزیل
  • تایوان
  • کلمبیا
  • دانمارک
  • کامرون
  • مصر
  • هنگ کنگ
  • اسپانیا
  • یونان

کدام شرکت برای شبکه بهتر است؟

فهرست برترین شرکت‌های شبکه:

Cisco
IBM India Pvt Ltd
TATA Consultancy Services
Larsen and Toubro
Infosys Technologies
Wipro
TATA Communications
Verizon
AT&T
Dimension Data
Velocis
Orange
BT India Pvt Ltd
Bharti Airtel
Sophos
CSS Corp
HCL

چه سایت‌هایی مشابه juniper وجود دارند؟

بررسی juniper

در زیر فهرستی از وب‌سایت‌هایی که فعالیت آن‌ها مشابه با سایت juniper می‌باشد، آورده شده است:

  1. arubanetworks.com
  2. extremenetworks.com
  3. adtran.com
  4. networklessons.com
  5. serverfault.com
  6. ciscopress.com
  7. ipwithease.com
  8. cyberciti.biz
  9. fortinet.com

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران juniper

چنانچه قصد خرید اکانت juniper را دارید، می‌توانید به قسمت پشتیانی وب‌سایت ما مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و به‌تمامی سؤالات مدنظر شما پاسخ خواهند داد. یک جلسه مشاوره رایگان را از طرف سفیرپیمنت به‌عنوان هدیه دریافت کنید. کلیه خدمات قابل‌دسترسی را با بهترین و نازل‌ترین قیمت دلار به شما ارائه خواهیم کرد که خرید از سایت juniper هم جزئی از این خدمات به‌ حساب خواهد آمد.

شرایط پرداخت با پی پال در سایت juniper

بهترین و امن‌ترین روش خرید در وب‌سایت‌های جهان داشتن یک حساب پی پال وریفای شده است. این درگاه که از اعتبار بالایی در جهان برخوردار است و تا به امروز کاربران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است. پی پال در سال 2006 در آمریکا ایجاد شد. این شرکت دارای چندین دفتر در کشورهای مختلف است؛ اما متأسفانه پی پال هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان و یا افرادی که هویت ایرانی دارند ارائه نمی‌دهد.

درصورتی‌که شما بخواهید از خدمات این حساب استفاده کنید تنها راه پیش روی شما خرید پی پال از یک صرافی معتبر آنلاین مانند safirpayment است. برای ثبت درخواست خود به قسمت پشتیبانی ما مراجعه نمایید.

چکیده کلی از مقاله سایت juniper

Juniper Networks در حال رهبری انقلاب در شبکه است و آن را به یکی از هیجان‌انگیزترین شرکت‌های فناوری در سیلیکون ولی تبدیل کرده است. از زمان تأسیس توسط Pradeep Sindhu، Dennis Ferguson و Bjorn Liencres تقریباً 20 سال پیش، تنها مأموریت Juniper ایجاد محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه است که نیازهای رو به رشد دنیا را برآورده می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در سیلیکون ولی کالیفرنیا، با بیش از 9000 کارمند در 50 کشور و نزدیک به 5 میلیارد دلار درآمد، مستقر در سال است.

مشتریان این مجموعه شامل 100 ارائه‌دهنده خدمات جهانی و 30000 شرکت، ازجمله Global Fortune 100 و همچنین صدها سازمان دولتی فدرال، ایالتی و محلی و سازمان‌های آموزش عالی هستند. هدف کلی آن‌ها ارائه بزرگ‌ترین شبکه وسیله برای بالا بردن سطح درک و دانش است. Juniper در حال رویکرد جدیدی برای شبکه است رویکردی که هوشمند، چابک، ایمن و برای هر فروشنده و هر محیط شبکه‌ای باز به حساب می‌آید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *