آموزش کسب درامد از سایت playerauctions

آموزش کسب درامد از سایت playerauctions به صورت تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

همه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن صنعت بازی سریع‌تر از سایر صنایع بزرگ در حال رشد است. رشد این صنعت به لطف بازی‌های چند نفره است که به ما امکان می‌دهد در هر زمان با دوستان خود بازی کنیم. در یک برهه از زمان، به‌روزرسانی‌ها یا رویدادهای جدید ممکن است XP، آیتم‌های درون بازی و رتبه‌هایی که به سختی به دست آورده‌اید را از بین ببرند. به لطف بازارهای بازی پیشرو، گیمرها اکنون می‌توانند آیتم‌های با ارزش درون بازی را بدون نگرانی از دست دادن آ‌ن‌ها خرید و فروش کنند؛ این بازارهای بازی در تجارت آیتم‌های درون بازی، انقلابی ایجاد کرده‌اند. اکنون می‌توانید به‌راحتی اقلام خود را با قیمت‌های منصفانه بخرید یا بفروشید. یکی از پیشروترین بازارهای بازی آنلاین PlayerAuctions.com است. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش کسب درامد از سایت playerauctions می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

 

سایت playerauctions چیست؟

در ابتدا بیایید بفهمیم که بازار چیست و چگونه گیمرها می‌توانند از آن سود ببرند؟ بازار بازی درست مانند بازارهای محلی شهرتان، مکانی است که در آن اقلامی را می‌خرید یا می‌فروشید، با این تفاوت که بازارهای بازی حاوی مواردی هستند که فقط مربوط به بازی‌ها هستند، به عنوان مثال، آیتم‌های درون بازی، ارزهای درون بازی و حساب‌های بازی.
قبل از اینکه به آموزش کسب درامد از سایت playerauctions بپردازیم بهتر است با این سایت آشنا شویم. PlayerAuctions.com ادعا می‌کند که یک بازار پیشرو برای گیمرها است. در این پلتفرم آنلاین، گیمرها موارد درون بازی مانند ارز، حساب‌ها و آیتم‌ها را خریداری کرده یا می‌فروشند و معامله می‌کنند. تا زمانی که خریدار دریافت کالای خریداری شده را تأیید کند، پرداخت و دارایی در یک حساب امانی باقی می‌مانند و بعد از تایید خریدار، پول در اختیار فروشنده قرار می‌گیرد؛ به‌این ترتیب سایت playerauctions، از پول خریدار محافظت می‌کند.

 

چرا تصمیم گرفتیم به آموزش کسب درامد از سایت playerauctions بپردازیم؟ شاید برای برخی از افراد غیر قابل تصور باشد اما باید بگوییم که حتی با استفاده از بازی‌های ویدیویی نیز امکان پول درآوردن وجود دارد.
چیزهای کمی در زندگی وجود دارند که به اندازه نشستن بر روی صندلی، تکیه دادن به پشت و لذت بردن از یک بازی ویدیویی عالی لذت‌بخش باشند. حال تصورکنید به شما بگوییم که می‌توانید فقط با بازی کردن بازی‌هایی که دوست دارید، مقداری پول نقد به دست آورید، لذت بازی چند برابر خواهد شد!

 

چگونه از طریق بازی‌های رایانه‌ای پول دربیاوریم؟

حتما کنجکاو شده‌اید که چگونه با انجام بازی‌های ویدیویی می‌توانید پول در بیاورید؟ راه‌های زیادی وجود دارد که فقط با انجام بازی‌های ویدیویی می‌توانید کسب درامد داشته باشید. برخی از این روش‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ همچنین بدیهی است که راه‌های خاص عملی‌تر باشند.
بسته به ترجیحات و تمایلات شخصی خود، ممکن است بخواهید بر روی یک راه متمرکز شوید یا به چند مورد توجه کنید. در اینجا نگاهی به راه‌های مختلف کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی می‌اندازیم!
روش‌هایی که در ادامه مطلب به ان‌‌ها اشاره می‌کنیم فقط مربوط به سایت playerauctions نیست و روش‌های کلی کسب درامد از طریق انجام بازی را شامل می‌شود. بعد از اینکه چند روش کلی پول دراوردن از طریق بازی را توضیح دادیم به‌طور جزئی در مورد اموزش کسب درامد از سایت playerauctions صحبت خواهیم کرد.

 

آموزش کسب درامد از سایت playerauctions

 

  • ورزش‌های الکترونیکی

ظهور ورزش‌های الکترونیکی یک کاتالیزور اصلی در دنیای بازی‌های ویدیویی بوده است. بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ در حال حاضر برنامه‌های بورس تحصیلی را برای ورزشکاران eSport ارائه می‌کنند. از آنجایی که بازی‌های مختلفی در دسته ورزش‌های الکترونیکی قرار می‌گیرند، شما این فرصت را دارید که برای انجام بازی‌هایی که در آن‌ها تخصص دارید، پول دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: بورسیه تحصیلی چیست؟

  • مربیگری حرفه‌ای

اگر شما از آن دسته‌ای هستید که ترجیح می‌دهید در پشت صحنه بمانید و به افراد تحت حمایت خود اجازه دهید از شکوه بازی لذت ببرند، در این صورت می‌توانید سایر افراد حرفه‌ای را در حین کسب درآمد از بازی‌ها راهنمایی کنید. چه گیمرهای معمولی و چه بازیکنانی که می‌خواهند بازی را به سطح بعدی برسانند، کسانی هستند که واقعاً می‌توانند از آموزش‌هایی که می‌توانید ارائه دهید بهره‌مند شوند.

 

  • بررسی بازی

بررسی بازی‌ها و حتی پیش‌بینی‌ها، بخش ثابتی از رژیم بازی است. طبیعی است که مردم بخواهند قبل از اینکه پول نقدی را که به سختی به دست‌آورده‌اند، خرج کنند افکار دیگران را در مورد برخی بازی‌ها بشنوند (یا بخوانند). اما قبل از اینکه بتوانید پول دریافت کنید، باید دنبال‌کنندگان قابل توجهی داشته باشید.

 

  • تسطیح قدرت

برخی از گیمرها در واقع تصمیم می‌گیرند از مهارت‌های بازی خود برای افزایش سطح حساب‌های دیگران برای کسب درآمد استفاده کنند.

 

  • تلنگر بازی کالا

بسیاری از افراد جامعه بازی فقط با خرید و متعاقباً فروش اقلام یا ارز درون بازی امرار معاش می‌کنند. این یک سرمایه‌گذاری نسبتاً پرسود برای برخی از افراد است که به سرمایه زیادی هم نیاز ندارد.

 

آموزش کسب درامد از سایت playeracutions

شما نباید در خرید یا فروش یک کالا در بازار پیشرو PlayerAuctions.com تردید کنید. اگر قصد خرید هر چیزی مربوط به یک بازی را دارید و به دنبال یک وب‌سایت یا بازار هستید، نیازی به جستجوی بیشتر نیست؛ سایت playeracutions راه‌حل یک مرحله‌ای شما برای خرید، فروش یا تجارت اقلام، ارزها یا حتی حساب‌های درون بازی است.
مانند هر بازار دیگری، ممکن است کلاهبردارانی وجود داشته باشند، اما با مکانیزم پیشرفته تایید شده و بررسی، می‌توانید فروشنده مناسب را انتخاب کنید.

 

چگونه می‌توانم فروشنده شوم؟

۱- در صفحه اصلی، روی «Sign up» کلیک کنید.

توجه: فقط یک حساب برای هر نفر مجاز است، هر عضو فقط می تواند یک حساب داشته باشد. اگر بیش از یک حساب ایجاد کنید، هر دو حساب به حالت تعلیق در می‌آیند و رفع تعلیق یکی از حساب‌ها برای شما دشوار است.

 

آموزش سایت playerauctions

 

۲- نام کاربری، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

کشور و شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس روی «Send» کلیک نمایید.
یک پین کد از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.
نام، نام خانوادگی، شهر، کد پستی و آدرس خود را وارد کنید.
گزینه BUY از قبل انتخاب شده است؛ آن را به SELL تغییر دهید.

 

سایت playerauctions

 

اگر اطلاع‌رسانی در مورد جدیدترین پیشنهاد‌ها را می‌خواهید، روی کادر انتخاب «Send me the latest deals & offers» کلیک کنید در غیر این‌صورت، “No” را انتخاب نمایید.

با شرایط و حریم خصوصی موافقت کرده و روی Start trading کلیک کنید.

در این مرحله از آموزش کسب درامد از سایت playeracutions باید روش پرداخت ترجیحی خود را انتخاب نمایید.

اطلاعات حساب پرداخت درخواستی خود را در صفحه وارد کرده و گزینه «Become a seller» را بزنید و تمام!

پیشنهاد برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

جمع‌بندی

بازی‌های ویدیویی به بخش‌ جدایی‌ناپذیر زندگی‌های امروزه تبدیل شده‌اند. تا چند سال پیش تصور پول درآوردن از طریق بازی کردن غیر ممکن بود اما در حال حاضر به لطف بازارهای بازی انلاین این امر محقق شده است. در این مطلب سعی کردیم درخصوص آموزش کسب درامد از سایت playerauctions صحبت کنیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

کسب درامد از بازارهای بازی یک سمت قضیه است و دریافت درامد کسب شده از این سایت‌ها در ایران، سمت دیگر قضیه! حتما می‌دانید که به‌دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران امکان استفاده از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی برای ساکنین ایرا بسیار دشوار است.

مجموعه سفیرپیمنت با هدف رفع این مشکل برای ایرانیان مشغول فعالیت است و با نیروی متخصص و تجربه‌ای که در زمینه پرداخت‌های ارز دارد به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ مشکل و دردسری بتوانید پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام داده و درامدی که در سایت playerauction یا سایت‌های مشابه‌ کسب کرده‌اید را دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *