معرفی chime

همه چیز درباره بانک chime

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

امروزه بانکداری آنلاین به حدی پیشرفت کرده است که بسیاری از کسانی که در ابتدا یک حساب آنلاین را به عنوان یک ابزار ثانویه افتتاح کردند، از خود می‌پرسند که آیا نیاز به نگهداری حساب‌های دیگر خود دارند یا خیر. در نتیجه، اکنون بیش از 196 میلیون آمریکایی از راه‌حل‌های بانکداری دیجیتال استفاده می‌کنند؛ همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، راه‌حل‌های بانکداری دیجیتال به ویژه در میان مصرف‌کنندگان جوانی که در عصر اینترنت بزرگ شده‌اند، محبوب هستند. Chime یک شرکت فناوری مالی مستقر در کالیفرنیا است که با دو بانک عضو FDIC برای ارائه محصولات مالی شریک است. یکی از دلایل معرفی chime، ارائه حساب‌های کم‌هزینه که شامل هزینه‌های اضافه برداشت یا هزینه‌های نگهداری ماهانه نمی‌شود، است. با این حال، گزینه‌های حساب محدود هستند، که ممکن است Chime برای کسانی که نیازهای مالی گسترده‌تر یا پیچیده‌تری دارند، بهترین انتخاب نباشد.

Chime به عنوان یک شرکت مالی آنلاین که خدمات بانکداری تلفن همراه را ارائه می‌کند، هیچ شعبه فیزیکی ندارد. به این ترتیب، خدمات chime بهترین گزینه برای مشتریانی است که صرفاً به صورت آنلاین بانکداری انجام می‌دهند.

 

معرفی chime

Chime از نظر فنی یک بانک نیست، بلکه یک شرکت فناوری مالی (فین تک) است که در سال 2013 توسط کریس بریت و رایان کینگ تأسیس شد. ایده تاسیس chime این است که مکانیسم‌های مالی آنلاین تا جایی تکامل یافته‌اند که دیگر هیچ دلیلی وجود ندارد که خدمات معمول بانکی چیزی جز مفید، ساده و بهترین باشد. خدمات chime شامل حساب جاری، حساب پس‌انداز و خدمات کارت نقدی ویزا از طریق بانک‌های شریک آن است.

برای معرفی chime باید بگوییم که این گروه معتقدند که موفقیت آن‌ها از سود بردن در کنار اعضا به جای سود بردن از آن‌ها ناشی می‌شود. این شرکت از تخصص فین‌تک خود جهت توسعه یک مدل مالی برای صنعت بانکداری استفاده کرده است که برای تقویت سود خود به اضافه برداشت، خدمات ماهانه، حداقل موجودی یا سایر کارمزدهای آزاردهنده متکی نیست. در عوض، با بانک‌های منطقه‌ای برای ارائه محصولات مالی که بر رویکرد مشتری اول متمرکز است، شریک می‌شود. از آنجایی که Chime هیچ شعبه‌ای را نمی‌سازد، کار نمی‌کند، کارکنان را بیمه نمی‌کند، می‌تواند محصولات رقابتی، کم‌هزینه، پس‌انداز، و کارت‌های نقدی را برای مصرف‌کنندگانی که آنچه را که نیاز دارند در بانک‌های سنتی پیدا نمی‌کنند، محصولات مناسب را ارائه دهد.

 

پرداخت در سایت های خارجی

 

افراد هنگام معرفی chime بهتر است این نکته را در نظر داشته باشتند که ویژگی بدون شعبه فیزیکی بودن این موسسه می‌تواند خوبی‌ها و بدی‌های خود را داشته باشد. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود که بسیاری از مشتریان به راحتی از آن استقبال می‌کنند؛ با این حال، ممکن است برای کسانی که برای ارتباط رو در رو با یک متخصص بانکداری محلی ارزش زیادی قائل هستند، جذاب نباشد.

 

ویژگی های بانک chime

 

معرفی ویژگی‌های chime

Chime در ارائه یک حساب جاری، یک حساب پس‌انداز و یک کارت نقدی ویزا به مشتریان خود برتر است، همچنین یک کارت اعتباری امن به نام Credit Builder نیز ارائه می‌دهد. اگر این تمام چیزی است که برای مراقبت از تراکنش‌های مالی معمول خود نیاز دارید، پس chime گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در مقابل مزایای chime، معایبی نیز وجود دارد: اجازه افتتاح حساب مشترک ندارید، chime هیچ حسابی برای مشاغل کوچک در نظر نگرفته است و همچنین هیچ یک از خدمات سرمایه‌گذاری یا مدیریت ثروت را که ممکن است از بانک محلی خود انتظار داشته باشید، ارائه نمی‌دهد.

این شرکت به تخصص در ارائه خدمات مالی به مشتریانی که نیاز به دسترسی به خدمات بانکی اولیه دارند، افتخار می کند. با این حال، نه باید سابقه اعتباری قوی داشته باشد و نه در تلاش برای ایجاد آن است. در نتیجه، دارندگان حساب به دنیای خدمات مالی دسترسی پیدا می‌کنند، بدون اینکه نگران ضربه‌های مکرر کارمزد یا سایر محدودیت‌ها باشند. علاوه بر این، آنها با انتقال همه خدمات خود به صورت آنلاین به دنبال ایجاد نوآوری، شمول و دسترسی در صنعت خدمات مالی هستند.

 

 

خدمات chime چیست؟

 

راحتی و سادگی

Chime تلاش می‌کند تا با ارائه یک حساب جاری، یک حساب پس‌انداز و یک کارت نقدی ویزا به مشتریان خود، همه چیز را ساده نگه دارد. این شرکت همچنین یک حساب تخصصی به نام Credit Builder برای کسانی که مشکلات مربوط به اعتبار قبلی دارند یا افرادی که مایل به ایجاد یا بهبود اعتبار هستند، ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی این فلسفه سادگی را در فرآیند اپلیکیشن و طراحی وب سایت آن برای iOS و اندروید مشاهده کنید.
البته این سطح از سادگی در بانکداری ممکن است برای هر مشتری جذاب نباشد. اما، ساده نگه داشتن همه چیز به Chime نیز اجازه می‌دهد تا تمام فعالیت‌های دارنده حساب را در یک برنامه هوشمند و آسان برای استفاده در گوشی‌های هوشمند مرتبط کند.

این برنامه به طور خاص افرادی را هدف قرار می دهد که گزینه‌های راحت تری را ترجیح می دهند. بنابراین، Chime برای طراحی اپلیکیشن خود به گونه‌ای که برای استفاده ساده و آسان باشد، زحمت کشیده است. این برنامه به طور خودکار اطلاعات موجودی حساب را هر روز ارائه و هر زمان که تراکنشی انجام شود به صاحب حساب اطلاع می‎دهد. پیام‌رسانی واضح، بدون ابهام و مختصر است و به دارندگان حساب این امکان را می‌دهد تا به سرعت به هر کاری که انجام می‌دادند، بازگردند.

 

پشتیبانی بانک چایم chime

 

معرفی پلتفرم Chime و پشتیبانی مشتری

با معرفی chime شما به یک برنامه بانکداری تلفن همراه دسترسی دارید که نظرات مثبت مشتریان را دریافت کرده است. این برنامه امکان ردیابی هزینه‌ها و پس‌انداز، انتقال پول، واریز چک موبایل، پرداخت قبوض و موارد دیگر را فراهم می‌کند و برای هر دو گوشی آیفون و اندروید در دسترس است. اگر سؤالی دارید یا نیاز به صحبت با نماینده Chime دارید، می‌توانید 24 ساعته از طریق تلفن و چت با آن‌ها تماس بگیرید. مشتریان همچنین می‌توانند از طریق ایمیل با بانک تماس بگیرند یا فرم ارسال مشکلات را در وب سایت Chime پر کنند.

 

معرفی chime و خدمات آن ممکن است یک انتخاب عالی برای نیازهای بانکی فردی شما باشد اگر:

  • شما به خدمات اولیه بانکداری فردی نیاز دارید اما سابقه اعتباری کمی دارید یا اصلاً سابقه اعتباری ندارید.
  • ترجیح می‌دهید با استفاده از گوشی هوشمند خود، تراکنش‌های مالی روزانه را مدیریت کنید.
  • موجودی حساب جاری شما اغلب به زیر 100 دلار می رسد.
  • می‌خواهید یک ترتیب سپرده مستقیم با کارفرمای خود تنظیم کنید
  • دوست دارید بتوانید چک حقوق خود را چند روز زودتر از حد معمول خرج کنید.
  • می توانید از کمک کوچکی برای ایجاد حساب پس انداز خود استفاده کنید.
  • از اینکه با کارمزدهای بانکی متفرقه مواجه می‌شوید، خسته شده‌اید.

 

احتمالاً chime برای شما مناسب نیست اگر:

  • برای خدمات حضوری مشتریان و دفاتر شعب ارزش بالایی قائل شوید.
  • شما نیازی به حساب جاری ندارید، فقط یک حساب پس‌انداز می‌خواهید.
  • به دنبال مشاوره در مورد مدیریت ثروت هستید.

 

 

معرفی پیشنهادات و کارمزدهای حساب chime

Chime در حال حاضر دو نوع حساب سپرده ارائه می‌دهد: حساب‌های چک و پس‌انداز.

 

حساب جاری یا چک chime

  • APY: 0%
  • هزینه خدمات ماهانه: 0 دلار
  • حداقل هزینه موجودی: 0 دلار
  • کارمزد اضافه برداشت: 0 دلار؛ تراکنش‌هایی که بیش از موجودی موجود شما باشد، رد می‌شوند
  • هزینه برداشت خارج از شبکه: 2.50 دلار برای هر تراکنش
  • هزینه تعویض کارت نقدی: 0 دلار
  • حداقل سپرده افتتاحیه: 0 دلار

 

وجوه موجود در حساب جاری chime شما از طریق شبکه‌ای با بیش از 60000 دستگاه خودپرداز درون شبکه و بدون کارمزد با کارت نقدی chime قابل دسترسی است. مشتریان هنگام افتتاح حساب یک کارت نقدی دریافت می‌کنند اما با این حساب نمی‌توان به راحتی واریز نقدی انجام داد. سپرده‌ها باید از طریق مشاغل خرده‌فروشی شخص ثالث انجام شود؛ پول نقدی که از طریق شخص ثالث به حساب Chime شما واریز می‌شود، تنها پس از دریافت پول توسط بانک، بیمه FDIC است.

 

حساب پر بازده در chime

 

حساب پس‌انداز پربازده

  • APY: 2% و متغیر
  • هزینه خدمات ماهانه: 0 دلار
  • حداقل هزینه موجودی: 0 دلار
  • هزینه برداشت خارج از شبکه: 2.50 دلار برای هر تراکنش
  • حداقل سپرده افتتاحیه: 0 دلار

 

در معرفی حساب پس‌انداز chime، باید به این نکته شود که مشتریان قبل از افتتاح حساب پس‌انداز پربازده، به یک حساب جاری chime نیز نیاز دارند. پول را می‌توان به روش‌های مختلفی به این حساب واریز کرد، از جمله انتقال مستقیم از حساب جاری Chime یا با هدایت 10٪ از هر سپرده مستقیم 500 دلاری یا بیشتر به طور مستقیم به حساب پس‌انداز خود؛ واریز مستقیم موبایلی نیز با این حساب مجاز است.

 

آموزش دریافت و ارسال رمز ارز در اپلیکیشن ونمو Venmo

 

سایر خدماتی که chime ارائه می‎دهد

در حالی که خدمات اضافی این شرکت محدود است، Chime یک کارت اعتباری Credit Builder Visa ایمن ارائه می‌دهد که برای کسانی که تازه سفر مالی و اعتبار خود را شروع کرده‌اند، طراحی شده است. هیچ بررسی اعتباری برای درخواست کارت و هیچ کارمزد سالانه مربوط به آن وجود ندارد. Chime می‌گوید که کاربران این کارت امتیاز اعتباری خود را به طور متوسط 30 امتیاز افزایش می‌دهند.

بر خلاف بسیاری از کارت‌های اعتباری امن دیگر که با هدف کمک به کاربران در ایجاد اعتبار انجام می‌شوند، حداقل الزامات سپرده امنیتی برای باز کردن Credit Builder Visa وجود ندارد. در عوض، پولی که هر ماه به کارت منتقل می‌کنید، مبلغی است که مجاز به خرج کردن آن در کارت هستید. به منظور افتتاح حساب اعتبارساز، باید یک حساب جاری Chime و واجد شرایط سپرده مستقیم حداقل 200 دلاری داشته باشید. این بانک همچنین یک برنامه “Round Ups” ارائه می‌دهد. معرفی این برنامه در chime به کاربران اجازه می‌دهد تا با ارائه فرصت گرد کردن به نزدیکترین دلار در تراکنش‌های انجام شده با کارت نقدی ویزا Chime و انتقال آن تفاوت از حساب جاری Chime خود به حساب پس‌انداز پربازده Chime، پس‌انداز خود را افزایش دهند.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

 مزایا و معایب chime

اگر قصد افتتاح حساب chime را دارید، مهم است که مزایا و برخی از محدودیت‌های مرتبط با این شرکت فناوری مالی را در نظر بگیرید.

 

معرفی مزایا chime:

  • حداقل کارمزد و حتی بدون کارمزد: حساب‌های چک و پس‌انداز شامل هیچ‌گونه کارمزد نگهداری ماهانه یا حداقل کارمزد موجودی نمی‌شوند. با این حال، برای برداشت‌های خاص یا تراکنش‌های دیگر هزینه‌هایی را پرداخت خواهید کرد.
    بدون نیاز به حداقل سپرده افتتاحیه: با حداقل شرط افتتاح 0 دلاری، حساب های Chime برای بسیاری از افراد قابل دسترسی خواهد بود.
  • کمک به سازندگان اعتبار: برای کسانی که در تلاش جهت ایجاد یک نمایه اعتباری هستند، Credit Builder Visa می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

معرفی معایب chime:

  • گزینه‌های محدود حساب: Chime در حال حاضر فقط یک حساب جاری و پس‌انداز ارائه می‌دهد که ممکن است برای مصرف کنندگانی که نیازهای گسترده‌تری دارند، چالش برانگیز باشد.
  • سپرده‌گذاری نقدی می‌تواند چالش برانگیز باشد: سپرده‌گذاری نقدی را نمی‌توان در دستگاه‌های خودپرداز انجام داد. در حالی که 90000 مکان خرده‌فروشی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها وجه نقد را به حساب Chime شما واریز کرد، این روش احتمالاً در مقایسه با سپرده‌گذاری ATM زمانبرتر است.

 

جمع‌بندی معرفی chime

 

جمع ‌بندی معرفی chime

معرفی chime در سال 2013 با هدف ارائه دسترسی مالی و آرامش خاطر به مشتریان خود انجام شد. بنیانگذاران این شرکت، بانکداری دیجیتال را آینده آشکار امور مالی می دانند و معتقد هستند که ایجاد یک نوع جدید از حساب بانکی آنلاین به اعضای آن کمک می‌کند تا پیشروی کنند و یک راه حل قدرتمند برد-برد را نشان دهند. هدف کلی این است که مدیریت پول ساده، ایمن و مفید برای تعداد بیشتری از مصرف کنندگان باشد. مدیریت بر این باور است که می‌توان یک شرکت دارایی دیجیتال ایجاد کرد که در آن افراد عاشق کار کردن و انجام امور بانکی شخصی خود باشند. در نتیجه، Chime با ارزش بالایی بر شفافیت، روابط، رشد و تأثیرگذاری عمل می‌کند.

Chime برای کسانی که خواهان سپرده مستقیم از کارفرمایان هستند، کسانی که سابقه اعتباری کمی دارند، ترجیح می‌دهند از گوشی هوشمند خود برای مدیریت امور مالی استفاده کنند، و کسانی که مجموع حساب بانکی‌شان گهگاه یا مکرر به کمتر از 100 دلار می‌رسد، عالی است.

سوالات متداول؛ معرفی chime

Chime یک بانک نیست بلکه یک شرکت فناوری مالی است. خدمات بانکی ارائه شده chime توسط The Bancorp Bank، N.A.، و Stride Bank، N.A.، که هر دو از اعضای FDIC هستند، ارائه می‌شود.
حساب‌های بانکی Chime توسط یکی از دو بانک شریک، Bancorp Bank و Stride Bank پشتیبانی می‌شوند.
حساب‌های Chime مانند سایر حساب‌های بانکی کار می‌کنند. شما سپرده‌گذاری می‌کنید و وقتی پول به حساب شما اضافه شد برای استفاده شما در دسترس است.
Chime یک کلاهبرداری نیست و با شفافیت عمل می‌کند. بنیانگذاران این شرکت علاقه‌مند به توسعه یک شرکت سودآور بودند، بله، اما نه به هزینه دارندگان حساب. بسیاری از خدمات بانکی و مالی سنتی با ساختار کارمزد حساب خود، سودهای کلانی به دست می آورند.
بله. با وجود اینکه Chime یک بانک نیست، بیمه FDIC تا سقف 250000 دلار در حساب‌های مشتریان از طریق بانک‌های شریک خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر 14.5 میلیون مشتری از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند که این رقم با اختلاف زیاد، بیش از هر بانک آنلاین دیگری است. وب‌سایت این شرکت بیان می‌کند که از چارچوب‌های امنیتی متعدد با گواهی‌های تأیید شده توسط حسابرسان شخص ثالث استفاده می‌کند. Chime از استاندارد امنیت داده‌های صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) پیروی می‌کند که بر استانداردهای امنیتی کارت اعتباری برای صنعت نظارت دارد.
باید شماره تامین اجتماعی، آدرس منزل خود را ارائه دهید. حداقل 18 سال سن و شهروند یا مقیم ایالات متحده باشید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *