خرید ارز دیجیتال با مستر کارت

خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  15 دقیقه

بر اساس مطالعه اخیر سرویس تحقیقات Congressional، از مارس 2020 به بعد، بیش از 5،100 ارز رمز پایه مختلف به ارزش حدود 231 میلیارد دلار وجود دارد. از آن جا که استفاده از ارز رمزنگاری شده به بالاترین حد ممکن رسیده است، افراد بیشتری می‌خواهند از پتانسیل آن استفاده کنند.

برای خرید ارز رمزنگاری شده، باید از صرافی استفاده کنید که در اصل وب‌سایتی است که می‌توانید یک ارز را با ارز دیگر معامله کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از صرافی برای مبادله دلار آمریکا با بیت کوین، ریپل یا ارز رمزنگاری شده دیگری که قصد خرید آن را دارید استفاده کنید. اگر صرافی شما از کارت‌های اعتباری پشتیبانی کند، ممکن است بخواهید به کمک ویزا یا مستر کارت ارز دیجیتال تهیه کنید.
با این حال، استفاده از کارت اعتباری برای خرید ارز رمزنگاری شده مانند استفاده از کارت اعتباری برای خرید کتاب از کتابفروشی نیست. این کار خطرناک‌تر و هزینه‌برتر است. در ادامه به موضوع خرید ارز دیجیتال با مستر کارت می‌پردازیم.
پیشنهادی برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد
جدول محتوا پنهان

آیا می‌توان به کمک مستر کارت ارز دیجیتال خرید؟

اگر صادر کننده کارت و شبکه پرداخت شما این نوع معامله را مجاز بداند، می‌توانید ارز رمزپایه را با کارت اعتباری خریداری کنید. به عنوان مثال با American Express، خرید ارز دیجیتال پایه مجاز است.

صادرکنندگان کارت اعتباری که خرید ارز رمز پایه را مسدود می‌کنند، دلایل مختلفی دارند. به عنوان مثال، Capital one تصمیم گرفت که خرید ارزهای رمزنگاری شده را کاهش دهد تا از دارندگان کارت در برابر تقلب، ضرر و نوسانات بازار محافظت کند. می‌توانید پیش از خرید ارز دیجیتال با مستر کارت یا دیگر کارت‌ های اعتباری، بررسی کنید که آیا صادر کننده‌ی آن‌ها قبل از شروع معامله خرید ارزهای رمزنگاری شده را مسدود کرده است یا خیر.

مسترکارت ارز دیجیتال۴ ویژگی‌ خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری

قبل از استفاده از کارت اعتباری خود برای خرید ارز رمز یا اصلاً قبل از خرید ارز رمز، باید بدانید روند کار و هزینه های بالقوه مرتبط با آن چیست.

شما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه تراکنش باشید

صرافی ارز دیجیتال ممکن است وقتی از کارت اعتباری یا کارت نقدی برای خرید ارز رمز پایه استفاده می‌کنید، مبلغی را از حساب شما کم کند. آن‌ها این مبلغ را در زمان تراکنش به شما اعلام می‌کنند. با استفاده از ACH، ارسال وجه به حساب شما چند روز طول می کشد، اما معمولاً رایگان است. شما باید بین گزینه‌های سریع و گران قیمت یا کند و رایگان انتخاب کنید. عجله برای خرید، عاقلانه ترین تصمیم نیست.

خرید شما ممکن است نیازمند یک پیش پرداخت نقدی باشد

اگر معامله نیاز به پیش پرداخت نقدی داشته باشد، طبق پرونده American Express، شما هزینه پیش پرداخت نقدی را علاوه بر هر هزینه تراکنش خرید ارز دیجیتال، پرداخت خواهید کرد. هزینه پیش پرداخت نقدی معمول در کارت اعتباری 5 دلار یا 10 درصد از مبلغ معامله است. هر کدام که بیشتر باشد به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین، اگر از کارت اعتباری خود برای خرید 1000 دلار ارز رمزد پایه استفاده می‌کنید، می‌توانید مبلغ 100 دلار به صادر کننده کارت اعتباری خود پرداخت کنید.

در نتیجه هزینه‌های احتمالی استفاده از کارت اعتباری برای خرید ارز رمزپایه بسیار گرانتر از خریدهای معمولی است.

ممکن است متحمل هزینه معامله خارجی شوید

اگر مبادله ارز رمزنگاری شده خارج از ایالات متحده باشد، ممکن است متحمل هزینه‌ی معاملات خارجی شوید. هزینه تراکنش های خارجی که توسط صادرکننده کارت اعتباری شما دریافت می‌شود، معمولاً 3٪ از مبلغ معامله است. این مبلغ 30 دلار هزینه معامله خارجی به ازای خرید هر 1000 دلار ارز رمز پایه است.

ممکن است محدودیت روزانه داشته باشید

بسته به سیستم عامل مورد استفاده، ممکن است محدودیتی در میزان ارز رمزنگاری شده برای خرید داشته باشید. پس از ورود به حساب مبادله ارز رمزنگاری شده، تنظیمات حساب خود را بررسی کنید تا محدودیت های خود را تأیید کنید.

خرید ارز دیجیتال با مستر کارت اعتباری یا نقدی چقدر طول می‌کشد؟

خرید بیت کوین با ویزا کارت یا سایر کارت‌های اعتباری بین 2 تا 3 روز زمان می‌برد زیرا بانک‌ها باید بررسی کنند که تقلبی وجود ندارد.

این تراکنش‌ها همچنین شامل چندین طرف از جمله تاجر، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تجاری، مشتری، ارائه‌دهنده بانک مشتری و شبکه پرداخت با کارت مشتری می‌شوند.

آیا خرید تتر با ویزا کارت و سایر کارت‌های نقدی یا اعتباری ایمن است؟

بله. در ابتدا، مشتریان برای استفاده از این کارت‌ها به تأیید نیاز دارند. اکثر پلتفرم‌های رمزنگاری که خرید کارت اعتباری را می‌پذیرند از تکنیک‌های رمزگذاری داده‌های SSL استفاده می‌کنند. با این حال، مطمئن شوید که پلتفرم آنلاینی که از آن بیت کوین را با کارت اعتباری یا کارت نقدی می‌خرید، امن است و مستعد هک نیست. استفاده از وب‌سایت‌های تقلبی منجر به سرقت داده‌های شما می‌شود. کارت‌های اعتباری بر خلاف کارت‌های نقدی، از آنجایی که دارای محافظت در برابر کلاهبرداری هستند، ایمن‌تر هستند.

از کجا می‌توان خرید ارز دیجیتال با مستر کارت را انجام داد؟

بسیاری از پلتفرم‌ها مانند  Coinmama، Bitpanda، Wirex، Coinbase  و Wirex به شما امکان خرید بیت کوین با ویزا یا مستر کارت را می‌دهند. در بسیاری از پلتفرم‌ها، معمولاً در عرض یک روز، اتصال کارت اعتباری یا کارت نقدی به حساب آسان و سریع است. پس از انجام این کار، می‌توانید یک تراکنش را آغاز کنید. بسته به پلتفرم، می‌توانید ابتدا قبل از شروع تراکنش خرید، پول را به حساب خود واریز کنید یا می‌توانید ابتدا تراکنش را آغاز کنید، پس از آن مبلغ بر روی کارت شارژ می‌شود. در مورد دوم، رمز ارز پس از پردازش پرداخت به آدرس شما واریز می‌شود. مبلغ بر روی کارت شارژ می‌شود و زمان می‌برد تا در حساب منعکس شود تا به شما امکان خرید با کارت داده شود.

پیشنهاد مطالعه: روش های پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

نحوه خرید بیت کوین با مستر کارت یا ویزا کارت

این فرآیندها را دنبال کنید:

ثبت نام: در هر یک از پلتفرم‌های که گفته شد، بیت کوین را تنها پس از تایید با کارت اعتباری یا کارت نقدی خریداری خواهید کرد. در غیر این صورت، باید یک شناسه دولتی یا اسناد قابل تأیید مانند گواهینامه رانندگی و … را بارگذاری کنید.

پیوند کارت اعتباری یا نقدی: از نمایه خود و پس از ثبت نام، ویژگی پیوند کارت اعتباری را با وارد کردن شماره کارت اعتباری پیدا خواهید کرد.

واریز مقدار مشخص برای خرید فوری: بسته به نوع صرافی، باید پول را از طریق کارت بدهی یا اعتباری برای خرید واریز کنید یا از شما می‌خواهد که یک سفارش خرید را پردازش کنید که در آن کارت با مبلغ واریز شده شارژ می‌شود.

مسترکارت ارز دیجیتال۳ نکته مثبت خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری

امکان پرداخت با ارز فیات

خرید بیت کوین با کارت اعتباری به سرمایه گذاران امکان پرداخت با ارزهای فیات را می‌دهد، چیزی که بسیاری از مبادلات اجازه آن را نمی‌دهند. این ویژگی، این کار را برای خریداران یا سرمایه گذارانی که برای اولین بار می خواهند معامله در مدت زمان کوتاهی بدون دردسر یا تأخیر خرید از طریق انتقال وجه یا PayPal انجام شود، به یک گزینه سریع و آسان تبدیل می کند.

رابط کاربری آسان

به دلیل رابط کاربری آسان کارت های اعتباری، صرافی ها و سیستم عامل هایی که این نوع روش خرید را ارائه می دهند، اغلب کاربرپسند هستند. پرداخت کارت اعتباری یک نوع ایده آل برای مبتدیانی است که ممکن است لزوماً مایل به برخورد با روند گیج کننده خرید ارز دیجیتال با سیستم عامل های پیشرفته تر مبادله نباشند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی و بررسی جامع وب سایت socialpanel24

سرعت بالا

خرید با کارت های اعتباری و نقدی اکنون به یکی از محبوب ترین و راحت ترین روش های خرید ارزهای رمزپایه تبدیل شده است. انجام تراکنش‌های بانکی برای خرید معمول ارز دیجیتال از صرافی‌ها معمولاً حدود 3 تا 8 روز به طول می‌انجامد به این معنی که ارز رمزنگاری شده تا زمانی که این بازه‌ی زمانی کامل نشود نمی‌تواند از صرافی خارج شود. این امر نه تنها برای کاربران ناخوشایند است بلکه به دلیل تعداد هک هایی که در صرافی‌ها اتفاق می افتد، می تواند به طور بالقوه خطر امنیتی باشد. بنابراین سرعت خرید با کارتهای اعتباری و نقدی امنیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

۲ نکته منفی خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری

خرید و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال اغلب اقدامی مخاطره آمیز تلقی می شود. اگرچه خرید ارز رمزپایه مزایای بسیاری دارد، اما وقتی صحبت از خرید با کارت اعتباری می شود، باید از مخاطرات احتمالی آن آگاه باشید. 

اطلاعات کارت اعتباری شما ممکن است در معرض خطر باشد

بسیاری از مبادلات ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری و طعمه اشتیاق افراد برای کسب سود هستند؛ بنابراین مهم است که قبل از خرید ارزهای رمزنگاری شده، کاملا تحقیق کنید. برای پیشگیری از کلاهبرداری باید بسیار بررسی کرده و از امنیت صرافی مورد نظر مطمئن شوید. مراقب باشید که اطلاعات کارت خود را در اختیار افراد نامناسب قرار ندهید.

امتیاز کارت اعتباری شما ممکن است کاهش پیدا کند

کارت‌های اعتباری بر مبنای استفاده‌ی صحیح شما امتیازدهی می‌شوند. هر چه تراکنش‌های بیشتری داشته باشید و آن‌ها را با موفقیت پرداخت کنید، امنیاز اعتبار شما بیشتر می‌شد. احتمال اینکه خرید ارز دیجیتال به اعتبار کارت شما آسیب برساند بسیار زیاد است؛ زیرا ممکن است بیش از هزینه‌ی خود، اقدام به پرداخت کنید و قادر به پرداخت هزینه نباشید.

مستر کارت ارز دیجیتالراه های خرید بیت کوین با کارت اعتباری

همان‌طور که گفتیم، خرید بیت کوین و ارز دیجیتال با مستر کارت و کارت اعتباری، کار راحتی نیست. خوشبختانه، امروزه شرکت‌های معتبری برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری، ایجاد شده‌اند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

۱- خرید بیت کوین از طریق Coinmama

مسترکارت ارزدیجیتال

Coinmama سقف تراکنش بالایی را ارائه می دهد. شما می توانید تا:

  • روزانه 5000 دلار بیت کوین
  • ماهانه 20000 دلار بیت کوین

خریداری کنید. پس از تأیید حساب و خرید شما، در عرض چند دقیقه بیت کوین خود را دریافت خواهید کرد.

مزایا

  • تقریباً در همه کشورها کار می‌کند
  • بیشترین محدودیت برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری
  • کارگزاری قابل اعتماد
معایب
  • در میان کارگزاران بیت کوین با کارت اعتباری، یکی از بیشترین هزینه‌ها و کارمزدها را دارد.

۲- خرید بیت کوین از طریق Binance

وب‌سایت Binance.com دارای یک قسمت اختصاصی است که در آن می توانید ارز دیجیتال (در این مورد بیت کوین) و کارت اعتباری را که می‌خواهید استفاده کنید (Visa یا MasterCard) انتخاب کنید.

پلتفرم Binance Buy & Sell یکی از ساده ترین، ارزان ترین و سریع ترین راه های خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری است. با خرید و فروش در Binance، از معاملات سریع، کارمزد کم و بستر امن به ویژه برای افرادی که حساب های تأیید شده در Binance دارند، بهره مند می‌شوید.

مزایا

  • دسترسی در تمام جهان
  • ایمنی بالا

معایب

  • سرعت کند تایید تراکنش‌ها

۳- خرید بیت کوین از طریق CEX.io

CEX.io یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده است. چندین نوع سپرده را می‌پذیرد و از ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. هم برای کاربران پیشرفته و هم برای مبتدیان که شروع به خرید و فروش ارزهای رمزپایه می کنند نیز بسیار مناسب است.

خرید ارز دیجیتال با مسترکارت

مزایا

  • سابقه‌ی زیاد در زمینه‌ی خرید و فروش ارز
  • محدودیت بالای تراکنش‌ها

معایب

  • در میان کارگزاران بیت کوین با کارت اعتباری، یکی از بیشترین هزینه‌ها و کارمزدها را دارد.

۴- خرید بیت کوین از طریق bitpanda

Bitpanda یک صرافی بیت کوین است که در اتریش واقع شده است. شما می توانید کوین‌ها را با کارت اعتباری با هزینه‌های 3-4٪ خریداری کنید. فقط ساکنان اروپا می توانند از Bitpanda استفاده کنند.

توجه داشته باشید که هنگام تکمیل خرید، هزینه‌ها به صورت عمومی نمایش داده نمی شوند بلکه در قیمت خرید شما نمایش داده می‌شوند.

مزایا

  • در میان کارگزاران بیت کوین با کارت اعتباری، یکی از کمترین هزینه‌ها و کارمزدها را دارد.
  • قابل استفاده بودن در تمام اروپا
  • قابل اعتماد

معایب

  • هزینه ها به صورت آشکار در سایت نشان داده نمی شوند؛ اما در عوض در قیمت خرید لحاظ می شوند.

۵- خرید بیت کوین از طریق Coinbase

اگر کارت شما از “3D Secure” پشتیبانی می‌کند، می توانید ارز رمزپایه را با کارت اعتباری خود به کمک coinbase خریداری کنید. با استفاده از این روش پرداخت، برای خرید ارز رمزنگاری شده نیازی به تأمین اعتبار قبلی حساب خود ندارید. می توانید ارز رمزنگاری شده را فوراً و بدون انتظار برای تکمیل انتقال بانکی خریداری کنید.

خرید ارز دیجیتال با مستر کارت

برای تعیین اینکه کارت شما از 3D Secure پشتیبانی می‌کند یا نه می‌توانید مستقیماً با ارائه دهنده کارت اعتباری خود تماس بگیرید یا به سادگی سعی کنید آن را به حساب Coinbase خود اضافه کنید. اگر کارت شما از 3D Secure پشتیبانی نکند، پیام خطایی دریافت خواهید کرد. برخی از بانک ها برای تأیید خرید با استفاده از 3D Secure به مراحل امنیتی مختلفی نیاز دارند.

مزایا

  • هزینه‌های کم
  • قابل اعتماد

معایب

  • پشتیبانی ضعیف

۶- خرید بیت کوین از طریق localBitcoin

LocalBitcoins بزرگترین بازار بیت کوین نظیر به نظیر در جهان و يکی از بهترین مکان‌ها برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری است. LocalBitcoins این کار را آسان، سریع و ایمن انجام می‌دهد.

مزایا

  • رابط کاربری آسان

معایب

  • هزینه‌های بالا

خدمات سفیر پیمنت در حوزه کردیت کارت

خرید کردیت کارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید کردیت کارت نموده و از امکانات آن‌ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

نتیجه

برای خرید ارز دیجیتال با مستر کارت و ویزا کارت باید به سراغ صرافی‌های معتبری بروید که این امکان را فراهم کرده‌اند. ما در این مقاله به معرفی صرافی‌هایی نظیر CEX.io، Binance، coinmama و coinbase پرداختیم که امکان خرید ارز دیجیتال با مسترکارت را فراهم کرده‌اند. همچنین، نکات مثبت و منفی خرید ارز دیجیتال با مستر کارت نیز در این مقاله بیان شد. به طور کلی، رابط کاربری ساده و سرعت بالا از نکات مثبت و ریسک لو رفتن اطلاعات کارت اعتباری از معایب این کار است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *