ارسال رمز ارز در ونمو

آموزش دریافت و ارسال رمز ارز در اپلیکیشن ونمو Venmo

آخرین بروز رسانی:  ۲۱ دی, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

امروزه استفاده از رمزارز‌ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. مردم زیادی حتی از رمزارز برای خرید‌های روزمره خود استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، رمزارزها یکی از راحت‌ترین راه‌های انتقال ارز به داخل یا خارج از ایران هستند. از این‌رو پلتفرم‌هایی که امکان تراکنش با رمزارز‌ها را به مخاطبین می‌دهند بسیار پررونق شده‌اند. ونمو یک پلتفرم شناخته شده برای انتقال پول به دوستان و آشنایان است. خدمات انتقال همتا به همتا (P2P) ونمو نسبت به رقبا سریع‌تر و ارزان‌تر هستند. اگر برای کسی که حساب بانکی‌اش را به ونمو متصل کرده پول انتقال دهید، وجه انتقالی نسبتاً فوری به دست او می‌رسد.
همچنین از موجودی ونمو خود می‌توانید برای انتقال یا خرید‌های اینترنتی استفاده کنید. در آپدیت‌های اخیر، ونمو امکان مبادله رمزارز را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. خدمات خریدوفروش و انتقال رمزارز، این پلتفرم را میان ایرانیان بسیار محبوب کرده است. در ادامه فرایند خرید و ارسال رمزارز در ونمو را آموزش می‌دهیم. همچنین درباره امکان واریز به کیف پول جداگانه بحث می‌کنیم. اگر شما نیز به حوزه ارسال رمز ارز در ونمو علاقه دارید یا یکی از مشترکین ونمو هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

رمز ارز چیست؟

کلمه رمزارز از دو بخش رمز و ارز ساخته شده است. رمزارز یک واحد پول دیجیتالی است که از الگوریتم‌های رمز‌گذاری مختلف استفاده می‌کند. در مقایسه با ارز کشور‌های مختلف، این ارز‌ها یک روش پرداخت جایگزین هستند که کنترل آن دست هیچ ارگان مرکزی نیست. در واقع تمام کاربران رمزارز نقشی فعالانه در کنترل و مدیریت رمزارز‌ها ایفا می‌کنند. از این‌رو رمز‌ارز‌ها هم نوعی واحد پول جایگزین محسوب می‌شوند و هم یک سیستم حسابداری شبکه‌ای به حساب می‌آیند.

 

ارسال و دریافت ارز دیجیتال توسط venmo

 

خرید و فروش رمزارز در ونمو

شما با استفاده از فروشگاه داخلی ونمو می‌توانید به راحتی رمزارز خریدوفروش کنید. حتی می‌توانید خدمات بازپرداخت کارت اعتباری خود را نیز به خرید‌های رمزارز متصل کنید. با این روش در کنار خرید محصول مورد نیاز خود در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کرده‌اید. همچنین ویژگی مهم آن افزایش امتیاز کارت اعتباری شما است تا در رده‌بندی بالا‌تری قرار گیرید. این کار در طولانی مدت هزینه خرید شما را شدیداٌ کاهش می‌دهد. رمزارز خریداری شده در کیف پول داخلی ونمو شما ذخیره می‌شود. همچنین با فعال‌سازی اعلان‌های ونمو، از تغییرات قیمت لحظه‌ای بازار مطلع خواهید شد. این ویژگی بسیار پرکاربرد است؛ زیرا بازار رمزارز می‌تواند شدیداً متلاطم باشد.

 

 

ارسال رمز ارز در Venmo

فرایند ارسال رمز ارز در سایت ونمو بسیار ساده، روان و کاربرپسند است. برای انجام این کار در اپلیکیشن ونمو تنها کافی است به قسمت رمزارز خود بروید. آیکون این قسمت را می‌توانید در پایین صفحه اپلیکیشن خود مشاهده کنید. در این قسمت تمام موجودی‌های رمزارز شما نمایش داده می‌شود. حال رمزارزی که قصد ارسال آن را دارید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رمزارز داخلی پی پال که به نام PayPal USD شناخته می‌شود بیشتر برای مبادلات داخلی ونمو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز یک ارز مبادلاتی است و ارزش آن همیشه ثابت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خصوصیات رمز‌ارز پی پال از طریق این لینک مقاله مربوطه را مطالعه کنید. اگر قصد انتقال این ارز به کیف‌پول خارجی را دارید قبل از انتقال مطمئن شوید کیف پول مقصد نیز این ارز را بپذیرد.

پس از آن که رمزارز مورد‌نظر خود را انتخاب کردید از قسمت پایین دکمه فلش جهت‌دار را که نشانه تراکنش انتقال است انتخاب کنید. روی گزینه ارسال کلیک نمایید. حال نوبت به وارد کردن اطلاعات دریافت‌کننده می‌رسد. اگر به دیگر کاربران ونمو انتقال انجام می‌دهید، نام یا آدرس ایمیل ایشان را وارد کنید. سپس مبلغ مورد نظر را ثبت نمایید. از پنجره بررسی، صحت اطلاعات وارده را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید پس از انجام تراکنش، امکان بازگشت رمزارز وجود ندارد. پس از تأیید اطلاعات روی گزینه ارسال کلیک کرده و تراکنش خود را نهایی کنید. از قسمت تاریخچه می‌توانید تمام تراکنش‌های خود را رصد کنید.

 

دریافت رمز ارز در ونمو

دریافت وجه حتی آسان تر از ارسال رمز ارز در ونمو است. برای دریافت از ونمو بهترین روش آن است که خود وارد قسمت دریافت اپلیکیشن ونمو شوید. از این قسمت یک QR کد برای خود ایجاد کنید. سپس این کد را برای دیگران ارسال نمایید. با اسکن این کد اطلاعات دقیق حساب ونمو و کیف پولتان برای ارسال کننده نمایش‌ داده می‌شود. این‌کار دقت و درستی تراکنش‌ را بالا می‌برد. از آنجایی که ونمو تاکید بسیاری بر احراز هویت دارد، این روش خطای تراکنش‌ها را به حداقل می‌رساند. روش دیگر آن است که پس از دریافت اعلان دریافت وجه، اطلاعات بانکی خود را وارد کنید تا تراکنش با موفقیت انجام شود.

 

 

انتقال رمز ارز از ونمو به کیف پول شخصی

شاید برایتان سؤال شده باشد که آیا از رمزارز‌‌‌های ونمو فقط می‌‎توان در داخل ونمو استفاده کرد؟ در جواب این سؤال باید بگوییم که امکان انتقال رمزارز به کیف پول شخصی نیز وجود دارد. برای انتقال به کیف پول خارجی، در هنگام تراکنش ارسال می‌بایست آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. ما به شما استفاده از QR کد را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا آدرس‌های کیف پول درواقع یک رمز سیستمی هستند و می‌توانند نامفهوم باشند. این موضوع احتمال خطا را افزایش می‌دهد. انتقال رمزارز به کیف پول شخصی کارمزد بیشتری دارد؛ اما فوری و در لحظه انجام می‌شود.

 

خدمات سفیرپیمنت درباره ونمو

 

جمع‌بندی ارسال رمز ارز در ونمو

با اعمال تحریم‌های بانکی بر ایران بسیاری از مردم به رمزارز‌ها روی آورده‌اند. رمز‌ارز‌ها یک راه آسان و جایگزین برای انجام تراکنش‌های مالی هستند. این ارز‌های جایگزین به بانک یا کشور خاصی وابسته نیستند و از این‌رو شامل تحریم‌ها نمی‌شوند. همچنین سرعت انتقال وجه رمزارز‌ها از تمام ارز‌های رایج بیشتر است و در کسری از ثانیه تراکنش انتقال انجام می‌شود.

اگر تا به حال برای انتقال حواله ارزی از صرافی استفاده کرده باشید از هزینه‌های هنگفت و تأخیر‌های مکرر آن آگاه هستید. انتقال رمزارز‌ها کارمزدی ندارد و فوراً قابل نقد‌کردن در مقصد است. از این‌رو، اپلیکیشن‌هایی که اجازه خریدوفروش و انتقال رمزارز‌ها را به مشترکین می‌دهند بسیار محبوبیت دارند. ونمو یکی از این برنامه‌ها است که در این مقاله تمام مراحل خریدوفروش و انتقال آن را توضیح دادیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله سؤالات شما در خصوص نحوه انتقال ارسال رمز ارز در ونمو برطرف شده باشد. در صورتی که سؤال یا پیشنهادی دارید از قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. ما مشتاق شنیدن نظارت شما هستیم.

سوالات متداول؛ ارسال رمز ارز در ونمو

بله در آپدیت سال 2021، اپلیکیشن ونمو امکان خریدوفروش رمز‌ارز را به خود اضافه کرد.
خیر می‌توانید رمزارز خود را به کیف پول جداگانه‌ای منتقل کنید.
بله ونمو کارمزد استاندارد خرید رمزارز را دریافت می‌کند.
خیر ونمو نسبت به تأیید اطلاعات دریافت‌کننده تأکید بسیار می‌کند؛ زیرا وجه انتقالی قابل بازگشت نیست.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *