مسترکارت مجازی قابل شارژ

آیا مستر کارت مجازی قابل شارژ وجود دارد؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۴ فروردین, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

عبارت مسترکارت مجازی قابل شارژ عبارت گمراه‌کننده‌ای است که ممکن است در سایت‌های مختلف آن را دیده باشید؛ اما آیا واقعا مسترکارت مجازی قابل شارژ وجود دارد؟

مستر کارت مجازی چگونه کار می‌کند؟

برخلاف یک کارت بانکی فیزیکی که دارای شماره کارت ثابت، تاریخ انقضا و کد امنیتی است، کارت‌های اعتباری مجازی هر بار که می‌خواهید از آن برای خرید استفاده کنید، با جزئیات کارت متفاوت تولید می‌شوند. هنگامی که به مرحله پرداخت آنلاین رسیدید، اطلاعات مستر کارت مجازی که به صورت منحصربه‌فرد توسط صادرکننده کارت، تولید شده است را برای استفاده یک‌ باره یا مکرر وارد کنید. بسته به ارائه‌دهنده کارتی که از آن استفاده می‌کنید، جزئیات خرید به برنامه یا داشبورد هزینه متصل شما وارد می‌شود.

مستر کارت‌های مجازی و قابل شارژ هزینه‌های آنلاین را در موارد زیر ساده می‌کند:

  • اشتراک و تمدید نرم‌افزار
  • هزینه‌های سفر کاری مانند اقامت، کرایه ماشین و سفر
  • هزینه‌های متفرقه مانند لوازم اداری، هزینه رویداد و …

انواع مستر کارت مجازی چیست؟

از طریق کارت‌های مجازی یک‌بار مصرف و مستر کارت مجازی قابل شارژ، کسب‌وکارها می‌توانند از بالاترین سطح امنیت، کنترل و کارایی هنگام پردازش پرداخت‌ها بهره ببرند.

  • مستر کارت مجازی یکبار مصرف

کارت مجازی یکبار مصرف یا مستر کارت مجازی غیر قابل شارژ، فقط برای یک بار استفاده معتبر است. پس از پردازش پرداخت شما، شماره کارت مجازی نامعتبر می‌شود.

کنترل‌های مرتبط با این کارت‌ها می‌توانند به همان اندازه که می‌خواهید سفت و سخت و ایمن باشند.

شما می‌توانید تاریخ انقضا، کسب و کارهایی که مجاز به استفاده از کارت هستند و مقدار پول نقد موجود برای استفاده را کنترل کنید. کارت‌های مجازی یک‌ بار مصرف را می‌توان تنها با یک مبلغ خاص یا برای چندین تراکنش که به مبلغ مشخص شده اضافه می‌شود، استفاده کرد.

به عنوان مثال، بسته به نحوه تنظیم کارت، یک کارت مجازی را می‌توان دقیقاً با 200 دلار استفاده کرد یا می‌توان از آن برای پنج تراکنش 40 دلاری بهره برد.

  • مستر کارت مجازی قابل شارژ

کارت‌های مجازی قابل شارژ، دارای محدودیت اعتباری برای کالاها، خدمات یا پرداخت‌های صورت‌حساب است. تراکنش‌های این نوع کارت‌ها هرگز نمی‌توانند از سقف اعتبار مجاز خود تجاوز کنند اما می‌توان از شماره شناسایی آن‌ها چندین‌بار استفاده کرد. با خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ، می‌توان کنترل‌هایی را برای تاریخ انقضا و سایر عوامل تنظیم کرد. از آنجایی که این نوع کارت، از شماره مجازی یکسانی به طور مکرر در تراکنش‌های مختلف استفاده می‌کند، بهتر است فقط در خرید از مکان‌های معتبر از آن استفاده کنید.

با پرداخت‌های مکرر که با استفاده از کارت‌های مجازی انجام می‌شود، می‌توانید با توقف یا حذف کارت در هر زمان، همه اشتراک‌های خود را در یک مکان مدیریت کنید، در حالی که به دیگر اشتراک‌های خود اجازه ادامه ادامه دهید. این فرآیند ساده کمک می‌کند:

  • از پرداخت بیش از حد بودجه به نرم افزارهایی که به طور فعال استفاده نمی‌شوند، خودداری کنید.
  • ردیابی آسان اشتراک‌های جاری را که باید لغو یا تمدید شوند فعال کنید

مزایای مستر کارت‌ مجازی

 کاهش ریسک با مستر کارت مجازی

از شرکت خود در برابر کلاهبرداری و سوء استفاده داخلی و خارجی محافظت کنید: کارت‌های مجازی شماره‌های کارت اعتباری یکبار مصرف را تولید می‌کنند که تکرار و هک کردن آنها عملاً غیرممکن است.

یک لایه امنیتی بیشتر: موجودی از پیش تعیین‌شده مستر کارت مجازی به حساب بانکی شرکت شما متصل نیست.

استفاده راحت

با ورود کند و تنظیمات فنی گیج‌کننده خداحافظی کنید: تمامی تیم‌ها و کارمندان می‌توانند بدون نیاز به آموزش خاصی در عرض چند ثانیه از مستر کارت مجازی قابل شارژ استفاده کنند. کارت‌های اعتباری مجازی دقیقاً مانند کارت‌های شرکتی سنتی کار می‌کنند و می‌توانید از آن‌ها برای خرید از آمازون، گوگل ادوردز، تبلیغات فیس‌بوک و هر جای دیگری که به طور منظم آنلاین هزینه می‌کنید، استفاده کنید.

افزایش بهره‌وری

دیگر نپرسید که کارت شرکت دست چه کسی است یا آخرین بار کجا دیده شده؟

با حذف مبادلات دستی و فرآیندهای طولانی تایید، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

کارمندان و مدیران می‌توانند بدون اتلاف وقت روی وظایف مدیریتی، روی وظایف اصلی تمرکز کنند.

نظارت بر هزینه‌‌ها

تراکنش‌های آنلاین و آفلاین به صورت فوری در داشبورد هزینه نمایش داده می‌شوند. به عنوان یک مدیر، با استفاده از مستر کارت مجازی می‌توانید تعادلی را که دارندگان کارت می‌توانند روی کارت‌های مجازی شخصی خود تنظیم کنند، محدود کنید.

کنترل متمرکز

هنگامی که خریدهای آنلاین و هزینه‌های شرکت شما افزایش می‌یابد، خطر تقلب در کارت اعتباری و نقض امنیت نیز افزایش می‌یابد.

با مستر کارت مجازی قابل شارژ، کنترل و دید کاملی بر تمام هزینه‌های شرکت خود دارید.

مستر کارت چیست؟

مستر کارت یک شرکت فناوری‌محور در صنعت پرداخت الکترونیکی جهانی است که از طریق طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و خدمات پرداخت، کار پردازش پرداخت‌های الکترونیکی را انجام می‌دهد. این شرکت با موسسات مختلف در سراسر جهان برای افزایش مشارکت افراد مختلف از جمله کارمندان، موسسات مالی، بازرگانان و مصرف کنندگان در انواع معاملاتی که با استفاده از کارت‌های پرداخت الکترونیکی انجام می‌شوند، همکاری می‌کند.

مسترکارت فناوری و شبکه‌ای را فراهم می‌کند که فرایند پرداخت الکترونیکی را تسهیل می‌کند. این شرکت از کارت‌های اعتباری و نقدی برای پرداخت بهره می‌برد.

مسترکارت مجازی قابل شارژ

آیا مستر کارت مجازی قابل شارژ وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم خیر! چنین عبارتی صحیح نمی‌باشد. مستر کارت یا به صورت مجازی در دسترس است که در این صورت قابل شارژ نیست و یا به صورت کردیت کارت استفاده می‌شود که در این صورت نمی‌تواند مجازی باشد. بنابراین یا باید از مسترکارت (Mastercard) فیزیکی قابل شارژ استفاده کنید یا به مستر کارت مجازی که غیرقابل شارژ است اکتفا کنید. پیشنهاد ما به کسانی که قصد استفاده از مسترکارت برای خریدهای آنلاین را دارند، استفاده از مسترکارت مجازی است.

مستر کارت مجازی چیست؟

کارت اعتباری مجازی سرویسی است که به خریداران آنلاین امکان می‌دهد با استفاده از شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی به عنوان پروکسی، اطلاعات حساس کارت اعتباری خود را پنهان کنند. کارت‌های اعتباری مجازی جایگزینی برای حساب کارت اعتباری سنتی نیستند. در عوض، آن‌ها به عنوان یک افزونه رایگان برای بهبود امنیت به یک حساب سنتی متصل می‌شوند. شما می‌توانید به تعداد دلخواه شماره کارت مجازی ایجاد کنید، بدون اینکه بر امتیاز اعتبار یا وضعیت حساب شما تأثیر بگذارد.

کارت‌های اعتباری مجازی احتمال کلاهبرداری در کارت‌های اعتباری را کاهش می‌دهند؛ زیرا در صورت سرقت کارت، اطلاعات کارت مجازی برای کلاهبردار چندان مفید نیست. بسته به صادر کننده کارت اعتباری، برای هر نفر شماره کارت مجازی جداگانه یا شماره کارت مجازی که برای همه افراد کار می‌کند به شما تعلق می‌گیرد. اگر مورد دوم اتفاق بیفتد، هر زمان که بخواهید می‌توانید شماره جدیدی را درخواست کنید. این کار هک کردن حساب شما را دشوارتر می‌کند. اطلاعاتی که وارد می‌کنید فقط برای مدت زمان محدود خوب است و در هیچ کجا ثابت نمی‌ماند.

در حالی که کارت‌های مجازی خرید اینترنتی را ایمن‌تر می‌کنند، اما داشتن این کارت لزوما به معنای این نیست که از شما کلاهبرداری نخواهد شد. بنابراین هنوز هم کار خوبی است که معاملات کارت اعتباری و گزارش‌های اعتباری خود را برای یافتن نشانه‌های فعالیت‌های مشکوک کنترل کنید.

در آخر، توجه به این نکته مهم است که کلیه کارت‌های اعتباری اصلی، ضمانت تعهد در برابر کلاهبرداری 0 دلاری را به مشتریان می‌دهند (به این معنی که شما مسئول معاملات غیر مجاز نیستید)؛ بنابراین برای جلوگیری از از دست دادن پول نیازی به کارت اعتباری مجازی ندارید.

مستر کارت مجازی و به طور کلی کارت‌های اعتباری مجازی در واقع فقط برای خریدهای آنلاین و برخی خریدهای تلفنی استفاده می‌شوند. از آن‌ها نمی‌توان به صورت شخصی استفاده کرد؛ زیرا چیزی برای اسکن ندارند.
هنوز هم، به سرقت رفتن اطلاعات مالی شما بسیار استرس زا است، بنابراین داشتن یک کارت اعتباری مجازی می‌تواند لایه محافظت دیگری ایجاد کند.

مسترکارت مجازی قابل شارژ

خدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی کردیت کارت

خرید مسترکارت و ویزاکارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مستر کارت و ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

نتیجه

در این مقاله با مستر کارت، مستر کارت مجازی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که آیا مستر کارت مجازی قابل شارژ وجود دارد یا خیر؟ همان‌طور که بیان شد چنین عبارتی صحیح نمی‌باشد و مسترکارت می‌تواند یا به شکل فیزیکی و قابل شارژ و یا به صورت مجازی و غیرقابل شارژ در دسترس باشد.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *