ویزا کارت المان

ویزا کارت آلمان چه فرقی با دیگر ویزا کارت ها دارد؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ فروردین, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

چنان چه قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت در کشور آلمان را داشته باشید، نیاز است که از سیستم‌های پرداخت این کشور استفاده کنید. ویزا کارت در آلمان از جمله حساب‌های پرداخت بین‌المللی است که با دارا بودن ویژگی‌های مناسب، توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. همچنین، امکان افتتاح حساب ویزا کارت آلمان برای افراد غیر مقیم در این کشور نیز میسر می‌باشد.

بهترین ویزا کارت و کردیت کارت در آلمان برای مهاجران چیست؟

داشتن کارت اعتباری ، پرداخت و مدیریت پول را در آلمان بسیار آسان‌تر می‌کند. به عنوان یک مهاجر، چه چیزی باید در مورد گرفتن کردیت کارت در آلمان بدانید؟

اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید یا به تازگی وارد این کشور شده‌اید، کارت بانکی آلمان می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر کند. البته، برای دریافت کارت اعتباری باید یک حساب در یک بانک آلمانی باز کنید و یک آدرس دائمی داشته باشید؛ اما کدام یک از ویزا کارت‌های موجود را باید انتخاب کنید؟ کدام یک برای وضعیت فعلی شما مناسب‌ترین هستند؟

دلایل داشتن کردیت کارت در آلمان

محبوب‌ترین روش‌های پرداخت در آلمان، پول نقد، کارت نقدی یا جیروکارت (یک کارت بین بانکی) است اما مواردی وجود دارد که این گزینه‌های پرداخت قابل قبول نیستند یا برای استفاده بسیار گران هستند. در چنین مواردی، به کارت اعتباری با محدودیت اعتباری زیاد نیاز دارید.

به عنوان مثال، استفاده از پول نقد برای پرداخت بزرگی که به هزاران یورو می‌رسد، مناسب نیست و کارمزد تراکنش‌های جیروکارت از سقف می‌گذرد. در چنین مواردی، چه در حال پرداخت برای چیزی در خارج از کشور یا در آلمان باشید، استفاده از کردیت کارت مقرون به صرفه است.

همچنین، کارت‌های اعتباری و ویزاکارت‌‌ها به طور گسترده در خارج از کشور پذیرفته شده‌اند و برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی، برداشت و پرداخت‌های آنلاین بهترین هستند.

شرایط درخواست برای کردیت کارت در آلمان چیست؟

درخواست کارت اعتباری در آلمان ساده است. شما باید یک حساب جاری به نام “Girokonto” در آلمان با درآمد معمولی برای پیوند کارت و سندی که نشانی دائمی شما را ثابت کند، یک سند امضا شده توسط صاحب خانه شما  (Wohnungsgeberbestätigung) و یک سند شناسایی مانند پاسپورت داشته باشید.

علاوه بر این، شما باید امتیاز اعتباری خوبی داشته باشید که به عنوان امتیاز SCHUFA شناخته می‌شود. SCHUFA Holding AG  آژانس اعتباری آلمان است که تراکنش‌های مالی را ردیابی می‌کند و اعتبار را بر اساس سیستم درجه‌بندی 0-100 رتبه‌بندی می‌کند. نمره 85 و بالاتر می‌تواند به شما کمک کند که واجد شرایط یک ویزا کارت یا کردیت کارت در آلمان با محدودیت بالا باشید. شما می‌توانید با پرداخت به موقع وام‌ها و صورت حساب‌های خود امتیاز اعتباری خود را ایجاد کنید.

انواع کردیت کارت در آلمان

کردیت کارت‌های شارژ

کارت‌های اعتباری شارژ در آلمان محبوب‌ترین هستند اما به معنای واقعی کلمه کارت اعتباری نیستند. کارت به یک حساب جاری مرتبط است و بانک مستقیماً کل مبلغی را که در یک ماه تقویمی استفاده کرده‌اید کسر می‌کند.

کردیت کارت گردان

اکثر افرادی که تازه وارد آلمان شده‌اند، از کارت‌های اعتباری گردان استفاده می کنند که مطابق با تعریف معمول خود از کارت اعتباری است. این کارت به شما اعتبار واقعی می‌دهد و هر خریدی که انجام می‌دهید از کل مبلغ کسر می‌شود. شما در پایان ماه یک صورتحساب کارت اعتباری دریافت می‌کنید و آن را در یک تاریخ مشخص پرداخت می‌کنید. اگر کل مبلغ را به موقع پرداخت کنید، هیچ سودی پرداخت نمی‌کنید. اکثر ارائه‌دهندگان کردیت کارت درآلمان گزینه پرداخت اقساطی را ارائه می‌دهند و سپس سود زیادی دریافت می‌کنند.

 هزینه های کردیت کارت در آلمان چقدر است؟

اکثر کارت‌های اعتباری در آلمان کاملا رایگان هستند اما برخی از آن‌ها هزینه سالانه دارند.

بخش عمده‌ای از هزینه‌ها به صورت هزینه‌های پنهان است، به همین دلیل شما باید قبل از گرفتن کارت اعتباری، اطلاعات دقیق کارت را بدانید و هزینه‌های زیر را تأیید کنید:

خرج‌های سالانه ویزا کارت در آلمان

هزینه های مربوط به استفاده از کردیت کارت در خارج از آلمان و انجام معاملات ارز خارجی

خرج‌های برداشت پول نقد در آلمان و خارج از آلمان

هزینه تعویض کردیت کارت در آلمان

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت، نوعی کارت پرداخت‌ جهانی است که از شبکه‌ی ویزا استفاده می‌کند و توسط ویزا مارک می‌شود. این شرکت در ابتدا کارت‌های اعتباری صادر می‌کرد؛ اما امروز، انواع مختلف کارت‌های اعتباری، اقساطی و کارت‌های هدیه را نیز صادر می‌کند. اگرچه کارت های ویزا دارای نماد ویزا هستند، اما توسط خود شرکت صادر نمی‌شوند! در عوض، ویزا با مشارکت شرکت‌های مختلف خرده فروشی یا شرکت‌های مالی متفاوت اقدام به صادر کردن این کارت‌ها می‌کند.

ویزا کارت المانویزا کارت آلمان چیست؟

آلمان یکی از مقاصد مهاجرت بسیار عالی برای ایرانیان به شمار می‌رود. این کشور با دارا بودن نرخ تورم پایین و سطح رفاه بالا، مسافرین و گردشگران زیادی را نیز به سمت خود می‌کشد. در آلمان، انواع کارت‌های بانکی زیر قابل دسترسی هستند:

  • کش کارت الکترونیک
  • ویزا یا مستر کارت
  • کارت اعتباری
  • مستر کارت

ویزا کارت آلمان، یک کارت اعتباری برای پرداخت است که توسط شرکت‌های مختلف آلمانی نظیر Deutsche Bank ،HypoVereinsbank و Commerzbank صادر می‌شود. این کارت از محبوبیت بالایی در آلمان برخوردار بوده و درصد بالایی از تراکنش‌های مالی آلمانی‌ها توسط این کارت انجام می‌شود.

انواع ویزا کارت آلمان

کارت های اعتباری ویزا آلمان

موسسات مالی بر اساس گزارش‌های مالی خود کارت‌های اعتباری ویزا را در آلمان برای مشتریانی صادر می‌کنند که به نظر آن‌ها معتبر هستند. کارت‌های اعتباری ویزا آلمان، راحتی و امنیت را برای دارندگان کارت فراهم می‌کنند و می‌توانند در فروشگاه‌ها و دستگاه‌های فروش خودکار (خودپردازها) در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرند. کارت‌های ویزا ممکن است دارای مزایای بی‌شماری از جمله کارمزد ناچیز، امکان برگشت وجه و مزایای ویژه هنگام خرید با یک خرده فروش خاص باشند. شماره حساب و نام دارنده کارت در جلوی کارت ویزا نقش بسته است. همچنین دارای یک کد اعتبارسنجی سه رقمی ویژه در پشت کارت هستند. این کد امنیت بیشتری را برای دارنده کارت فراهم می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت ترکیه

کارت‌ های debit ویزا آلمان

کارت‌های debit ویزا آلمان دسترسی مشتریان را به حساب‌های بانکی روزمره خود از جمله حساب‌های چک و پس انداز فراهم می‌کنند. مانند کارت اعتباری، می‌توان از آن‌ها برای خرید در خرده فروشی‌ها یا انجام معاملات بانکی معمول در شعبه یا خودپرداز استفاده کرد. برای انجام معاملات، دارندگان کارت باید از شماره شناسایی شخصی (PIN) استفاده کنند. روی این کارت‌ها نیز به صورت برجسته نام دارنده کارت و شماره حساب 16 رقمی درج شده است. اگرچه این شماره با حساب سپرده مربوطه یکسان نیست.

کارت های پیش پرداخت ویزا آلمان

ویزا طیف وسیعی از کارت‌های پری پید را ارائه می‌دهد. این کارت‌ها را می‌توان از خرده فروشان خریداری کرد و در جلوی آن یک شماره حساب 16 رقمی چاپ شده است. کارت‌های پیش پرداخت به حساب سپرده یا کارت اعتباری متصل نیستند. این کارت‌ها با مقدار مشخصی پول همراه هستند که به عنوان محدودیت اعتباری عمل می‌کند. این بدان معنی است که دارنده کارت نمی‌تواند بیش از مبلغی که روی کارت بارگیری شده، هزینه کند. از این کارت‌ها می‌توان در هرجایی در آلمان که ویزا پذیرفته شده استفاده کرد.

بهترین ویزا کارت آلمان چیست؟

Barclaycard Visa یکی از قوی‌ترین پیشنهادات کارت اعتباری در آلمان است. به طور کلی استفاده از آن رایگان است. به عنوان مثال، کارت ویزای Barclaycard به شما امکان می‌دهد در خارج از کشور با بهترین نرخ ارز و بدون کارمزد پرداخت انجام دهید.

ویزاکارت المانمزایای ویزا Barclaycard

  •  بدون هزینه سالانه – برای همیشه رایگان
  •  بدون هزینه‌های ارزی
  • بدون هزینه برداشت وجه نقد در سراسر جهان
  • بدون تعهد حساب جاری
  • 100 SE بدهی مستقیم SEPA امکان پذیر است
  •  app برنامه کاربر پسند برای کنترل گزینه های کارت و بازپرداخت (فقط آلمانی)
  • توانایی انتقال پول
  •  سریع و آسان

پیشنهاد مطالعه:‌ ویزا کارت کانادا

معایب ویزا Barclaycard

⛔️ نرخ سود سالانه در صورت پرداخت بخشی از بدهی
⛔️ فقط وب سایت آلمانی و خدمات مشتری

تفاوت ویزا کارت آلمان و سایر کشور ها

در منطقه SEPA که آلمان هم جزو آن است، با استفاده از هر حسابی، می‌توانید بدون هیچ تفاوتی تحت قوانین مشترک اتحادیه اروپا، از تمام خدمات بانکی استفاده کنید و از این حساب‌ها برای دریافت حقوق یا هرگونه پرداختی از سایرین و همینطور هرگونه پرداخت توسط خودتان، چه آنلاین چه توسط کارت استفاده کنید. ضمنا برخی از ویزاکارت‌های آلمانی تنها به زبان آلمانی و در دستگاه‌های آلمانی کار می‌کنند.

ویزا کارت آلمان

خدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی کردیت کارت

خرید مستر کارت و ویزا کارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مسترکارت و ویزاکارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

نتیجه

آلمان به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی خدمات متعددی در زمینه‌ی ویزا کارت ارائه می‌کند. ویزا کارت آلمان در انواع مختلف دبیت، کردیت، هدیه و پیش پرداخت موجود است. این ویزا کارت‌ها بدون هزینه‌ی سالانه بوده و هزینه‌ای برای برداشت وجه ندارند. ویزا کارت آلمان عموما توسط شرکت‌های مختلف آلمانی نظیر Deutsche Bank ،HypoVereinsbank و Commerzbank صادر می‌شود. در این مقاله به بررسی انواع، ویژگی‌ها، مزایا و معایب ویزا کارت آلمان پرداختیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *