استعلام مدرک آیلتس

استعلام مدرک آیلتس در 5 دقیقه!

آخرین بروز رسانی:  ۵ بهمن, ۱۴۰۱
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

از جمله شرایط لازم برای ورود به بیشتر دانشگاه‌های انگلیسی زبان در سراسر جهان و یا اخذ اقامت دائم در آنجا، تسلط  افراد به زبان انگلیسی می‌باشد. مدرک زبان انگلیسی آیلتس از جمله مدارکی است که نشان می‌دهد افراد تا چه میزان به زبان انگلیسی مسلط هستند. در ادامه این مقاله شما را از نحوه گرفتن استعلام مدرک آیلتس آگاه خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

 

ایلتس چیست؟

آیلتس نمونه‌ای از آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است که برای تشخیص سطح تسلط زبان انگلیسی افرادی که قصد زندگی و یا کار در کشورهای انگلیسی زبان را دارند به کار برده می‌شود. این آزمون در زمانی کمتر از سه ساعت،مهارت‌های داوطلبان را در زمینه گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه مورد ارزیابی قرار می‌دهد. همچنین در این آزمون از روش مکالمه رو در رو برای سنجش مهارت‌های ارتباطی استفاده می‌شود.

همچنین آزمون آیلتس در دو گروه جنرال و آکادمیک برگزار می‌شود و بسته به اهداف و مقاصد داوطلبان مورد انتخاب قرار می‌گیرد.

 

استعلام مدرک آیلتس

 

استعلام مدرک آیلتس

برای استعلام مدرک آیلتس خود باید بدانید که شما به عنوان یک شخص نخواهید توانست مدرک آیلتس خود و افراد دیگر را بررسی کنید. از این‌رو استعلام مدرک این آزمون معمولا در اختیار دانشگاه‌ها و موسساتی است که در لیست این سازمان‌ها ثبت شده‌اند. دلیل این مسئله آن است که این کار به یک سیستم امنی را برای داوطلبان خود به وجود می‌آورد که دسترسی اشخاص به آن محدود می‌باشد و تنها کسانی می‌توانند به این سیستم ورود پیدا کنند که مورد تایید قرار گرفته باشند.

این ویژگی برای داوطلبان حائز اهمیت است؛ چرا که نمرات آن‌ها کاملا سری و مخفیانه است. البته اگر دانشگاه یا موسسه‌ای قصد داشته باشد که به استعلام مدرک آزمون آیلتس بپردازد ابتدا باید درخواست رسمی خود را به idp بدهد. در این صورت از آن‌ها خواسته می‌شود تا Administrator Application form را پر کنند و به صورت آنلاین برای آن‌ها ارسال کنند.

همچنین توجه داشته باشید شما نیز می‌توانید با دادن اطلاعات مدرک خود در مدت محدود ۲۰ تا ۴۰ روز در وب سایت مرکزی که در آنجا آزمون داده‌اید، مدرک خود را دریافت کنید.

همچنین با داشتن یک سری اطلاعات شخصی، میتوانید به استعلام آنلاین مدرک آیلتس بپردازید. برای استعلام کلیک نمایید.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

آزمون ایلتس به عنوان یک آزمون بین المللی نیازمند پرداخت‌ های ارزی متنوعی در زمینه های مختلف می باشد. سفیرپیمنت با کمک به شما در زمینه پرداخت های ارزی و ارائه اطلاعات گوناگون از ماهیت این آزمون و مدرک آن به شما کمک خواهد کرد. کافی است با تیم مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید تا خدمات شما با سهولت و سرعت انجام شوند.

 

نتیجه

همان‌طور که گفته شد آزمون بین المللی ایلتس با هدف سنجش سطح زبان انگلیسی افراد شکل گرفته است. علاوه بر تفاوت‌های جزئی این ازمون با سایر آزمون‌های دیگر در این زمینه، آزمون آیلتس در بخش speaking به صورت رو در رو و حضوری برگزار می‌گردد. پس از پایان یافتن این آزمون در موعد ذکر سده افراد می‌توانند برای استعلام مدرک آیلتس خود اقدام کنند. اما این استعلام شرایط مخصوص به خود را دارد که در متن مقاله به آن پرداخته شد.

 

سوالات متداول

۱- اعتبار مدرک ایلتس چقدر است؟

مدت زمان اعتبار مدرک آیلتس به مدت دوسال می‌باشد و پس از آن اعتبار مدرک از بین می‌رود مگر در شرایط خاص که ثابت شود فرد فعالیت مستمری بعد از آزمون داشته است.

۲- ایا نمونه مدارک ایلتس موجود است؟

بله؛ برای مشاهده نمونه مدرک آیلتس کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *