ثبت‌نام آزمون دولینگو

آموزش ثبت نام آزمون دولینگو و پرداخت هزینه آزمون

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا، ایالات متحده یا بریتانیا معمولاً باید در آزمون مهارت زبان انگلیسی به عنوان بخشی از روند پذیرش در دانشگاه شرکت کنند. علاوه بر آزمون‌های معروف تافل و آیلتس که مهارت زبان انگلیسی متقاضیان غیر بومی را ارزیابی می‌کند، دانش‌آموزان می‌توانند به ثبت نام آزمون دولینگو بپردازند و در این آزمون نیز شرکت کنند.

هزینه‌های آزمون آنلاین دولینگو به دلیل الگوی تست منحصربه‌فرد آن به طور قابل توجهی کمتر از آیلتس و تافل است. آزمون آنلاین امکان کاهش هزینه‌های خارجی مانند اجاره یک مرکز آزمایش و سایر تدارکات مرتبط با آزمون حضوری را فراهم می‌کند. هزینه آزمون Duolingo تنها 49 دلار آمریکا است. پس از پرداخت در این سایت، متقاضی‌ می‌تواند به مدت 21 روز در هر زمان دلخواه آزمون را پشت سر بگذارد. برای آموزش ثبت نام آزمون دولینگو با ما همراه باشید.

هزینه‌های لغو آزمون دولینگو

در صورتی که داوطلب در مدت 21 روز در آزمون شرکت نکند، آزمون لغو می‌شود؛ علاوه بر این، در صورت انصراف یا عدم شرکت در آزمون، هیچ بازپرداختی برای فرد صادر نخواهد شد.

اگر داوطلبی با مشکلی در آزمون یا نتایج خود مواجه شد، می‌تواند با خدمات مشتری تماس گرفته و درخواست بازپرداخت کند. لازم به ذکر است در صورتی که داوطلب هیچ یک از قوانین آزمون را رعایت نکرده باشد، هزینه‌ای برگشت داده نخواهد شد.

آموزش پرداخت هزینه آزمون دولینگو

فرآیند ثبت‌نام آزمون انگلیسی Duolingo ساده است و می‌توان آن را به صورت آنلاین از هر مکانی در جهان تکمیل کرد. شما حتی چند دقیقه قبل از شروع آزمون با رعایت موارد زیر می‌توانید ثبت‌نام کرده و آزمون خود را شروع کنید:

  • تاریخ خاصی برای آزمون انگلیسی دولینگو تعیین نشده است. تنها کاری که باید انجام دهید رعایت و دنبال کردن دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات ثبت نام آزمون دولینگو می‌باشد.
  • برای تکمیل مراحل باید هزینه آزمون را در زمان ثبت‌نام پرداخت نمایید.
  • برای ثبت نام در آزمون، باید کامپیوتر/لپ‌تاپ و اینترنت خوب داشته باشید.
  • مطمئن شوید که می‌توانید هزینه ثبت‌نام آزمون را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • سفیرپیمنت یکی از مطمئن‌ترین و قابل‌اعتمادترین شرکت‌های فعال در حوزه خدمات ارزی در ایران است و اگر برای پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون دولینگو به مشکل برخورده‌اید و یا در این زمینه سؤالی دارید، می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی سایت سفیرپیمنت با کارشناسان در ارتباط باشید.

برای شرکت در آزمون دولینگو و پرداخت هزینه، در مرحله اول باید در سایت دولینگو ثبت نام کنید. برای انجام این فرایند از منوی بالای صفحه، گزینه “SIGN UP” را انتخاب نمایید.

آموزش ثبت‌نام آزمون دولینگو

پس از آن، در صفحه باز شده باید آدرس ایمیل، سن و یک پسورد وارد کنید و بر روی گزینه “NEXT” کلیلک نمایید.

آموزش پرداخت هزینه آزمون دولینگودر صفحه بعد از ثبت نام آزمون دولینگو باید هدف خود از شرکت در آزمون را انتخاب کرده و روی “NEXT” کلیک کنید.

ثبت‌نام آزمون دولینگو

در این مرحله باید انتخاب نمایید که از چه طریقی با آزمون زبان دولینگو آشنا شده‌اید و در نهایت روی گزینه “CREATE ACCOUNT” کلیک کنید.

ثبت‌نام آزمون دولینگو

حالا در این پنجره باید در قسمت “Purchase the test”، گزینه “BUY NOW” را انتخاب نمایید.

هزینه آزمون دولینگو

بین دو گزینه “خرید یک آزمون” یا “خرید دو آزمون با تخفیف”، یک مورد را انتخاب کرده و روی “CONTINUE” کلیک کنید.

آزمون دولینگو

در ادامه مراحل ثبت نام آزمون دولینگو، آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی و کشور خود را وارد نمایید.

 

آزمون دولینگو

پس از وارد کردن اطلاعات شخصی، نوبت به انتخاب روش پرداخت هزینه آزمون می‌رسد. هزینه‌های آزمون دولینگو را می‌توان با هر کارت اعتباری اصلی یا پی پال پرداخت کرد.

برای پرداخت، کافی است پس از انتخاب روش دلخواه بر روی “Continue” کلیک کنید.

روش پرداخت آزمون دولینگو

شرکت در آزمون دولینگو

هنگامی که تصمیم گرفتید در آزمون Duolingo شرکت کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که گزینه «Purchase the Test» را انتخاب کرده و طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • برنامه دولینگو را دانلود نمایید.
  • پس از دانلود دولینگو، اپلیکیشن “Duolingo English exam” را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  • هنگامی که برنامه را باز می‌کنید، گزینه “Take the Test” ظاهر می‌شود. این مرحله همچنین تأیید می‌کند که شما مدرک شناسایی مورد نیاز، مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی، یا هر شناسه دیگر صادر شده توسط دولت را دارید. شما باید 50 تا 60 دقیقه برای شرکت در آزمون، اتصال به اینترنت پایدار، دوربین جلو، میکروفون و بلندگو داشته باشید. برنامه Duolingo همچنین تأیید می‌کند که در اتاقی با نور مناسب هستید و هیچ‌کس دیگری در آن حضور ندارد.
  • در این مرحله از ثبت نام آزمون دولینگو، برنامه از شما می‌خواهد که میکروفون و بلندگو را برای تست‌های شنیداری و گفتاری امتحان کنید.
  • در مرحله بعد داوطلبان باید کشور خود و مدرک شناسایی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
    سپس باید نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و اطلاعاتی مانند زبان و جنسیت را وارد نمایید.
  • در ادامه با قوانین آزمون موافقت کرده و وارد آزمون می‌شوید.

برخی از نکات کلیدی که باید هنگام ثبت نام آزمون دولینگو به آن توجه کنید به شرح زیر است:

  • پس از پرداخت هزینه‌های آزمون، ثبت‌نام برای آزمون کامل می‌شود.
  •  21 روز را باید جدی گرفت.
  • حتماً زمان آزمون را در نظر بگیرید و مهلت را از دست ندهید.
  • برای داوطلبانی که ظرف 21 روز پس از پرداخت در آزمون شرکت نکنند، هیچ بازپرداختی وجود ندارد.
  • قبل از ثبت نام آزمون دولینگو، در یک آزمون تمرینی شرکت کنید تا در مورد اینکه در چه مرحله‌ای آماده می‌شوید و روی چه چیزی باید کار کنید، ایده بگیرید.

خدمات سفیرپیمنت

یکی از آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه‌ها، آزمون دولینگو است که مراحل ثبت‌نام و شرکت در آن به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. از آنجا که این آزمون یک آزمون معتبر بین‌المللی است، پرداخت هزینه آن نیز با روش‌های پرداخت معتبر جهانی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

به دلیل تحریم‌های موجود، افراد در ایران قادر به استفاده از از روش‌های پرداخت بین‌المللی آنلاین نیستد. شما می‌توانید برای پرداخت و ثبت نام در آزمون دولینگو از کارشناسان سفیرپیمنت راهنمایی بگیرید.

بیشتر بخوانید: بررسی سوالات متداول آزمون دولینگو

جمع‌بندی

آزمون دولینگو به عنوان یکی از معتبرترین آزمون‌های مهارت زبان انگلیسی شناخته می‌شود. در کنار مدارک تافل و آیلتس، دانشگاه‌های زیادی مدرک Duolingo test را می‌پذیرند.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو از دو روش کارت‌های اعتباری و پی پال امکان‌پذیر است. هزینه شرکت در آزمون دولینگو فقط ۴۹ دلار است که نسبت به هزینه آزمون‌های آیلتس و تافل بسیار کمتر است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *