کسب درآمد از MQL5

بررسی جامع و آموزش کسب درآمد از MQL5

آخرین بروز رسانی:  ۹ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

امروزه ترید و کسب درآمد از بازار مالی، شغلی بسیار جذاب محسوب می‌شود. درآمد دلاری در کنار زمان کاری شناور از ویژگی‌های این حوزه هستند. با این وجود، فعالیت در حوزه مالی خطرات اجتناب‌ناپذیری نیز دارد. اصلی‌ترین مانع تریدینگ، کسب مهارت کافی برای رسیدن به درآمد قابل اتکا است. از این‌رو بسیاری به‌جای ترید مستقیم، به ارائه خدمات جانبی ترید و یا کپی ترید رو می‌آورند. MQL5 یک وب‌سایت واسطه میان تریدر‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات ترید است. در ادامه به بررسی اجمالی این وب‌سایت محبوب می‌پردازیم. از روش‌های کسب درآمد از MQL5 صحبت خواهیم کرد. پتانسیل درآمدزایی MQL5 را بررسی می‌کنیم. در مورد پیش‌نیازهای کسب درآمد چند صد دلاری از این وب‌سایت مواردی را مطرح خواهیم کرد. پس اگر علاقه‌مند به حوزه مالی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

پیش‌نیاز کسب درآمد از MQL5

مهم‌ترین خدمات ارائه شده در MQL5، فروشگاه ربات‌های مشاور متخصص (Expert Avisor) برای نرم‌افزار‌های متاتریدر 4 و ۵ است. این ربات‌ها به صورت خودکار تریدر‌ها را در زمینه تشخیص الگو‌ها یاری می‌کنند. یک EA ارزشمند فرایند استرس‌زای تریدینگ را بسیار آسان‌تر می‌کند. با دادن اجازه به این ربات‌ها، می‌توانید تریدینگ را به عهده الگوریتم ربات بگذارید. البته یک ربات ممکن است هیچگاه توانایی تشخیص تلاطم‌های لحظه‌ای بازار مالی را نداشته باشد. در جامعه تریدر‌ها، این ربات‌ها کمک تریدر تلقی می‌شوند.

 

 

اگر شما یک تریدر قهار باشید می‌توانید با تولید ربات کمک تریدر و فروش آن در فروشگاه MQL5 به درآمد مرکب دست پیدا کنید. برای این کار هم می‌توانید از برنامه‌نویسی باتجربه کمک بگیرید و هم می‌توانید فرایند کد‌نویسی آسان نرم‌افزار متاتریدر را خود یاد بگیرید.

 

پیش نیازهای کسب درآمد از سایت MQL5

 

روش دوم کسب درآمد از MQL5 ایجاد اکانت کپی ترید است. برای این کار شما حساب بروکری متاتریدر خود را مستقیماً به MQL5 متصل می‌کنید و تمام فعالیت‌های لحظه شما برای مشترکینتان اعمال خواهد شد. همچنین یکی از ویژگی‌های ارائه کپی ترید در MQL5 ذخیره سابقه فعالیت و بازدهی معاملات شما است. با بررسی راندمان شما، مخاطبین اعتماد بهتری به کپی تریدر می‌کنند. ازاین‌رو احتمال خرید از شما افزایش می‌یابد.

 

ربات تریدر بایننس چیست و چگونه کار می‌کند؟ معرفی 3 ربات

 

روش‌های کسب درآمد از MQL5

نحوه کسب درآمد از MQL5 ارائه خدمات مرتبط با تریدینگ است. این پلتفرم برای افرادی که هم مهارت تریدینگ و هم مهارت کد‌نویسی دارند فوق‌العاده درآمدزا است. شما می‌توانید ترید‌های خود را در قابل کپی ترید در اختیار مخاطبین خود قرار دهید. می‌توانید با کمک کد‌نویسی ربات کمک تریدر (EA) بسازید و در فروشگاه کسب درآمد کنید. قیمت این ربات‌ها متفاوت است و تا حد زیادی به کیفیت و کاری است که انجام می‌دهند. در این وب‌سایت ربات‌هایی با قیمت حتی چند هزار دلار نیز قرار داده شده است. در این پلتفرم برای فریلنسر‌ها نیز آگهی‌های نیازمندی پست می‌شود. با انجام این نیازمندی‌ها به درآمد دلاری قابل قبولی دست خواهید یافت. البته توجه داشته باشید هر کسب درآمد از MQL5 برای یک هفته در وب‌سایت مسدود می‌ماند.

 

 

نقد کردن درآمد MQL5

پس از آن که ۱ هفته از کسب درآمد ارزی در MQL5 گذشت، وب‌سایت توانایی برداشت را به شما خواهد داد. شما می‌توانید برای نقدکردن از کارت‌های اعتباری مانند مستر و ویزا کارت استفاده کنید. همچنین می‌توانید درآمد خود را از طریق حساب پی پال نیز نقد کنید. البته توجه داشته باشید ثبت‌نام در MQL5 به تأیید هویت ویدئویی نیاز دارد و شما می‌بایست از چهره و مدرک شناسایی خود ویدئویی آپلود کنید. به دلیل تحریم‌ها گزینه ورود اطلاعات برای کشور ایران وجود ندارد. بهترین روش برای عبور تحریم‌ها استفاده از واسطه‌ای خارج از کشور است. از آشنایی خارج از کشور می‌توانید بخواهید مراحل احراز هویت را برای شما انجام دهد. همچنین می‌توانید از خدمات افتتاح حساب سفیرپیمنت نیز در این راستا استفاده کنید.

راحت‌ترین راه نقدکردن درآمد از MQL5 واریز به حساب پی پال است. می‌توانید از خدمات افتتاح حساب سفیرپیمنت جهت تهیه پی پال استفاده کنید. با این وجود، ممکن است تحمل دغدغه‌های حساب پی پال را نداشته باشید که در این صورت نیز می‌توانید مستقیماً از خدمات نقدکردن سفیرپیمنت بهره ببرید.

 

خدمات سفیرپیمنت درباره کسب درآمد از mql5

 

جمع بندی

وب‌سایت MQL5 محبوب‌ترین وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات جانبی تریدر‌ها است. راحتی استفاده و کیفیت محصولات، این وب‌سایت را به بزرگ‌ترین و قدرتمندترین فروشگاه خرید EA تبدیل کرده است. EAها یا همان ربات‌های کمک تریدر درواقع الگوریتم‌های شناسایی الگو‌های بازار هستند. بسیاری توانایی تحمل استرس‌های دائمی بازار ترید را ندارند. این دسته افراد می‌توانند مهارت خود را در قالب ربات اندیکاتور در اختیار دیگران بگذارند و از طریق MQL5 کسب درآمد کنند. متاتریدر کد‌نویسی بسیار آسانی دارد و رسیدن به مهارت کافی برای ایجاد EA کار دشواری نیست.

 

بهترین صرافی های آنلاین ایران

 

اگر کد‌نویسی و فروش اندیکاتور را مناسب خود نمی‌دانید، می‌توانید در MQL5 خدمات کپی ترید ارائه دهید. در وب‌سایت اکانتی با مضمون کپی ترید تشکیل دهید و برنامه متاتریدر خود را به MQL5 متصل کنید. با این کار سوابق ترید‌های شما در MQL5 ثبت می‌شود. ازآنجایی‌که راندمان فعالیت شما نمایش داده می‌شود، مشتریان با اطمینان و اشتیاق بیشتری از کپی ترید شما استفاده خواهند کرد. پس از کسب درآمد، نقدکردن از MQL5 بسیار آسان است. شما فقط به یک حساب پی پال یا کارت اعتباری مستر یا ویزا کارت نیاز دارید. همچنین می‌توانید از خدمات ارزی سفیرپیمنت جهت افتتاح حساب PayPal یا نقد کردن درامدتان استفاده کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله چالش‌های شما در خصوص وب‌سایت MQL5 برطرف شده باشد. درصورتی که سؤال یا پیشنهادی دارید با ما به اشتراک بگذارید. ما مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ کسب درآمد از MQL5

فروش EA یا ربات اندیکاتور، ارائه خدمات کپی ترید و انجام آگهی‌های نیازمندی از راه‌های مؤثر کسب درآمد از MQL5 هستند.
به دلیل تحریم‌ها ایرانیان نمی‌توانند اطلاعات هویتی خود را مستقیماً آپلود کنند؛ ازاین‌رو با استفاده از واسطه این فرایند امکان‌پذیر است.
برای نقدکردن حساب خود می‌توانید از خدمات ارزی و افتتاح حساب PayPal سفیرپیمنت استفاده کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *