خرید اکانت تریدینگ ویو با تحویل فوری

خرید اکانت تریدینگ ویو با تحویل فوری

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

تریدینگ ویو از شناخته شده‌ترین سایت‌ها در زمینه فعالیت در بازارهای مالی است. استفاده از این سایت رایگان است و شما ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود؛ اما تریدینگ ویو برای ارائه امکانات بیشتر به شما پیشنهاداتی با پرداخت هزینه ارائه می‌دهد. اگر به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت در بازارهای مالی نیستید، اکانت رایگان یا بیسیک این سایت برای شما مناسب است؛ در غیر این صورت شما نیاز به خرید تریدینگ ویو و پرداخت هزینه خواهید بود که به نظر می‌رسد واقعاً ارزش دارد. در این مقاله پس از بررسی امکانات هر یک از پلن‌های تریدینگ ویو به معرفی روش‌های خرید و پرداخت در این سایت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت تریدینگ ویو

تریدینگ ویو چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

اگر به دنبال کسب درآمد از بازارهای مالی هستید Trading View بهترین ابزار برای دستیابی به این مورد است. این سایت با فراهم آوردن نمودارهای مختلف از جمله بورس‌های معتبر، فارکس، ارزهای دیجیتال، و کامودیتی‌های مختلف نیاز شما را برای بررسی انواع بازارها برطرف می‌کند. این سایت نه تنها امکان تحلیل تکنیکال بلکه تحلیل فاندامنتال را با انتشار سریع اخبار اقتصاد جهانی به شما ارائه می‌دهد. خرید اکانت تریدینگ ویو امکان اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها، اتصال به بروکرهای مختلف و ترید آنلاین، کدنویسی، تعامل با کاربران و… را نیز برای شما فراهم می‌آورد. اگر اهل سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازارهای مالی هستید استفاده از این سایت را در اولویت خود قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال

ویژگی‌های تریدینگ ویو

تحلیل تکنیکال

  • با خرید اکانت تریدینگ ویو به بیش از ۵۰ ابزار طراحی هوشمند و مجموعه‌ای از ابزارها برای تجزیه و تحلیل عمیق بازار دسترسی خواهید داشت که محبوب‌ترین جنبه‌های ترید را پوشش می‌دهند.
  • 100+ مورد اندیکاتور از پیش ساخته شده و آماده
  • بیش از ۱۰۰۰۰۰ اندیکاتور ساخته شده توسط کاربران
  • بیش از ۵۰ ابزار طراحی هوشمند
  • نشانگرهای Volume Profile
  • تشخیص الگوهای کندل استیک
  • تجزیه و تحلیل چند تایم فریمی

خرید اکانت تریدینگ ویو

هشدارها

تریدینگ ویو ادعا دارد هشدارهای معاملاتی برای استفاده هرگز این‌قدر قدرتمند، انعطاف‌پذیر و آسان نبوده‌اند. این هشدارها مبتنی بر ابر، موجود بر روی هر دستگاهی و با استفاده از Pine Script™ در نسخه اصلی تریدینگ در دسترس هستند؛ بنابراین هرگز معامله‌ای را از دست نخواهید داد.

  • هشدار بر روی تمام دستگاه‌های موجود
  • ۱۲ شرایط مختلف برای ایجاد و اعلام هشدار
  • هشدارهای در دسترس برای قیمت، شاخص‌ها و استراتژی‌ها
  • هشدارهای Pine Script™
  • اعلان‌های وب هوک پس از خرید اکانت تریدینگ ویو

 Pine Script™ (زبان برنامه‌نویسی معامله گران)

پس از خرید تریدینگ ویو Pine Script™ در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید شاخص‌ها و استراتژی‌های خود را بنویسید و به اشتراک بگذارید. Pine Script™ بسیار پرکاربرد است به شکلی که دو خط کد آن کار صدها زبان برنامه‌نویسی دیگر را انجام می‌دهد.

امتحان استراتژی‌های معاملاتی

معاملات واقعی را دقیقاً در نمودار خود شبیه‌سازی کنید. استراتژی‌های آماده یا خود نوشته را در هر زمان بر اساس داده‌های گذشته آزمایش کنید.

  • گزارش‌های دقیق در مورد عملکرد استراتژی شما
  • ایجاد استراتژی انعطاف‌پذیر و سفارشی‌سازی شده با Pine Script™
  • امکان بررسی تغییر پارامترهای استراتژی پس از خرید اکانت تریدینگ ویو
  • قابلیت اشتراک‌گذاری گزارش عملکرد استراتژی با سایر کاربران
  • تحلیل گسترده

حجم گسترده‌ای از داده‌های بنیادی برای تمام بورس‌های اصلی، ارزهای دیجیتال، کامودیتی‌ها، فارکس و…

  • بیش از ۱۰۰ زمینه فاندامنتال
  • تحلیل و بررسی رویدادهای مالی با خرید اکانت تریدینگ ویو
  • تحلیل قیمت
  • پوشش جهانی
    نکته: بورس ایران در این پلتفرم وجود ندارد.

طرح‌های تریدینگ ویو و مقایسه آن‌ها

Basic: رایگان است و شامل ترسیم نمودار، ترید، اسکریپت‌نویسی و ۳ اندیکاتور در هر نمودار است. طرح رایگان یک راه عالی برای آزمایش این سرویس است؛ اما از تبلیغات نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد.

Pro: بدون آگهی است، شامل ۲ نمودار در هر لایه، ۵ اندیکاتور در هر نمودار، ۲۰ هشدار و دسترسی به شبکه اجتماعی کامل را امکان‌پذیر می‌کند. طرح Pro برای معامله گران مبتدی و متوسط که خواهان امکانات بیشتر هستند، ایده‌آل است.

+Pro: شامل ۱۰ اندیکاتور در هر نمودار، ۱۰۰ هشدار و ۱۰ طرح‌بندی نمودار است. +Pro برای معامله گران متوسط که خواهان بهترین تعادل بین عملکرد و قیمت هستند بسیار مناسب است.

Premium: معامله گران باتجربه‌ای را هدف قرار می‌دهد که هیچ محدودیتی در عملکرد، توسعه توانایی و انتشار شاخص‌ها و استراتژی‌های معاملاتی برای مشتریان خود ندارند.

خرید تریدینگ ویو

قیمت‌های تریدینگ ویو

قیمت TradingView از 0 دلار برای طرح بیسیک شروع می‌شود، پرو 14.95دلار، پرو پلاس 29.95 دلار و پریمیوم 59.95 دلار در ماه است. انتخاب اشتراک سالانه این هزینه‌ها را تا 16 درصد کاهش می‌دهد که نشان دهنده صرفه‌جویی قابل توجهی در پرداختی شما است. +Pro محبوب‌ترین طرح برای خرید اکانت تریدینگ ویو است زیرا امکان استفاده از چندین دستگاه و ویژگی‌های گسترده را برای شما فعال می‌کند. معامله گران متوسط و باتجربه پلن‌های Pro و +Pro را انتخاب می‌کنند؛ در مقابل، فقط معامله‌گران حرفه‌ای به سراغ سرویس Premium می‌روند، زیرا علاوه بر موارد بالا امکان انتشار اسکریپت‌ها، شاخص‌ها و استراتژی‌ها را فراهم می‌کند.

در مقایسه با رقبا، قیمت تریدینگ ویو 20٪ تا 60٪ ارزان‌تر است.

استفاده رایگان پریمیوم تریدینگ ویو وجود دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم استفاده از این اکانت به صورت رایگان می‌تواند یک ماه برای شما فعال باشد. تریدینگ ویو برای کاربران خود اکانت تریال را فراهم آورده است و آنها با ثبت اطلاعات کارت معتبر بین‌المللی یا لینک کردن یک حساب پی پال می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
از روش‌های دیگر استفاده بدون خرید اکانت تریدینگ ویو، ثبت‌نام در یک کارگزار یا سایتی است که با TradingView همکاری می‌کند؛ به عنوان مثال، اگر در بروکر Fyers ثبت‌نام کنید، می‌توانید ویژگی‌های TradingView pro را به صورت رایگان دریافت کنید. پنل معاملاتی Fyers تقریباً کپی پیست TradingView با تمام ویژگی‌های برتر آن است. اگر در فارکس هستید، می‌توانید در FXCM ثبت‌نام کنید و از این پلتفرم استفاده کنید
Upstox نیز در صورت داشتن حساب کاربری، نمودارهای TradingView را با ویژگی‌ها و امکانات برتر به صورت رایگان ارائه می‌دهد. ثبت‌نام در این پلتفرم‌ها بسیار آسان است و شما ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود.

خرید اکانت تریدینگ ویو به چه صورت امکان‌پذیر است؟

شما پس از ثبت‌نام در تریدینگ ویو می‌توانید طرح مورد نظر خود را از بین موارد موجود انتخاب کنید. سپس به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. در این مرحله شما باید از بین روش‌های پرداختی ارائه شده یعنی ویزاکارت یا مسترکارت، Google Pay و PayPal یک مورد را انتخاب کنید و پس از ثبت اطلاعات پرداخت خود را انجام و خرید اکانت تریدینگ ویو را کامل کنید.

اکانت رایگان پرمیوم تریدینگ ویو

موانع خرید اکانت تریدینگ ویو برای ایرانیان

ایرانیان به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی امکان دسترسی به هیچ یک از راه‌های پرداختی در تریدینگ ویو را ندارند. معروف‌ترین راه پرداختی در این سایت پی پال است که متأسفانه ایرانیان برای استفاده از امکانات آن محدود هستند؛ به همین دلیل شما نه تنها نمی‌توانید در این سایت پرداخت داشته باشید بلکه قادر به استفاده از اکانت تریال نیز نخواهید بود. به نظر شما راهی برای استفاده از امکانات این سایت و خرید اکانت تریدینگ ویو وجود دارد؟

پیشنهاد مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

خدمات سفیرپیمنت برای خرید اکانت تریدینگ ویو

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره شد ایرانیان ساکن کشور امکان پرداخت و استفاده از پلن‌های این سایت را به صورت مستقیم ندارند. سفیرپیمنت با داشتن کارشناسان با تجربه در این عرصه امکان پرداخت و تحویل فوری اکانت تریدینگ ویو را برای شما فراهم آورده است. پس از تماس با پشتیبانان سفیرپیمنت کافی است اطلاعات حساب تریدینگ ویو خود را برای ما ارسال نمایید و ما در کمترین زمان پرداخت شما را انجام خواهیم دارد. لازم است بدانید Safirpayment همچنین اکانت تریال این سایت را نیز برای شما فراهم آورده است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندک از امکانات بی‌رقیب این سایت به مدت یک ماه استفاده کنید و سپس دوباره برای داشتن این اکانت اقدام نمایید.

چکیده مقاله

در این مقاله به معرفی طرح‌های تریدینگ ویو و مزایای هر یک پرداختیم. پیشنهاد ما برای استفاده از تریدینگ ویو این است که اگر به عنوان یک حرفه به بازار نگاه نمی‌کنید از طرح بیسیک استفاده کنید؛ در غیر این صورت خرید اکانت تریدینگ ویو و استفاده از سایر پلن‌ها مطابق با خواسته و نیاز شما توصیه می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *