ربات تریدر بایننس

ربات تریدر بایننس چیست و چگونه کار می‌کند؟ معرفی 3 ربات

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

برای صرفه‌جویی در زمان خود و فعالیت 24 ساعته در بازارها می‌توانید از ربات‌های تریدر معامله‌گر استفاده کنید؛ اما سوال اینجاست که آیا با هر نوع رباتی می‌شود معاملاتی موفق داشت و آیا همیشه ربات‌ها سودآور خواهند بود؟ برای بررسی این سوالات و نحوه ساز و کار ربات تریدر بایننس، مقاله زیر را دنبال کنید.

بایننس یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال است. رقابتی بین Binane و Coinbase برای برتری در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد. بایننس ثابت کرده است که نقش خود را به عنوان یک رهبر بازار ایفا می‌کند. اعداد و ارقام نیز این موضوع را ثابت کرده است. بایننس با حدود 2.0 میلیارد حجم روزانه (گزارش شده در مارس 2020)، قادر به پردازش 1400000 تراکنش در ثانیه است. همچنین این صرافی از ترافیک 15.80 میلیون کاربر در ماه برخوردار است که بخش قابل توجهی از معامله‌گران رمزارز را به خود اختصاص می‌دهد.

سرعت رشد در بایننس افسانه‌ای است. طبق گزارش مساری، این شرکت یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد، در هر بازاری، در تمام دوران بوده است که طبق گزارش مساری در 18 ماه اول خود به یک میلیارد دلار درآمد رسیده است. بایننس جدا از اینکه یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است، رشد خود را در جنبه‌های مختلف دارایی‌های دیجیتال حفظ می‌کند و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد.. یکی از جدیدترین محصولات بایننس، بایننس کوین (BNB) است که ارز دیجیتال پلتفرم بایننس است. از سال 2019، بسیاری از مشاغل BNB را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرند.

قوانین تجارت ربات ها در بایننس چیست؟

اگر به دنبال تجارت ربات در بایننس هستید، باید قوانین بایننس را رعایت کنید. این قوانین استفاده از هر رباتی را که از هر الگوریتم یا مکانیزم معاملاتی دیگر سوء استفاده کند، ممنوع می‌کند.

در اینجا چند قانون مهم برای ربات‌های معاملاتی در بایننس آورده شده است:

  • هر رباتی که درگیر “اسپم” یا ارسال مداوم تعداد زیادی سفارش بدون توجه به شرایط بازار باشد، ممنوع خواهد شد.
  • بایننس همچنین استفاده از ربات‌ها را برای دستکاری بازار یا دستکاری قیمت ممنوع کرده است. این مورد شامل استفاده از ربات‌ها برای خرید و فروش سکه به گونه‌ای است که از دفترچه سفارش یا عرضه و تقاضای یک سکه سوء استفاده می‌کند.
  • ربات‌ها همچنین مجاز به استفاده از حساب‌ها یا هویت‌های جعلی برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی نیستند.

در صورت نقض هر یک از این قوانین، ممکن است حساب کاربری شما به حالت تعلیق درآمده یا بسته شود. بنابراین، رعایت دقیق قوانین Binance برای جلوگیری از هرگونه مجازات مهم است.

BINANCE API

داشتن ربات معاملاتی در بایننس می‌تواند سودآور باشد. برای راه‌اندازی ربات معاملاتی در بایننس مراحلی وجود دارد که باید انجام شود. بایننس به ربات‌های معاملاتی اجازه می‌دهد و کلیدهای API را برای کمک به اتصال حساب‌های صرافی خود به نرم‌افزار فراهم می‌کند. کلیدهای API در داشبورد حساب کاربران Bianace تولید می‌شوند. در بخش مدیریت  API، کاربران می‌توانند کلیدهای API مربوطه را ایجاد کنند. بایننس همچنین اجازه می‌دهد تا به راحتی مجوزهای کلید API را سفارشی کند تا آن را برای نرم افزارهای خودکار ایمن کند و یک فرآیند امنیتی برای جلوگیری از تولید غیرمجاز کلید API در حساب‌های کاربر داشته باشد.

ربات های معاملاتی در بایننس

ربات‌های معاملاتی الگوریتم‌هایی هستند که از طریق ادغام API می‌توانند معاملات را در بازارهای مختلف مانند صرافی ارزهای دیجیتال خودکار کنند. در  Empirica، ما ربات‌های تجاری خود را با Binance API ادغام کرده‌ایم تا مشتریان ما بتوانند از آن استفاده کنند. بیایید چند ربات تجاری را نام ببریم که می توانند از طریق ادغام API در Binance اعمال شوند:

ربات مارکت ساز

فرآیند استعلام قیمت‌های خرید و فروش غیرفعال مستمر برای تامین نقدینگی و همچنین امکان کسب سود در طی این فرآیند.

ربات آربیتراژ

این ربات از تفاوت‌های کوچک بین بازارها استفاده می‌کند. این یک فعالیت تجاری است که با بهره‌برداری از تفاوت قیمت ابزارهای مالی یکسان یا مشابه در بازارهای مختلف سود به دست می‌آورد.

ربات آینه‌ای قیمت

این ربات از نقدینگی و امکان پوشش ریسک از سایر بازارها برای سودآوری بازارها استفاده می‌کند.

ربات  Triangular Arbitrage

با استفاده از این ربات، یک معامله‌گر می‌تواند از فرصت بهره‌برداری فرصت آربیتراژ سه ارز مختلف FX یا Cryptocurrency استفاده کند.

ربات سبد سفارشات

با این ربات امکان انجام معاملات روی چندین سکه به صورت همزمان با امکان هج در مقابل سایر سکه‌ها وجود دارد.

ربات VWAP

با استفاده از این ربات، یک معامله‌گر می‌تواند با تقسیم آن به چندین ربات کوچک‌تر در طول روز معامله، بهترین قیمت را با سفارش بزرگ به دست آورد.

ربات مسیریابی سفارش هوشمند

با استفاده از این ربات، معامله‌گر می‌تواند بهترین قیمت را برای سفارش شما در تمامی صرافی‌های رمزنگاری پیدا کند و آن را اجرا کند.

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس یک صرافی کریپتو به کریپتو است؛ در واقع شما معاملات خود را بر اساس ارزهای دیجیتال موجود در صرافی انجام می‌دهید. در این صرافی شما باید برای خرید یک نوع ارز دیجیتال مثلا بیت‌ کوین از یک ارزدیجیتال دیگر مانند اتریوم استفاده کنید.

ربات تریدر بایننس چیست؟

ربات های تریدر بایننس (Binance) در واقعیت ربات‌هایی نیستند که توسط صرافی بایننس تهیه شده باشند؛ درواقع این ربات‌ها را می‌توان در صرافی بایننس استفاده کرد و معاملات خود را بر اساس آنها انجام داد. برای اتصال ربات به صرافی بایننس، شما باید کلید API صرافی خود را به ربات معرفی کنید تا در غیاب شما معاملات به انجام برسد.

ربات‌ها از کجا می‌فهمند که باید چه‌کاری انجام دهند؟

ربات‌ها معمولا بر اساس دستورها و الگوریتم‌هایی کار می‌کنند که برنامه‌نویسان برنامه‌ریزی کرده‌اند. برای معامله کردن به صورت حرفه‌ای شما باید بر احساسات خود غلبه کنید و تنها بر اساس تحلیل و استراتژی خود دست به معامله بزنید.

ربات‌های معامله‌گر حسن بزرگشان این است که صرفا بر اساس دستورات یا بیان دیگرر بر اساس تحلیل محض معامله می‌کنند و احساسات انسانی دخیل نیست. معامله‌گران حرفه‌ای بعضا از توسعه‌دهندگان می‌خواهند تا استراتژی آنها را تبدیل به کدهای برنامه‌نویسی کنند تا صرفا با تحلیل محض بتوانند معامله کنند. استفاده از ربات برای مبتدیان پیشنهاد نمی‌شود، زیرا در ابتدا باید استراتژی بسیار قدرتمندی را داشته باشید و از آن بارها نتیجه گرفته باشید بعد آن استراتژی را در قالب یک ربات تریدر به کار ببرید.

ساز و کار ربات‌های معامله‌گر اینگونه است که با تنطیم یکسری پارامترها به ربات دستور خرید و فروش را می‌دهید. به عنوان مثال به ربات می‌فهمانید که اگر اندیکاتور RSI وارد محدوده خاصی شد اقدام به خرید یا فروش کند.

همانطور که گفتیم استفاده از ربات‌ها برای همه منطقی نبوده و پیشنهاد می‌شود که برای استفاده از ربات‌ معامله‌گر، آن را به کمک یک توسعه‌دهنده ارتقا دهید و ترجیحا از ربات‌های تریدر رایگان استفاده نکنید.

ماهیت بازار بهتر است که توسط یک هوش انسانی سنجیده شود.

ربات تریدر binanceمعرفی ربات های تریدر بایننس

چند مورد از ربات‌هایی را که صرافی بایننس شناسایی می‌کند را معرفی می‌کنیم:

  • Cryptohopper
  • Hassbot
  • Cryptotrader
  • Gun bot
  • Margin
  • club

و…

کریپتو بات (Crypto Bot)

ربات های تریدر ارز دیجیتال یک نرم افزار خودکار است که به شما کمک می‌کند ارزهای رمزنگاری شده را در زمان مناسب خریداری و بفروشید. این برنامه‌ها شما را قادر می‌سازند تا همه حساب‌های تبادل رمزنگاری را در یک مکان مدیریت کنید. بسیاری از این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند با خیالی راحت Ethereum ،Litecoin ،Bitcoin (BTC) و موارد دیگر را معامله کنید.

صرفا برای آشنایی با این این ربات‌ها دو مورد از این نوع ربات‌های معامله‌گر را معرفی می‌کنیم.

 

معرفی وب‌سایت عرضه ربات تریدر 3Commas

این وب‌سایت از سال 2017 به معرفی و توسعه ربات‌های تریدر پرداخته است و تا به امروز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

در قسمت Bots این وب‌سایت شما انواع ربات‌ها را برا اساس عملکرد مشاهده و پس از مقایسه هر کدام، بهترین‌شان را متناسب با فعالیت خود انتخاب کنید.

ربات تریدر بایننس

معرفی وب‌سایت عرضه ربات تریدر Cryptohopper

این وب‌سایت صرفا یک ربات با همین نام را ارائه می‌کند که با حافظه ابری تحت اختیار به معامله می‌پردازد.

  • این ربات از صرافی‌هایی چون بایننس، کوکین، کراکن، بیتفینیکس پشتیبانی می‌کند
  • گروه پشتیبانی این ربات افرد ناشناس هستند
  • قابلیت استفاده رایگان هفت روزه برای آشنایی بیشتر با ربات قرار داده شده است

ربات تریدر بایننس

خدمات سفیرپیمنت  در این حوزه

سفیرپیمنت  مفتخر است که پرداخت‌های شما عزیزانرا به عنوان ارائه‌دهنده سرویس‌های پرداختی از جمله پی پال، مسترکارت، پرفکت مانی و… در وب‌سایت‌های فروش محصولات و کالاهای خدماتی به انجام برساند. در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

 بیشتز بخوایند: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ممکن نیست!

نتیجه

در این مقاله با سازوکار ربات‌های تریدر آشنا شدید و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود از این ربات‌ها استفاده کنید. به عنوان پیشنهاد آخر اگر تصمیم به استفاده از چنین ربات‌هایی را دارید، بهتر است که برای شروع با سرمایه کم سرمایه‌گذاری کنید و در صورت امکان از یک دولوپر برای توسعه یک ربات بر اساس استراتژی خود کمک بگیرید.

سوالات متداول

– آیا می‌توان به ربات‌های معامله‌گر اعتماد کرد؟

پاسخ کوتاه به چنین سوالی خیر است. استفاده از ربات‌ها تضمینی برای انجام موفق تمام معاملات نیست و هوش و احساسات انسانی حاکم بر جو بازارهای مالی به طور قطع با یکسری ربات ساده قابل پیش‌بینی نیست.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *