آموزش خرید سرور از datapacket

آموزش خرید سرور از datapacket به‌صورت تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۶ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

datapacket با یک‌ایده شروع به کار کرد؛ تقاضا برای ارائه‌دهندگان سرور اختصاصی قابل اعتماد از عرضه بیشتر است. دیتا پکت با داشتن سال‌ها تجربه در صنایع مشابه، مطمئن بود که می‌تواند بهتر از بازیگران بزرگ فعال در این حوزه عمل کند. در حال حاضر سایت datapacket یکی از بهترین مراجع تهیه سرور‌های اختصاصی است؛ به همین دلیل در این مقاله از سایت سفیرپیمنت به آموزش خرید سرور از datapacket می‌پردازیم.

پشتیبانی مشتری آهسته و ضعیف، مسیریابی مشکوک و انتخاب ناکافی مکان‌های مرکز داده، محرک‌های اصلی این شرکت بودند.

در زمانی که آپلینک سرور اختصاصی ۱ گیگابیت بر ثانیه به عنوان یک استاندارد صنعتی در نظر گرفته می‌شد، datapacket اولین شرکتی بود که پهنای باند ۱۰ گیگابیت بر ثانیه واقعاً اشتراک‌گذاری نشده و بدون اندازه‌گیری را ارائه داد. ماموریت اصلی DataPacket ارائه داده به کاربران نهایی با بالاترین سرعت و کارایی ممکن است.

آموزش خرید سرور از datapacket

مرحله اول: ورود به سایت

در ابتدا به سایت datapacket رفته و روی دکمه قرمز رنگ GET STARTED در سمت راست صفحه کلیک نمایید.

آموزش خرید سرور از datapacket

مرحله دوم: انتخاب سرویس

از بین سه گزینه موجود در صفحه یعنی Trial deployment، Single server و Server bundle، با توجه به نیاز خود، یکی را انتخاب کنید.

خرید سرور از سایت datapacket

مرحله سوم: انتخاب سرور

بعد از انتخاب سرویس، می‌توانید با انتخاب ویژگی‌های مدنظر خود، سرور مناسب خود را پیدا کنید. بعد از انتخاب سرور، روی دکمه قرمز رنگ CONTINUE در سمت راست صفحه کلیک نمایید.

خرید سرور از سایت دیتا پکت

مرحله چهارم: تأیید مشخصات

در این مرحله مشخصات سرور انتخابی را چک کرده و روی گزینه PROCEED کلیک نمایید.

خرید از سایت datapacket

مرحله پنجم: ثبت‌نام یا ورود به حساب

اگر از قبل در سایت datapacket ثبت‌نام کرده‌اید در این مرحله وارد حساب کاربری خود شوید؛ اما اگر حساب کاربری ندارید، در این قسمت از آموزش خرید سرور از datapacket، باید با وارد کردن مشخصات خواسته، حساب کاربری بسازید.

آموزش خرید سرور از datapacket سایت و ساخت حساب کاربری مشکل دارید، می‌توانید از مشاوران سفیرپیمنت کمک بگیرید.

مرحله ششم: انتخاب روش پرداخت

در این مرحله با انتخاب روش پرداخت مناسب، خرید سرور خود را نهایی کنید. یکی از بهترین روش‌های پرداخت در سایت‌های خارجی و بین‌المللی، پی پال است. برای ثبت‌نام و وریفای حساب پی پال با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

آموزش خرید سرور از دیتا پکت

امیدوارم که تا اینجای مقاله آموزش خرید سرور از datapacket برای شما مفید بوده باشد؛ در ادامه به چند سؤال رایج در خصوص خدمات این سایت پاسخ می‌دهیم.

اگر مشکلات تأخیر ایجاد شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورت بروز مشکلات تأخیر نسبت به آدرس‌های مقصد خاصی، مهندسان شبکه دیتا پکت سعی می‌کنند مسیر‌های جایگزینی را پیدا نمایند که عملکرد بهتری دارند. برای جمع‌آوری داده‌های کافی، نظارت تقریباً ۲۴ ساعت طول می‌کشد.

در صورت خراب شدن سرور چه‌کار کنم؟

اگر سرور شما از کار بیفتد، datapacket به‌سرعت یک سرور جایگزین ارائه می‌دهد.

اگر مرکز داده قطع شود چه؟

برای اطمینان از حداکثر زمان کار و حداقل اختلال، این شرکت با مراکز داده سطح سازمانی دارای گواهینامه سطح کار می‌کند، که در آن‌ها قطعی‌ها نادر است.

اگر کسب و کار شما به‌صورت ویژه مستعد خرابی است، دیتا پکت در مورد استقرار در مراکز داده از لحاظ جغرافیایی مجزا توصیه می‌کند.

اگر نیاز به تعویض یا ارتقاء سخت‌افزاری داشته باشم چه می‌شود؟

در هر مرکز داده، ذخیره سالمی از هارد‌دیسک، SSD، ماژول‌های RAM، کارت‌های شبکه و سایر اجزای حیاتی نگهداری می‌شوند.

اگر تحت یک حمله DDoS قرار بگیرم چه می‌شود؟

هر یک از مکا‌ن‌های این شرکت توسط DataPacket Shield محافظت می‌شود. اگر با یک حمله DDoS مورد اصابت قرار می‌گیرید، Shield در عرض چند ثانیه شروع شده و باعث کاهش خودکار و بدون اندازه می‌شود. فرآیند کاهش هر رویداد حمله فردی را می‌توان با استفاده از پنل مشتری نظارت و به‌صورت گرافیکی مشاهده کرد.

از مهم‌ترین سؤالاتی که بعد از توجه به آموزش خرید سرور از datapacket ممکن است بپرسید، در مورد IP است:

اگر به فضای IP اضافی نیاز داشته باشم چه می‌شود؟

با پرداخت ۷ دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار به صورت کلی، بدون اینکه نیازی به مشارکت دادن ارائه‌دهنده شخص ثالث باشد، می‌توانید آدرس‌های IP را مستقیماً از این شرکت اجاره کنید.

زیرشبکه‌های اختصاصی IPv۴ در صورت درخواست، با گزینه‌های قیمت‌گذاری سفارشی اختصاص داده می‌شوند.

اگر بخواهم از فضای IP خودم با سرور‌های DataPacket استفاده کنم چه می‌شود؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ASN خود، لیستی از پیشوند‌ها و یک LOA ارائه دهید. هزینه راه‌اندازی برای هر اعلامیه ۱۰۰ دلار است و تقریباً ۲۴ ساعت طول می‌کشد تا تکمیل شود.

اگر بعد از آموزش خرید سرور از datapacket، قصد خرید از این سایت را دارید اما قطعات سخت‌افزاری سفارشی مورد نیاز شما است، چه‌کار باید بکنید؟

اگر سرور مورد استفاده شما به یک مدل CPU خاص یا هر قطعه سخت‌افزار دیگری نیاز دارد که در وب‌سایت datapacket فهرست نشده است، این شرکت می‌تواند یک سرور سفارشی و مقرون‌به‌صرفه برای شما بسازد.

جمع‌بندی

datapacket یکی از مهم‌ترین عرضه‌کننده‌های سرورهای اختصاصی در جهان است. این شرکت با توجه به نیاز مشتریان خود، سرورهای مختلف با ویژگی‌های متفاوت را ارائه می‌دهد. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش خرید سرور از datapacket پرداختیم. یکی از بهترین روش‌های خرید سرور از این سایت، استفاده از پی‌پال است. سفیرپیمنت به‌عنوان سفیر شما در خدمات ارزی، ارائه‌دهنده خدمات افتتاح و وریفای حساب پی‌پال است و شما می‌توانید برای افتتاح حساب پی‌پال یا هر گونه پرداخت ارزی از مشاوران سفیرپیمنت کمک بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *