آموزش استفاده از کارت برای حساب پی پال

آموزش استفاده از کارت برای حساب پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

پی پال بزرگ‌ترین شرکت مالی شناخته شده در جهان است. این مؤسسه با توجه به تحریم‌های اقتصادی، ایرانیان داخل کشور را از استفاده خدمات خود محروم کرده است اما این بدین معنا نیست که نتوان از امکانات آن در ایران بهره برد. در این مقاله پس از آموزش افتتاح حساب و اضافه کردن کارت به معرفی روش‌های انتقال پول به حساب پی پال خواهیم پرداخت.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

ساخت حساب پی پال

1. برای شروع فرایند ثبت‌نام کافی است به سایت PayPal بروید و در بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه‌ی “Sign UP” کلیک کنید.

2. برای شروع ایجاد حساب پی پال از شما می‌خواهد بین حساب‌های شخصی (پرسونال) و تجاری (بیزینس) یکی را انتخاب نمایید.
حساب پرسونال اکثر برای خرید آنلاین؛ همچنین انتقال پول برای اعضای خانواده و دوستان استفاده می‌شود.
حساب بیزینس برای انجام امور حرفه‌ای‌تر مانند تنظیم حساب کاربری برای چندین نفر از یک شرکت یکسان، واریز و انتقال پول به حساب پی پال با حجم بیشتر، گرفتن درگاه پی پال و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ثبت‌نام در پی پال

3. شما در این قسمت باید کشور خود را برای پی پال مشخص و در نهایت بر روی “get started” کلیک نمایید.
نکته: ایران در لیست کشورهای ارائه شده توسط پی پال وجود ندارد؛ به همین دلیل اگر این شرکت به ایرانی بودن شما مشکوک شود شما از انجام ادامه فرایند محروم خواهید شد. این مورد از مهم‌ترین نکات در افتتاح حساب پی پال است که نیاز به دانستن آن دارید.

کشور پی پال

4. در این مرحله شما باید یک شماره‌ تلفن واقعی از کشوری که در مرحله قبل انتخاب نموده‌اید، وارد کنید.
توجه: در این قسمت ممکن است شما یک شماره‌ تلفن واقعی در دسترس نداشته باشید؛ در این صورت لازم است اقدام به ثبت‌نام و اخذ شماره مجازی آن کشور کرده و ادامه فرایند ساخت پی پال را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با پشتیبانان ما تماس حاصل نمایید.

شماره تلفن پی پال

5. کد منحصر به فردی از طرف پی پال برای شماره وارد شده در مرحله قبل ارسال می‌شود و از شما می‌خواهد برای ادامه فرایند نام‌نویسی آن را در این مرحله وارد کنید.

کد وریفای پی پال

6. در این قسمت لازم است آدرس ایمیل معتبر خود و همچنین رمز عبور ایمنی را برای پی پال تعریف نمایید.
نکته: رمز عبور انتخابی شما باید حتماً بیش از ۸ رقم و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، کاراکترهای خاص و اعداد باشد؛ از طرفی در وارد کردن آدرس ایمیل دقت کافی را به کار گیرید؛ به دلیل اینکه اعلان‌های مختلف پی پال برای حساب بر روی این ایمیل ارسال می‌شود.

ایمیل پی پال

7. برای تکمیل ساخت پی پال کافی است اطلاعاتی همچون نام، تاریخ تولد، آدرس و… را در این مرحله وارد کنید و سپس تیک تمام گزینه‌های موجود در صفحه را فعال و در نهایت بر روی گزینه “agree and creat account” کلیک نمایید.

اطلاعات پی پال

تذکر: در هنگام پروسه ثبت‌نام و پس از آن نباید هیچ نشانه‌ای از کشور ایران در حساب یافت شود. پیشنهاد می‌شود در هنگام ثبت‌نام از “Vps” استفاده کنید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

نحوه کار با پی پال

در نحوه استفاده از پی پال چند نکته وجود دارد که با استفاده از آنها به احتمال خیلی زیاد از لیمیت شدن و یا از دست دادن اکانت در امان خواهید بود.

  • در انتخاب سرور مجازی دقت کنید که آدرس آن باید با آدرس حساب پی پال یکسان باشد.
  • پس از دریافت اطلاعات حساب پی پال از هر فرد یا سازمانی که برای شما ثبت‌نام انجام داده است، دسترسی‌ها و پسورد خود را تغییر داده و پس از مستند کردن نزد خود نگه دارید. نحوه تغییر پسورد در ادامه مقاله آورده شده است.
  • پی پال حساسیت بالایی در منبع پول دریافتی دارد، قبل از انتقال پول به حساب پی پال شما، حتماً از هویت مالک و حساب آن اطمینان یابید.
  • با توجه به حساسیت زیاد پی پال بر روی حساب‌های تازه تأسیس، توصیه می‌کنیم مجموع تراکنش و انتقال پول به حساب پی پال بیشتر از ۵۰۰ دلار نباشد و به مرور در ماه‌های بعد این مقدار را افزایش دهید.
  • بیشتر از ۲۵ دلار در ۱۰ پرداخت اول حساب خود دریافت نکنید و در ادامه این مقدار را افزایش دهید.
  • برای دریافت یا انتقال پول به حساب پی پال از روش گیفت (Friend & Family) استفاده نکنید به خصوص زمانی که برای کسب و کار از حساب خود استفاده می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه: 13 دلیل لیمیت شدن پی پال: 18 راه جلوگیری و رفع لیمیت پی پال

تغییر رمز عبور پی پال

در صورتی که حساب پی پال خود را تازه خریداری کرده باشید حتماً و در سریع‌ترین زمان ممکن باید رمز عبور آن را تغییر دهید؛ همچنین برای محافظت در برابر هکرها، به تغییر پسورد در فواصل زمانی مشخص نیاز دارید.
نحوه تغییر رمز عبور در پی پال به صورت زیر است:
۱- به بخش “Settings Profile” بروید.

۲- در صفحه باز شده از تب “Login and security” بر روی “Change” در قسمت”Password” کلیک کنید.

تغییر رمز عبور پی پال

۳- در صفحه باز شده پسورد فعلی را وارد کرده و پس از تأیید، پسورد جدید را دوباره وارد نمایید و در نهایت روی “Change Password” کلیک کنید.
فراموش کردن رمز پی پال

طریقه اضافه کردن کارت به پی پال

پس از ورود به صفحه اصلی به زبانه “Wallet” رفته و بر روی گزینه “Link a Card” کلیک کنید.

اضافه کردن کارت به پی پال

 

در مرحله‌ی بعد اطلاعات کارت را بادقت وارد کنید و “Link Card”را انتخاب کنید.

کارت پی پال

کارت شما در این قسمت ثبت شده و مشخصات آن قابل مشاهده است اما برای استفاده از آن نیاز به وریفای دارید؛ به همین دلیل برای ادامه فرایند روی عبارت “Confirm your card” کلیک کنید.

وریفای کارت پی پال
در این مرحله بر روی “Get a Code” کلیک کرده و پس از وارد کردن کد کارت شما به طور کامل فعال می‌گردد.
مستر کارت پی پال

انتقال پول از پی پال

انتقال پول اغلب به معنای جابه‌جایی آن بین حساب پی پال و حساب‌های شخصی خود یعنی کارت یا بانک است (این عمل در مقابل انتقال پول به حساب پی پال است). برای انجام این کار در صفحه اصلی ابتدا بر روی گزینه “Transfer Money” کلیک کنید.

انتقال پول به حساب پی پال

 

در این مرحله شما باید مشخص کنید که انتقال پول از کدام یک از بالانس‌های ارزی شما انجام بگیرد.
توجه: اگر موجودی حساب شما فقط به دلار یا تنها یک ارز باشد این قسمت به شما نمایش داده نخواهد شد.

انتقال پول از حساب پی پال

حال باید از بین دو روش موجود برای دریافت پول، یکی از موارد را بسته به نیاز خود انتخاب کنید.

1. Instant: دریافت بر روی کارت شما و در اسرع وقت انجام می‌شود. شما برای استفاده از این روش ملزم به پرداخت ۱ درصد کارمزد به پی پال خواهید بود.

2. Standard: این انتقال به اکانت بانکی و در عرض ۱ تا ۵ روز صورت می‌گیرد. حداقل مبلغ برای استفاده از این روش ۲۰۰ دلار است و پی پال به صورت رایگان و بدون کارمزد این مورد را برای شما انجام می‌دهد.

انتقال پول از پی پال

در مراحل بعد نیز به سادگی و با ثبت اطلاعات شما قادر به برداشت پول خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

خدمات سفیرپیمنت

سفیرپیمنت با توجه به عدم دسترسی ایرانیان به کارت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که پس از خرید پی پال، نیازی به اضافه کردن کارت نداشته باشید؛ به عبارت دیگر، شما حسابی را دریافت می‌کنید که از قبل کارت به آن اضافه شده و توسط این کارت، حساب شما وریفای شده است و پس از اخذ اکانت مشکلی برای انتقال پول به حساب پی پال یا واریز از آن نخواهید داشت؛ از طرفی شما پس از افتتاح حساب می‌توانید برای اخذ کارت به صورت مجزا نیز از طریق پشتیبانان safirpayment پیگیری‌های لازم را به درستی انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *