نصب تریدینگ ویو

آموزش نصب تریدینگ ویو از 0 تا 100

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

تریدینگ ویو برنامه‌ای مختص بازارهای مالی است که افراد علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند از آن استفاده کنند. در برنامه tradingview قابلیت‌هایی تعبیه شده که افراد فعال در بازارهای مالی و بورس به کمک آن می‌توانند اقدامات خود را هوشمندانه‌تر انجام دهند. دانلود و نصب کامل نرم افزار تریدینگ ویو چگونه است؟ پرسشی است که در قدم اول استفاده از این برنامه مطرح می‌شود. در این مقاله قصد داریم آموزش نصب تریدینگ ویو برای ویندوز را به طور کامل آموزش دهیم. اگر شما نیز در رابطه با دانلود و نصب نرم افزار تریدینگ ویو چالشی دارید تا پایان با ما همراه باشید.

پیشنهاد برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

چگونه نرم افزار تریدینگ ویو را برای کامپیوتر دانلود کنم؟

بدیهی است که قبل از نصب باید خود نرم‌افزار را دانلود کنید. برای دانلود نرم افزار تریدینک ویو حتما دقت داشته باشید که از سایت معتبری دانلود را انجام دهید. معتبرترین سایت برای انجام این کار سایت اصلی tradingview است. وقتی از سایت اصلی دانلود کنید دیگر خیالتان از لحاظ کارکردن صحیح نرم‌افزار راحت خواهد بود. برای دانلود تریدینگ ویو از سایت tradingview ابتدا باید وارد سایت شده و از قسمت بالا گزینه more را انتخاب کنید. از لیست باز شده روی گزینه Desktop App کلیک کنید.

نصب تریدینگ ویو برای ویندوز

 

با کلیک کردن روی این گزینه فایل TradingView.appinstaller دانلود شده و در پوشه downloadهای ویندوزتان ذخیره خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید تا تحلیل‌هایی که دارید در آن ذخیره شده و بتوانید از نتایج آن استفاده کنید.

آموزش نصب تریدینگ ویو برای ویندوز

نصب نرم افزار تریدینگ ویو کار سختی نیست و در طی چند مرحله انجام می‌شود. برای نصب این نرم‌افزار در ابتدا باید روی فایلی که دانلود کرده‌اید کلیک کنید. با انجام این کار فرایند نصب آغاز خواهد شد. در این حالت با تصویر زیر مواجه می‌شوید.

آموزش نصب تریدینگ ویو برای ویندوز

 

در صفحه‌ای که باز می‌شود باید گزینه‌ی install را انتخاب نمایید تا نصب این نرم‌افزار روی ویندوز شروع شود.

نصب تریدینگ ویو روی ویندوز

 

پس از کلیک کردن روی گزینه install دیگر کاری نیاز نیست برای نصب نرم افزار تریدینگ ویو انجام دهید تا نرم‌افزار به طور کامل روی ویندوز نصب شود. با اتمام نصب روی ویندوز تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

آموزش کامل نصب تریدینگ ویو برای ویندوز

 

اکنون دیگر نرم‌افزار آماده استفاده است و تنها کافی است که وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین می‌توانید برای استفاده بهتر و بهینه‌تر از این برنامه تنظیمات خاصی را روی آن اعمال نمایید. این تنظیمات با این هدف است که شما حوزه کاری خود را انتخاب کرده و صرفا از قابلیت‌های برنامه در آن قسمت بهره‌مند شوید. برای اعمال این تنظیمات از گوشه سمت چپ صفحه اصلی گزینه AALP را انتخاب کرده و در آن قسمت مشخص کنید می‌خواهید در چه حوزه‌ای فعالیت کنید. قابلیت جستجو نیز در این بخش وجود دارد که به راحتی می‌توانید قسمت مدنظر خود را بیابید.

ممکن است به هنگام استفاده از این نرم‌افزار با تصویری مشابه شکل زیر مواجه شوید:

نصب تریدینگ ویو برای ویندوز

 

این تصویر نشان می‌دهد که شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید. در صورتی که یک حساب کاربری از سایت tradingview دارید، کافی است با وارد کردن اطلاعات حساب به آن وارد شوید؛ در غیر این صورت شما باید در سایت تریدینگ ویو ثبت‌نام نمایید.

ایجاد حساب کاربری در تریدینگ ویو

برای اینکه یک حساب کاربری در سایت تریدینگ ویو داشته باشید باید بدانید که ایجاد حساب کاربری رایگان است اما برای استفاده از قابلیت‌های مختلف این نرم‌افزار نیازمند پرداخت هزینه هستید؛ به عبارت دیگر باید گفت که شما پس از ایجاد حساب کاربری و نصب نرم افزار تریدینگ ویو می‌توانید از قسمت محدودی از این نرم‌افزار که حداکثر سه اندیکاتور است به صورت رایگان استفاده نمایید. برای اینکه بتوانید قابلیت‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید باید بابت استفاده از این نرم‌افزار هزینه پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است که تفاوت میان حساب‌های کاربری باعث تغییر در فرایند دانلود و نصب نرم افزار تریدینگ ویو نخواهد شد. شما چه به صورت رایگان و چه با پرداخت هزینه بخواهید از تریدینگ ویو استفاده کنید به یک شیوه نصب نرم افزار تریدینگ ویو را انجام خواهید داد. ضمنا در دانلود نرم افزار تریدینگ ویو نیز تفاوتی ندارد و برای دانلود نیز نباید پولی پرداخت نمایید.

پشنهاد مطالعه: خرید اکانت تریدینگ ویو

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

از آنجایی که نرم‌افزار tradingview کاربردهای فراوانی دارد و بسیاری از افراد فعال در حوزه بازارهای مالی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، پرسش دانلود و نصب کامل نرم افزار تریدینگ ویو چگونه است؟ بسیار مطرح می‌شود. در این مقاله سعی کردیم در ابتدا نحوه دانلود نرم افزار تریدینگ ویو و پس از آن در رابطه با داریم آموزش نصب تریدینگ ویو برای ویندوز مطالبی را ارائه کنیم. همچنین اشاره کردیم که قابلیت‌های این نرم‌افزار تماما رایگان نیست و برای اینکه بتوانید از همه قابلیت‌ها بهره ببرید لازم است تا بابت استفاده از آن‌ها هزینه پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

هزینه‌ای که باید پس از نصب نرم افزار تریدینگ ویو پرداخت کنید جزو پرداخت‌های ارزی محسوب شده و باید با کمک حساب‌های ارزی و سرویس‌های خدمات پرداخت بین‌المللی آن را انجام دهید. در صورتی که خودتان کارت‌های اعتباری ارزی و یا حساب کاربری در سرویس‌های بین‌المللی پرداخت پول مانند پی‌پال ندارید، تنها کافی است برای پرداخت با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید. پرداخت شما با کمترین زمان و هزینه انجام خواهد شد. در قسمت نظرات می‌توانید علاوه بر ثبت نظرات خود درباره مقاله، سوالات خود را نیز از پشتیبانی سفیرپیمنت بپرسید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *