انتقال پول با پی پال

نحوه انتقال پول در پی‌پال (sending money)

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

.انتقال پول با پی پال یکی از مهمترین و پرکاربردترین روش‌های پرداختی است که در عرصه بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع روش‌های مختلفی برای انتقال پول در سطح بین‌المللی وجود دارد که پی‌پال یکی از آن‌ها است. با توجه به گزینه‌های متنوعی که برای انتقال پول با پی پال درنظر گرفته شده، این مجموعه توانسته حق انتخاب بیشتری را تحت اختیار کاربران قرار دهد. این امر همچنین موجب افزایش امنیت در پی پال و مدیریت آسان‌تر حساب می‌شود. در ادامه به آموزش نحوه انتقال پول با پی پال را در هر دو حساب (شخصی و بیزینس) پی‌ پال، انتقال پول از پی پال به ایران، ارسال پول از پی پال به پی پال و انتقال پول به کارت می‌پردازیم. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد انتقال پول با پی پال را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

انواع انتقال پول با پی پال

سرویس بین‌المللی پی‌پال به عنوان یک سرویس قدرتمند، امن، پرسرعت و پرطرفدار توانسته همواره با ارائه خدمات منحصر به فرد رضایت مخاطبان خود را جلب نماید. برای انتقال پول با این سرویس روش‌های مختلفی پیش روی شما هستند که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. از جمله انواع انتقال پول با پی پال عبارت است از:

1) ارسال پول به دوستان (sending to a friend)

از این گزینه می‌توانید برای انتقال پول با پی پال به افراد و یا دوستان خود استفاده کنید. ارسال پول برای کشورهایی مانند آمریکا، فیلیپین و انگلیس دارای کارمزد ثابتی می‌باشد که با توجه به کشور مبدا و مقصد میتواند بین 0 تا 5 دلار قرار بگیرد و ربطی به حجم پول جابجا شده ندارد. در صورتی که مبدا حساب‌ها یکسان باشد، این مقدار به 0 میرسد و ناگفته نماند که در اکثر کشورها مانند امارات و… این قابلیت وجود ندارد.

توجه: به خاطر داشته باشید که مبدا ارسال و مقصد پول باید یکسان باشد تا کارمزدی پرداخت نکنید؛ در غیر این صورت برای ارسال پول باید کارمزد پرداخت نمایید. در واقع اگر می‌خواهید انتقال پول شما بدون کارمزد انجام شود باید مبدا و مقصد پول شما متعلق به یکجا باشد؛ در غیر این صورت برای انجام انتقال پول بین دو حساب لازم است کارمزد آن را پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعه: نقد کردن درآمد ارزی پی پال

2) پرداخت برای خرید یا سرویس (pay for an item or service)

برای خرید کالا، خدمات و یا هر آیتم تجاری شما باید از گزینه پراخت برای خرید سرویس استفاده کنید. این گزینه بر خلاف مورد قبل، درهر صورتی شامل کارمزد می‌شود؛ برای مثال شما برای خرید از سایت‌های فروشگاهی باید از این گزینه استفاده کنید و عموماً کارمزد از فروشنده گرفته می‌شود؛ ولی فروشنده می‌تواند که درخواست پرداخت کامزد را برای شما ارسال کند. در صورتی که از این قابلیت برای ارسال پول به شخص استفاده کنید، کارمزد آن از گیرنده پول کسر می‌شود.

به طور کلی هر گونه درخواست پرداخت پول برای استفاده از یک سرویس یا خرید کردن در یک سایت شامل پرداخت کارمزد خواهد بود؛ البته در شرایط عادی و پیش‌فرض این کارمزد از گیرنده پول دریافت خواهد شد مگر اینکه خود گیرنده این درخواست را برای شما ارسال نماید.

بیشتر بخوانید: آموزش استفاده از کارت برای حساب پی پال

3) ارسال پول به صورت یک لینک درگاهی (invoice)

پی پال به کاربران خود از طریق ایمیل اجازه انتقال پول به صورت یک لینک را می‌دهد؛ به این صورت که شخص دارنده حساب درخواست خود را به صورت invoice در پی پال ثبت می‌کند و بعد پی پال لینکی به صورت درگاه در اختیار شخص قرار می‌دهد تا شما بتوانید به هر صورت که مایلید برای فرد گیرنده ارسال کنید. در این حالت مبلغ نهایی پرداختی شما دقیقا همان مبلغی است که فرد دریافت کننده تعیین نموده است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

انتقال پول از پی پال به ایران

نحوه انتقال پول با پی پال به ایران از جمله سوالات متداولی است که برای ایرانیان وجود دارد. تحریم‌هایی که علیه ایران وضع شده است به افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، اجازه نمی‌دهد که به طور مستقیم از این شبکه‌ پرداخت آنلاین استفاده کنند. این یعنی شما نه تنها نمی‌توانید انتقال پول با پی پال به ایران را انجام دهید؛ بلکه امکان پرداخت با پی پال را ندارید؛ زیرا عملا شما اجازه افتتاح حساب پی پال را هم نخواهید داشت!

با این وجود همیشه روشی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد! شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی سفیرپیمنت، نه تنها افتتاح حساب پی پال انجام دهید، بلکه آن را وریفای نیز بکنید تا قابلیت استفاده را داشته باشد. در صورتی که به دنبال روشی برای انتقال پول از پی‌پال به حساب بانکی ایران هستید، قبل از هرچیز به یک حساب پی پال نیاز دارید. شما می‌توانید درخواست افتتاح حساب پی پال را از طریق راه‌های ارتباطی برای همکاران ما ارسال کنید تا در اسرع وقت صاحب یک حساب پی پال شوید. پس از افتتاح حساب پی پال با رعایت نکاتی که مانع از مسدود شدن حساب شما می‌شود؛ می‌توانید به راحتی انتقال پول با پی پال را انجام دهید.

آموزش انتقال پول با حساب پی پال

اکنون که با انواع انتقال پول با پی پال آشنا شدید و آگاه هستید که برای استفاده از پی‌پال در ایران محدودیت‌هایی وجود دارد، نوبت به آموزش انتقال پول با پی پال می‌رسد. در نظر داشته باشید که چون پی‌پال دو نوع حساب شخصی و بیزینس را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد، نحوه انتقال پول با آن نیز بستگی به نوع حساب‌ها دارد؛ از این‌رو در ادامه آموزش انتقال پول با پی پال براساس دو نوع حساب و به صورت مجزا ارائه شده است.

 

آموزش تصویری پرداخت با پی پال بدون کارمزد

 

نحوه انتقال پول در حساب شخصی پی پال

1) از طریق اپلیکیشن پی پال یا وب‌سایت Paypal وارد حساب پی پال خود شوید.

2) بر روی گزینه send and request کلیک کنید.

انتقال پول از حساب بانکی به حساب پی پال

3) ثبت مشخصات گیرنده

شما در این قسمت با استفاده از ایمیل، نام و شماره تلفن شخص گیرنده قادر به انتقال پول خود خواهید بود و همچنین شما می‌توانید افرادی را که قبلا با آنها تراکنش انجام داده‌اید در یک ردیف مشاهده و مدیریت کنید.

انتقال پول از طریق پی پال

 

در مرحله بعد شما به صفحه تعیین میزان انتقال وجه هدایت می‌شوید. در این صفحه شما نحوه انتقال پول، میزان و نوع ارز را مشخص می‌کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

4) انتخاب نوع انتقال پول

بعد از انتخاب میزان و نوع ارز برای انتقال، شما باید نوع انتقال را هم مشخص کنید. پی پال به طور پیش‌فرض انتقال پول را برای خرید کالا یا خدمات انتخاب می‌کند (pay for an item or service)؛ ولی اگر می‌خواهید به صورت گیفت پول را انتقال دهید، گزینه send as a friend را انتخاب کنید.

چون معمولا پی پال بر روی ارسال گیفت حساس بوده و این احتمال وجود دارد تا در طول زمان حساب شما با لیمیت‌های مختلف روبرو شود و ترجیحا برای انتقالات خودتون از مدل اول (Pay for an item) استفاده کنید.
اگر هم قصد دارید از مدل انتقال دوم (ارسال گیفت) استفاده کنید برای تعدادی حساب مشخص و محدود این کار انجام شود.

 

انتقال پول به حساب پی پال

در انتها، مبلغ شما برای شخص با انتخاب گزینه send ارسال می‌شود و رسید برای شما به نمایش در می‌آید. همچنین در قسمت activity حساب کاربری می‌توانید تمام تراکنش‌های خود را با تاریخ و ساعت تراکنش رصد کنید.

  • نحوه انتقال پول در حساب بیزینس پی پال

انتقال پول از حساب پی پال بیزینس تفاوت چندانی با حساب شخصی ندارد. فقط کافی است تا در قسمت money وارد شوید و بر روی  گزینه send and request کلیک کنید. در ادامه فرآیند را مانند انتقال پول با حساب پرسونال انجام دهید. در واقع برای اینکه انتقال پول با پی پال بیزینسی را انجام دهید. لازم است همان مراحلی که برای نوع حساب شخصی گفتیم انجام دهید تا انتقال پول انجام شود. فقط برای شروع مراحل و انجام تراکنش لازم است ابتدا وارد بخش money شوید و سپس مراحل را پشت سر بگذرانید.

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی

در مقاله‌های آینده در مورد کارمزد پی‌پال نیز صحبت خواهیم کرد. تا به‌صرفه‌ترین انتقال را انتخاب کنید؛ زیرا پی‌پال میزان کارمزد خود را براساس معیارهایی تعیین می‌کند. که اگر آن‌ها را به خوبی بشناسید، می‌توانید تراکنش‌های خود را طوری انجام دهید که کارمزد کمتری لازم به پرداخت باشد.

انتقال پول (Sending Money) از پی پال با سفیرپیمنت

همراهان عزیز، سفیرپیمنت تمامی خدمات مرتبط با سرویس پی پال را برای آسودگی مشتریان خود انجام داده. تا بتوانید از این سرویس بین‌المللی با خیال راحت استفاده کنید. برای ثبت انواع سفارش سرویس پی پال از جمله افتتاح حساب، انتقال پول، نقد کردن درآمد و… با تیم سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.

برای انتقال پول با پی پال به ایران و یا انتقال پول با پی پال به حساب اشخاص دیگر در کشورهای مختلف شما می‌توانید هم مستقیما از مجموعه سفیرپیمنت درخواست جابه‌جایی نمایید. و هم می‌توانید اقدام به افتتاح حساب پی پال نمایید که کار این افتتاح حساب را نیز سفیرپیمنت انجام خواهد داد. در صورتی که عمل انتقال پول با پی پال را زیاد تکرار نمی‌کنید. بهتر است از روش اول استفاده نمایید اما اگر میزان انتقال پول شما زیاد است، افتتاح یک حساب پی پال پیشنهاد می‌شود. در هر صورت با پشتیبان‌های سفیرپیمنت می‌توانید مشورت کرده و تصمیم‌گیری کنید.

به طور کلی تیم سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی هر گونه خدمات در حوزه پرداخت‌های ارزی آنلاین را ارائه می‌کند. تا شما دیگر نگران موانع و محدودیت‌های موجود در این مسیر نباشید. این مجموعه با سابقه‌ای درخشان و تخصصی که در این زمینه دارد. بهترین روش‌ها را برای برداشتن موانع به کار گرفته و در اسرع وقت خدمت درخواستی شما را برایتان ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله به سوالات رایج چگونه از پی پال پول برداشت کنیم. چگونه انتقال پول با پی پال به ایران را انجام دهیم. چگونه پولمان در پی پال را به پول ایران تبدیل کنیم، چگونه بین حساب‌های پی پال پول جابه‌جا کنیم و… پاسخ دادیم. درواقع نحوه انتقال پول با پی پال را توضیح دادیم تا بتوانید این کار را به سادگی انجام دهید. همانطور که دیدیم، نحوه برداشت پول از حساب پی پال بیزینس با پرسونال متفاوت است. همچنین تیم سفیرپیمنت با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارد. می‌تواند به شما در انجام انتقال پول با پی پال و یا هر قسمتی که نیاز به پرداخت ارزی آنلاین داشته باشد به شما کمک نماید. برای دریافت خدمات کافی است درخواست خود را به پشتیبانی مجموعه ما ارجاع دهید.

در صورتی که همچنان درباره انتقال پول با پی پال سوالی دارید می‌توانید با پشتیبان‌های متخصص سفیرپمنت ارتباط گرفته تا شما را راهنمایی نمایند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه سوالات و نظرات خود را در مورد این مقاله با ما در کامنت به اشتراک بزارید. همراهی شما باعث افتخار ماست.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
Sepehr salehi کاربر سایت ۲۵ تیر ۱۴۰۱

سلام و خسته نباشید
ببخشید این مورد رو می‌پرسم اما چون نماد اعتماد ندارید از کجا برای انتقال پول به ایران از طریق پی پال باید بهتون اعتماد کنم؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز هیچیک از صرافی های آنلاین در ایران دارای اینماد نیستند. بخاطر نوع این بیزنس، اینماد اعطا نمیشه. شما میتونید بر اساس سابقه فعالیت و خوشنامی مجموعه اقدام به نقد کردن وجه کنید.

   
etrim110@gmail.com کاربر سایت ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

سلام،
من حساب پی پل دارم و در خارج زندگی میکنم میخوام بدونم چه راهی برای انتقال مستقیم وجه وجود داره؟ آیا گیرنده من هم نیازه که الزاما PayPal داشته باشه؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    سلام، وقت بخیر
    می‌توانید پی پال به پی پال کنید که برای اینکار، گیرنده هم باید حساب پی پال داشته باشد
    همچنین میشه حساب بانکی خودتان را به حساب پی پال‌تون اضافه کنید و از انتقال پول به حساب استفاده کنید

       
    رسول کاربر سایت ۱۵ تیر ۱۴۰۱

    سلام من برای انتقال پول به ایران از طریق پی پال یه شخصی رو پیدا کردم و ایشون حسابشون رو به من دادند برای واریز. اما متاسفانه بعد از ارسال پول دیگه جواب من رو ندادند و موجودی من رو برداشتند. الان سوالی که دارم چون مشخصاتم فیک هست اگر از طریق پی پال بخوام دنبال کنم حساب خودم به مشکل نمیخوره ؟ شما راهکار دیگه ای نمیشناسید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    شما میتونید بر روی تراکنش ثبت شکایت کنید و چنانچه مدارک معتبر ارائه بدین، وجه به شما عودت داده میشه. اما نباید پی پال بویی ببره که شما از ایران یا با هویت فیک از حساب استفاده میکنید. شما میتونید تا مدت 6 ماه بر روی تراکنشها ثبت شکایت کنید.

   
حسن محمدی کاربر سایت ۲۲ دی ۱۳۹۹

با عرض سلام و احترام
ممنون از مقاله خوبتون فقط در رابطه با انتقال از پی پال به حساب بانکی و بالعکس صحبتی نشد
اگه ممکنه توضیحی در رابطه با چگونگی انتقال پول از حساب بانکی به پی پال و برعکس اون رو بفرمایید
برای این کار آیا باید حتما کارت بانکی هم به حساب ادد باشه؟ و اونوقت با اون کارت هم می تونیم پرداخت انجام بدیم؟

یه سوال دیگه اینکه من خیلی درگیری داشتم برای کار کردن با حساب پی پال، برای اینکه پولمو تو ایران نقد کنم حتما باید یه حساب پی پال داشته باشم یا می تونم شما رو به اون شرکتی که دارم باهاش کار می کنم وصل کنم و شما پول رو دریافت کنید و به من ریال بدید؟ چون گفته بودید برای استفاده در ایران باید حساب پی پال ایجاد کرد سوال کردم

       
    سجاد سلمان طاهری کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

    با سلام و احترام

    خواهش می‌کنم و ممنون بابت نظرات مثبت شما کاربران عزیز
    در برنامه تیم محتوایی کاشان‌پی قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک مقاله‌ای به این عنوان در وبلاگ قرار خواهد گرفت

    برای انتقال پول از حساب پی‌پال به حساب بانکی و به اصطلاح بانک اکانت، نیازی به اضافه کردن کارت اون بانک به صورت جداگانه نیست و در صورت انتقال پول به حساب، شما می‌توانید مبلغ را با کارت بانکی خرج کنید
    البته انتقال/حواله پول از پی‌پال به بانک، بین ۱-۳ روز کاری زمان میبرد و در صورتی که کارت بانکی را هم اضافه کنید، می‌توانید پول را به سرعت انتقال دهید

    این موضوع وابسته به شرایط مختلف هست؛ اما اگر سورس شرکت و یا طرف حساب شما از سمت واحد فروش کاشان‌پی تایید شود، انتقال به صورت مستقیم بلامانع است