ساخت آدرس و هویت جعلی در حساب پی پال

معرفی ۴ سایت ساخت آدرس و هویت جعلی پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

شما بعد از خواندن این مطلب می‌توانید با دور زدن تحریم‌ها و هویت جعلی پی پال یک حساب پی پال قانونی و فعال در یک کشور تحریم شده داشته باشید! قبل از شروع، بیایید بررسی کنیم که PayPal چیست، چگونه کار می‌کند و با اینکه یکی از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان پرداخت در جهان است، چرا از برخی کشورها پشتیبانی نمی‌کند؟

مطابق با ویکی‌پدیا، پی پال یک شرکت آمریکایی است که یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی را اجرا می‌کند. eBay یکی از مهم‌ترین غول‌های تجارت الکترونیک آنلاین، مالک پی پال است.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

چرا پی پال؟

اگر در حال خواندن این مطلب هستید به احتمال زیاد می‌دانید که PayPal چیست و چه کاربردی دارد.

برای افرادی که هنوز در تعجب هستند که چرا ما در جستجوی راهی برای دور زدن تحریم پی پال و ساخت هویت جعلی برای پی پال هستیم؟ باید بگوییم که این سیستم، پرداخت‌های بین‌المللی را سریع و به‌صورت آنلاین انجام می‌دهد. اگر به دنبال استفاده از خدمات انتقال پول به‌صورت آنلاین هستید، به یک حساب PayPal یا سیستم دیگری نیاز دارید که می‌تواند پرداخت شما را انجام دهد.

به جز پی ‌پال راه‌های دیگری نیز برای درخواست پرداخت آنلاین وجود دارد؛ اما بیشتر این روش‌ها در مقایسه با پی پال ناشناخته هستند.

 

بیشتربخوانید: مراقب پی پال (paypal) فیک باشید

 

چرا PayPal در برخی از کشورها در دسترس نیست؟

این شرکت محبوب پرداخت آنلاین در برخی از کشورها در دسترس نیست؛ به همین دلیل، افراد به دنبال دور زدن تحریم این شرکت و ساخت هویت جعلی پی پال هستند.

دلیل اصلی این مشکل چیست و چرا در سراسر جهان پی پال در برخی کشورها اجازه دسترسی نداده و پشتیبانی ارائه نمی‌دهد؟ خوب، پاسخ نسبتاً ساده است. دولت و قوانین!

شایان‌ ذکر است که بخش عمده‌ای از کشورهای محدود شده توسط PayPal از خاورمیانه و آفریقا هستند و این در نتیجه تحریم‌ها، کمبود امنیت در برخی کشورها و یک سیستم بانکی دقیق است.

اگرچه پی پال در سرتاسر زمین فعالیت می‌کند اما حدود 28 کشور وجود دارند که پی پال به آن‌ها خدماتی ارائه نمی‌دهد. برخی از این کشورها عبارت‌اند از: بنگلادش، لبنان، پاراگوئه، میانمار، غنا، ایران، کامرون، افغانستان، ساحل عاج، سوریه، عراق، پاکستان، ازبکستان و… .

پیشنهاد مطالعه: تاریخچه پی پال: تاریخ زمانی و حقایق پنهان آن

 

نحوه دور زدن تحریم پی پال و ایجاد یک حساب پی پال در کشورهای ممنوعه

مانند هر راهنمای درست، فهرست کردن چیزهایی که برای انجام این عملیات به آن نیاز داریم، همیشه یک ایده مناسب است.

در ادامه می‌توانید با مراحل افتتاح حساب و استفاده از هویت جعلی پی پال آشنا شوید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

ابتدا بررسی کنید که آیا خدمات پی پال در کشور شما در دسترس است؟

قبل از اینکه به هر یک از این فرایندها ادامه دهید، بررسی کنید که آیا پی پال به کشور شما خدمات ارائه می‌دهد یا خیر؟
به وب‌سایت PayPal بروید و آخرین کشورهایی که پی پال در آن‌ها در دسترس هست را بررسی کنید.

در این وب‌سایت نام کشور خود را جستجو کنید یا زیرمجموعه‌های قاره‌ای را دنبال کرده تا متوجه شوید که آیا کشور شما در فهرست قرار گرفته است یا خیر؟

اگر کشور خود را در لیست پیدا نکردید، باید با استفاده از روش‌هایی، دور زدن تحریم پی پال برای ثبت‌نام را انجام دهید.

 

۱- درخواست ثبت‌نام در پی پال

به وب‌سایت پی پال بروید و روی گزینه “Sign Up” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

۲- انتخاب نوع حساب

اگر به حساب تجاری پی پال نیازی ندارید و قصد دارید از پی پال برای پرداخت هزینه‌های خرید و انتقال پول به سایر افراد استفاده کنید، روی “Sign Up for a Personal Account” کلیک کنید.

 

افتتاح حساب با هویت جعلی پی پال

 

۳- ثبت جزئیات اولیه حساب

 

ساخت آدرس و هویت جعلی پی پال

 

در این مرحله باید نام کشور، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. برای دور زدن تحریم پی پال در ایران و سایر کشورهایی که پی پال از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند، شما باید از VPS برای تغییر IP خود استفاده کنید تا موقعیت شما در کشوری به‌جز ایران ثبت شود.
وقتی همه موارد تکمیل شد، روی “Continue” کلیک کنید.

 

۴- ثبت سایر مشخصات فردی

در مرحله بعد، باید اطلاعات موردنظر پی پال را ثبت نمایید. در این مرحله از ثبت‌نام شما باید از هویت جعلی پی پال استفاده کنید.
روی هر یک از کادرهای مشخص شده کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

 

دور زدن تحریم پی پال

 

ازآنجایی‌که پی پال، کشور ایران را تحریم کرده است، شما نمی‌توانید با استفاده از اطلاعات واقعی ثبت‌نام نمایید و باید از سایت‌های ساخت آدرس و هویت جعلی پی پال کمک بگیرید. چند مورد از بهترین سایت‌های ساخت هویت جعلی در ادامه معرفی شده‌اند.

بعد از اینکه همه اطلاعات خواسته شده را بادقت و نحوی که با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، تکمیل کردید، گزینه “Agree and Create Account” را انتخاب نمایید.

 

۵- اضافه‌کردن کردیت کارت

در این مرحله شما می‌توانید کردیت کارت یا دبیت کارت خود را به حساب پی پال لینک دهید.

 

هویت جعلی پی پال

اگر کارت اعتباری ندارید یا نمی‌خواهید آن را به‌عنوان گزینه پرداخت برای PayPal داشته باشید، روی “I’d rather link my bank account first” کلیک کنید.

 

۶- افزودن حساب بانکی به پی پال

در این مرحله می‌توانید حساب بانکی خود را نیز به حساب پی پال خود لینک دهید یا اگر در حال حاضر تمایلی به انجام این مرحله ندارید، روی “I’ll Link My Bank Account Later” کلیک کنید.

 

افتتاح حساب با هویت فیک پی پال

 

۷- تأیید آدرس ایمیل

برای تکمیل تنظیمات حساب خود، باید آدرس ایمیل را تأیید نمایید. برای انجام این کار، وارد حساب ایمیل خود شوید و ایمیل پی پال با عنوان “Welcome to PayPal” را پیدا کنید. بعد از بازکردن ایمیل، روی دکمه آبی “Yes, This is My Email Address” کلیک نمایید.

 

مراحل افتتاح حساب با هویت فیک پی پال

 

برای تکمیل تأیید آدرس ایمیل خود، باید رمز عبور حساب پی پال را وارد کرده و “Confirm My Email Address” را انتخاب نمایید.

 

ساخت هویت فیک پی پال

تبریک می‌گویم! شما با انجام این مراحل و با استفاده از هویت جعلی پی پال، موفق به افتتاح حساب در ایران و دور زدن تحریم پی پال شده‌اید.

 

معرفی بهترین وب‌سایت‌های ساخت هویت فیک برای پی پال

ایجاد هویت جعلی خود از طریق اینترنت همیشه یک اقدام نادرست نیست. امروزه، ما می‌توانیم شناسه جعلی خودمان را با استفاده از یک تولیدکننده هویت جعلی در عرض چند دقیقه ایجاد کنیم. این شناسه‌های جعلی در بسیاری از سناریوها بسیار مفید هستند.

از آنجا که پی پال در برخی از کشورها از جمله ایران خدماتی ارائه نمی‌دهد، برای دور زدن تحریم پی پال و احراز هویت در آن باید از هویت جعلی استفاده کنیم.

 

لیست بهترین وب‌سایت‌ها برای تولید هویت جعلی پی پال

وب‌سایت‌های تولیدکننده هویت جعلی متعددی وجود دارد؛ اما بسیاری از آن‌ها اطلاعات کارت اعتباری شما یا روش‌های دیگری را برای سرقت اطلاعات شما درخواست می‌کنند. سایت‌هایی که در زیر به اشتراک می‌گذاریم برای استفاده رایگان هستند و هیچ‌گونه اطلاعات شخصی درخواست نمی‌کنند.

 

Fake Name Generator

این سایت می‌تواند نام‌های ساخته شده را به شما ارائه دهد تا بتوانید در وب‌سایت‌های مختلف ثبت‌نام کنید؛ همچنین آدرس، کدپستی، نام خانوادگی، شغل و اطلاعات جعلی دیگری را نیز ارائه می‌دهد که برای پرکردن فرم‌های وب و احراز هویت پی پال ایده‌آل است.

 

Fake Person Generator

اگر به دنبال ایجاد نمایه‌ای با هویت جعلی هستید، FakePersonGenerator یک پلتفرم قابل اعتماد است. این سایت انواع مختلفی از مدارک هویتی را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله بیوگرافی، نقل قول، اطلاعات پاسپورت و مجوز، علایق و موارد دیگر.

 

Fake Details

Fake Details یکی دیگر از منابع عالی برای تولید هویت جعلی شما است. این سایت یک چارچوب کامپیوتری کامل است که به شما کمک می‌کند تا آدرس‌های تصادفی را برای شناسه خود و دور زدن تحریم پی پال ایجاد کنید.

 

FauxID

FauxID با یک رابط کاربری منظم‌تر و تمیزتر ارائه می‌شود که ترکیبی از اطلاعات لازم را میزبانی می‌کند. برخلاف دو وب‌سایت دیگر، FauxID عناصر بیشتری را دربر دارد که به شناسه جعلی شما ظاهری معتبرتر می‌دهد.

 

خدمات سفیرپیمنت

اگر در ایران زندگی می‌کنید و استفاده از خدمات سایت‌های خارجی را ترجیح می‌دهید قطعاً برای پرداخت هزینه‌ها به مشکل برخورده‌اید؛ همچنین با گسترش خدمات آنلاین و رونق مشاغل ریموت و دورکار ممکن است شما جزو کسانی باشید که به‌صورت آنلاین برای شرکت‌های خارجی کار می‌کنید و برای دریافت حقوق خود مشکل دارید.

 

حساب پی پال می‌تواند راه حلی مناسب برای مشکلات بالا باشد. سفیرپیمنت باتکیه‌ بر نیروی متخصص و تجربه‌ای که در این حوزه دارد، می‌تواند افتتاح حساب پی پال شما را به آسانی و بدون هیچ مشکلی انجام دهد. برای ثبت سفارش کافی‌ است به پنل مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

 

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

 

جمع‌بندی

پی پال یک سیستم بین‌المللی است که پرداخت‌ها را به‌صورت سریع و آنلاین انجام می‌دهد. برای استفاده از خدمات این سیستم باید در پی پال ثبت‌نام کرده و مراحل احراز هویت را انجام داد. متأسفانه این شرکت پرداخت در برخی از کشورها از جمله ایران خدماتی ارائه نمی‌دهد.

برای دور زدن تحریم پی پال، می‌توان از هویت جعلی استفاده کرد؛ البته هویت فیک برای پی پال باید قابل قبول بوده و بین تمامی اجزای اطلاعاتی، ارتباط وجود داشته باشد.

در کشورهای تحریم شده برای احراز هویت پی پال می‌توان از سایت‌های ساخت هویت جعلی استفاده کرد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
کیانوش معظمی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام ایا میشه برای پی پال هویت و ادرس جعلی ساخت؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بله؛ اما در این صورت باید منتظر لیمیت یا مسدودیت حساب‌تون باشید.

   
ali کاربر سایت ۰۹ مهر ۱۴۰۱

خوب بود
ولی ایا با همین کار ها خودمان میتوانیم پیپال بسازیم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۴ آبان ۱۴۰۱

    سلام. پی پال علاوه بر هویت، آدرس و تلفن بر روی موارد دیگری مانند IP هم حساس هست که باید در هنگام ساخت اکانت به اونها توجه داشت.