وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا

وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت اینترنتی است که کار خود را از سال 2007 آغاز کرد. این شرکت خود را به‌عنوان یک سرویس ایده‌آل معرفی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت و ایمن امور مالی خود را مدیریت کنید.
برای استفاده بهتر از امکانات این سیستم باید حساب کاربری خود را تأیید کنید. به دلیل محدودیت‌های ایرانیان، وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا امکان‌پذیر است. ذکر این نکته ضروری است که تأیید در سیستم پرداخت پرفکت مانی اجباری نیست اما به شما این امکان را می‌دهد تا به ویژگی‌های پیشرفته‌تر سیستم، به‌ویژه امکان ارسال و دریافت حواله‌های بانکی دسترسی داشته باشید. مراحل احراز هویت پرفکت مانی برای مشتریان این سیستم شامل تأیید مدارک هویتی و تأیید شماره‌تلفن است.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی در رابطه با شماره مجازی آمریکا و نحوه خرید آن ارائه دهیم. در صورتی که شما نیز به خرید شماره مجازی آمریکا احتیاج دارید و یا نیاز به راهنمایی در زمینه پرفکت مانی و احراز هویت آن دارید تا پایان این متن همراه ما باشید.

 

شماره مجازی آمریکا چیست؟

 

شماره مجازی آمریکا چیست؟

وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا یکی از بهترین روش‌ها برای تأیید حساب پرفکت مانی است. خرید شماره مجازی به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از هر دستگاه متصل به اینترنت در هر زمان با هرکسی در جهان ارتباط برقرار کنید؛ بنابراین قابل‌درک است که محبوبیت شماره‌تلفن‌های آنلاین در حال افزایش است. این شماره‌های مجازی، گزینه‌های ارتباطی انعطاف‌پذیر و لایه‌ای از حریم خصوصی را ارائه می‌دهند و از این نظر نگرانی‌ها را برطرف کرده‌اند.

شماره‌های مجازی آمریکا شبیه سایر شماره‌های تلفن محلی ایالات متحده هستند اما هیچ خط تلفن فیزیکی یا سیم‌کارت مرتبطی ندارند. این شماره‌ها بر روی فضای ابری میزبانی می‌شوند.

 

انواع شماره مجازی آمریکا

 

انواع شماره مجازی آمریکا

در ایالات متحده آمریکا دو نوع شماره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا استفاده کنید.

  • شماره‌های شهر

این شماره تلفن‌ها مربوط به یک شهر هستند، مانند (347) NNN-NNNN برای نیویورک یا (213) NNN-NNNN برای لس‌آنجلس. هزاران کد منطقه‌ای در ایالات متحده وجود دارد که برای خرید شماره مجازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • شماره‌های رایگان

این شماره‌ها تا زمانی که از داخل ایالات متحده تماس گرفته شود برای تماس‌گیرنده رایگان هستند. شماره‌های رایگان با 800، 888، 855 یا اعداد مشابه شروع می‌شوند. صاحب شماره تلفن برای تمام تماس‌های دریافتی به ازای هر دقیقه هزینه اضافی پرداخت می‌کند. در واقع بیشتر مناسب افرادی است که از داخل آمریکا نیازمند تماس و ارتباط هستند.

 

مزایا و معایب شماره مجازی آمریکا

 

مزایا و معایب شماره مجازی آمریکا

خرید شماره مجازی مزایای زیادی را برای افراد و شرکت‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند به ارمغان می‌آورد. استفاده از شماره‌های مجازی، انعطاف‌پذیری نمایندگان را افزایش می‌دهد، خدمات ارائه شده به لطف مدیریت تماس‌ها بسیار کارآمدتر شده و هزینه‌ها کمتر می‌شود؛ همچنین وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا نیز یکی دیگر از مزایای شماره‌های مجازی است. در ادامه توضیحاتی راجب به انعطاف‌پذیری و تصویر بین‌المللی این شماره‌ها بیان کرده‌ایم.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

  •  انعطاف‌پذیری برای نمایندگان

استفاده از شماره‌تلفن‌های قدیمی باعث محدودیت مأموران در جایگاه‌های شغلی خود می‌شود زیرا مطمئناً آن‌ها یک دستگاه تلفن ثابت دارند که نمی‌توانند آن را جابه‌جا کنند. از زمانی که سیستم‌های تلفن مجازی ظاهر شدند، دستگاه‌ها بسیار متحرک‌تر شدند و افراد تحرک و انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. یعنی نمایندگان می‌توانند با دستگاهشان به هر نقطه‌ای بروند و با شماره مربوطه تماس برقرار یا دریافت کنند.

 

  •  تصویر بین‌المللی

ازآنجایی‌که شماره تلفن مجازی در فضای ابری ذخیره می‌شود، مکان اهمیتی ندارد. این بدان معناست که شما می‌توانید برای خرید پرفکت مانی، شماره خود را از هر کشور دیگری بدون حضور واقعی در آنجا دریافت کنید. به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، ایرانیان نمی‌توانند از طریق شماره تلفن واقعی خود، احراز هویت پرفکت مانی را انجام دهند و باید از شماره‌های مجازی استفاده کنند.

همچنین اگر شما یک شرکت ایرانی هستید اما دوست دارید در بازار انگلستان نیز فعالیت کنید، می‌توانید با خرید شماره مجازی بریتانیا، تصوری برای بریتانیا به‌عنوان یک شرکت محلی ایجاد کنید و سایر کشورها شما را به‌عنوان یک شرکت چندملیتی خواهند دید؛ به عبارت دیگر شما با داشتن یک شماره مجازی از یک کشور می‌توانید ادعا کنید که در کشور مربوطه نمایندگی دارید و یا دفتر کار شما در آنجا قرار دارد. این مسئله باعث می‌شود برای مخاطبان خود وجهه بهتری داشته باشید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

 

معایب شماره مجازی

  •  کیفیت صدا

اگر اینترنت بدی دارید ممکن است کیفیت صدا عالی نباشد و در تماس‌های شما وقفه ایجاد شود.

 

  • سرمایه‌گذاری روی دستگاه‌ها

سرمایه‌گذاری‌های اولیه معمولاً بسیار زیاد است، بنابراین باید دستگاه‌های IP تهیه کنید تا بتوانید تماس‌ها را دریافت کنید، این دستگاه‌ها معمولاً ارزان نیستند.
ممکن است به دلیل این معایب دیگر مایل به خرید شماره مجازی نباشید اما به لطف پیشرفت‌های بزرگی اتفاق افتاده است، سیستم‌های تلفن IP توانسته‌اند هر مشکلی را حل کنند.

 

ایرادات پرفکت مانی وریفای نشده

 

ایرادات پرفکت مانی وریفای نشده

تعدادی روش پرداخت الکترونیکی در دنیا وجود دارد که پرفکت مانی یکی از پیشروترین آن‌ها است. با خرید پرفکت مانی دیگر نگران سختی‌ها و هزینه‌های انتقال پول نخواهید بود. به دلیل این ویژگی‌ها، پرفکت مانی به‌عنوان یک روش پرداخت امن، روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود.

برای کاهش هزینه‌ تراکنش‌ها، باید احراز هویت پرفکت مانی را به‌درستی انجام دهید. شما می‌توانید از حساب غیر وریفای شده استفاده کنید اما باید هزینه‌های بیشتری را برای هر تراکنش بپردازید. با استفاده از وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا می‌توانید هزینه‌های تراکنش‌ها را کاهش دهید.

پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای حساب‌های بدون اشتراک ندارد. تنها مزیتی که حساب‌های تأیید شده نسبت به حساب‌های تأیید نشده دارند، کارمزدی است که در هر انتقال از فرستنده کسر می‌شود؛ به‌این‌ترتیب، اگر احراز هویت پرفکت مانی را انجام داده باشید و بخواهید از حساب خود پول انتقال دهید، به‌جای کارمزد 1.99 درصد، 0.5 درصد کارمزد پرداخت می‌کنید؛ بنابراین اگر پول زیادی با حساب پرفکت مانی خود منتقل می‌کنید، بهتر است حساب خود را وریفای کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

انواع حساب‌های پرفکت مانی

 

انواع حساب‌های پرفکت مانی

اگر بخواهید از روش وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا استفاده کنید باید با انواع حساب‌های این سیستم آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.
پرفکت مانی دارای سه نوع حساب مختلف است که کاربر می‌تواند از بین آن‌ها انتخاب کند. هر یک از این سه حساب مزیت‌های ویژه خود را دارند. سه نوع حساب پرفکت مانی به ترتیب «Normal»، «Premium» و «Partner» نام دارند.

  • حساب Normal

این حساب، برای تمام مشتریان ثبت‌نام‌شده جدید بدون هیچ محدودیتی در استفاده از سیستم تعیین شده است.

 

  •  حساب Premium

بعد از خرید پرفکت مانی، مشتریانی که بیش از 1 سال فعال بوده‌اند یا گردش حسابشان به مقدار مشخصی رسیده است (7000 دلار آمریکا یا معادل آن)، این فرصت را دارند که حساب خود را ارتقا دهند. مزیت اصلی حساب پریمیوم هزینه کمتر برای خدمات و تراکنش‌ها نسبت به حساب‌های معمولی است.

 

  •  حساب Partner

حساب پارتنر سومین دسته از انواع حساب‌ها در پرفکت مانی است. احراز هویت پرفکت مانی در این نوع حساب برای افراد عادی در دسترس نیست. در واقع تنها نماینده سیستم پرداخت یا صرافی می‌تواند چنین حسابی داشته باشد. این نوع حساب دارای کمترین نرخ کارمزد (1.5%) و نرخ سود سالانه 5% با کم‌ترین موجودی ماهانه است. کارمزد حق بیمه حساب برای هر انتقال بانکی تا 2 درصد است.

 

روش های احراز هویت پرفکت مانی

بعد از خرید پرفکت مانی، بدون تأیید و وریفای حساب نیز می‌توانید از حساب خود استفاده کنید اما برخی از ویژگی‌های پرفکت مانی برای شما محدود خواهد بود؛ همچنین، حساب شما ممکن است برای هرگونه استفاده غیرعادی مسدود شود؛ به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا را انجام داده و از یک حساب تأیید شده برای تراکنش‌ها استفاده کنید. حساب پرفکت مانی وریفای شده می‌تواند ویژگی‌ها و مزایای نامحدودی را در اختیار شما قرار دهد.

  • برای شروع فرایند وریفای حساب خود، باید به گزینه “My Account” یا “Member Area” بروید.
  • در اینجا شما باید گزینه‌ها را ویرایش کنید، بنابراین روی “Change Options” کلیک کنید. در این برگه، می‌توانید گزینه رنگ آبی را در زیر (کمی پایین صفحه) “Account Verification” مشاهده کنید.
  • در زیر این گزینه، گزینه “Verification Management” قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید. در ادامه نیز باید تمام اسناد واقعی برای تأیید حساب آپلود شود.

 

مدارکی که باید آپلود شوند:

مدارک شناسایی (کپی اسکن شده شناسنامه، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی)، یک کپی اسکن شده از قبض آب و برق که حاوی نام و آدرس شما است و تأیید شماره‌تلفن همراه ثبت شده در پروفایل کاربری شما. به دلیل تحریم‌ و محدودیت‌هایی که برای افراد ایرانی وجود دارد، ایرانیان باید باید با وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا و خرید شماره مجازی این مرحله را پشت سر بگذارند.

اگر مدارک معتبر شما به زبان انگلیسی نیست، باید تمام مدارک خود را به‌صورت ترجمه محضری ارائه کنید. برای وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا باید تماس تلفنی را بپذیرید و کد دریافتی از طریق تماس توسط ربات را وارد کنید. فعال‌سازی یا تأیید نهایی ممکن است 72 ساعت طول بکشد و پس از تأیید، حساب شما به‌عنوان “وریفای شده” مشخص می‌شود.

 

خدمات سفیر پیمنت

به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی موجود، انجام خدمات ارزی در ایران کار ساده‌ای نبوده و افراد فاقد تخصص قادر به انجام آن نیستند. سفیرپیمنت متشکل از یک تیم متخصص و باتجربه است که تخصص خود را برای رفع این مشکلات به کار گرفته است. اگر در افتتاح حساب پرفکت مانی به مشکل برخورده‌اید، سفیرپیمنت افتتاح و وریفای حساب پرفکت مانی را به صورت کامل برای شما انجام می‌دهد. همچنین اگر به دلیلی به یک شماره مجازی نیاز دارید، سفیرپیمنت می‌تواند مراحل خرید شماره مجازی آمریکا را برای شما بدون دردسر انجام دهد و یک حساب آماده به شما تحویل دهد.

به طور کلی سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی هر گونه فعالیتی در حوزه پرداخت‌های ارزی را برای شما انجام خواهد داد و شما نیاز به رویارویی مستقیم با موانع این حوزه را نخواهید داشت. در صورتی که نیازمند خدمات مختلف پرداخت‌های ارزی آنلاین هستید کافی است درخواست خود را به مجموعه ما ارائه کنید تا در اسرع وقت برای شما انجام داده شود. ضمنا می‌توانید در صورت لزوم از کارشناسان این مجموعه مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی

 

سخن پایانی

در این مطلب مراحل تأیید حساب و وریفای پرفکت مانی با شماره مجازی آمریکا بیان شد که از طریق آن می‌توانید وریفای حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید. در واقع برای خرید شماره مجازی آمریکا احتیاج به پرفکت مانی وریفای شده خواهید داشت که به دلیل تحریم‌های موجود کمی چالش برانگیز خواهد بود. توضیحات لازم درباره انواع حساب پرفکت مانی و وریفای کردن آن ارائه شد که می‌توانید استفاده نمایید.

همچنین گفتیم که تیم سفیرپیمنت آماده ارائه انواع خدمات ارزی برای شما از جمله خرید شماره مجازی آمریکا می‌باشد. شما می‌توانید جهت دریافت انواع خدمات در این حوزه با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته تا خدمت مورد نظر را در اسرع وقت دریافت نمایید؛ البته توضیحات مراحلی که نیاز است طی شود نیز به طور کامل ارائه  شده که امیدواریم به شما در ایجاد و تکمیل فرایند تأیید کمک کند؛ اما اگر به یک حساب پولی تأیید شده بدون دردسر نیاز دارید، می‌توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید. در صورتی که راجب به موضوع این مقاله سوالی دارید یا قبلا تجربه خرید شماره مجازی آمریکا و وریفای حساب پرفکت مانی را داشته‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
محمد گودرزی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

شماره مجازی امریکا برای همه کشورها قابل استفادن یا نه

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    عموما بله و بعضی از سایت‌ها قبول نمی‌کنند.

   
طاها بهمنی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام و خسته نباشید من میخواستم شماره مجازی امریکا خریداری کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    https://safirpayment.com/google-voice/
    از لینک بالا می‌توانید اقدام بفرمایید.