شماره مجازی رایگان

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

آیا تا به حال قصد ساخت حساب کاربری در وب‌سایت‌های خارجی را داشته‌اید، آیا هنوز با مشکل ایجاد اکانت در بعضی از شبکه‌های اجتماعی روبه رو هستید؟ جواب این سوال کاملا مشخص است، همه ما با این موضوع درگیر هستیم. امروزه به دلیل وجود محدودیت برای کاربران بعضی از کشورها مانند ایران امکان دسترسی به بعضی از خدمات در اینترنت وجود ندارد. اما با استفاده از یک شماره مجازی رایگان این مشکل را حل کنید و به راحتی از خدماتی که در دسترس شما نیست لذت ببرید. برای فهم بیشتر این موضوع مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شماره مجازی اسکایپ

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی بدون شک یکی از بهترین امکاناتی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون داشتن سیم‌کارت، از شماره‌ تلفن همراه کشورهای دیگر بهره‌مند شوید. این شماره‌تلفن، بسته به مدل سرویسی که از آن استفاده می‌کنید، ممکن است دارای امکانات متفاوتی از جمله توانایی ارسال و دریافت پیامک، توانایی برقراری تماس، دریافت تماس و… باشند. به هر حال اگر شما دارای یک شماره مجازی باشید، می‌توانید به‌ راحتی و بدون داشتن سیم‌کارت، از یک شماره‌تلفن همراه مربوط به کشور مورد نظرتان استفاده نمایید. در این مقاله قصد معرفی و کاربردهای شماره مجازی را به شما توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانبد: معرفی 7 مورد از بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

ساخت شماره مجازی رایگان به دانش و تخصص زیادی نیاز ندارد و همواره با چند ترفند بسیار ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. در حال حاضر برنامه‌های بسیار زیادی وجود دارد که برای ساخت شماره مجازی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما بسیاری از آنها پس از مدتی به شما امکان ساخت شماره مجازی را نمی‌دهند و باید به دنبال برنامه‌های بهتری بروید در لیست زیر چند نمونه از بهترین‌های این برنامه‌ها را ذکر کرده‌ایم.

برنامه Temp Number

Temp Number یک اپلیکیشن بسیار حرفه‌ای است که در آن تعدادی از شماره‌های آمریکا و کشورهای اروپایی وجود دارد و شما می‌توانید به ‌صورت رایگان از این شماره‌ها برای ثبت‌نام در وب‌سایت‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی استفاده کنید. ساخت شماره مجازی در این برنامه بسیار راحت است. همچنین شما می‌توانید بدون نصب نرم‌افزار و با ورود به وب‌سایت temp-number.com از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی رایگان در برنامه Temp Number

برای ساخت شماره مجازی در برنامه Temp Number طبق مراحل زیر عمل کنید.

برنامه Temp Number را دانلود و روی گوشی خود نصب نمایید.

خرید شماره مجازی
وارد برنامه شوید و روی دکمه Get Free Number بزنید.

شماره مجازی گوگل ویس

در این مرحله باید کشوری را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن شماره تهیه نمایید.

گوگل ویس

در این مرحله لیستی از شماره‌های موجود را مشاهده خواهید کرد. کافی است شماره موردنظر خود را انتخاب نمایید.

دریافت شماره مجازی
در مرحله بعد وارد inbox شماره مجازی‌تان خواهید شد. در واقع پس از ثبت‌نام در سایت یا برنامه با استفاده از این شماره، کد احراز هویت را در این قسمت دریافت خواهید کرد. (مثلاً ما با استفاده از خطی که این برنامه به ما داده است در تلگرام یک اکانت ایجاد کرده‌ایم و کد احراز هویت را از این قسمت دریافت کردیم.)

گوگل ویس رایگان

برنامه Textme

درگذشته امکان برقراری تماس با کشورهای خارجی بسیار پرهزینه و دشوار بود اما امروزه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف و اتصال به اینترنت می‌توانید به ‌صورت رایگان با دوستان خود تماس گرفته و ساعت‌ها با آنها مکالمه کنید. یکی از این نرم‌افزارهای کاربردی و پرطرف‌دار جهت برقراری تماس صوتی و تصویری و یا ارسال پیام کوتاه به خارج از کشور برنامه «تکست می – TextMe» نام دارد. این برنامه به شما امکان برقراری تماس با یک شماره حقیقی به‌ صورت کاملاً رایگان را می‌دهد. دیگر بدون نگرانی بابت هزینه‌های سنگین تماس با خارج از کشور می‌توانید به سادگی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و حتی با آنها Video Call داشته باشید.

receivesms.co

با استفاده از برنامه دریافت پیامک SMS Receive شما می‌توانید اس‌ام‌اس آنلاین دریافت کنید. با توجه به شماره‌های موجودی که در برنامه وجود دارند شما به سادگی می‌توانید در مسنجرها ثبت‌نام کنید یا در مسنجر لاین با وارد کردن شماره‌ تلفن سایر کشورها استیکرهای مربوط به کشور مورد نظرتان را دانلود کنید. توجه کنید که با توجه به اینکه تلگرام مخاطبین شما را ذخیره نگه می‌دارد و این برنامه شماره را در اختیار سایر کاربران نیز قرار می‌دهد، بهتر از آن برای تلگرام استفاده نکنید تا دچار مشکل نشوید یا در صورت لزوم رمز دوم تلگرام را حتماً فعال نمایید.

freephonenum

FreePhoneNum یکی دیگر از بهترین وب‌سایت‌های موجود در لیست است که شماره یکبار مصرف را در اختیار شما قرار می‌دهد. شماره‌های یکبار مصرف ارائه شده توسط وب‌سایت‌ها تماس‌ها یا پیام‌های متنی را به شماره خصوصی کاربر ارسال می‌کنند. با حساب رایگان می‌توانید حداکثر 5 پیام را به هر شماره‌تلفن ایالات متحده / کانادا ارسال کنید. همچنین، یک سرویس تماس صوتی رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

7sim.net

یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای ساخت حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و.. سایت 7sim.net است. خدمات این مجموعه به صورت رایگان است و هرکسی به‌ راحتی می‌تواند از خدمات آن استفاده کند.

استفاده از شماره مجازی برای تلگرام

یکی از بهترین کاربردهای شماره مجازی رایگان برای استفاده در شبکه اجتماعی تلگرام است. کاربران بسیاری به دنبال پیداکردن شماره مجازی برای ساخت حساب کاربری در این برنامه هستند. با مراجعه به وب‌سایت‌هایی که در پاراگراف‌های بالا به آن اشاره کردیم به سادگی یک حساب تلگرام با شماره اروپا یا امریکا بسازید.

کاربردهای شماره مجازی رایگان

1. تماس گرفتن و ارسال و دریافت پیامک از کشور مورد نظرتان

یکی از کاربردهای ساخت شماره مجازی رایگان در اختیار گذاشتن شماره خودتان برای مشتریان و مخاطبانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند. با انجام این کار آن‌ها می‌توانند با کمترین هزینه با شما تماس حاصل کنند و شما هم می‌توانید نیاز آن‌ها را برطرف کنید. از طرفی شماره مجازی فقط برای تماس گرفتن نیست بلکه با ساخت شماره مجازی به سادگی می‌توانید پیامک هم ارسال و دریافت کنید. سیستم پیامکی شماره مجازی بر بستر اینترنت فعالیت می‌کند و هزینه نسبتاً کمی دارد.

2. ثبت‌نام در بیشتر شبکه‌های مجازی غیر قابل دسترس

دومین مزیت ساخت شماره مجازی رایگان استفاده در شبکه‌های مجازی، پیام‌رسان‌ها و رسانه‌ها است. با ساخت شماره مجازی به‌ راحتی می‌توانید در پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، تلگرام، فیس‌بوک و لینکدین ثبت‌نام کنید و از تمامی امکاناتی آنها بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و یوتیوب حساب کاربری حرفه‌ای ایجاد کنید.

3. استفاده از خدمات وب‌سایت‌های که با شماره‌های ایران امکان پذیر نیست

وب‌سایت‌های بسیاری به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌کنند و همین‌طور امکان ساخت حساب با شماره‌های داخل ایران را مسدود کرده‌اند. در صورتی که یک شماره مجازی داشته باشید می‌توانید در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید. در حال حاضر ساخت شماره مجازی می‌تواند کاربردهای متنوع و بسیار زیادی داشته باشد که در این مقاله تنها به چند مورد از کاربردهای آن اشاره کردیم.

بیشتر بحوانید: کد تلفن کشورهای جهان

خدمات سفیرپیمنت برای شماره مجازی

چنانچه قصد خرید شماره مجازی معتبر را دارید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت کنید. در مجموعه ما بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت و کیفیت بازار به شما ارائه خواهیم داد. قبل از خرید هرگونه خدمات از وب‌سایت سفیرپیمنت می‌توانید مشاوره رایگان و هدفمند بگیرید تا از خریدتان بهترین نتیجه را کسب کنید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه و کسب آگاهی در این مقاله گذاشتید کمال تشکر را از شما همراهان عزیز داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *