تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

پرفکت مانی خود را به وب مانی تبدیل کنید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، پرفکت مانی و وب مانی هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود می‌باشند که گاهی افراد را ملزم به تبدیل پرفکت مانی به وب مانی و یا بالعکس می‌کنند. از این‌رو آشنایی با با روش تبدیل ارزها برای شما ضروری است. در این مقاله نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند. از طریق این سیستم می‌توان مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل کرد یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات را خریداری کرد.

شرکت پرفکت مانی یکی از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت است که میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‌هایی که این سیستم را در بین کاربران محبوب کرده است، سیستم پرداخت آنلاین در مقابل سایر رقیبان به ویژه پی پال ( paypal ) و همچنین بی‌توجهی این شرکت به تحریم‌ها و ارائه خدمات به تمامی کشور‌ها با دریافت مقدار منطقی کامزد می‌باشد.

تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

مزایای استفاده از پرفکت مانی

Perfect Money یک سیستم ساده و امن است که امکان انتقال فوری پول بین کاربران سیستم را فراهم می‌کند. بسیاری از صرافی‌های اینترنتی، ارزها را به این سیستم پرداخت جهانی تبدیل می‌کنند و خدمات مرتبط دیگری را نیز برای این سیستم ارائه می‌دهند. یکی از مزیت‌های رقابتی پرفکت مانی نرخ پایین کارمزد تراکنش آن است که تنها 0.5 درصد برای انتقال داخلی است؛ به علاوه، حساب‌ها سالانه 4 درصد سود دریافت می‌کنند.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

تعدادی از اشکالات نیز برای سیستم وجود دارد؛ اولین و مهم‌ترین نکته این است که تمام تراکنش‌های انجام شده در سیستم نهایی و غیرقابل برگشت هستند. مورد بعدی این است که تعداد کمی از کسب و کارهای آنلاین پرفکت مانی را می‌پذیرند و این مورد کاربران پرفکت مانی را به سایر ارائه‌دهندگان پرداخت وابسته می‌کند.

این کمپانی برای کاربران خود مزایایی را نیز به دنبال دارد که عبارت‌اند از:

  • با استفاده از این سیستم امکان خرید بیت کوین، دلار، یورو وجود دارد.
  •  امنیت پرداخت در این سیستم
  • بی‌توجهی به تحریم‌های موجود علیه کشورهای مختلف
  • دریافت سودی حاصل از این سیستم که به صورت سالانه حدودا ۴% می‌باشد.
  • انتقال ارز به سرتاسر دنیا به صورت آنلاین
  • امکان خرید کالا از سایت‌های اینترنتی خارجی
  • امکان خرید و استفاده از کسب و کارهای اینترنتی
  • دریافت مزایا و وام‌های این سیستم
  • امکان قرض گرفتن و یا قرض دادن پول به سایر کاربران

وب مانی چیست؟

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه خدمات پرداخت، کمپانی وب مانی می‌باشد که به ارائه خدمات پرداختی به کاربران خود در سراسر دنیا می‌پردازد. این شرکت در سال ۱۹۹۸ در روسیه تاسیس شده و در مدت فعالیت خود اعتبار بسیار خوبی در میان مشتریان خود کسب کرده است. وب مانی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از این طریق به حساب دیگران در سراسر دنیا پول واریز و یا از آن‌ها پول دریافت کنند. همچنین کاربران این سیستم می‌توانند در فروشگاه‌های آنلاینی که از خدمات این شرکت پشتیبانی می‌کنند، کالاها و خدمات موردنیاز خود را خریداری کنند.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی

مزایای استفاده از وب مانی

سطح بالای امنیت تضمین شده یکی از مزایای عمده سیستم وب مانی است. یکی از برجسته‌ترین مزایای این سیستم این است که تراکنش‌ها را می‌توان از کیف پولی انجام داد که در حال حاضر بیشترین علاقه را در بین کاربران دارد. علاوه بر این، تعدادی خدمات اضافی از جمله اجاره، پرداخت هزینه خدمات مختلف، خرید بلیط هواپیما و دریافت وام وب مانی برای کاربران ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند مشکلات فنی خود را با ایجاد یک بلیط وب مانی و دریافت پاسخ از طریق ایمیل یا برنامه Keeper خود گزارش دهند؛ به علاوه، کسانی که برنامه Webmoney Keeper را دارند، دیگر نیازی به استفاده از آن از طریق مرورگر خود نخواهند داشت. وب مانی همیشه از قوانین ارائه شده در وب سایت خود پیروی نمی‌کند؛ به همین دلیل است که بسیاری از کاربران از مسدود شدن بی دلیل کیف پول‌ها و عدم اطلاع از آن شکایت دارند.

چند مورد از مزایای وب مانی عبارتند از:

  • امکان شارژ حساب‌های اینترنتی خود از طریق این سیستم
  • خرید  و یا شارژ گیفت کارت بازی‌های اینترنتی
  • خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به صورت اینترنتی
  • خرید از سایت‌های اینترنتی خارجی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند.

تبدیل پرفکت مانی به وب مانی

چرا باید پرفکت مانی را به وب مانی تبدیل کنیم؟

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین و ابزاری جامع برای عملیات کسب و کار آنلاین است. این شرکت در ابتدا به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار آمریکا در روسیه در سال 1998 توسعه یافت و از آن زمان تاکنون، نزدیک به 40 میلیون نفر از سراسر جهان به این برنامه پیوسته‌اند. وب مانی کیف پول‌های ارز دیجیتالی را ارائه می‌دهد که می‌تواند ارزهای ملی محبوب را در خود جای دهد. پلتفرم پرداخت یک کیف اعتباری P2P، راه‌حل‌های پرداخت جهانی، خدمات خرده فروشی، محصولات پرداخت محلی، صورتحساب آنلاین و ادغام مستقیم با سایر ارائه‌دهندگان خدمات مالی جهانی را فراهم می‌کند؛ علاوه بر این، تعدادی از کشورهای جهان در حال حاضر روی وب مانی کار می‌کنند و مصرف‌کنندگان برای خدمات شرکت‌های مختلف از اسپانیا، لهستان و بلژیک به وب مانی پرداخت انجام می‌دهند.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به وب مانی 

علی‌رغم این که دو سیستم پرداخت webmoney و perfectmoney هر دو به عنوان شبکه‌های پرداخت آنلاین محبوب در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند، گاهی اوقات نیاز است که کاربران موجودی یکی از حساب‌های خود را به حساب دیگری انتقال داده و سپس از آن استفاده نماید. متاسفانه در حال حاضر روش مستقیمی برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی وجود ندارد و کاربران می‌بایست از طریق روش‌های واسط، این تبدیل ارز را انجام دهند. از این‌رو شما می‌توانید خدمات خود را در این زمینه به کاشان‌پی بسپارید تا به سهولت پرفکت مانی خود را به وب مانی تغییر دهید.

شما می‌توانید از طریق قسمت “نقد کردن درآمد ارزی” سفیرپیمنت، موجودی حساب خود را به ریال تبدیل کنید. سپس باید معادل دلاری که به ریال تبدیل کردید را به بار دیگر به دلار وبمانی تبدیل کنید. به منظور سهولت شما برای این کار، می‌توانید از طریق “شارژ حساب وبمانی” سفیرپیمنت، حساب پرفکت مانی خود را به وب مانی تبدیل کنید.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

همانطور که گفته شد در حال حاضر روش مستقیمی برای تبدیل پرفکت مانی به وب مانی وجود ندارد. از این‌رو سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی و تبدیلات ارزی مفتخر است تا به منظور تغییر حساب پرفکت مانی به وب مانی در اختیار کاربران خود باشد. چنانچه پرسش و یا مشکلی در این زمینه داشتید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب پرفکت مانی، وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

جمع‌بندی

پرفکت مانی و وب مانی از جمله سیستم‌های پرداخت الکترونیکی به منظور پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت می‌باشند. کمپانی پرفکت مانی خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت و کمپانی وب مانی امکان واریز و یا دریافت پول از حساب را برای کاربران خود فراهم می‌کند. همچنین این دو سیستم به علت عدم توجه به تحریم‌های موجود و مزایای متنوع، در میان کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. کاربران می‌توانند در مواقع لزوم موجودی یکی از حساب‌های خود را به حساب دیگری انتقال دهند (تغییر حساب پرفکت مانی به وب مانی ) و سپس از آن استفاده کنند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *