پشتیبانی پرفکت مانی

استفاده از پشتیبانی پرفکت مانی تنها با چند کلیک

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
7 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

سایت پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی و یا کیف پول الکترونیکی است که برای انجام خدمات پرداخت‌های غیرنقدی به صورت آنلاین تشکیل شده است. پشتیبانی پرفکت مانی یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوب این شرکت است که در هنگام بروز مشکل با کاربران خود همراهی می‌کند. در ادامه در خصوص این موضوع و نحوه ارسال درخواست پشتیبانی پرفکت مانی توضیحاتی خواهیم گفت. همراه ما باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
وریفای حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

نخستین پرسشی که باید به آن پاسخ دهیم، این است که سایت اصلی پرفکت مانی چیست و چه کاربردهایی در عرصه‌ی معاملات دارد؟

برای مثال، فرض کنید که قصد خرید یک کتاب را از سایتی دارید که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند؛ شما می‌توانید به سادگی به کمک پرفکت مانی، با استفاده از کارت بانکی خود و به ریال، کتاب مورد نظرتان را از آن سایت خریداری نمایید.

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت ایجاد شد. این شبکه در سال 2007 تاسیس شد. بر اساس یک مبنای قانونی، شرکت پرفکت مانی در پاناما ثبت شده است.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت، امکان ارسال و دریافت پول را به صورت امن و در زمان واقعی برای افراد فراهم می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارهای دات‌کام در طول مدت کوتاهی که کار می‌کند، این سیستم را بسیار مفید یافته‌اند. خرید و فروش فلزات گران‌بها مانند طلا و ارزهای اصلی مانند دلار آمریکا و یورو کار بسیار آسانی است که می‌توان با حساب پرفکت مانی انجام داد. چیزهایی در مورد پرفکت مانی وجود دارد که بسیاری از افراد از آن متنفرند؛ به عنوان مثال، امکان توقف معامله وجود ندارد و لحظه‌ای که تراکنش را ارسال می‌کنید دیگر راه برگشتی نیست. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید تماس با بخش خدمات مشتری است اما ممکن است هرگز نتوانید پول خود را پس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

 

علیرغم اینکه این سیستم در ابتدا به عنوان یک ابزار پرداخت برای تسویه حساب‌های آنی و امن در محیط کسب و کار و بین کاربران خصوصی ایجاد شده است اما برای پولشویی نیز استفاده می‌شود. بنابراین، قبل از شروع مرور کلی خود، منطقی است که مکانیسم‌های کار پرفکت مانی را روشن کنیم و ببینیم آیا این روش کسب درآمد مناسب است یا خیر؟

پرفکت مانی چگونه کار می‌کند؟

همه چیز بسیار آسان به نظر می‌رسد. شما مقداری پول در حساب خود دریافت می‌کنید و پرفکت مانی به شما پاداش می‌دهد. پاداش درصدی از مبلغ پرداختی است که همراه با وجوه اضافی خود دریافت می‌کنید. مقدار پاداش به پرداخت اولیه شما بستگی دارد. شما به طور خودکار از اولین عملیات در برنامه شرکت می‌کنید.

شرط اصلی: پاداش فقط به کاربران ثبت نام شده تعلق می‌گیرد.

پاداش‌ها پس از پرداخت معادل ۱۰۰ دلار شروع به جمع آوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

 وضعیت کاربر در پرفکت مانی

 فرد عادی:

چنین وضعیتی به همه کاربران سیستم جدید داده می‌شود و هیچ محدودیتی اعمال نمی‌کند.

پرمیوم:

این وضعیت پس از 1 سال یا رسیدن به دستاوردهای خاصی در گردش وجوه به کاربر اختصاص می‌یابد. این نوع حساب با ویژگی‌های ممتاز است که شامل یک رابطه اولویت در هنگام انجام کلیه عملیات برای ورودی و خروجی وجوه می‌باشد. مشتری حق دارد برای ارتقای وضعیت خود درخواست ارائه دهد.

حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا خرید پرفکت مانی فوری و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر اینترنت انجام دهند. کیف پول پرفکت مانی در سال 2008 ظاهر شد و به سرعت در سیستم‌های پرداخت صندوق HYIP محبوب شد.

پرفکت مانی به بسیاری از زبان‌ها (از جمله روسی) ترجمه شده است و با دو ارز بین‌المللی USD و EUR و همچنین Gold Metal Bounces کار می‌کند. Perfect Money در سوئیس در زوریخ ثبت شده است. افراد زیادی این سوال را می‌پرسند که چگونه می‌توانند یک حساب پرفکت مانی داشته باشند. در اینجا نحوه انجام و افتتاح حساب در پرفکت مانی آورده شده است.

یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید

به سایت پرفکت مانی بروید.

فرم ثبت نام را با اطلاعات واقعی خود پر کنید، شرایط خدمات پرفکت مانی را بخوانید و با آن موافقت کنید، سپس روی دکمه “Signup” کلیک کنید.

ایجاد حساب پرفکت مانی

به حساب پرفکت مانی خود وجوه اضافه کنید

باز کردن حساب پرفکت مانی، به همین راحتی است. برای پرداخت در اینترنت با ارز پرفکت مانی، ابتدا باید حساب را بارگیری کنید. این مورد را می‌توان با روش‌های مختلفی انجام داد که به شما امکان می‌دهد کیف پول واقعی خود را به یک کیف پول مجازی تبدیل کنید.

برای استفاده از گزینه‌های تامین مالی مستقیم، وارد حساب پرفکت مانی خود شوید، روی Deposits کلیک کنید و یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

  • انتقال سیم
  • حواله بانکی فوری
  • شرکای مجاز صرافی
  • سپرده مستقیم (دارندگان حساب های بانکی آلمان، اتریش، سوئیس و بلژیک)
  • پایانه‌های نقدی (روسیه و اوکراین)

توصیه می‌کنم از شرکای مبادله گواهی شده استفاده کنید زیرا گزینه‌های تأمین مالی موجود از طریق شرکای تأیید شده Perfect Money عبارتند از:

  • کارت‌های نقدی / اعتباری ویزا / مستر کارت
  • انتقال سیم
  • سایر ارزهای الکترونیکی

پشتیبانی پرفکت مانی

پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت است که با آن می‌توانید از سایت‌های خارجی اقدام به خرید کنید و یا ارز مورد نظر خود را به حساب‌های فعال در سرتاسر جهان انتقال دهید. این مجموعه نیز دارای خدمات پشتیبانی در خرید و فروش و یا انتقال ارز است و شما میتوانید در هنگام بروز مشکل درخواست پشتیبانی خود را برای این مجموعه ارسال کنید.

  • برای این کار لازم است ابتدا وارد وبسایت رسمی پرفکت‌مانی شوید. و گزینه تماس با ما « contact us» را انتخاب کنید.

پشتیبانی پرفکت مانی

  • پس از انجام این مرحله شما به صفحه زیر منتقل خواهید شد. در این قسمت لازم است بر روی لینک درخواست بلیط کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه:‌ شارژ حساب پرفکت مانی

پشتیبانی پرفکتمانی

  • با کلیک بر روی لینک دریافت خدمات مشتریان، صفحه زیر برای شما بازخواهد شد. برای ثبت درخواست پشتیبانی پرفکت مانی لازم است تمامی اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید.

 

پشتیبانی پرفکت مانی

مزایا و معایب پرفکت مانی

PerfectMoney  یک سیستم پرداخت کاملاً محبوب در میان شرکت کنندگان در بازی های آنلاین و مبادلات ارزهای دیجیتال است.

مزایا:

  •  مزیت کار با پرفکت مانی چند ارزی بودن آن است و سیستم پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده همتراز با انواع دیگر ارزها کار می کند.
  • کار با سیستم پرداخت ساده است و سایت با جزئیات غیر ضروری پر نشده است.
  • این پلتفرم می‌تواند به ۲۲ زبان (از انگلیسی تا اردو) در دسترس باشد.
  • یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی پرفکت مانی تعرفه پایین آن است. به عنوان مثال، کارمزد انتقال داخلی وجوه فقط 0.5٪ (برای یک حساب تأیید شده) است.
  • انتقال فوری پول بین کاربران سیستم.
  •  وجود بسیاری از صرافی ها برای پرداخت و برداشت پول
  • عدم وجود محدودیت برای اجرای معاملات مالی
  • محاسبه سود موجودی وجوه (4٪ در سال)

معایب:

  • یکی از معایب اساسی سیستم پرداخت برگشت،ناپذیری عملیات است.
  • در صورت پرداخت اشتباه یا کلاهبرداری، امکان استرداد وجه وجود ندارد. علاوه بر این، کاربران اغلب با مشکلات زیر مشکل دارند.
  • انتخاب محدود ارز
  • هزینه بالا برای بازگرداندن دسترسی به حساب در هنگام گم شدن رمز عبور
  • مسدودسازی بدون توضیح حساب های کاربری توسط پرفکت مانی و به تاخیر انداختن روند تایید حساب.

پشتیبانی پرفکت مانی توسط سفیرپیمنت

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی برای انجام تمام مراحل سفارش خرید و همچنین سفارش‌های فروش پرفکت مانی در کنار شما می‌باشد. البته لازم است که شما پیش از اقدام برای ثبت سفارشات خود در پرفکت مانی، حساب کاربری خود را در سفیرپیمنت ایجاد کنید. احراز هویت شدن شما در این مجموعه باعث می‌شود تا کارشناسان با سرعت و سهولت بیشتری برای ارائه به خدمات به شما حاضر باشند. فراهم کردن خرید اکانت وریفای شده پرفکت مانی برای کاربران یکی از اصلی‌ترین خدمات مجموعه سفیرپیمنت در حوزه پرفکت مانی است.

پیشنهاد مطالعه:‌ وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پرفکت مانی

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌ های ارزی، استفاده از خدمات پرفکت‌مانی را برای شما آسان و به‌صرفه خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق این مجموعه برای نقد کردن درآمد ارزی خود، تبدیل پول به ارزهای رایج دیگر، فروش پرفکت مانی و یا نقد کردن ووچرهای پرفکت مانی خود اقدام کنید.

پیشنهادی برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که با استفاده از آن می‌توانید از سایت‌های خارجی که از این سیستم به عنوان یک روش پرداخت ارزی پشتیبانی می‌کنند، خرید کرده و یا به سایر نقاط جهان ارز انتقال دهید. اما در طی استفاده از خدمات این سایت ممکن است مشکلاتی رخ دهد. تیم پشتیبانی این مجموعه در خدمت شماست تا مشکلات پیش امده را برای شما حل کند. از این‌رو در این مقاله نحوه درخواست پشتیبانی پرفکت مانی را برای شما شرح دادیم. همچنین استفاده از خدمات مجموعه سفیرپیمنت در حوزه پشتیبانی پرفکت مانی به شما کمک خواهد کرد تا با سهولت بیشتری درخواست خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

آیا پرفکت مانی ایران را تحریم کرده؟

اگرچه امکان ایجاد محدودیت از سمت این شرکت برای کاربران ایرانی وجود دارد، اما در حال حاضر با وجود تحریم‌های متنوع علیه ایرانیان، پرفکت مانی همچنان خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت با اضافه کردن زبان فارسی به وب سایت رسمی خود باعث شده تا کاربران فارسی زبان آن بتوانند با سهولت بیشتری از امکانات و خدمات این سیستم بهره‌مند شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله پرفکت مانی تحریم را مطالعه نمایید.

آیا می‌توان مستقیما با دلار پرفکت مانی بیت کوین خرید؟

بله، امکان خرید بیت کوین با استفاده از دلار و یورو پرفکت مانی امکان‌پذیر است. برای اطلاعات بیشتر مقاله پرفکت مانی خرید بیت کوین را مطالعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(7)
   
محمد باقری کاربر سایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

پرفکت مانی یک باگه بزرگی توی قسمت احراز هویت داره . قبض تلفن یا اب و گاز به اسم متقاضی میخواد تا احراز هیت انجام بشه . سوال من اینه کسی که به نام خودش قبض ناره وهمراه خانواده زندگی میکنه این الان چی کار باید بکنه /////؟؟؟؟؟؟// خنده دار نیست ؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۱ شهریور ۱۴۰۲

    سلام
    می‌تونید از سفیرپیمنت برای وریفای قبض کمک بگیرید.

   
رامش پوریافر کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

چجوری میشه به حساب پرفکت مانی خودم وجه اضافه کنم

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    با خرید حساب به حساب یا ووچر می‌توانید وجه‌تون را در حساب پرفکت مانی افزایش بدید.

   
اکرم گل کار کاربر سایت ۱۸ آذر ۱۴۰۱

پرفکت مانی باز نمیشه .پولم توش مونده کمک کنید و راهنماییم کنید چکار باید بکنم ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    با سلام. لطفا از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود. با تشکر

   
فاطمه حسن پور کاربر سایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

به هیچ عنوان پشتیبان پرفک مانی جوابگو نمیباشن لطفا راهنمایی کتین که چطور میشه دسترسی به پشتیبان داشته باشیم ومشکلمونو حل کنیم