بچ نامبر پرفکت مانی

همه چیز درباره بچ نامبر پرفکت مانی

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

اگر اهل نقل و انتقالات بین‌المللی باشید حتماً پرفکت مانی را می‌شناسید. این سازمان در انجام نقل و انتقالات خود سعی بر آن داشته است که بتواند کمترین هزینه و زمان را برای کاربران فراهم کند و امکاناتی دارد که باعث شده کاربران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. استفاده از بچ نامبر پرفکت مانی از مواردی است که این شرکت را نسبت به سازمان‌های مشابه متمایز می‌کند و خود مزیت بزرگی برای این سرویس محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تمام آنچه را که باید از بچ نامبر پرفکت مانی بدانید با هم بررسی کنیم و پاسخی کامل به سوال بچ نامبر پرفکت مانی چیست ارائه کنیم؛ از این‌رو پیشنهاد می‌دهیم اگر شما نیز می‌خواهید به طور کامل با آن آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که در سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما شروع به فعالیت کرد؛ همچنین از آن به عنوان یک بانک اینترنتی نیز می‌توان نام برد که نه تنها ایران را تحریم نکرده، بلکه به زبان فارسی نیز در بین زبان‌های رسمی وب‌سایت این سازمان وجود دارد، البته با وجود این که پرفکت مانی ایران را در استفاده از خدمات خود تحریم نکرده است اما اجازه استفاده از امکانات خود را با IP ایران به شما نمی‌دهد.

Perfect Money در وب‌سایت خود از کاربرانی که صاحب کسب و کار آنلاین هستند، دعوت می‌کند با ایجاد درگاه پرفکت مانی در سایت خود از خدمات Perfect Money استفاده کنند و با پذیرش آن درآمد خود را افزایش دهند.

یکی از نکات جالب و البته تأمل برانگیز، پرداخت سود سالانه ۴ درصد به حساب‌های موجود در پرفکت مانی است. لازم به ذکر است برخی کارشناسان با توجه به اینکه این سایت تحت قوانین کشور پاناما فعالیت می‌کند سرمایه‌گذاری کلان در آن را توصیه نمی‌کنند، هرچند برای مبالغ کم با توجه به تحریم بودن ایران، گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی به نظر می‌رسد.
واحد ارزهای مورد استفاده پرفکت مانی بیت‌کوین، دلار آمریکا، یورو و طلا می‎‌باشد. شاید جالب باشد بدانید کارمزد انتقال وجه در پرفکت مانی ۰٫۵ درصد است.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

بچ نامبر چیست؟

آیا اخبار مربوط به خودروهای معیوب تویوتا یا حذف تمام باتری‌های معیوب BL-5C توسط نوکیا را شنیده‌اید؟ به نظر شما در بین این همه وسایل مختلف آنها از کجا متوجه می‌شوند که مشکل از کدام ابزار است؟

بچ نامبر اغلب در زمینه‌های مختلف از جمله، پرداخت، تولید، داروسازی و… ظاهر می‌شود. در اصطلاح عام برای بچ نامبر از عبارات بارکد، شماره سریال، کد سریال، شماره سری و… نیز استفاده می‌شود. batch number یک سری خاص از اعداد است که به یک محصول منحصر به فرد برای شناسایی اختصاص داده می‌شود. در گذشته از بچ نامبر اغلب در صنعت داروسازی استفاده می‌شده و سپس در صنایع دیگر نیز گسترش یافته است.

بچ نامبر پرفکت مانی

بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟

batch number Perfect Money یک روش جدید برای چک کردن مدرن یک فرایند است. این روش فرایند پرداخت را کارآمدتر و کم‌ هزینه‌تر می‌کند. امروزه این روش به عنوان انتخاب شماره یک معامله گران آنلاین شناخته می‌شود؛ زیرا به آن‌ها امکانات بی‌نظیری را برای پرداخت‌های بین‌المللی می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید تراکنش با کارت اعتباری دارای ۲ بخش اصلی است. بخش اول، تأیید تراکنش است و در بخش بعد پول به حساب بانکی گیرنده واریز می‌شود. اعتبارسنجی، تأیید و پیگیری تراکنش بسیار سریع و ساده است اما برای پرداخت‌های زیاد همین مسئله باعث به وجود آمدن مشکل و پیچیدگی خواهد شد؛ بنابراین از Batch Number در فرایند پرداخت به عنوان راه حلی برای مشکل فوق استفاده می‌شود. شاید جالب باشد بدانید که در ووچر پرفکت مانی نیز برای اعتبار سنجی از بچ نامبر استفاده میشود.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

مزایای استفاده از بچ نامبر در پردازش پرداخت‌ها

در مقایسه با روش‌های پرداخت سنتی، استفاده از بچ نامبر تجربه پرداخت مشتری را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد و مزایای زیر را برای او و پرفکت مانی به ارمغان می‌آورد. برخی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که بچ نامبر پرفکت مانی برای افراد به همراه دارد در ادامه توضیح داده شده است که عبارت‌اند از:

بهبود ساختار و عملیات سازمانی
بچ نامبر پرفکت مانی پیگیری پرداخت‌های پردازش شده به صورت دسته‌ای را آسان‌تر می‌کند. تمام جزئیات تراکنش برای بررسی و مدیریت آسان در یک مکان ذخیره می‌شود؛ از طرفی پذیرش پرداخت‌ها در یک مرحله اتفاق افتاده و مشتریان را راضی نگه می‌دارد.

بهبود تجربه مشتری
مجوز پرداخت بلافاصله در زمان انتقال یا خرید صادر می‌شود، این بدین معناست که مشتری شما هیچگاه عباراتی مانند “در انتظار تأیید” را مشاهده نخواهد کرد و فرایند پرداخت بسیار سریع اتفاق می‌افتد. این مسئله موجب جلب هر چه بیشتر رضایت او خواهد شد.

صرفه‌جویی در زمان
با استفاده از بچ نامبر پرفکت مانی به جای صرف زمان برای پردازش پرداخت‌های فردی در طول روز به سادگی مجموعه‌ای از تراکنش‌ها را می‌توان برای پردازش در پایان روز آپلود کرد؛ در نتیجه شما می‌توانید وقت خود را بهینه مصرف کرده و صرفه‌جویی نمایید. این مسئله برای بسیاری از معامله‌گران

صرفه‌جویی در هزینه رسیدگی و بررسی
پردازشگرهای کارت اعتباری با انجام هر پرداخت، هزینه‌ای را به عنوان کارمزد از شما کم می‌کنند و این در حالی است که با بچ نامبر پرفکت مانی این هزینه‌ها به حداقل می‌رسد؛ زیرا اپراتور فقط یک‌بار در روز باید هزینه را پرداخت کند.

بهبود امنیت پرداخت
هنگامی که از پردازش پرداخت‌ها به صورت جمعی استفاده می‌شود، شرکت خدمات پرداخت نیازی به ذخیره و پردازش اطلاعات حساب‌ها به صورت دستی بر اساس یک تراکنش ندارد. این امر خطرات امنیتی در پرداخت را بسیار کاهش می‌دهد.

نحوه یافتن بچ نامبر

برای مشاهده جزئیات بچ نامبر کافی است پس از ورور به سایت پرفکت مانی در اکانت خود وارد بخش “History” شوید سپس تاریخ معامله خود را مشخص و در بخش “Details” بچ نامبر پرفکت مانی را مشاهده کنید.
استعلام بچ نامبر

ووچر پرفکت مانی

Perfect Money Voucher در واقع چیزی شبیه به یک کارت هدیه یا کارت شارژ است که می‌توانید با استفاده از آن خرید کنید یا حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. ووچر دارای یک شماره ۱۰ رقمی و یک کد فعال ‌سازی ۱۶ رقمی است که باید در داخل حساب خود وارد کنید. پس از وارد کردن، با توجه به اعتبار ووچر وارد شده ‌ شارژ حساب پرفکت مانی انجام می‌شود. نکته مهم در استفاده از ووچر این است که با این روش، شارژ حساب شما اتوماتیک و در کمتر از چند ثانیه صورت می‌گیرد و شما وقت زیادی صرف نخواهید کرد. با توجه به مزایایی که در مورد کد ووچر ذکر شد، توصیه می‌شود حتماً از این روش برای پرداخت هزینه فروشگاه آنلاین و افزایش اعتبار حساب پرفکت مانی خود استفاده کنید.

اطمینان از درست بودن کد ووچر

استعلام کد ووچر پرفکت مانی یکی از مواردی است که یادگیری آن را به شما توصیه می‌کنیم. شما با استفاده از این روش قادر به تشخیص کد ووچر تقلبی از اصل خواهید بود. هر هد ووچر دارای یک بچ نامبر پرفکت مانی مختص به خود است که شما می‌توانید با وارد کردن آن در سایت‌های استعلام گیری مرتبط از اصل یا تقلبی بودن آن مطلع شوید.

بچ نامبر

خدمات سفیرپیمنت برای پرفکت مانی

سفیرپیمنت متنوع‌ترین خدمات برای پرفکت مانی را به شما عرضه می‌کند. امکان خرید پرفکت مانی، وریفای و شارژ آن، تبدیل و فروش پرفکت مانی، همچنین خرید ووچر پرفکت مانی از مواردی است که سفیرپیمنت در این زمینه برای شما فراهم می‌آورد. برای بررسی و استفاده از موارد بالا کافی است با پشتیبانان سفیرپیمنت تماس بگیرید و پس از بررسی، مورد خواسته شده در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در واقع تیم سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی آماده ارائه انواع خدمات در این حوزه و پرداخت‌های ارزی آنلاین است. شما می‌توانید همه چالش‌های موجود در این زمینه را با مجموعه ما برطرف کرده و به راحتی و بدون دغدغه امور خود را به سرانجام برسانید. چنانچه نیاز به این خدمات دارید درخواست خود را به پشتیبانی این مجموعه ارجاع داده تا در سریع‌ترین زمان به آن پاسخ داده شود. سابقه‌ی درخشان سفیرپیمنت و تخصصی که در حوزه پرداخت‌های ارزی دارد همراه شما برای انجام دادن کارهایتان خواهد بود.

سخن پایانی و چکیده مقاله

پرفکت مانی از شناخته شده‌ترین سیستم‌های پرداخت جهانی است که در سال‌های اخیر امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بچ نامبر پرفکت مانی از معروف‌ترین مواردی است که این شرکت برای توسعه و بهبود خدمات‌دهی به مشتریان به کار می‌گیرد و با این روش مزایای زیادی را در استفاده از پرفکت مانی به وجود آورده است. ووچر پرفکت مانی نیز از معروف‌ترین خدمات این سازمان است که با داشتن بچ نامبر قابلیت استعلام‌گیری از اصل یا تقلبی بودن را برایتان به ارمغان می‌آورد.

در این مقاله ضمن پاسخ به سوال بچ نامبر پرفکت مانی چیست و توضیحاتی که راجب به بچ نامبر پرفکت مانی مطرح شد سعی کردیم این مورد را برای شما شرح دهیم. همچنین مزیت‌های مختلفی که استفاده از بچ نامبر برای شما دارد را نیز بیان کردیم که شما برای استفاده کردن از آن بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید. در صورتی که قبلا تجربه‌ای در رابطه با این موضوع داشته‌اید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در این باره مطرح کنید تا کارشناسان این حوزه به شما پاسخ دهند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
سارا قربانی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

مزیت استفاده بچ نامبر پرفکت مانی در چیه

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بچ نامبر یک کد و شماره تراکنش است و مزیتی ندارد.

   
مریم حیبیبی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بچ نامبر پرفکت مانی کاربرد ان در چه زمینه ای؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    یکجور شماره تراکنش است.