پرفکت مانی تحریم

آیا پرفکت مانی ایرانیان را تحریم کرده است؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

پرفکت مانی یکی از سیستم ‌های پرداخت بین‌ المللی است که به خاطر عدم توجه به تحریم‌ های مالی آمریکا، در ایران کاربران زیادی دارد. تنوع خدمات این سیستم باعث شده تا پرفکت مانی برای ایران یک سیستم انتقال ارز جذاب باشد و کاربران زیادی از سراسر دنیا به این شرکت جذب شوند. آنچه برای کاربران ایرانی اهمیت دارد آن است که بدانند، آیا ممکن است در ایران پرفکت مانی تحریم باشد؟ از این‌رو در ادامه به بررسی وضعیت پرفکت مانی در ایران و محدودیت آن می‌پردازیم.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 


پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت ‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران از طریق این سیستم می‌توانند مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل کنند یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری نمایند. شرکت پرفکت مانی از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیا است و میلیون‌ها کاربر فعال از سراسر جهان دارد.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

این کمپانی به تحریم‌ها توجهی ندارد و ارائه خدمات آن به تمامی کشور‌ها با دریافت مقدار منطقی کامزد صورت می‌گیرد. این کیف پول الکترونیکی توانسته انواع پرداخت آنلاین را برای کاربران اینترنت ساده‌تر کند و به کاربران اجازه می‌دهد تراکنش‌های غیر قابل ردیابی داشته باشند. 

پرفکت مانی برای ایران

مزایا و معایب پرفکت مانی برای ایران

مزایا

  • رابط سیستم پرداخت ساده است
  • سایت با جزئیات غیر ضروری پر نشده است
  • این پلتفرم می‌تواند به ۲۲ زبان (از انگلیسی تا اردو) در دسترس باشد
  • یکی از اصلی ترین مزیت های رقابتی پرفکت مانی تعرفه پایین است. کارمزد انتقال داخلی وجوه فقط 0.5٪ (برای یک حساب تایید شده) است.
  • انتقال فوری پول بین کاربران سیستم
  • حضور بسیاری از صرافی‌ها برای پرداخت و برداشت وجه
  • عدم وجود محدودیت برای اجرای معاملات مالی
  • محاسبه سود موجودی وجوه (4٪ در سال).
  • عملکرد برنامه ارجاع

اشکالات و معایب اصلی پرفکت مانی برای ایران

  • یک نقطه ضعف اساسی سیستم پرداخت برگشت ناپذیری عملیات است.
  • در صورت پرداخت اشتباه یا کلاهبرداری، امکان استرداد وجه وجود ندارد.

علاوه بر این، کاربران اغلب با موارد زیر مشکل دارند :

  • انتخاب محدود ارز
  • هزینه بالا برای بازگرداندن دسترسی به حساب در صورت گم شدن رمز عبور
  • نحوه واریز و برداشت با پرفکت مانی

پرفکت مانی یک روش پرداخت الکترونیکی است که در سراسر جهان بسیار محبوب است. می‌توانید از این روش پرداخت برای شارژ کردن حساب خود کاملاً رایگان استفاده کنید. در اینجا مواردی که باید در مورد پرفکت مانی بدانید، آورده شده است:

  • حداقل سپرده: 50 دلار
  • حداکثر سپرده‌گذاری: 100000 دلار در هر تراکنش
  • حداقل برداشت: ۲ دلار
  • حداکثر برداشت: 100000 دلار در هر تراکنش
  • کارمزد پردازش سپرده: 1.99٪
  • هزینه پردازش برداشت: 0.5٪ در هر تراکنش
  • زمان پردازش واریز و برداشت: آنی*

عبارت “فوری یا آنی” نشان می‌دهد که یک تراکنش در عرض چند ثانیه بدون پردازش دستی توسط متخصصان بخش مالی انجام می‌شود.

سپرده گذاری با پرفکت مانی

توجه داشته باشید که قبل از استفاده از پرفکت مانی برای واریز، باید نمایه خود را به طور کامل تأیید کنید.

۱- به بخش Deposit در قسمت شخصی خود بروید و روی Perfect Money کلیک کنید.

۲- در پنجره باز شده، حساب معاملاتی را که می‌خواهید شارژ کنید را انتخاب کنید، ارز سپرده را انتخاب کنید و مبلغی را که می‌خواهید واریز کنید مشخص کنید و روی Next کلیک کنید.

۳- خلاصه‌ای از معامله نشان داده خواهد شد. همه داده‌ها را دوباره بررسی کنید و روی تأیید پرداخت کلیک کنید.

۴- شما به وب سایت پرفکت مانی هدایت خواهید شد. روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و انتقال را تکمیل کنید.

با پرفکت مانی برداشت کنید

۱- روی Perfect Money در بخش برداشت از منطقه شخصی خود کلیک کنید

۲- حساب معاملاتی را که می‌خواهید از آن برداشت کنید انتخاب کنید، ارز برداشت خود را انتخاب کنید، شماره حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید و مبلغ برداشت را با ارز حساب معاملاتی خود مشخص کنید. روی Next کلیک کنید.

۳- خلاصه‌ای از معامله نشان داده خواهد شد. بسته به نوع امنیت منطقه شخصی خود، کد تأیید را که از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود، وارد کنید. روی تایید برداشت کلیک کنید.

وجوه در چند لحظه به حساب پرفکت مانی شما واریز می‌شود.

اگر حساب پرفکت مانی من مسدود شده باشد چگونه برداشت کنم؟

باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مدرک کافی مبنی بر اینکه شما صاحب حساب هستید و حساب پرفکت مانی شما مسدود/حذف شده است را ارائه دهید. حداقل باید موارد زیر را ارائه دهید:

شماره حساب پرفکت مانی شما

شناسه(های) فاکتور

صورت حساب پرفکت مانی

خدمات پرفکت مانی برای ایران

سیستم Perfect Money امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که سبب سهولت هرچه تمام‌تر تراکنش‌های آنلاین می‌شود. امکان انتقال، دریافت و ذخیره ارز‌های مختلف به صورت آنلاین، خریداری کالاهای مختلف از سایت‌های پذیرنده این ارز، تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز سایر سیستم‌های مالی و… از جمله خدمات این شرکت می‌باشد. کاربران با ثبت‌نام در این سیستم و انجام امور مربوط به احراز هویت می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

آیا ایرانیان توسط پرفکت مانی تحریم هستند؟

شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما دارای دفتر رسمی است و این بدان معناست که این شرکت در خاک آمریکا قرار نداشته و مجبور نیست که از تمامی محدودیت‌ های تحریمی آمریکا بر علیه کشورهای دیگر تبعیت کند. بنابراین در حال حاضر در ایران پرفکت مانی تحریم نیست. البته توجه داشته باشید که شرکت پرفکت مانی یک سیستم غیر آمریکایی است، اما ممکن است تحت تاثیر فشار نهادهای سیاسی و اقتصادی آمریکا، تن به ایجاد محدودیت برای کشورهایی که در لیست تحریمی آمریکا قرار دارند، بدهد.

بنابراین همچنان امکان ایجاد محدودیت از سمت این شرکت برای کاربران کشورهای تحریم شده، وجود دارد. آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد این است که با وجود تحریم‌ های آمریکا علیه ایرانیان، این شرکت همچنان خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد و حتی تمامی صفحات وب‌سایت رسمی خود را به زبان فارسی نیز ترجمه نموده است تا بدین ترتیب کاربران فارسی زبان آن بتوانند با سهولت بیشتری از امکانات و خدمات این سیستم بهره‌مند شوند.

نحوه استفاده از پرفکت مانی برای ایران

به عنوان یک کاربر ایرانی به منظور استفاده از تمامی امکانات و خدمات پرفکت مانی برای ایران و یا در هر جای دیگر، شما نیاز به انجام تمامی مراحل احراز هویت در این سیستم را دارید. از آنجایی که تمامی سیستم‌ های مالی با حساب‌های بانکی و تراکنش‌های مالی سر و کار دارند، ثبت ‌نام و احراز هویت در آن‌ها برای جلوگیری از مواردی همچون پولشویی و یا سرقت ضروری است و پس از ثبت ‌نام و احراز هویت در این شرکت، می‌توانیدبا خاطری آسوده از خدمات آن بهره‌مند شوید.

همچنین این شرکت نمایندگی‌های فعال در تمام جهان دارد که می‌توانند شما را در بروز مشکل کمک کنند. به علاوه صرافی‌ها و سایت‌های معتبر زیادی قادر به سهولت این خدمات برای شما هستند و می‌توانید کارهای خود را به آن‌ها بسپارید تا در اسرع وقت به راحتی انجام شوند. 

خرید پرفکت مانی

بازار خرید و فروش پرفکت مانی اخیراً توجه‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. بسیاری از کاربران به دنبال خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی هستند تا سرمایه‌ی خود را توسعه دهند.

به غیر از سایت خود پرفکت مانی می‌توان به سراغ خرید پرفکت مانی از صرافی نیز رفت. با استفاده از خدمات این سایت‌ها می‌توانید به صورت آنی و خودکار تمام کارهای مربوط به خرید و شارژ حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید. بیشتر خرید پرفکت مانی ایرانی به صورت دلاری است.

قیمت پرفکت مانی در هر کشور بر اساس نرخ ارز در آن کشور مشخص می‌شود. به عنوان مثال، در صورتی که در ایران، هر دلار معادل 25 هزار تومان باشد، قیمت هر واحد دلار پرفکت مانی نیز 25 هزار تومان خواهد بود؛ بنابراین خرید دلار پرفکت مانی وابسته به نرخ ارز در هر کشور است.

برای خرید پرفکت مانی لازم است که احراز هویت انجام دهید. بعد از این کار، امکان خرید و فروش پرفکت مانی در سایت‌های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی و خود پرفکت مانی، فراهم می‌شود.

خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی برای ایران

علی رغم تحریم‌های گسترده مالی علیه ایران، پرفکت مانی از معدود شرکت‌هایی است که ایران را تحریم نکرده است. به همین دلیل، خرید اکانت وریفای شده پرفکت مانی در میان کسانی که به دنبال گرفتن پول از خارج از کشور یا پرداخت هزینه خرید از وب سایت‌های خارجی هستند، بسیار محبوب است. پرفکت مانی حتی یک بخش ویژه به زبان فارسی دارد. کاربران ایرانی با انتخاب زبان فارسی می‌توانند از تمام ویژگی‌های این وب سایت (شامل بخش پرداخت و بارگیری و همچنین راهنما) استفاده کنند.

فروش پرفکت مانیتبدیل و فروش پرفکت مانی

توجه داشته باشید که عملیات فروش پرفکت مانی نسبت به خرید پرفکت مانی نیازمند صرف زمان بیشتری است.

افتتاح حساب پرفکت مانی

سفیر پیمنت به شما کمک خواهد کرد تا در مدت زمان حداکثر 72 ساعت حساب پرفکت مانی خود را بسازید و فعالیت خود را در عرصه‌ی کسب درآمد بین‌المللی شروع کنید. برای خرید حساب وریفای شده پرفکت مانی کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

همان‌طور که گفته شد، پرفکت مانی به دلیل بی‌توجهی به تحریم‌ها در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در این سیستم و انجام مراحل احراز هویت از قابلیت‌ های این شرکت استفاده کنند. سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه خدمات ارزی و بین ‌المللی افتخار دارد تا مشتریان این شرکت را در فعالیت‌های مربوط به حوزه پرفکت مانی همانند صدور ووچر، افتتاح حساب، خدمات احراز هویت، نقد کردن درآمد ارزی و… را راهنمایی کند.

در صورت بروز مشکل و یا سوال در این خصوص می‌توانید از ما کمک بگیرید. تیم سفیرپیمنت صمیمانه شما را در انجام فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی همراهی می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
رضا منادی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام و وقت بخیر . اگر حساب پرفکت مانی من مسدود شود باز امکان برداشت وجود دارد؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، وقت بخیر
    خیر اما امکان برداشت پول بوسیله ارتباط با پشتیبانی پرفکت مانی وجود دارد.

   
حمید رضا کاربر سایت ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

سلام
بنده میخواهم پرفکت مانی خودم را وریفای کنم که سه مرحله داره
درمرحله اول باید پاسپورت راعکس بگیریم که من کارت ملی راانتخاب کردم ولی مشکل اینجاست که باید به انگلیسی فرستاده بشه الان بنده چطور میتونم کارت ملی رابه انگلیسی عکس بگیرم وانمود کنم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    مدرک شناسایی خودتون را به یک دارالترجمه بدید تا با مهر رسمی براتون ترجمه کنند و اون را برای پرفکت مانی ارسال کنید

   
ناصر کاربر سایت ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

سلام
من تو پرفکت مانی ثبت نام کردم هم مدارک هویتی و هم آدرس منزل وریفای شدم ولی برای وریفای کردن شماره هرچی تلفن رو ثبت میکنم باهام تماس نمیگیرن. البته شماره ها رو با فرمت +98 وارد میکنم بازم تماس نمیگیرن چرا؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    برای وریفای شماره‌ تماس در حساب پرفکت‌مانی، نمی‌توانید از شماره‌های ایرانی با پیش‌شماره +98 استفاده کنید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت‌های تامین‌کننده شماره‌ مجازی (مانند 5sim، Textnow ,…) می‌باشد.
    همچنین لازم به ذکر است که فرآیند تایید شماره در پرفکت‌مانی به صورت تماس تلفنی نیست و با ارسال کد به صورت پیامک به شماره وارد شده انجام می‌شود

   
aliba کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

با عرض سلام و خسته نباشید
من با ای‌پی ایران هرچی تلاش کردم نتونستم وارد سایت پرفکت‌مانی بشم
مدارک هم که ارسال کردیم تایید نشد
احتمالا ایران تحریم نشده؟

       
    کارشناس سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۷ دی ۱۳۹۹

    سلام
    وقت بخیر
    بله،متاسفانه به تازگی،با آی‌پی ایران نمیتوان وارد سایت پرفکت‌ مانی شد،ولی خوشبختانه ایران جز لیست تحریم این شرکت قرار نگرفته است و شما میتوانید با فرستادن مدارک خود اکانت خود را وریفای کنید.