شارژ آلپاری

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

اگر شما یکی از فعالان بازار مالی فارکس هستید و به دنبال یک کارگزاری برای ثبت‌نام و شروع فعالیت خود می‌باشید، آلپاری یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار است. با شارژ آلپاری به راحتی وارد بازارهای مالی شوید و فعالیت خودتان را آغاز نمایید. چنانچه دوست دارید از نحوه شارژکردن این حساب بیشتر مطلع شوید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

آلپاری چیست؟

آلپاری را می‌توان یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگزاران جهانی دانست که همواره یکی از پیشتازان بازار در ارائه خدمات نوآورانه فارکس است. این شرکت با فراهم آوردن شرایط بسیار مناسب برای انجام معاملات، بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز دنیا و تجربه‌ای موفق در ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتریان، تمام نیازهای یک معامله‌گر موفق را فراهم می‌کند.

آلپاری در طول چندین سال فعالیت خود توانسته اعتماد بیش از دو میلیون مشتری را جلب کند. شرکت آلپاری در سال 1998 در روسیه تأسیس شد. این کارگزار به‌سرعت به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در صنعت جهانی فارکس تبدیل‌شده است. در حال حاضر این شرکت به بیش از 150 کشور ازجمله ایران خدمات‌رسانی می‌کند. ارائه خدمات پشتیبانی با بالاترین کیفیت و اعتماد مشتریان ایرانی به این بازار، آلپاری را به یکی از فعال‌ترین کارگزاران فارکس در ایران تبدیل کرده است.

مشتریان کارگزار آلپاری می‌توانند از حساب‌های استاندارد، نانو، ECN و Pro با سریع‌ترین سرعت و کمترین حاشیه استفاده کنند؛ علاوه بر این، این بروکر می‌تواند پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را ارائه دهند. از دیگر ویژگی‌های این بروکر می‌توان به برنامه‌های تشویقی، جوایز نقدی و تخفیف‌ها (شامل تبدیل امتیاز به پول نقد و امکان افتتاح حساب‌های PAM اشاره کرد. چنانچه قصد شارژ آلپاری را دارید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

انواع حساب‌های آلپاری

به‌طورکلی، حساب‌های بروکر فارکس آلپاری را می‌توان به 3 دسته اصلی تقسیم کرد:

  • حساب مجازی یا دمو
  • حساب‌های واقعی
  • حساب PAMM

در متن زیر به شرح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

حساب مجازی یا دمو در بروکر آلپاری:

شارژ آلپاری

دمو (Demo) یا مجازی نام یکی از انواع حساب‌های آلپاری است که امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، زیرا با استفاده از خدمات این حساب می‌توانید به ‌راحتی و به‌ صورت آزمایشی در بازار فارکس تمرین کنید. با استفاده از این حساب فارکس آلپاری، معامله گران می‌توانند با متاتریدر 4 یا متاتریدر 5 تمرین کنند. حساب دمو به شما کمک می‌کند تا به ‌راحتی با محیط واقعی این دو پلتفرم آشنا شوید و در معاملات آینده خود با مشکل مواجه نشوید. در حساب دمو نیازی به شارژ آلپاری ندارید.

حساب کارگزاری واقعی آلپاری:

حساب معاملاتی کارگزار آلپاری در واقع مربوط به فعالیت‌های واقعی است و هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. شما باید در این حساب‌های forex معاملات واقعی انجام دهید. انواع حساب فارکس آلپاری شامل 6 مورد زیر است:

نوع حساب حداقل لوریم استوپ اوت گروه
1-Nano MT4 1$ ۱: ۵۰۰ ۱۰٪ بدون گروه
2-Standard MT4 20$ ۱: ۱۰۰۰ ۲۰٪ بدون گروه
3-Standard MT5 100$ ۱: ۱۰۰۰ ۲۰٪ بدون گروه
4-ECN MT4 300$ ۱: ۳۰۰۰ ۶۰٪ بدون گروه
5-ECN MT5 300$ ۱: ۳۰۰۰ ۶۰٪ بدون گروه
6-Pro ECN MT4 500$ ۱: ۳۰۰۰ ۶۰٪ گروه از ۱.۶ دلار در هر لات

حال اجازه دهید هر یک از این موارد را به‌ اختصار توضیح دهیم:

اکانت نانو MT4:

اکانت نانو بروکر آلپاری به‌عنوان یک حساب سنتی فارکس در نظر گرفته می‌شود که موجودی حساب شما بر اساس سنت بررسی و نمایش داده می‌شود، این حساب برای معامله‌گران جدید و همچنین معامله‌گران حرفه‌ای که در تلاش برای تجارت استراتژی هستند طراحی شده است.

با اکانت Nano MT4، معامله‌گران می‌توانند چندین ابزار مانند: 33 جفت ارز و 2 فلز را معامله کنند؛ همچنین دراکانت Nano Metatrader 4 استفاده از اکثر استراتژی‌های معاملاتی قابل‌قبول است.

قابلیت شارژ آلپاری با ارزهای دیجیتال در این حساب وجود دارد.

برخی از ویژگی‌های این حساب بروکر آلپاری عبارت‌اند از:

  • امکان انجام معاملات مستقیم
  • امکان فروش کلیه سهام‌ها (به‌جز ارز دیجیتال)
  • حداکثر تعداد تراکنش‌های باز در این حساب 250 تراکنش است.
  • حداکثر حجم معاملات 100 لات است.

طریقه شارژ کردن آلپاری

حساب استاندارد MT4:

پلتفرم معاملاتی قابل‌استفاده در این حساب متاتریدر 4 است، ارز پایه به دلار یا یورو می‌باشد. حساب استاندارد متاتریدر 4 برای معامله‌گرانی که با فارکس آشنایی دارند و می‌خواهند تجربه بهتری در معاملات فارکس داشته باشند واقعاً مناسب است.

برخی از ویژگی‌های حساب استاندارد با بروکر آلپاری عبارت‌اند از:

  • اجرای سریع سفارش‌ها
  • امکان معامله 33 جفت ارز و 2 فلز
  • امکان انجام تا 500 معامله باز (حداکثر 50 لات در هر معامله)
  • حساب اسلامی بدون ربا
  • امکان معاملات آنی

alpari

حساب استاندارد MT5:

مشخصات و شرایط این حساب مشابه حساب Standard.mt4 است با این تفاوت که از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 استفاده می‌شود. حداقل موجودی موردنیاز در این حساب فارکس 100 دلار یا یورو هست.

با این حساب می‌توانید 22 ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و… . را نیز معامله کنید.

برای شارژ آلپاری می‌توانید به قسمت پشتیبانی مراجعه کنید.

برخی از ویژگی‌های حساب استاندارد متاتریدر 5 در بروکر آلپاری عبارت‌اند از:

  • معاملات آنی
  • دارای پسوند موبایل است
  • امکان معامله با تمامی نمادها
  • بدون انتشار

حساب ECN MT4:

اکانت Alpari Metatrader 4 ECN یک حساب کاربری مناسب برای معامله‌گران حرفه‌ای است که تجارت خودکار را در محیط ECN ترجیح می‌دهند.

یکی از مواردی که باعث جذابیت بیشتر اکانت Alpari Metatrader 4 ECN می‌شود، ارائه خدمات بر روی آن بدون دریافت سود است؛ زیرا این هزینه از قبل در تراکنش‌ها لحاظ شده است؛ به‌این‌ترتیب معامله‌گران به‌راحتی می‌توانند معاملات خود را محاسبه کنند.

برخی از ویژگی‌های حساب ECN Metatrader 4 در بروکر Alpari عبارت‌اند از:

  • دارای سطوح شناور و متغیر است.
  • بدون بهره
  • توانایی تجارت ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین) و شاخص‌های سهام ایالات‌متحده

حساب ECN MT5:

این حساب مشابه ECN.mt4 است با این تفاوت که حداقل موجودی برای بارگزاری حساب 500 دلار یا یورو هست؛ همچنین لازم به ذکر است که میزان حاشیه در این حساب صفر است اما کارمزد کارگزار 6 دلار است.

حساب Pro ECN MT4:

بروکر آلپاری در رابطه با این حساب اعلام می‌کند که با فناوری ECN تمامی سفارش‌ها و تراکنش‌های آن بدون تأخیر انجام می‌شود. حداقل موجودی که باید در حساب خود داشته باشید 500 دلار یا یورو است. این حساب تجاری به شما امکان دسترسی به 26 جفت ارز، 2 فلز گران‌بها، 2 نماد CFD کالا، 6 نماد CFD شاخص بازار و 1 رمز ارز یا نماد ارز دیجیتال را می‌دهد. مبلغ حاشیه در این حساب صفر است اما کارمزد کارگزار 6 دلار است.

َشارژ آلپاری با تتر

حساب پم بروکر آلپاری:

نوع دیگری از حساب در بروکر آلپاری PAMM است. این نوع حساب در واقع برای افرادی مناسب است که به بازار فارکس علاقه‌مند هستند؛ اما مناسب برای افرادی که به تجزیه‌ و تحلیل بازار تسلطی کافی ندارند. در حساب PAMM باید پول خود را در اختیار معامله‌گران باتجربه در بازار قرار دهید تا برای شما معامله کنند و درازای آن پورسانت دریافت کنند. در حساب‌های Pembroker Alpari حداقل سپرده 300 دلار یا یورو است.

اکثر افراد حرفه‌ای اقدام به شارژ آلپاری در این حساب می‌کنند.

مزایا و معایب بروکرهای آلپاری

مزایای بروکر آلپاری

  • امکان سرمایه‌گذاری هوشمند با گزینه‌های مختلف معاملاتی متناسب با نیازهای شما
  • پشتیبانی از پیشرفته‌ترین پلتفرم‌ها (Metatrader 4 و 5) و پلتفرم Alpari International Direct باقابلیت‌های بیشتر برای معامله‌گران حرفه‌ای
  • بالاترین امنیت با نگهداری سرمایه در حساب‌های جداگانه و همکاری با بانک‌های معروف
  • سرور پرسرعت و اجرای دستور بدون پرش
  • روش‌های ساده برای انتقال پول در کمتر از 24 ساعت کاری
  • شارژ آلپاری به‌راحتی امکان‌پذیر است.
  • پشتیبانی به زبان فارسی و ارائه خدمات به ایرانیان با بالاترین کیفیت ممکن
  • مشوق‌ها و مزایا را ارائه دهید.
  • محیط کاربری ساده
  • بیش از 22 سال تجربه

معایب بروکر آلپاری

  • سابقه ورشکستگی در شعب مختلف ازجمله انگلستان، آمریکا و نیوزلند
  • کارمزد نسبتاً بالا در برخی از جفت ارزها
  • گزارش مشکلات گرافیکی موقت

نحوه شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

برای شارژ حساب آلپاری با استفاده از پرفکت مانی، وارد حساب شخصی خود در آلپاری شوید و حسابی که قصد شارژ کردن آن را دارید روی گزینه‌ی واریز کلیک کنید.

شارژ آلپاری با بیت کوین

مرحله بعد از بین گزینه‌های انتقال سپرده از perfectmoney انتخاب کنید و روی گزینه “Continue” کلیک کنید.

شارژ آلپاری

در صفحه‌ی جزئیات انتقال میزان شارژ حساب را انتخاب کرده (اینجا 10 دلار) و شماره ملی خود را وارد کنید.

البته واردکردن تاریخ تولد اجباری نیست، در انتها روی گزینه‌ی ادامه کلیک کنید.

شارژ آلپاری با پرفکت مانی

صفحه‌ی بعدی که صفحه‌ی تائید انجام تراکنش است روش پرداخت با استفاده از پرفکت مانی و نیز شماره‌ی حسابی که شارژ می‌شود را می‌توانید ببینید هم‌چنین مبلغ واریزی نیز قابل‌مشاهده است.

در صورت درست بودن اطلاعات تراکنش روی گزینه‌ی ادامه کلیک کنید.

شارژ آلپاری

در مرحله‌ی بعدی بین حساب پر فکت مانی و وب مانی آن پرداخت به‌وسیله‌ی پرفکت مانی را انتخاب کنید. “make payment” را بزنید.

شارژ آلپاری

در مرحله‌ی بعدی اطلاعات حساب پرفکت مانی خود که شامل “member ID” و پسورد است را وارد کنید و “preview payment” را بزنید.

شارژ آلپاری

در مرحله آخر، پس از ورود به حساب پرفکت مانی خود، اطلاعات حساب Alpari را که می‌خواهید آپلود کنید نیز مشاهده خواهید کرد (به هزینه اعمال‌شده در این قسمت توجه کنید).

اگر اطلاعات صحیح است، برای تأیید پرداخت کلیک کنید.

اگر اعتبار کافی در حساب پرفکت مانی خود داشته باشید، پس‌ از این مرحله تراکنش انجام‌شده و حساب آلپاری شما بدهکار خواهد شد.

آیا آلپاری معتبر است؟

بدون شک آلپاری بیشترین مشتری را در بین کاربران ایرانی دارد. در طول سالیان متمادی این سرویس به ایران خدمت کرده است، اگرچه مانند هر کارگذاری دیگری مشکلاتی داشته است؛ اما با گذشت زمان نشان داد که توانسته است از چندین بحران عبور کند. ما همیشه گفته‌ایم که سابقه و مهارت برای فعالیت در معمالات بسیار مهم است.

هرساله بسیاری از کارگزاری‌های جدید وارد بازار می‌شوند؛ اما در بحران‌هایی مانند نوسانات شدید بازار یا برخی نا ثباتی ها دچار آسیب می‌شوند و درنهایت ورشکسته می‌شوند. برای ارزیابی اعتبار یک کارگزار در ایران، باید به سوابق و گذشته کارگزار نگاه کرد؛ چراکه با محدودیت‌های ناشی از تحریم، اساساً کارگزاری‌ها نمی‌توانند با مقررات درجه‌یک و سختگیرانه به ایرانیان خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: شارژ حساب پرفکت مانی، خرید ارز دیجیتال با مسترکارت

چکیده کلی و کلام آخر

در این مقاله به‌ صورت مختصر و مفید به توضیحاتی در رابطه با شارژ آلپاری و طریقه ساخت اکانت آن پرداختیم. بیشتر افرادی که در این بروکرها فعالیت می‌کنند همیشه به دنبال کسب سودهای منطقی در بازارهای جهانی هستند. چنانچه قصد فعالیت در این بازار را دارید بهتر است که قبل از ورود به این بازار مهارت لازم برای فعالیت در آن را کسب کنید تا در زمان ترید و خریدوفروش بهترین نتایج را کسب نمایید. ناگفته نماند که شارژ آلپاری با بیت‌کوین هم امکان‌پذیر است و نیازی به خرید سایر ارزهای دیجیتال غیرمعتبر ندارید.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله دانش کافی برای شارژ آلپاری و آشنایی با آن را کسب کرده باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
بهروز کاربر سایت ۰۹ دی ۱۴۰۲

سلام، وقتتون بخیر، این درسته که در روش واریز به آلپاری از طریق perfectmoney کارمزدی معادل 1.99٪ از حساب هایی که تایید نشده باشد کم میشه؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۱ دی ۱۴۰۲

    سلام، روز بخیر
    بله، درصورتی که حساب پرفکت مانی تایید هویت نشده باشد، کارمزد 2 ٪ اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است، کارمزد برای حساب‌های وریفای شده 0.5 ٪ است. برای وریفای فوری حساب پرفکت مانی با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و یا از طریق پنل کاربران ثبت سفارش نمایید.