آموزش کار با حساب پرفکت مانی Perfect Money

آموزش کار با پرفکت مانی و هرآنچه در مورد آن باید بدانید

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

پرفکت مانی یکی از انواع کیف پول‌های دیجیتالی است که امکان پرداخت در سایت‌هایی که آن را می‌پذیرند، ذخیره پول، تبدیل ارزهای مختلف به ارزهای دیجیتال و… را به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای استفاده از امکانات این پلتفرم ابتدا باید وارد سایت پرفکت مانی شوید و پس از ایجاد یک حساب کاربری شما قادر به فعالیت در این سایت هستید. در این مقاله تعریف دقیقی از پرفکت مانی و امکانات آن، همچنین نحوه ساخت حساب کاربری و آموزش کار با پرفکت مانی نیز به صورت تصویری خدمت شما دوستان عزیز ارائه شده است.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
وریفای حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم و پلتفرم پرداخت آنلاین بین‌المللی است. کاربران با استفاده از این سرویس قادر خواهند بود در بستری مطمئن و ایمن به انجام تراکنش‌های مالی خود به صورت آنلاین بپردازند. پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیک است که به شما این امکان را می‌دهد ارز فیات را به ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کنید. ارزهای پشتیبانی شده در این سیستم عبارت‌اند از دلار، یورو، طلا و بیت‌کوین. پرفکت مانی در کشور پاناما در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد؛ با این وجود کمپانی آن در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس قرار دارد. از برترین ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت این سیستم در ایران شده است، عدم توجه آن به تحریم‌ها و ارائه خدمات با دریافت مقدار منطقی کارمزد می‌باشد؛ همچنین کار با پرفکت مانی بسیار ساده است و با آموزش پرفکت مانی یکبار برای همیشه به محیط آن مسلط خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی

چرا به صرافی پرفکت مانی نیاز دارید؟

پرفکت مانی یکی از پیشروترین خدمات مالی و سیستم‌های پرداخت اینترنتی است و به دلیل سطح بالای اعتماد و قابلیت اطمینان و همچنین پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته، در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است. با این وجود، انتقال پرفکت مانی به یک حساب بانکی یا تبدیل آن به پول نقد، گاهی اوقات می‌تواند برای کاربران طاقت‌فرسا باشد. استفاده از یک سرویس صرافی آنلاین مانند پی‌پکس، با ارائه راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه، این فرآیند را تسهیل  و مشکلات مربوط به آن را حل می‌کند تا به راحتی پول خود را به شکل ارز دیجیتال مورد نظر و همچنین ارز فیات مبادله کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک صرافی پرفکت مانی بسیار امن و قابل اعتماد است تا تجربه‌ای بی دردسر از انتقال و مبادله پرفکت مانی به شکل پول الکترونیکی دلخواه خود داشته باشید.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

آموزش کار با پرفکت مانی

نحوه کارکرد پرفکت مانی به این صورت است که پس از ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سایت “perfectmoney” اقدام به شارژ کردن حساب کاربری خود کرده و از امکانات بی‌نظیر آن بهره ببرید. در ادامه به بررسی هر یک از این امکانات به صورت اختصاصی می‌پردازیم.

 

انواع حساب‌های پرفکت مانی

قبل از آموزش کار با پرفکت مانی بهتر است با انواع حساب‌های موجود در آن آشنا شوید.
در پرفکت مانی سه نوع حساب کاربری با عناوین Normal، Premium و Partner وجود دارد.

 

حساب معمولی (Normal):
با افتتاح حساب پرسونال و بیزینس در هنگام ثبت‌نام به یک حساب نرمال دسترسی پیدا خواهید کرد. حساب معمولی برای کلیه کاربران جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران دارای این حساب حتی بدون احراز هویت می‌توانند از خدمات پرفکت مانی بهره ببرند.

 

حساب ویژه (Premium):
افرادی که بیش از یک سال در این سایت مشغول فعالیت هستند یا مبالغ معینی گردش مالی در حساب خود دارند، قادر خواهند بود درخواست ارتقا حساب خود را به بخش خدمات مشتریان ارسال و در صورت تأیید درخواست، حساب نرمال خود را به ویژه ارتقا دهند. از برترین ویژگی‌های این حساب ارسال سریع‌تر درخواست‌ها به بانک نسبت به اکانت‌های معمولی و کم بودن کارمزد تراکنش‌ها در آن است.

 

حساب همکار (Partner):
این حساب برای نماینده سیستم‌های پرداخت و صرافی‌ها ایجاد گردیده است؛ به عبارت دیگر این نوع حساب تنها به مدیریت تجارت‌هایی که قصد استفاده از پرفکت مانی را دارند، تعلق می‌گیرد. این نوع حساب از کمترین کارمزد در بین دیگر حساب‌های موجود در پرفکت مانی برخودار است.

 

ساخت حساب پرفکت مانی

در اولین قدم برای آموزش کار با پرفکت مانی به ساخت اکانت در آن می‌پردازیم.
ابتدا وارد سایت perfectmoney شوید.
در صفحه موجود گزینه “sign up” را برای ورود به صفحه ثبت‌نام انتخاب کنید.

 

آموزش پرفکت مانی

 

در صفحه باز شده اطلاعات خود را به ترتیب زیر وارد کنید:
۱- نام حساب کاربری
۲- نام و نام خانوادگی
۳- شهر محل سکونت
۴- آدرس
۵- کشور
۶- کد پستی
۷- آدرس ایمیل
۸- شماره‌تلفن پرفکت مانی
۹- نوع حساب
۱۰- رمز عبور
۱۱- تکرار رمز عبور
۱۲- کد امنیتی داده شده
۱۳- فعال کردن تیک گزینه “I agree with terms and conditions”

 

ساخت حساب پرفکت مانی

 

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده گزینه “Register” را انتخاب کنید تا اکانت شما ایجاد شود. پس از ثبت‌نام، پرفکت مانی یک ایمیل شامل نام کاربری (Member ID) برای شما ارسال می‌کند.

 

ساخت ووچر

وارد زبانۀ “Withdraw” شوید.
از بین گزینه‌های موجود “e-Voucher” را انتخاب کنید.

 

ووچر پرفکت مانی

 

برای ساخت ووچر کافی است بر روی عبارت “purchase a new e-voucher” کلیک نمایید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی

 

در مرحله بعد کیف پولی که قصد دارید ووچر با استفاده از موجودی آن ساخته شود همچنین مقدار ووچر را انتخاب کنید و بر روی گزینۀ “preview purchase” کلیک نمایید.

 

خرید پرفکت مانی

 

پس از بررسی اطلاعات “purchase e-voucher” را تأیید کنید و در صفحۀ باز شده اطلاعات آن را بردارید. این بخش از مهم‌ترین قسمت‌های آموزش کار با پرفکت مانی شناخته می‌شود.

 

فروش پرفکت مانی

 

فعال کردن درگاه پرفکت مانی

پس از وارد شدن به زبانه “Settings” از بخش “Security” گزینۀ “change security settings” را انتخاب کنید.

 

آموزش کار با پرفکت مانی

 

در صفحۀ وارد شده گزینۀ آخر یعنی “API” را “Enable” کنید.

 

درگاه پرفکت مانی

 

بعد از فعال‌سازی “API”  گزینۀ “Edit” زیر آن برای شما فعال می‌شود، روی آن کلیک کنید و در قسمت “IP Mask” آپی سرور وب‌سایت خود را وارد کرده و آن را “Save” کنید.

به منوی “Settings” بازگردید و در قسمت “Alternate Passphrase” یک عبارت برای ارتباط بین پرفکت مانی و سایت خود “Generate” کنید و برای ذخیره تغییرات بر روی “Apply changes” کلیک نمایید.

 

ایجاد درگاه پرفکت مانی

 

عبارت بالا را بردارید و در قسمت مورد نیاز سایت خود برای درگاه از آن استفاده کنید.

 

روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی

برای شارژ حساب پس از خرید پرفکت مانی روش‌های مختلفی پیش رو دارید. در این قسمت متداول‌ترین روش‌ها در ایران را برای شما معرفی کرده‌ایم.

 

1. انتقال از سایر حساب‌های وب مانی
انتقال از یک حساب وب مانی نسبت به سایر روش‌ها برای کاربران راحت‌تر است. برای استفاده از این روش در ایران کافی است یک صرافی معتبر انتخاب کنید و با استفاده از آن شارژ پرفکت مانی را انجام دهید.

 

2. استفاده از ووچر پرفکت مانی
ووچر مانند یک کارت هدیه بوده و از متداول‌ترین کاربردهای آن، شارژ حساب پرفکت مانی می‌باشد. شما می‌توانید حساب خود را بدون دردسر و واسط با این کارت‌ها شارژ کنید.

 

3. شارژ حساب با بیت‌کوین
پرفکت مانی امکان شارژ با بیت‌کوین را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. این روش با توجه به کارمزد نسبتاً بالای تبدیل بیت‌کوین پرفکت مانی به ارزهای دیگر معمولاً کمتر استفاده می‌شود.
در شارژ با این روش دقت کنید بیت‌کوین مبدأ شما باید در شبکه پرفکت مانی باشد.

 

4. شارژ با صرافی‌های آنلاین خدمات ارزی
سفیرپیمنت یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین خدمات ارزی است که قابلت شارژ پرفکت مانی را برای شما فراهم می‌آورد. کاربران با پرداخت ریالی می‌توانند حساب خود را به هر میزان دلخواه در کمترین زمان ممکن شارژ نمایند.

 

خرید از سایت‌های خارجی با پرفکت مانی

پرفکت مانی با ارائه درگاه برای سایت‌ها و آنلاین شاپ‌های مختلف در سراسر جهان امکان خرید را برای شما فراهم آورده است. شما با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاینی که از درگاه پرفکت مانی استفاده می‌کنند و با استفاده از موجودی حساب خود در این شرکت، اقدام به خرید محصولات و خدمات متنوع کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین جانشین پرفکت مانی کدام است؟

انتقال وجه با پرفکت مانی

تاکنون با قسمت‌های مهمی از آموزش کار با پرفکت مانی آشنا شده‌اید. در این بخش قصد داریم به معرفی انواع راه‌های انتقال پول در پرفکت مانی و دستورالعمل آن بپردازیم.
زبانه “Send Money” را انتخاب کنید.
پس از وارد شدن با لیستی از کیف پول‌های خود روبرو هستید و می‌توانید موجودی هر یک را انتقال دهید.

راه‌های انتقال موجود به صورت زیر است:
Single Payment: برای زمانی که شما قصد انتقال وجه با استفاده از شماره‌حساب پرفکت مانی را دارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
Payment to Email: انتقال از طریق آدرس ایمیل پرفکت مانی
Payment to Mobile: انتقال از طریق شماره موبایل پرفکت مانی
Schedualed Payment: برای انتقال از پیش تعیین شده در یک تاریخ خاص
با انتخاب هر گزینه و وارد کردن مبلغ و آدرس می‌توانید انتقال مورد نیاز خود را انجام دهید.

 

انتقال وجه با پرفکت مانی

 

جمع‌بندی

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو و سیستم پرداخت اینترنتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های فوری و انتقال پول را به صورت ایمن و آسان انجام دهند. این سرویس مالی اولین انتخاب بسیاری از کاربران برای مبادله با سایر اشکال پول الکترونیکی یا ارز فیات است؛ با این حال، بسیاری هنگام شروع مبادله احساس گیجی می‌کنند و به روش‌های سنتی روی می‌آورند؛ این افراد اغلب گرفتارهزینه‌های غیرمنطقی بالا می‌شوند. استفاده از یک سرویس صرافی آنلاین معتبر می‌تواند با ارائه راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه، فرآیند را تسهیل و مسائل مربوط به آن را حل کند تا به راحتی وجوه خود را به ارز فیات یا پول الکترونیکی مورد نظر خود مبادله کنید. Perfect Money  یک سیستم ساده و امن است که امکان انتقال فوری پول بین کاربران سیستم را فراهم می‌کند. بسیاری از صرافی های اینترنتی، ارزها را به این سیستم پرداخت جهانی تبدیل می‌کنند و خدمات مرتبط دیگری را نیز برای این سیستم ارائه می‌دهند. یکی از مزیت‌های رقابتی پرفکت مانی نرخ پایین کارمزد تراکنش آن است.

در این مطلب از سایت سفیرپیمنت در ابتدا به معرفی پرفکت مانی و انواع حساب‌های آن پرداخته شد؛ در مرحله بعد اموزش مرحله به مرحله و تصویری ساخت حساب در این سیستم بیان شد تا بدون دردسر بتوانید از این سایت استفاده کنید، البته برای افتتاح و وریفای حساب می‌توانید از کارشناسان سفیرپیمنت راهنمایی دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

خدمات سفیرپیمنت برای پرفکت مانی

شما می‌توانید برای خرید پرفکت مانی وریفای شده همچنین خرید ووچر از طریق سفیرپیمنت اقدام نمایید. با این روش تنها با پرداخت هزینه اندک، دردسرهای وریفای کردن حساب و شارژ آن را نخواهید داشت. Safirpayment امکان وریفای کردن حساب افتتاح شده توسط شما را نیز فراهم کرده است و شما می‌توانید با هویت خود درخواست وریفای را با پشتیبانان ما مطرح کنید، کارشناسان ما احراز هویت با مدارک معتبر سایر افراد را نیز برای شما فراهم کرده‌اند. در صورت وجود هرگونه سؤال و ابهام در مورد خرید، آموزش کار با پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی و… کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
غلام غلامپور کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا بدون ایجاد حساب کاری می توان از پرفکت مانی استفاده کرد؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، خیر

   
نرگس قائم شهری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

آیا پرفکت مانی یک کیف پول دیجیتال است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بله