ووچر

ووچر پرفکت مانی چیست؟ + آموزش تصویری ایجاد ووچر و شارژ حساب

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲
9 دیدگاه
زمان مطالعه:  15 دقیقه

در دنیای امروز خریدهای اینترنتی حتی از سایت‌های خارجی رونق یافته است البته این مسئله صرفا برای خرید اینترنتی نیست و موارد مختلف زیادی دیگری همانند انتقال پول به سراسر کشور و… رونق یافته است. از این رو نیاز است به دنبال سیستمس باشید تا بر اساس آن بتوانید خدمات ارزی خود را انجام دهید. سیستم پرفکت مانی، یکی از پر‌طرفدار‌ترین راهکار‌های انتقال پول در سراسر جهان است. هزاران کاربر به صورت روزانه از این سیستم به منظور انتقال پول به کاربران دیگر، دریافت وجه از مشتریان و یا تبدیل واحدهای ارزی استفاده می‌کنند. این سیستم خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها ووچر پرفکت مانی می‌باشد.

ووچر یکی دیگر از ابزارهای این سیستم می‌باشد که سهولت هر چه بیشتر در خرید را برای کاربران رقم می‌زند. همراهان عزیز در مقاله سعی کردیم ضمن معرفی و توضیح در مورد ووچر پرفکت مانی، نحوه ایجاد و استفاده از ووچر پرفکت مانی رایگان را به صورت تصویری برای شما توضیح دهیم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت پانامایی است که خدمات پرداخت‌های الکترونیکی را در سطح جهانی انجام می‌دهد. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های پرداخت است و در طول ۱۳ سال سابقه فعالیت، میلیون‌ها کاربر از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند. خدمات پرفکت مانی بسیار شبیه به پی پال و سامانه‌های پرداخت دیگر است؛ و همچنین ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان برای خرید و یا فروش پرفکت مانی دارد.

با این تفاوت که پرفکت مانی کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و به همین خاطر بسیاری از کاربران ایرانی معاملات ارزی خود را با این شرکت انجام می‌دهند. همچنین ارائه خدمات این سیستم به تمامی کشور‌ها با دریافت مقدار منطقی کامزد صورت می‌گیرد.

شما قادر خواهید بود به راحتی از خدمات پرفکت مانی، یعنی دریافت ارز به صورت دلار، یورو و… ، ارسال و پرداخت پول، ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه و… استفاده کنید. این خدمات در قالب‌ها و روش‌های مختلفی ارائه می‌شوند؛ یکی از این روش‌ها استفاده از ووچر پرفکت مانی می‌باشد. در مقاله های قبلی در خصوص هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی و نحوه ایجاد آن به طور مفصل برای شما صحبت کردیم. اما در این مقاله قصد داریم ووچر را به شما معرفی و مزایای استفاده از آن را برای شما شرح دهیم.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

اما ووچر پرفکت مانی چیست؟ اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم، ووچر پرفکت مانی مثل یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه است. اما ووچر واقعا یک کارت فیزیکی نیست بلکه از چند کد تشکیل شده است (مثل یک کارت شارژ). هر ووچر دارای یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی، مقدار ووچر(یعنی مقدار پولی که در آن ووچر است) و تاریخ ایجاد آن ووچر است.

نکته مهم دیگر این است که برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیاز به داشتن حساب در سایت Perfect money نیست. یه بیان دیگر، کاربران می‌توانند از سایت‌های صرافی معتبر، ووچر تهیه کنند و با وارد کردن کدهای آن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. همچنین در صورت به پایان رسیدن اعتبار، امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد.

با استفاده از ووچر می‌توانید به افراد دیگر پول انتقال دهید، حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و پرداخت‌های خود را در سایت‌هایی که از خدمات پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، انجام دهید. برای این کارها فقط لازم است شماره ووچر و کد فعالسازی آن را داشته باشید.

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند در حساب کاربری خود به میزان دلخواه ووچر ایجاد کند. نقطه برتری این ووچرها نسبت به سیستم‌های سنتی، زمان بسیار کوتاه فعالسازی و نقد کردن آن‌ها است. همچنین محدودیت زمانی در خصوص این ووچرها وجود ندارد و کاربران در هر لحظه می‌توانند نسبت به فعالسازی ووچرهای پرفکت مانی خود اقدام کنند. از دیگر مزیت‌های این سیستم این است که به‌وسیله این ووچرهای الکترونیکی می‌توان با کارمزد بسیار کم، کارهای انتقال سرمایه را به شکلی سریع انجام داد.

برای تهیه‌ی ووچر دو راه دارید. اولین راه این است که با حساب خودتان ووچر ایجاد کنید که در این روش باید برای این که لازم نباشد کارمزد اضافه‌ای بپردازید، حساب پرفکت مانی وریفای شده داشته باشید؛ در ادامه این روش را توضیح می‌دهیم.

دومین راه و آسان‌ترین راه، خرید ووچر از سایت‌ها و صرافی‌های معتبر است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ووچر، شرکت کاشان‌پی می‌باشد؛ چرا که می‌توانید به راحتی هر مقدار ووچر که لازم داشتید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید کنید. خبر خوب این که لازم نیست هیچ کارمزد اضافه‌ای بپردازید چون این شرکت برای هیچ یک از خدماتش کارمزد دریافت نمی‌کند.

کد ووچر چیست؟

همان‌طور که گفته شد، ووچر پرفکت مانی یکی از ابزارهای سیستم پرفکت مانی می‌باشد که سهولت و سرعت هر چه بیشتر در خرید را برای کاربران رقم می‌زند. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تری کد ووچر را برای شما تعریف کنیم اید بگوییم که روی هر ووچر پرفکت مانی یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد ثبت شده است. برای خرید کردن از طریق ووچر، فقط کافی است شماره ۱۰ رقمی و کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی را داشته باشید.

کد پی اس ووچر چیست؟

کد پی اس ووچر کدی چند رقمی است که ترکیبی اتفاقی از اعداد و حروف است. این کد به صورت قراردادی بین سایت‌های مشخصی تبادل می‌گردد. البته در نظرداشته باشید که تمامی سایت‌ها و فروشگاه‌ها از این کد پشتیبانی نمی‌کنند و امکان معامله تنها در سایت‌هایی که از پی اس ووچر پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد. از این‌رو برای خرید با کد پی اس لازم است که ابتدا از پشتیبانی فروشگاه موردنظر اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر به تجارت و یا ارائه خدمات خاصی مشغول هستید، می‌توانید با پیوستن به این سایت‌ها بابت ارائه خدمات خاص خود کد پی اس ووچر دریافت نمایید.

کارمزد ووچر پرفکت مانی

یکی دیگر از نکات مهمی که در خصوص پرفکت مانی لازم است بدانید مقدار کارمزد است. به همین دلیل بهتر است بدانید که سپرده‌گذاری به‌وسیله ووچر پرفکت مانی در حساب‌های پرفکت مانی، کارمزد ندارد و می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی، مبلغ ووچر را با وارد کردن کدهایی که پیش‌تر گفتیم، به حساب خود اضافه کنید. همچنین هنگامی که قصد ایجاد یک ووچر را داشته باشید ملزم به پرداخت کارمزد خواهید بود.
در صورتی که حساب‌ پرفکت مانی خود را احراز هویت نکرده باشید، کارمزد پرداختی ۱.۹ درصد خواهد بود؛ البته این کارمزد پس از ایجاد ووچر از مانده حساب شما کم خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

تا این جای مقاله در خصوص پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی نکاتی را بیان کردیم اما آیا متوجه شدید که ووچر پرفکت مانی چه کاربردها و مزیت‌هایی برای شما به عنوان یک کاربر دارد؟

فرض کنید می‌خواهید به یک سفر خارجی بروید و نگران به سرقت رفتن پول‌هایتان هستید. با استفاده از ووچر دیگر لازم نیست نگران باشید. شما می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های معتبر در سراسر دنیا ووچر خود را به پول نقد تبدیل کنید.

اگر دوستی دارید که در کشور دیگری زندگی می‌کند و بخواهید در امنیت کامل مقداری پول به او بدهید، ووچر پرفکت مانی انتخاب مناسبی است مخصوصا که لازم نیست کارمزد زیادی بپردازید.

یا حتی خیلی از اوقات می‌خواهید از یک وب‌سایت خارجی محصولی تهیه کنید اما حساب پرفکت مانی ندارید یا این که برای یک پرداخت کوچک نمی‌خواهید از حساب‌تان استفاده کنید؛ در چنین شرایطی ووچر به آسانی مشکل شما را حل می‌کند.

ووچر پرفکت مانی چه مزیت‌هایی دارد؟

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین مزیت پرفکت مانی این است که کاربران ایرانی تحریم نیستند و به راحتی می‌توانند از این درگاه برای پراخت و دریافت پول در سراسر جهان استفاده کنند. اما از این موضوع که بگذریم، کم بودن کارمزدها، امنیت و سرعت بالا و سادگی انجام تراکنش‌ها از مزیت‌های استفاده از ووچر است. به علاوه این که ووچرهای پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارند و بعد از صدور آن‌ها، هیچ نگرانی در مورد انقضا و از بین رفتن پول‌تان نخواهید داشت.

به طور خلاصه می‌توان ۵ مزیت ووچر پرفکت مانی را اینگونه بیان کرد:

۱- مزیت اصلی این ووچرها را می‌توان به راحتی استفاده از آن‌ها دانست. در استفاده از یک ووچر پرفکت مانی خبری از رد شدن تراکنش یا تاخیر در انجام آن وجود ندارد.

۲- نیاز به تایید در نقد کردن ووچرها وجود ندارد و بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ به حساب پرفکت مانی شما افزوده خواهد شد.

۳- امنیت پرداخت‌ها به‌وسیله ووچرهای پرفکت مانی با پرداخت‌های عادی پرفکت مانی یکسان است؛ چرا که انتقال به صورت مستقیم انجام می‌شود و فاکتورهای مخربی در آن وجود ندارد. از این‌رو امنیت آن از سوی شرکت پرفکت مانی تامین می‌شود.

۴- یکی دیگر از مزیت‌های کارت‌ مجازی ووچر، تاریخ انقضا آن است. ووچرها تاریخ انقضایی ندارند و هر لحظه می‌توانید نسبت به نقد کردن آن‌ها اقدام کنید.

۵- کارمزد کمی که پس از هر بار تراکنش از حساب افراد کم می‌شود، باعث شده تا این ووچرها به ابزاری مناسب برای افرادی بدل شوند که به صورت مداوم پرداخت‌های ارزی انجام می‌دهند.

چگونه ووچر پرفکت مانی ایجاد کنیم؟

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم۱ـ بعد از این که وارد حساب کاربری‌تان شدید، برای این که راحت‌تر باشید از قسمت منوی سمت راست، زبان فارسی را انتخاب کنید.(تصویر زیر)

۲ـ روی “برداشت” (Withdraw) کلیک کنید. سپس گزینه “E-Voucher” را انتخاب کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟۳ـ حالا روی گزینه “e-Voucher جدید خریداری گردد”(Purchase a new e-Voucher) کلیک کنید.

روزی گزینه مشخص شده کلیک کنید۴ـ در این قسمت طبق تصویر زیر باید حساب و کیف پولی که می‌خواهید ووچر از آن کسر شود را انتخاب کنید. سپس مبلغ مورد نظر را وارد کنید و روی “خرید ملاحظه گردد”(Preview purchase) کلیک کنید.

حساب و کیف پول ووچر را تکمیل کنیدنکته! حداقل مبلغی که می‌توانید ووچر بسازید، یک واحد است؛ یعنی اگر مثلا کیف پول دلاری انتخاب کردید، حداقل مبلغی که می‌توانید ووچر ایجاد کنید، ۱ دلار است. یا اگر کیف پول یورویی انتخاب کردید حداقل مبلغ باید ۱ یورو باشد.

۵ـ اطلاعات سفارش در این صفحه نمایش داده می شود.

این اطلاعات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • شماره کیف پول انتخابی.
  • مقدار ووچر برداشتی.
  • کارمزد ایجاد ووچر(کارمزد حساب وریفای شده 0.5 درصد و برای حساب وریفای نشده 1.9 درصد است).
  • کل مبلغی که از حساب شما کسر می‌شود.

در پایان روی e-Voucher” خریداری گردد” کلیک کنید.

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی۶ـ در این صفحه شماره ووچر، کد فعالسازی، مقدار ووچر و زمان ایجاد آن را مشاهده می‌کنید.

برای شارژ حساب پرفکت مانی یا هرگونه پرداخت، کافی است شماره ووچر و کد فعالسازی آن را در اختیار داشته باشید. توجه کنید این دو شماره را از دست ندهید چرا که بدون این دو، نمی‌توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که نحوه ساخت حساب پرفکت مانی را نیز بیاموزید.

نحوه شارژ حساب با ووچر پرفکت مانی

۱ـ بعد از این که وارد حساب کاربری‌تان شدید، برای این که راحت‌تر باشید از قسمت منوی سمت راست، زبان فارسی را انتخاب کنید.(تصویر زیر)

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم۲ـ بر روی “سپرده” کلیک کنید، سپس “E-voucher” را انتخاب کنید.

شماره ووچر چیست۳ـ حالا در این صفحه شماره ۱۰ رقمی ووچر و کد ۱۶ رقمی فعالسازی را وارد کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست

ووچر پرفکت مانی۴ـاین قسمت مبلغ کوپن را نمایش می دهد. کیف پولی که می‌خواهید ووچر به آن واریز شود را انتخاب کنید و روی فعال گردد کلیک کنید.

و تمام! به همین سادگی حساب‌تان شارژ شد.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت‌ های بین المللی و ارزی، مفتخر است که تمامی خدمات مربوط به حوزه پرفکت مانی همانند صدور ووچر، افتتاح حساب، خدمات احراز هویت، نقد کردن درآمد ارزی و… را در اسرع وقت و به سهولت برای شما انجام دهد. همچنین در صورتی که حساب پرفکت مانی ندارید و یا به هر دلیلی نیاز به ووچر پرفکت مانی دارید، با عضویت در این سایت می‌توانید نسبت به خرید ووچر اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

کلام آخر

ابزار دیگری برای راحتی کاربران در سیستم پرفکت مانی،ووچر پرفکت مانی است.
همراهان عزیز ما در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی و توضیح در مورد ووچر پرفکت مانی و سود ماهانه پرفکت مانی، نحوه ایجاد و استفاده از آن را به صورت تصویری برای شما توضیح دهیم. ا اما در صورت بروز هرگونه مشکل در این زمینه، می‌توانید با تیم تخصصی سفیرپیمنت مرتبط شوید و از خدمات رایگان ما استفاده کنید.

سوالات متداول

1- تفاوت پریمیوم ووچر و ای ووچر چیست؟

پرمیوم ووچر کدی است که فقط در سایت‌ها و خدمات خاص قابل استفاده است. با این حال، کوپن الکترونیکی پرفکت مانی یا E-Voucher یک چک بانکی الکترونیکی است که سپرده گذاری و برداشت را تسهیل می کند.

همچنین ای ووچر امکان خرید از تمامی فروشگاه‌ها را به دنبال دارد و نیاز به داشتن حساب در سیستم پرفکت مانی ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(9)
   
محمد آذری کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

اگه یه ووچر ۲۰ دلاری بخریم یه بار ۱۰ دلار خرج کنیم یه بار ۵ دلار. امکان پذیره که دفعه بعد موجودی رو چک کنیم؟ امکانش هست خورده خورده خرج کنیم

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام و عرض ادب
    خیر، برای ووچر امکان خرید کردن به صورت خرد وجود ندارد

   
محسن کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

چگونه میشود فهمید که ووچر پرفکت مانی من چقدر اعتبار دارد؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام و عرض ادب
    از داخل حساب پرفکت‌مانی به آدرس زیر می‌توانید ارزش پرفکت را متوجه شوید
    https://perfectmoney.com/evoucher/activate.html

   
جمشید کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

ممنون از پستتون
یه سوال فنی
راه خوبی هست که پولم رو ووچر پرفکت مانی کنم تا ارزشش حفظ بشه؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    خواهش می‌کنم
    ما پیشنهادی نمیدیم اما هستند سایت‌هایی که اینکار رو می‌کنند.
    توضیه می‌کنیم محافظه کارانه سرمایه‌گذاری کنید.

   
مجتبی کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

در جواب اونهایی که مدام میپرسن ووچر چیست باید بگم که ووچر یه جور کد هست که اعتبار ارزی داره. یعنی شما اگه اون کد رو به کسی انتقال بدی در واقع انتقال پول انجام دادی. یه چیزی توی مایه های send money در پی پال. مثل گیفت کارت پی پال و امازون

   
ارمان رضایی کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

خسته نباشی
ووچر وب مانی داری شما؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام، خیلی ممنون از شما
    ووچر برای ارز پرفکت‌مانی هست
    دلار پرفکت‌مانی و وب‌مانی موجود می‌باشد و شما می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در پنل اقدام به ثبت سفارش خود کنید