جایگزین پرفکت مانی برای ایرانیان

بهترین جانشین پرفکت مانی کدام است؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

پرفکت مانی از معروف‌ترین پلتفرم‌های پرداخت اینترنتی در ایران است که تجار و صاحبان کسب و کار از آن استفاده می‌کنند. این سازمان برای انجام معاملات خود کارمزد نسبتاً بالایی را دریافت می‌کند و این مورد ممکن است افراد را برای استفاده از سیستم‌های مشابه ترغیب کند. در این مقاله پس از معرفی این سیستم به بررسی بهترین جانشین پرفکت مانی در ایران می‌پردازیم. پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

این پلتفرم به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پول در اینترنت تأسیس شد. پرفکت مانی در پاناما از سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت نمود. این سیستم به عنوان یک راهکار برای تسویه حساب‌های فوری و ایمن بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی در اکوسیستم بازاریابی و بین کاربران فردی ایجاد شده است. شما با استفاده از پرفکت مانی قادر به انجام موارد زیر خواهید بود:

• انتقال پول بین کاربران پس از ثبت‌نام در پرفکت مانی
• ایجاد یک درگاه پرداخت برای سایت خود
• پرداخت اینترنتی خدمات و کالاها
• دارای ارزهای بیت‌کوین، دلار و یورو و همچنین طلا
• درخواست و دریافت وام در داخل سیستم
• داشتن درآمد با شرکت در یک برنامه مشارکت

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

چرا به جایگزینی برای پرفکت مانی نیاز دارید؟

پرفکت مانی یک سرویس شناخته شده است که مورد استقبال بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفته است، اما تنها گزینه شما نیست. در این مقاله، در مورد 12 گزینه مشابه با پرفکت مانی صحبت می‌شود که به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که مناسب شما و شرایط کاری شما باشد.

شبکه پرفکت مانی که در ابتدا در پاناما ثبت شده بود، در سال 2007 تاسیس شد. کاربران می‌توانند از این سیستم پرداخت برای پرداخت کالاها و خدمات با ارزهای رمزنگاری شده محبوب با استفاده از کیف پول پرفکت مانی خود استفاده کنند. پرفکت مانی سپرده‌ها و برداشت‌ها را از طریق انتقال سیم بانکی، بیت کوین، کارت‌های اعتباری و نقدی از جمله ویزا و مسترکارت و همچنین کوپن‌های الکترونیکی پرفکت مانی و کارت‌های پیش پرداخت می‌پذیرد. در کنار تمام جنبه‌های مثبت سیستم، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین پرفکت مانی را نمی‌پذیرند؛ این امر باعث می‌شود تا کاربران به سایر خدمات با طیف وسیع‌تری از پذیرش وابسته شوند. تمام تراکنش‌های انجام‌شده با پرفکت مانی غیرقابل برگشت هستند و پس از انجام نمی‌توان آنها را پس گرفت؛ بنابراین، همیشه این احتمال وجود دارد که با کلاهبرداری پول را از دست بدهید و نتوانید آن را برگردانید.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی

مزایای پرفکت مانی برای ایرانیان

• تراکنش‌های فوری در سپرده‌ها و برداشت‌ها با خرید پرفکت مانی
• گزینه‌های متنوع برای سپرده‌ها و برداشت‌ها
• امنیت وجوه
• تراکنش‌های انعطاف‌پذیر بین برنامه‌های hyip

معایب پرفکت مانی برای ایرانیان

• عدم پذیرش پرفکت مانی توسط بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی
• وجود کارمزدهای بیش از حد بالا تا 2٪ (فقط در صورت برداشت)
• عدم پذیرش مشتریان آمریکایی در پرفکت مانی

جانشین پرفکت مانی

معرفی 12 مورد از بهترین جانشین های پرفکت مانی

1- PayPal

پی پال معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین سیستم مالی الکترونیکی است که پرداخت آنلاین، ارسال و دریافت پول را امن و مطمئن می‌کند. هنگامی که حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را به حساب PayPal خود لینک می‌دهید، می‌توانید از پی پال برای خرید آنلاین با فروشگاه‌های پذیرنده نیز استفاده کنید. پی پال بهترین جانشین پرفکت مانی برای ایران است. برای خرید پی پال وریفای شده با سفیرپیمنت در تماس باشید.

2- Skrill

اسکریل به شما این امکان را می‌دهد که فقط با آدرس ایمیل و رمز عبور خود پول ارسال و دریافت کنید، کارت ذخیره کنید، حساب‌های بانکی را پیوند دهید و به وسیلۀ آن پرداخت کنید. دارندگان کیف پول “Skrill” فقط 1.45٪ کارمزد می‌پردازند؛ بنابراین شما می‌توانید پول بیشتری را از هر تراکنش ذخیره دارید. اگر از اسکریل برای استفاده تجاری یا شخصی استفاده کنید، در بیش از ۳۰ کشور به پشتیبانی جهانی دسترسی خواهید داشت. (جهت خرید اسکریل می‌توانید به قسمت پشتیبانی ما مراجعه کنید)

3- Payeer

پایر یک کیف پول الکترونیکی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون استفاده از جزئیات حساب بانکی، به صورت آنلاین خرید کنند یا فوراً پول دریافت کنند. این جانشین پرفکت مانی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان خدمات‌دهی دارد و از بیش از ۱۵۰ ارز پشتیبانی می‌کند. چنانچه قصد تهیه پایر را دارید سفیرپیمنت بهترین ارائه دهنده این سرویس برای شما خواهد بود.

4- WePay

وی‌پی پرداخت‌های یکپارچه را برای پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد. این پلتفرم ساخته شده است تا پردازش فوری را برای کاربران ایجاد کند. WePay که در پلتفرم‌های نرم‌افزاری منحصر به فرد آنلاین، POS و همه ‌کانال‌های مرتبط فعالیت دارد به عنوان جانشین پرفکت مانی به کسب و کارها امکان می‌دهد تا قابلیت تراکنش و پرداخت را با یکپارچگی واحد تعبیه کنند.

پرفکت مانی برای ایران

5- ۲ Check Out

اگر به دنبال یک گزینه شناخته شده و جهانی جانشین پرفکت مانی هستید؟ 2CheckOut را در نظر داشته باشید زیرا هشت نوع پرداخت، ۱۵ زبان و ۸۷ ارز را در بیش از ۲۰۰ بازار جهانی ارائه می‌دهد. این پلتفرم یک تجربه موبایل پسند با برندسازی سفارشی شده برای کسب و کار شما فراهم می‌کند؛ به علاوه، از ۳۰۰ قانون کلاهبرداری در هر تراکنش، انطباق بالاتر PCI و ادغام آسان با بیش از ۱۰۰ سبد خرید آنلاین و اسناد، لذت خواهید برد.

6- Authorize.Net

با این سرویس، درگاه پرداخت، پرداخت‌های الکترونیکی و کارت اعتباری را به صورت حضوری، آنلاین یا تلفنی در دسترس داشته باشید. Authorize.Net که از سال ۱۹۹۶ با مشاغل کوچک کار می‌کند، بیش از ۴۳۰۰۰ بازرگان دارد، بیش از یک میلیارد تراکنش را انجام می‌دهد و هر سال ۱۴۹ میلیارد دلار را تسهیل می‌کند.

این سازمان یکی از شرکت‌های تابعه ویزا است و از طریق فروشندگانی از جمله سازمان‌های فروش مستقل، ارائه‌دهندگان خدمات بازرگانی و مؤسسات مالی ارائه خدمات می‌کند. حساب این پلتفرم به راحتی با PayPal، Apple Pay، و Visa Checkout ادغام می‌شوند و به شما امکان می‌دهند پرداخت‌های مشتری را در سراسر جهان بپذیرید البته تا زمانی که تجارت شما در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اروپا یا استرالیا مستقر باشد.

7- QuickBooks

QuickBooks Payments ادعا می‌کند که در صورت استفاده از خدمات آن، دو برابر سریع‌تر واریزی‌ها را دریافت خواهید کرد. آنها به شما این امکان می‌دهند پرداخت‌های کارت تلفن همراه را دریافت کنید، فاکتورها را به صورت آنلاین ارسال کنید و صورت‌حساب‌های زمان‌دار و متداول را تنظیم کنید.
هنگامی که مشتریان فاکتورها را مشاهده یا پرداخت می‌کنند، هشدار دریافت خواهید کرد از طرفی یادآوری‌های پرداخت‌ها همگی خودکار هستند. پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این جانشین پرفکت مانی را در کسب و کار خود تجربه کنید.

8- ProPay

ProPay راه‌حل‌های پرداخت را برای مشاغل کوچک، مشاغل تجاری و صنایع مختلف از جمله فروش مستقیم، فروشندگان خودرو و حقوقی ارائه می‌دهد. آنها پردازش پرداخت همچنین پرداخت با کارت اعتباری را تسهیل می‌کنند و گزینه‌های پرداخت جهانی به عنوان جانشین پرفکت مانی ارائه می‌دهند.
ProPay همچنین پرداخت را برای پلتفرم‌های SaaS، بازارها، و ارائه‌دهندگان نرم‌افزار از طریق یک متن یا «یک کلیک» از طریق ایمیل انجام می‌دهد.

9- Braintree

Braintree در واقع یکی از سرویس‌های پی پال است. Braintree Direct، Braintree Marketplace، Braintree Auth، و Braintree Extend راه‌حل‌های پرداختی را ارائه می‌دهند که برای نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما سفارشی شده است.
این پلتفرم، پذیرش پرداخت‌های آنلاین در بیش از ۱۳۰ ارز و بیش از ۴۵ کشور را آسان می‌کند و افزودن Hosted Fields به رابط کاربری Drop-in به این معنی است که کاربران شما از تجربه پرداخت یکپارچه لذت خواهند برد.

10- Stripe

اگر کسب و کار اینترنتی دارید Stripe می‌تواند بهترین جانشین پرفکت مانی برای شما باشد. این سازمان برای خرده‌فروشان آنلاین و حضوری، مشاغل اشتراکی، پلتفرم‌ها و بازارهای نرم‌افزاری و… پرداخت‌ها را فراهم می‌کند؛ همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا پول‌شویی و کلاهبرداری را از بین ببرند، فاکتور ارسال کنند، کارت‌های مجازی و فیزیکی صادر نمایند، منابع مالی دریافت کنند، هزینه‌های تجاری را مدیریت کرده و حتی می‌توان به موارد دیگر اشاره کرد.

ثبت‌نام در پرفکت مانی

11- Venmo

احتمالاً از ونمو برای بازپرداخت بلیت کنسرت به دوستان خود استفاده کرده‌اید؛ اما آیا می‌دانستید که Venmo برای معاملات تجاری نیز فعالیت می‌کند؟ پلتفرم را به وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه خود اضافه کنید و از مزایای اجتماعی Venmo برای کسب و کار خود استفاده کنید. برای اضافه کردن Venmo به عنوان گزینه پرداخت، باید با Braintree یا PayPal Checkout لینک شوید.

12- Adyen

این سرویس یک گزینه چند کاناله است که به مشتریان شما امکان می‌دهد از هر روش پرداختی که مناسب می‌دانند، آنلاین، درون‌برنامه یا در فروشگاه استفاده کنند. این شرکت دارای یک لیست چشمگیر از مشتریان شناخته شده از جمله Uber، Ebay، و Spotify است.

چگونه بهترین شرکت انتقال پول را پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین شرکت انتقال پول نیازمند کمی تحقیق آنلاین است.

خواندن نظرات بی‌طرفانه اولین قدم است؛ انجام این کار می‌تواند به شما کمک کند تا کلاهبرداری‌ها را از خدمات قانونی جدا کنید. اگر بررسی‌ها را خوانده‌اید و بین چند شرکت با بررسی خوب بحث می‌کنید، می‌توانید روی آنچه برایتان مهم است تمرکز کنید!

نرخ و کارمزد؟

اگر نرخ و کارمزد برای شما یک عامل تعیین‌کننده است، می‌توانید از ابزارهای برآورد هزینه استفاده کنید تا ببینید کدام سرویس بهترین نرخ‌ها را برای نیازهای انتقال شما ارائه می‌دهد.

امنیت؟

شرکتی را انتخاب کنید که به خاطر ویژگی‌های امنیتی‌اش معروف است و به شما این امکان را می‌دهد تا شب‌ها راحت بخوابید.

نقل و انتقالات سریع؟

اگر زمان برای شما ضروری است، شرکتی را انتخاب کنید که سریع‌ترین انتقال را ارائه می‌دهد. اگر یک شرکت نرخ‌های بهتری ارائه می‌دهد و دیگری انتقال‌های سریع‌تری ارائه می‌دهد، می‌توانید از هر کدام مطابق با نیازهای خود برای هر انتقال پول خاص استفاده کنید. فقط به این دلیل که شما با استفاده از یک شرکت شروع به کار کردید به این معنی نیست که نمی‌توانید به یک شرکت دیگر بروید یا از 2 سیستم به طور همزمان استفاده کنید. به یاد داشته باشید، شما در حال پرداخت هزینه خدمات هستید، بنابراین شایسته آن هستید که بیشترین بهره را از آن ببرید.

بیشتر بخوانید: نفد کردن پرفکت مانی

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین جانشین پرفکت مانی پرداختیم. با وجود مزیت‌های زیاد پرفکت مانی برای ایرانیان ممکن است روزی این شرکت نیز در ارائه خدمات به هم‌وطنان دچار مشکل گردد. پیشنهاد می‌شود مواردی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد را به خاطر بسپارید تا در هنگام بروز مشکل، فعالیت مالی شما دچار اختلال نشود. لازم به ذکر است در صورت داشتن هرگونه سؤال و مشکل برای پرفکت مانی یا سرویس‌های مشابه، پشتیبانان سفیرپیمنت پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
ایدا مهرانی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

کارمزد استقاده از پرفکت مانی چقدر است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    در صورتی که حساب شما فول وریفای باشد، نیم درصد و در غیراینصورت ۲ درصد است.

   
سیاوش پودینه کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام ایا جایگزینی برای پرفکت مانی موجوده یا نه؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بله که در مقاله توضیح داده شده است.