ثبت نام در پرفکت مانی

همه چیز در مورد پرفکت مانی و معرفی انواع حساب آن

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

بازارهای تجارت جهانی امروزه بیشتر به سمت نقدینگی رفته‌اند و در این میان کاربرانی هستند که به دلیل حجم بالای تراکنش‌ها در این جهان امکان دسترسی به همه‌ی حساب‌ها برایشان امکان پذیر نیست؛ اما با رشد تکنولوژی و روی کار آمدن تجارت‌های آنلاین، دیگر نیازی به باز کردن حساب بانکی نیست. اگر شما به دنبال خرید و یا فروش کالایی هستید و یا قصد انتقال پول به حساب شخصی را در هر نقطه‌ای از جهان دارید، با افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله توضیحاتی در مورد perfect money به شما خواهیم داد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
وریفای حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی که نام لاتین آن perfect money می‌باشد که در حقیقت یک سیستم پرداخت آنلاین اینترنتی است. این سرویس برای پرداخت‌های غیرنقدی کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرفکت مانی درسال 2007 در پاناما شروع به فعالیت کرد اما در حال حاضر دفتر رسمی این شرکت در زوریخ سوئیس قرار دارد و دارای چندین نمایندگی در سراسر جهان است. این شرکت در ابتدا به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی و تسویه حساب‌های آنلاین ایجاد شد تا به ابزاری امن برای کاربران در سراسر جهان تبدیل شود. نکات مهم درباره پرفکت مانی این است که کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول پرفکت مانی، برای پرداخت کالاها و خدمات با ارزهای رمزپایه محبوب استفاده و سپس وجوه خود را از این کیف پول الکترونیکی واریز یا برداشت کنند. پرفکت مانی سپرده‌ها و برداشت‌ها را از طریق انتقال سیم بانکی، بیت کوین، کارت‌های اعتباری و نقدی از جمله ویزا و مسترکارت و همچنین کوپن‌های الکترونیکی پرفکت مانی و کارت‌های پیش‌پرداخت می‌پذیرد. امروزه صرافی‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. برای دریافت کیف پول این ارز باید به آدرس رسمی سایت آنها مراجعه نمایید.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

ویژگی های پرفکت مانی

• با داشتن حساب perfect money به راحتی می‌توانید ارزهای مورد نظرتان را انتقال دهید.
• این ارز امکان خرید از سایت‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند.
• امکان تبدیل ارز پرفکت مانی به سایر ارزها در سیستم‌های مالی وجود دارد.
خرید پرفکت مانی با حساب پی پال امکان پذیر است.
کیف پول پرفکت مانی در 3 نسخه اندوریدی، ویندوز و مک قابل استفاده می‌باشد.
• این حساب از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
• اگر کاربرانی را به سیستم پرفکت مانی دعوت کنید، ماهیانه پورسانتی به حسابتان واریز خواهد شد.
• یکی از مزیت‌های این حساب پشتیبانی از زبان فارسی است.

همه چیز در مورد پرفکت مانی در خصوص استفاده کاربران

کاربران از پرفکت مانی برای انتقال پول و پرداخت ایمن کالاها و دارایی‌ها از طریق یک درگاه اینترنتی استفاده می‌کنند، آن‌ها همچنین می‌توانند وجوه را در یک حساب الکترونیکی امن ذخیره و در هر تراکنش یا سپرده سود و پاداش دریافت نمایند. از پرفکت مانی برای خرید آنلاین ارزهای بیت کوین، طلا، دلار و یورو نیز استفاده می‌شود؛ علاوه بر این، پرفکت مانی از طرف پروژه‌های تجاری مختلف در اینترنت پرداخت‌ها را می‌پذیرد، بنابراین اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، می‌توانید به سادگی با استفاده از این سرویس یک درگاه پرداخت آنلاین به بازار خود بیاورید.

چگونه صاحب اکانت پرفکت مانی شویم؟

برای اینکه یک کیف پول perfect money پرفکت مانی داشته باشیم کافی است به سایت سفیر پیمنت مراجعه کنید.
درگام بعدی باید وارد پنل کاربری شوید.
سپس روی گزینه حساب پرفکت مانی وریفای شده کلیک نمایید.
اگر نتواستید این مراحل را پیش ببرید، به قسمت پشتیبانی سایت ما مراجعه نموده و درخواستتان را ثبت کنید. در اولین فرصت پاسخگوی  شما خواهیم بود. چنانچه قصد فروش پرفکت مانی را دارید، با بهترین قیمت بازار در صرافی سفیرپیمنت به فروش برسانید. با داشتن یک حساب وریفای شده perfect money به راحتی و بدون ترس معاملات خودتان را در بازارهای جهانی انجام دهید.

انواع حساب های پرفکت مانی چیست؟

حساب نرمال

این حساب مناسب افرادی است که تازه وارد این سیستم شده‌اند. کاربرانی که دارنده این حساب هستند محدودیت خاصی برای استفاده از این اکانت را نخواهند داشت.

حساب پرمیوم

مدل دیگری از حساب پرفکت مانی طرح پرمیوم می‌باشد. افرادی که از سابقه فعالیشان در این حساب بیش از یکسال گذشته است و دارای حجم گردش مالی بالایی هستند، به راحتی می‌توانند حسابشان را به سطح پرمیوم ارتقاع دهند. تنها مزیت حساب پرمیوم perfect money کارمزدهای بسیار کمتر در مقایسه با حساب نرمال است.

حساب partner

این حساب مناسب افراد عادی نیست و فقط برای افرادی است که کالا یا خدماتی مناسب با مدل کسب وکارشان دارند؛ به فرض مثال یک صرافی آنلاین پرفکت مانی اجازه استفاده از این حساب را خواهد داشت. در واقع حساب‌های partner برای عملکرد بهتر پرداخت‌های b2b می‌باشد که کارمزد به نسبت کمتری را میان سایر حساب‌ها برای کاربران در نظر می‌گیرد. تمامی این حساب‌ها به نوبه‌ی خودشان مزایای خاصی دارند که برای کاربران عادی و تازه کار حساب نرمال توصیه می‌شود تا پس از مدتی بتوانند آن‌ را به حساب پرمیوم ارتقا دهند.

فروش پرفکت مانی

یکی از مهمترین خدمات پرفکت مانی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است. این ووچر مثل کارت هدیه و یا کارتهای شارژ می‌باشد که نسبتا مبلغ مشخصی دارد. یکی از قابلیت‌های این ارز استفاده از کدهای تخفیف است. در هرکجای دنیا که باشید امکان انتقال پول و یا نقد کردن ووچر پرفکت مانی در تمامی صرافی‌ها وجود دارد. سفیرپیمنت با بهترین قیمت بازار ارز perfect money شما را خریداری می‌کند. همین‌طور با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از ما خرید کنید. امروزه با توجه به نوسانات قیمت دلار در ایران قیمت پرفکت مانی هم نوساناتی برای خرید و یا فروش دارد.

آدرس سایت پرفکت مانی

برای رفتن به سایت اصلی پرفکت مانی کافی است که روی کلمه پرفکت مانی کلیک کنید. روزانه کاربران زیادی به این وب‌سایت سر می‌زنند تا خودشان اقدام به ساخت این حساب کنند؛ اما برای رفتن به این سایت حتما باید از فیلتر شکن معتبر استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از nord vpn است. یکی از قابلیت‌های این سایت چند زبانه بودن آن است که خوشبختانه از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. شما با یک کلیک در بالای این وب‌سایت می‌توانید محتوای آن را به زبان فارسی تبدیل کنید.

پرفکت مانی

ساخت حساب پرفکت مانی

برای ساخت حساب پرفکت مانی کافی است به آدرسی که در بالا اشاره شد مراجعه کنید.

درگام بعدی باید روی گزینه ساخت یک حساب کلیک نمایید.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

سپس به صفحه جدیدی مطابق شکا زیر منتقل خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید.

ساخت حساب پرفکت مانی

نکته: درنظر داشته باشید که ساخت حساب پرفکت مانی در ظاهر کاری بسیار راحت به نظر می‌رسد؛ اما در حقیقت اینگونه نیست و شما برای وریفای شدن حسابتان نیازمند مدارک شناسایی هستید که متاسفانه اکثر مدارک ایرانیان قابل تایید در این سایت نمی‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم که به قسمت پشتیبانی سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید و درخواست ثبت حساب پرفکت مانی بدهید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

بیشتربخوانید: آیا پرفکت مانی ایرانیان را تحریم کرده است؟

آیا پرفکت مانی امن است؟

امنیت حساب در سیستم پرفکت مانی در اولویت قرار دارد؛ هنگامی که یک آدرس IP یا مرورگر جدید سعی می کند به یک حساب وارد شود، ابتدا از دسترسی فرد به حساب جلوگیری و پیامی با یک کد پین به آدرس ایمیل ارائه شده کاربر ارسال می‌شود تا تأیید کند که کاربر مالک حساب است. در ادامه کاربر باید کد را برای دسترسی وارد کند؛ در تمامی حساب‌های پرفکت مانی این فرآیند به صورت خودکار فعال است. فناوری اسکن ضد تقلب مورد استفاده پرفکت مانی یک راه حل امنیتی پیشرفته است که به کاربران خود کمک می‌کند تا در امنیت بیشتری از حساب خود استفاده نمایند. برای جلوگیری از سرقت پول، یک فرآیند غربالگری ضد کلاهبرداری برای هر ورود و هر تراکنش اعمال می شود. الگوریتم‌های منحصربه فرد ردیابی فعالیت در این سیستم، پرفکت مانی را به محیطی امن‌تر برای کاربران تبدیل کرده است و از هرگونه استفاده غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

چکیده کلی و نکات پایانی پرفکت مانی

آیا پرفکت مانی ساده‌ترین روش برای واریز و دریافت وجه از حساب ارزی است؟ در برخی موارد خاص، گزینه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانند برای این منظور مطابقت داشته باشند؛ با این حال، در بسیاری از شرایط، معامله‌گران پرفکت مانی را جایگزین مناسب‌تری نسبت به سایر کیف پول‌های الکترونیکی و روش‌های پرداخت می‌دانند. قبل از انتخاب استفاده از پرفکت مانی، صفحه درباره، پرسش‌های متداول و هزینه‌های سایت پرفکت مانی را بررسی کنید و با تاریخچه این شرکت آشنا شوید.

در این مقاله به صورت کلی به شما در مورد perfect money و شیوه ثبت نام در آن اطلاعاتی ارائه کردیم. امیدواریم با ارائه این مطالب توانسته باشیم آگاهی لازم را به شما همراهان سایت سفیرپیمنت انتقال داده باشیم. حال چنانچه سوالی درمورد هرکدام از خدمات ارزی و یا احراز هویت پرفکت مانی دارید می‌توانید برای ما در قسمت نظرات ارسال کنید. با مراجعه به وب‌سایت ما و شرکت در خبرنامه از به روز ترین و بهترین منابع اطلاعاتی در جهان باخبر شوید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
احمد رضا موسوی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

چجوری میتونیم صاحب اکانت پرفکت مانی شیم؟