کارمزد Skrill

بررسی کارمزد Skrill

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

امروزه در جهان روش‌های پرداخت آنلاین مختلفی وجود دارد. اسکریل یکی از معتبرترین این روش‌ها است که مزایا و معایب خاص خود را دارد. برای افراد با خواسته‌های مختلف، سیستم پرداخت مناسب، متفاوت می‌باشد. اسکریل دارای یک کارت اعتباری است و همچنین فرصتی برای داشتن کیف پول الکترونیکی می‌دهد. کارت پیش‌پرداخت در چهار ارز GBP، EUR، USD و PLN موجود است؛ علاوه بر این، کاربران می‌توانند یک حساب بانکی را برای پرداخت آنلاین استفاده کنند.

یکی از عوامل مهم در انتخاب روش پرداخت مناسب، توجه به کارمزد هر روش است. در ادامه این مطلب به بررسی کارمزد اسکریل و مقایسه کارمزد Skrill با پی پال می‌پردازیم.

اسکریل چیست؟

Skrill یک سیستم پرداخت در انگلستان است که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. این شرکت در سال 2001 ایجاد شد و در سال 2015، بخشی از گروه Paysafe گردید. سازمان رفتار مالی فعالیت این شرکت پرداخت را تنظیم می‌کند. اؤلویت اصلی اسکریل انتقال پول است؛ با این حال، مشتریان می‌توانند به‌ صورت آنلاین پرداخت کنند. کارمزد اسکریل به‌ گونه‌ای است که گیرندگان با هیچ هزینه‌ای روبرو نیستند و از هزینه‌های دریافت شده توسط Skrill اطلاعی ندارند.

اسکریل مانند پی پال یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین روش‌های پرداخت آنلاین است. اسکریل و پی پال هر دو به روشی مشابه کار می‌کنند. هر دو کیف پول الکترونیکی هستند که می‌توانید با پرداخت کارمزد اسکریل و پی پال با آن‌ها پول ارسال و دریافت کنید و همچنین در مکان‌های مختلف آنلاین پرداخت نمایید.

مزایای اسکریل نسبت به پی پال

بر خلاف اسکریل که ۴۰ ارز ارائه می‌دهد با پی پال می‌توانید از ۲۰ ارز استفاده کنید که نیمی از ارزهای اسکریل است. زمان ثبت‌نام برای پی پال تقریباً ۲ روز طول می‌کشد در حالی که این زمان برای اسکریل ۱ روز است. کارمزد انتقال وجه در پی پال 4.5٪ + مبلغ ثابت است؛ اما کارمزد اسکریل 2.99٪ + است.

مقایسه کارمزدهای اسکریل با پی پال

هر زمان که یک پلتفرم مالی را انتخاب می‌کنید، قبل از شروع به کار، می‌خواهید تمام هزینه‌ها و کارمزدها را بررسی کنید. هم PayPal و هم Skrill برای انواع مختلف تراکنش، کارمزد دریافت می‌کنند که این کارمزدها هنگام معامله با ارزهای مختلف می‌تواند بسیار زیاد باشد.
در اینجا خلاصه‌ای از هزینه‌های کلیدی و کارمزد Skrill و پی پال آمده و به مقایسه اسکریل با پی پال در این زمینه پرداخته شده است.

کارمزد اسکریلروش‌های انتقال وجه با اسکریل

برای انتقال پول با اسکریل به‌صورت آنلاین باید از بین 40 ارز مختلف، باید گزینه مدنظرتان را انتخاب کنید و پول را به یک حساب بانکی، کیف پول موبایل، آدرس ایمیل یا شماره‌تلفن ارسال نمایید. یکی از مزایای استفاده از اسکریل این است که راه‌های زیادی برای انتقال پول وجود دارد و همه این راه‌ها سریع و آسان هستند.
در اینجا یک راهنمای سریع ارائه شده است. به‌سادگی انتخاب کنید که می‌خواهید پول شما به کجا برود و مراحل را دنبال کنید. ← ارسال پول به حساب بانکی ← ارسال پول به کیف پول موبایل ← ارسال پول به شماره موبایل یا ایمیل
قبل از اینکه کارمزد اسکریل را در موارد مختلف بررسی کنیم، به بیان روش‌هایی که می‌توان از اسکریل پول منتقل کرد می‌پردازیم.

 انتقال پول با اسکریل به حساب بانکی

  • وارد حساب اسکریل شوید و به قسمت گزینه “send” بروید.
  • برای ارسال پول به حساب بانکی گزینه “Money Transfer” را انتخاب کنید.
  • کشور و واحد پول را انتخاب کنید.
  • مبلغ را وارد نمایید.
  • یک روش پرداخت را انتخاب کنید
  • مشخصات فردی خود را وارد نمایید.
  • مشخصات گیرنده خود را وارد کرده و مبلغ را تأیید کنید.
  • جزئیات پرداخت خود را وارد کرده و ارسال نمایید.

انتقال وجه با اسکریل به کیف پول موبایل

  • به قسمت “send” بروید.
  • برای ارسال پول به موبایل گزینه “Money Transfer” را انتخاب کنید.
  • کشور و واحد پول را انتخاب کنید.
  • مبلغ را وارد نمایید.
  • یک روش پرداخت را انتخاب کنید.
  • نام و شماره‌تلفن گیرنده خود را وارد نمایید.
  • مبلغ را تأیید کرده و پول را ارسال کنید.

نحوه انتقال پول با اسکریل به شماره موبایل یا ایمیل

  • وارد قسمت “send” شوید.
  • “Send to mobile number or email” را انتخاب کنید.
  • شماره یا ایمیل گیرنده خود را وارد کنید.
  • مبلغ را وارد نمایید.
  • در صورت تمایل برای گیرنده خود پیام بنویسید.
  • مبلغ را تأیید و پول را ارسال نمایید.

انتقال وجه با اسکریل

حداقل و حداکثر مقدار انتقال وجه با اسکریل

جدا از میزان کارمزد Skrill اگر با استفاده از کارت‌نقدی یا کارت‌اعتباری خود به‌ عنوان روش پرداخت برای گیرنده پول ارسال کنید، معمولاً وجوه بلافاصله از کارت شما برداشت می‌شود و در همان روز به حساب گیرنده واریز می‌گردد. اگر پول را با استفاده از حواله بانکی به‌عنوان روش پرداخت ارسال کنید، معمولاً بین 2 تا 5 روز طول می‌کشد تا وجوه به حساب بانکی گیرنده واریز گردد و این مدت‌زمان به کارمزد اسکریل ارتباطی ندارد.
تراکنش‌ها ممکن است به دلایلی که در شرایط و ضوابط نقل و انتقال پول Skrill تعیین شده است، به تعویق بیفتد.

حداقل و حداکثر مقدار انتقال وجه با اسکریل به موارد مختلفی بستگی دارد. محدودیت‌های تراکنش برای سرویس انتقال پول و کارمزد اسکریل، بسته به وضعیت حساب، روش پرداخت انتخابی، کشور محل اقامت و کشور گیرنده متفاوت است. محدودیت‌های تراکنش جداگانه ممکن است برای انتقال به یک تجارت اعمال شود.

اسکریل این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که هرچند وقت یکبار، بنا به صلاحدید خود، محدودیت‌های تراکنش و کارمزد Skrill را تغییر دهد. اگر مبلغی که می‌‌خواهید انتقال دهید از حد مجاز تراکنش بیشتر شود، Skrill بلافاصله به شما اطلاع می‌دهد و شما دیگر نمی‌توانید دستورالعمل پرداخت را ادامه دهید، مگر اینکه مبلغ را مطابق با محدودیت تراکنش قابل اجرا کاهش دهید.

مزیت استفاده از اسکریل

به طور کلی اسکریل سه مزیت اساسی به کاربران ارائه می‌دهد. این سه مزیت راحتی، اعتماد به امنیت و سرعت هستند. سیستم پرداخت راحت است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌ راحتی پول ارسال و دریافت کنند؛ علاوه بر این، این واقعیت که کاربر می‌تواند حساب بانکی را متصل کند، به او اجازه می‌دهد در هر زمان و هر مکانی پرداخت خود را انجام دهد.

اعتماد به این معنی است که مشتریان نیازی به نگرانی در مورد امنیت ندارند؛ زیرا اسکریل از سیستم ضدکلاهبرداری برای شناسایی هرگونه فعالیت مشکوک و جلوگیری از هر نوع سرقت اطلاعات استفاده می‌کند. وقتی نوبت به این مثال می‌رسد، مشتریان می‌توانند از کیف پول الکترونیکی برای ارسال و دریافت پول هموار بهره ببرند؛ برای انجام این کار فقط به یک آدرس ایمیل نیاز است.

خدمات بانکی نیز با حساب Skrill ارائه می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید از موجودی خود برای انجام نقل و انتقالات بین‌المللی و پرداخت کارمزد اسکریل استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کارت‌های Skrill برای پرداخت خدمات در فروشگاه‌ها و به‌ صورت آنلاین استفاده کنید.

کارمزدهای اسکریل

برای تصمیم‌گیری در مورد خدمات اسکریل، کارمزدها و مزایا عوامل اساسی هستند که باید در نظر گرفته شوند. اگر می‌خواهید کارمزد اسکریل برای خدمات مختلف شما را شگفت‌زده نکند، باید پاسخ سؤال کارمزد اسکریل چقدر است؟ را بدانید.

کارمزد سپرده‌گذاری

هنگامی که شما باید از خدمات بانک‌ها نیز استفاده کنید، کارمزدهایی خارج از کنترل Skrill اعمال می‌شود. Skrill شفافیت را از نظر میزان هزینه‌ای که برای تکمیل حساب خود دریافت می‌کنید، حفظ می‌کند.

 هزینه‌های برداشت

اگر می‌خواهید پول را پس از دریافت آن برداشت کنید، Skrill چند گزینه برای انتخاب دارد. در اینجا هزینه‌های مربوط به آن‌ها آمده است.

روش‌های پرداخت محلی

  • حواله‌های سیمی معمولی – حدود 6 دلار
  • ویزا – 7.50٪

روش‌های پرداخت جهانی

  • سوئیفت – حدود 6 دلار

کارمزد اسکریل در انتقال پول

اگرچه Skrill خود را به‌عنوان یک پلتفرم بدون هزینه تبلیغ می‌کند، هزینه‌های انتقال نیز وجود دارد. قبل از ارسال تراکنش‌ها به هر جهت، مطمئن شوید که از کارمزدها اطلاع دارید.

جدول کارمزدهای اسکریل

یکی از مهم‌ترین نکات در تعیین بهترین روش انتقال وجه با اسکریل، میزان کارمزد Skrill برای روش‌های مختلف است.

کارمزد Skrill

خدمات سفیرپیمنت

سفیرپیمنت یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین خدمات ارزی است که با تکیه بر تیم متخصص و تجربه‌هایی که کسب کرده است در زمینه پرداخت‌های ارزی و رفع محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید برای افتتاح و وریفای کامل حساب اسکریل و یا پی پال از خدمات سفیرپیمنت بهره ببرید؛ همچنین اگر در خصوص نحوه انتقال وجه، افتتاح و وریفای حساب، کارمزد اسکریل و یا هر موضوع مرتبط به Skrill ابهامی داشتید، می‌توانید از مشاوره سفیرپیمنت کمک بگیرید.

جمع‌بندی

باتوجه‌به اینکه روش‌های پرداخت آنلاین متنوعی وجود دارد، انتخاب روش پرداخت مناسب بسیار مهم است. برای انتخاب روش پرداخت، موارد متعددی باید بررسی شود. یکی از این موارد که تاثیر زیادی در تعیین روش پرداخت مناسب هر فرد دارد، میزان کارمزد تراکنش‌های مختلف است. در این مطلب به بررسی کارمزد اسکریل و مقایسه آن با یکی از معتبرترین روش‌های پرداخت آنلاین یعنی پی پال پرداخته شد.

شما می‌توانید نوع تراکنش‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید را مشخص کرده و باتوجه‌به میزان کارمزد Skrill در آن تراکنش‌ها، تصمیم بگیرید که آیا اسکریل برای شما مناسب است یا خیر!

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *